Modelism - RHC Forum: Motoare deosebite - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motoare deosebite ...pentru ca sa nu le spunem ciudate...

#61 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 26 February 2010 - 10:00 PM

Vezi postarealefmir, la Feb 26 2010, 09:51 PM, a spus:

Asa e, doar ca daca ai bani, sa dai 1300$ pe el, se presupune ca ai sa dai si 30$ pe combustibilul pentru 2 zboruri, nu? :D

Cam asa.....ca papa vre-o 2l la un 10-12min. linistit......si la asa bijuterie, nici nu mai conteaza cat papa....poate doar la greutatea modelului...2l de zeama...nu-s de colea ca si incarcatura....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#62 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 February 2010 - 12:51 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 26 2010, 07:19 PM, a spus:

La motorul boxer cele perechile de pistoane se apropie sau se departeaza de ax in acelasi timp:
http://en.wikipedia....iki/Flat_engine
La cele radiale, bielele sunt conectate in acelasi punct:
http://en.wikipedia....i/Radial_engine

@domnu' dan:
Motoarele boxer, linie, stea, V...se numesc asa in primul rand datorita pozitiei cilindrilor.
Asa exista si motoare in V care au bielele prinse in acelasi punct, dar asta nu le face sa fie in stea, nu?
Motoarele in stea sunt interesante pentru ca se suprapun timpii motori, ceea ce face motorul mult mai echilibrat(de performant nu mai zic).
Pe de alta parte,motorul in stea este foarte greu de construit(mecanica fina), de aceea este si asa scump.
Eu zic ca daca dispar avantajele unui motor in stea si cilindrii sunt dispusi altfel...ala nu se mai numeste motor in stea.
parerea mea!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 27 February 2010 - 12:52 PM

0

#63 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2010 - 03:19 PM

Ar fi...si nu ar fi. Motorul boxer , dupa cum poti avedea in animatie, are deplasarile pistoanelor in oglinda. Deci este, intrinsec, echilibrat.
Ceea ce nu este deloc cazul motorului in discutie. Dupa cum se deplaseaza pistoanele la el, putem concluziona ca este un caz particular al motorului in stea...zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si pace tuturor.
0

#64 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 03:31 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 27 2010, 03:19 PM, a spus:

Ar fi...si nu ar fi. Motorul boxer , dupa cum poti avedea in animatie, are deplasarile pistoanelor in oglinda. Deci este, intrinsec, echilibrat.
Ceea ce nu este deloc cazul motorului in discutie. Dupa cum se deplaseaza pistoanele la el, putem concluziona ca este un caz particular al motorului in stea...zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si pace tuturor.



Nu, e un caz particular al motorului in V. Motoarele in stea au o biela principala, care se articuleaza pe arborele cotit ce are un singur maneton, celelalte biele se articuleaza pe biela principala.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#65 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2010 - 05:00 PM

Buuuun. Suntem de acord ca nu-i boxer.
Acum sa analizam cele doua cazuri:
-motorul in "V". Bielele sunt pe manetoane diferite ale arborelui cotit. Pentru ca sa se poata echlibra. As indrazni sa spun ca motorul Boxer este un caz particular al acestui tip.
-motorul in "stea". Bielele sunt articulate de biela....sa-i spunem...principala. Deoarece au o miscare relativa fata de ea. In cazul nostru particular, cu doar doi cilindri la 180 de grade, putem pastra aceasi configuratie, sau, deoarece miscarea relativa dispare, sa fixam bielele una de alta. Imi mentin parea ca aceasta este varianta motorului in discutie.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#66 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2010 - 06:00 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 27 2010, 05:00 PM, a spus:

Buuuun. Suntem de acord ca nu-i boxer.
Acum sa analizam cele doua cazuri:
-motorul in "V". Bielele sunt pe manetoane diferite ale arborelui cotit. Pentru ca sa se poata echlibra. As indrazni sa spun ca motorul Boxer este un caz particular al acestui tip.
-motorul in "stea". Bielele sunt articulate de biela....sa-i spunem...principala. Deoarece au o miscare relativa fata de ea. In cazul nostru particular, cu doar doi cilindri la 180 de grade, putem pastra aceasi configuratie, sau, deoarece miscarea relativa dispare, sa fixam bielele una de alta. Imi mentin parea ca aceasta este varianta motorului in discutie.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.



