speed 300 (semi)ars
#1
Postat 19 June 2004 - 10:25 PM
am dat motorul jos de pe reductor si la mana nu se invarte decat in sensul normal de zbor.invers nu vrea.daca am fortzat un pic a luato da a trosnit ceva in el.
rezistentza masurata pe aparat = 0,7 ohmi
pot sa-i mai fac ceva?
ma gandeam sa-l decapsulez sa ma uit la perii poate mai salvez ceva
da de ce draq s-a ars?
e adevarat ca am cam zburat 2-3 zboruri cu el numa in plin,da era rodat fo 6-7 ore in apa distilata.
e normal sa aibe 0.7 ohmi rezistentza?
daca nu e, posibil sa-mi fi ars si variatorul??ca nu mai am cu ce sa testez variatorul.
#2
Postat 20 June 2004 - 12:24 AM
2-3 zboruri ori 5-6 min zborul la temperatura ambianta ...29-32 grade ....io zic ca e cam "decalibrat' ca la mitralierele alea care au tras prea mult cu ele intr-o zi......a cedat materialul din cauza temperaturii.....34mii de ture...
pare rau pt motorul tau ...
#4
Postat 20 June 2004 - 06:07 AM
#5
Postat 20 June 2004 - 08:55 AM
motorul e pt 7 celule si erea alimentat din variatorul de turatzie.
oricum-l-am desfacut si una din perii este lipsa retezata de la jumatate.
n-am mai gasit jumatatea lipsa(aia cu carbunele pe ea)
Citeaza
io n-am avut datele tehnice ale motorului da nu cred ca are 222 gf
aveonul meu are fix 460 g din cauza packului marit
oricum eu il foloseam cu reductor deci tractiunea era marita,bineintzeles cu o elice mult mai mare de 9X7
da si colectorul are santz prin el e facut varza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif :wacko:
#7
Postat 20 June 2004 - 06:58 PM
desfacut motor 300,desfacut 5 buc motoare de tipuri si dimensiuni,gasit 2 buc perii cu carbune sanatos la un motor de casetofon(magnetofon)rusesc sanatos,inlocuit periile cu greu.
concluzia:se invarte din nou dar parca nu mai are turatia initiala si nici puterea initiala;trebuie sa-l rodez din n ou sa pasuiesc periile pe colector;initial l-am rodat cu o baterie de 1,5 v-acum nu mai porneste la un volt jumate,o ia de pe la 3 v in sus.
e posibil ca periile sa aibe alt tip de carbuni si din aceasta cauza sa nu mai ajunga motoru la turatzia initiala?
(si puterea initiala)??
e posibil ca din cauza incalzirii motorului sa se decaleasca periile si sa nu mai faca contact in zbor??(probabil ca aceste perii nu au fost proiectate sa lucreze la 100 grade) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
o sal rodez vreo 2 ore maine si va zic eu daca iese la tractiunea initiala ca simt la mana deja...
intre timp poate imi da si mie cineva niste sfaturi :wacko:
#8
Postat 21 June 2004 - 05:46 AM
#9
Postat 21 June 2004 - 11:47 AM
SILVIU66, la 19 Jun 2004, 22:25, a spus:
Variatorul poti sa-l probezi cu un bec de 12V, auto, 10-40W.
Citeaza
am pack de 8,4 V/1000 mAh-din cauza asta sa se fi ars asa repede?
curentu mai mare??
Daca accu duce mai mult nu-i nimic rau, invers sa nu fie.
#10
Postat 21 June 2004 - 03:57 PM
cred ca-l scot la turatzia initiala undeva pe la 18 v
da ce te faci cu packu??
ca tre sa agatz de avion bateria de la masina sa invarta motoru'
:D :D :D
#11
Postat 21 June 2004 - 03:59 PM
si inca ceva
variatorul a scapat.l-am incercat cu un motoras chinezesc de pe la o jucarie a lu fimiu.
(acelasi pe care l-am scufundat inainte de a roda treisutele) cine a urmarit subectu rodaje motoare electrice stie despre ce vorbesc
#12
Postat 21 June 2004 - 05:22 PM
Nu te mai chinui cu asta, ca nu il mai scotzi ca nou.
Ar trebui sa ii cumperi perii noi, pentru el, nu alt model (greu de gasit, costa ceva). Pe de alta parte daca s-a incins foarte tare, nu stii in ce conditii mai este bobinajul.
Asa ca mai bine dai cu el de la vreun etaj si ei altul.
Bafta
#15
Postat 21 June 2004 - 10:37 PM
Stima!
#17
Postat 22 June 2004 - 06:43 AM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#19
Postat 22 June 2004 - 09:49 AM
Citeaza
Sincer nu duc lipsa de loc fruntas la rubrica.... Eu ma facut top audienta cand mi-am trantit aripa de un Mercedes, asa incat mai las si pe altii sa prezinte noutati in domeniu.... :D!
Citeaza
Intreaba-l cat l-a zburat... e mai elocvent... :D!