La motorul in v, avem 2 biele pe un maneton.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2010 - 10:54 PM

Ai dreptate. Ma refeream la motoarele cu mai mult de doi cilindri. In mintea mea ma refeream la pistoanele care au bielele pe manetoane diferite. M-am exprimat neclar.
0

#68 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 February 2010 - 02:25 AM

Daca ne referim la pistoanele care au maneton comun, atunci, da, am putea sa numim motorul in discutie si ca un motor in "V" cu cilindrii la 180 de grade.
0

#69 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2010 - 06:10 AM

Bijuterii:
http://www.modelengi...s/gpa/lobo2.jpg
http://www.modelengi...mages/kh_03.jpg
1946:
http://www.modelengi...mages/kh_02.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 March 2010 - 06:18 AM

0

#70 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2010 - 03:29 AM

O idee interesanta, zic eu, pentru antrenarea axului cu came:
http://www.modelengi...harding_4sd.jpg
0

#71 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 May 2010 - 05:01 AM

Un motor cu adevarat deosebit:
http://www.modelengi...tzit/p5.html#63
Sau cum sa facem complicat ceva ce ar fi putut fi simplu. Inca o data vedem ca unii ciudati nu vor sa adopte solutia cea mai simpla.
Trebuie sa recunoastem ca motorul in discutie este o bijuterie tehnica.
http://www.modelenginenews.org/watzit/images/wat2s1.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 May 2010 - 05:02 AM

0

#72 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 May 2010 - 05:51 AM

Un motor deosebit. Functioneaza cu gaz lampant (Kerosen) iar aprinderea este de tip "hot bulb". Un fel de bujie incandescenta dar incalzita, initial, de o spirtiera.
In josul paginii sunt mai multe video-uri care ne arata pregatirile, demarajul, regulatorul automat de turatie si oprirea.
Pe mine m-a fascinat:
http://www.findsmini...s.dk/Side4.html

Cate ceva despre subiect:
http://en.wikipedia....Hot_bulb_engine

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 May 2010 - 05:57 AM

0

#73 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 17 May 2010 - 11:49 AM

Foarte frumos motorul!
0

#74 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 May 2010 - 06:13 PM

Vezi postareakno3, la May 17 2010, 12:49 PM, a spus:

Foarte frumos motorul!

Cum spunea sarpele Evei.....sssssssssssssssss....sssssssssssss....ssssssssssssssss-ar potrivi la o barca.......sssssssssssssssssssss
0

#75 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 June 2010 - 05:50 AM

Un articol extrem de documentat despre motoarele OS cu benzina din 1949:
http://modelenginene...ad/os29tsi.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 June 2010 - 05:58 AM

0

#76 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 June 2010 - 04:07 AM

Un articol foarte interesant, spun eu, despre motorul cu cilindru axial:
http://www.modelengi...ile/aero35.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 June 2010 - 04:12 AM

0

#77 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 July 2010 - 08:57 AM

nu stiu daca intra la categoria modele deosebite, dar aruncati un ochi


Fuck, am postat la motoare deosebite :rolleyes: ... Eh las ca au si motoare <_<

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 05 July 2010 - 08:58 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#78 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2010 - 06:22 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jul 5 2010, 09:57 AM, a spus:

nu stiu daca intra la categoria modele deosebite, dar aruncati un ochi


Fuck, am postat la motoare deosebite :) ... Eh las ca au si motoare :)

hai ca esti pe drumul cel bun :)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#79 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 August 2010 - 03:06 AM

O adevarata opera de arta:
http://www.modelenginenews.org/gallery/images/ls_anzani_1.jpg
http://www.modelengi...gallery/p5.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 August 2010 - 03:07 AM

0

#80 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 August 2010 - 02:24 PM

Motoare cu vid:
http://www.youtube.c...h?v=PxVmlY4HPZA
http://www.youtube.c...h?v=yJL72ZT2vJo

Cum functioneaza:
http://www.youtube.c...h?v=7p_1QO1iG9M

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 August 2010 - 02:25 PM

0

#81 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 August 2010 - 01:03 PM

Cred ca este cel mai mic motor cu benzina, 1cc. O frumusete din 1938.
http://www.modelenginenews.org/cardfile/images/pod_deller.jpg
Planuri complete, descriere, tot ceea ce va doreste sufletelul dumneavoastra:
http://www.modelengi...ile/deller.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 11 August 2010 - 01:07 PM

0

#82 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 August 2010 - 05:55 AM

Cum se faceau lucrurile in 1945:
http://www.modelenginenews.org/m5/images/m5_01.jpg
0

#83 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 September 2010 - 06:30 PM

Va rog sa-mi permiteti sa va prezint o bijuterie de motor destinat planoarelor de zbor liber:
http://www.rusengines.ru/f1c/img/15top_1_big.jpg
Daca aveti rabdare sa rasfoiti site-ul, veti vedea la ce nivel tehnologic s-a ajuns in domeniu.
http://www.rusengine...f1c15top_en.htm

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 September 2010 - 06:31 PM

0

#84 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 September 2010 - 12:08 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 8 2010, 07:30 PM, a spus:

Va rog sa-mi permiteti sa va prezint o bijuterie de motor destinat planoarelor de zbor liber:
http://www.rusengines.ru/f1c/img/15top_1_big.jpg
Daca aveti rabdare sa rasfoiti site-ul, veti vedea la ce nivel tehnologic s-a ajuns in domeniu.
http://www.rusengine...f1c15top_en.htm


" Note: Nelson engine has RPM 32500 "

Incredibil motorasu... 32500rpm http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/13.gif !!! Iti dai seama cum face ? super tare frate!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#85 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 September 2010 - 01:14 PM

Avand reductor, isi permit sa urce turatia pentru a castiga putere, similar cu motoarele de elicopter sau auto.
Ma impresioneaza si elicea pliabila pentru motoarele termice, alta realizare de exceptie.
Bineinteles ca si preturile sunt pe masura. De fapt putem constata ca un planor bun, pentru zbor, liber nu-i ieftin de loc.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 September 2010 - 01:17 PM

0

#86 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 September 2010 - 01:16 PM

O noua bijuterie de la OS:
OS Sirius 7
M-a surprins procentul mic de ulei recomandat: 8%-10%. Atat de mic, incat, nu este pe piata. OS sugereaza si o solutie:
''Fuel: Aircraft blend 5-10% nitro content with 8-10% lubricant content (it is suggested to dilute commercially available 15% nitromethane and 18% lubricant fuel with methanol half and half to make a 7.5% nitro and 9% lubricant fuel)''

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 September 2010 - 01:23 PM

0

#87 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2010 - 05:19 AM

Motor cu metanol supraalimentat:
http://baronshobbies.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/Turbo-600N.JPG
http://baronshobbies...ged-t-rex-600n/
0

#88 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2010 - 02:16 PM

Motor in 2t cu admisie prin carter+turbo= zero beneficii. Singurele motoare turbo in 2t cu adevarat spectaculoase sunt cele cu supapa de admisie si injectie directa (motor Orbital). Pt. modelism, singurele motoare supraalimentate care chiar functioneaza cum ar trebui sunt Yamada.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#89 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 01 October 2010 - 07:59 PM

interesante...
http://www.dieselrc.com/blog/
0

#90 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 October 2010 - 03:36 AM

O bijuterie cu benzina:
http://www.modelenginenews.org/prod/images/ah_elf_cc3.jpg
Replica unui motor celebru:
http://www.modelengi...ed.2010.10.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 October 2010 - 03:40 AM

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro