Modelism - RHC Forum: Forumul de heli e adormit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Forumul de heli e adormit ce e de facut ?

#31 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 18 September 2009 - 01:05 PM

Vezi postareamisumat, la Sep 18 2009, 01:45 PM, a spus:

Eu zic asa... punem toti mana de la mana si luam un Trex 700, pe care-l facem cadou lui Ciprian. Eu zic ca merita investitia, dat fiind ca asa ajungem sa cunoastem si noi individul cand va veni sa-l ia .... :rolleyes:

bhei de fapt eu sunt andrei mi sau cum vreti voi sa ziceti daca imi cumparati un t-rex 700 servo de coada am eu nu tre sa va agitati.



p.s. pana acum toti sunt seriosi si punem mana de la mana sa il ajutam pe om
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#32 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 18 September 2009 - 04:18 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 17 2009, 09:29 PM, a spus:

Lasa-ma sa strang macar bani,sa-minunez si eu degetele cand costruiesc un heli,sa simt si eu bucuria cand deschizi pachetul align,cu 50 pungulite.
3000 lei e foarte mult pt mine sa dau pe un heli.

Nu stiu daca ati remarcat,dar in cuvintele astea exista multa durere,poate ca isi doreste foarte mult un heli,iar neputinta il face irascibil.
Daca procedezi cum au spus colegii de forum particip si eu cu piese pt un heli,ce ai sa ai nevoie.

numai bine
0

#33 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 18 September 2009 - 04:54 PM

de la mine mai adaug un motor de align nou.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#34 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 18 September 2009 - 05:55 PM

nu sunt eu cine stie ce elicopterist dar stiu ca am primit un pumn de piese de schimb cand am luat trex-ul... mai degraba o LADA... pot contribui si eu cu cateva din acele piese... inca am probleme cu denumirea lor :rolleyes:


0

#35 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 18 September 2009 - 05:56 PM

Vezi postareatakeoff, la Sep 18 2009, 05:18 PM, a spus:

Nu stiu daca ati remarcat,dar in cuvintele astea exista multa durere,poate ca isi doreste foarte mult un heli,iar neputinta il face irascibil.
Daca procedezi cum au spus colegii de forum particip si eu cu piese pt un heli,ce ai sa ai nevoie.

numai bine


Cred ca ai dreptate , eu mai am si un esc . "Trex 450 "acum tb. doar si un pic de bunavointa din partea ta

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#36 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 September 2009 - 08:34 PM

Daca tot vreti sa ma cunoasteti na uite ca va spun eu:
pur si simplu sunt un baiat de clasa a 6-a,da din galati, pe nume care-l stie doar tantar(te rog sa nu spui,sper ca va ramane intre noi doi)
pt weB id: ciprian_virgiliu97.
Nu ma pot deplasa pana la bucuresti sa iau ceva.
Degeada imi dati piese si electronica..degeaba daca eu nici bani de transport nu am.
Doar din alocatie ce imi merge
0

#37 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 September 2009 - 08:43 PM

Vezi postareatakeoff, la Sep 18 2009, 04:18 PM, a spus:

Nu stiu daca ati remarcat,dar in cuvintele astea exista multa durere,poate ca isi doreste foarte mult un heli,iar neputinta il face irascibil.
Daca procedezi cum au spus colegii de forum particip si eu cu piese pt un heli,ce ai sa ai nevoie.

numai bine


eu as face in orice fel,pana si un picozz primit busit si stricat de la un coleg de scoala,m-a bucurat enorm.Intr-un final am reusit sal ridic,dar a ars dupa 10 sec de zbor.
Insa am cam 10 sec de zbor cu fiecare din modele:
hbk.trex 450 se v2,falcon, hugles, si un trex 500 la care doar i-am facut traking-ul
0

#38 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 18 September 2009 - 08:49 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 18 2009, 09:34 PM, a spus:

Daca tot vreti sa ma cunoasteti na uite ca va spun eu:
pur si simplu sunt un baiat de clasa a 6-a,da din galati, pe nume care-l stie doar tantar(te rog sa nu spui,sper ca va ramane intre noi doi)
pt weB id: ciprian_virgiliu97.
Nu ma pot deplasa pana la bucuresti sa iau ceva.
Degeada imi dati piese si electronica..degeaba daca eu nici bani de transport nu am.
Doar din alocatie ce imi merge


Vezi ca nu a fost greu,nu te-a mancat nimeni,cum te cheama nu este important,pt. noi esti trex450,un baiat din clasa 6 din Galati.Sa vedem cum putem sa te ajutam.
0

#39 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 18 September 2009 - 09:07 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 18 2009, 09:43 PM, a spus:

eu as face in orice fel,pana si un picozz primit busit si stricat de la un coleg de scoala,m-a bucurat enorm.Intr-un final am reusit sal ridic,dar a ars dupa 10 sec de zbor.
Insa am cam 10 sec de zbor cu fiecare din modele:
hbk.trex 450 se v2,falcon, hugles, si un trex 500 la care doar i-am facut traking-ul



sa inteleg.

ti-e tie greu sa iti strangi bani pt un 600 dar ai deja 4 heli?
daca e asa la ce bun altele ca doar nu zboara singure

Later edit am numarat gresit , ai 5 heli

Aceasta postare a fost editata de nen77: 18 September 2009 - 09:08 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#40 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 September 2009 - 09:28 PM

aici e o greseala:nu am modele astea(e in visele mele)am zis ca doar le-am incercat la un club
0

#41 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 18 September 2009 - 09:44 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 18 2009, 10:28 PM, a spus:

aici e o greseala:nu am modele astea(e in visele mele)am zis ca doar le-am incercat la un club


Hai ca la urmatorul zbor trec sa te iau si mai vorbim .

Aceasta postare a fost editata de tantar: 18 September 2009 - 09:44 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#42 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 18 September 2009 - 09:45 PM

Mihai, ia-l cu tine si incercam sa il ajutam cumva... <_<

Subiectul topicului a deviat de la titlu, dar macar sa fie cu folos...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 18 September 2009 - 09:47 PM

0

#43 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 18 September 2009 - 09:56 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 18 2009, 09:43 PM, a spus:

eu as face in orice fel,pana si un picozz primit busit si stricat de la un coleg de scoala,m-a bucurat enorm.Intr-un final am reusit sal ridic,dar a ars dupa 10 sec de zbor.
Insa am cam 10 sec de zbor cu fiecare din modele:
hbk.trex 450 se v2,falcon, hugles, si un trex 500 la care doar i-am facut traking-ul

Mai am si eu un picooz, stiu ca este un firicel de nisip pe langa ce iti ofera colegii de pe forum, dar daca doresti si imi dai adresa ta pe MI si iti pot trimite jucaria cu telecomanda prin melcul roman ca sa nu te coste nimic, iti trebuiesc doar baterii, dar..... dupa cum spuneam, este o mica jucarie pe langa ce iti ofera colegii.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 18 September 2009 - 09:58 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#44 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 18 September 2009 - 10:59 PM

Vezi postareaZeus, la Sep 18 2009, 09:56 PM, a spus:

Mai am si eu un picooz, stiu ca este un firicel de nisip pe langa ce iti ofera colegii de pe forum, dar daca doresti si imi dai adresa ta pe MI si iti pot trimite jucaria cu telecomanda prin melcul roman ca sa nu te coste nimic, iti trebuiesc doar baterii, dar..... dupa cum spuneam, este o mica jucarie pe langa ce iti ofera colegii.



Multumesc oricum de oferta,dar nu am nevoie.
As vrea sa depasesc acest stadiu.
0

#45 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 19 September 2009 - 05:46 PM

Aaaaa acuma nu mai e nimeni interesat.
P.s:am zis de picooz ca nu am nevoie,nu de restu
0

#46 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 September 2009 - 07:15 PM

Vezi postareatrex 450, la Sep 19 2009, 06:46 PM, a spus:

Aaaaa acuma nu mai e nimeni interesat.
P.s:am zis de picooz ca nu am nevoie,nu de restu


Nu te speria , astazi sa zburat in toata tara ( mai putin la GALATI ) , iar daca ti sa promis ceva cu siguranta vei primi , dar hai sa o luam un pic mai usor , sa vedem ce avem si ce putem incropi , dar cel mai important este sa incepi cu o atitudine pozitiva . In primul rand vei merge ( asta daca esti de acord ) cu mine la un zbor , este foarte important sa intelegi functionarea si principiile unui elicopter , iar apoi pas cu pas incercam sa incropim ceva , dupa cum ai vazut mai toti de aici sunt dispusi sa te ajute .

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#47 Useril este offline   trex 450 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 19 September 2009 - 07:32 PM

Sunt de acord sa ne intalnim undeva la zbor(nu am nici o idee unde am putea).
Principiile cred ca le-am prins,citind un articol de pe si....(stiti regula).Pentru incepatori si eventual sa mai fie adaugat ceva,il aveti mai jos:
Cum zboara un model elicopter
Daca doriti sa pilotati un elicoper radiocomandat, singura alternativa este sa invatati cum zboara acest aeromodel. Rotorul principal furnizeaza portanta care contracareaza forta gravitatiei, dar in acelasi timp indeplineste alte citeva functiuni de control al zborului.
Elicopterul are 4 comenzi principale: pasul colectiv (ridicarea de la sol si coborarea), inclinare (stanga-dreapta), translatia (fata-spate) si rotorul anticuplu (rotatie stanga-dreapta). Mai jos se explica pe scurt cum functioneaza aceste comenzi, cum se influenteaza si interactioneaza.

Axa transversala, axa longitudinala
Controlul elicopterului in directia fata-spate si lateral stanga-dreapta este data de platoul ciclic, care modifica in mod constant incidenta palelor rotorului in timpul rotatiei (comanda ciclica a pasului). Ca urmare, forta portanta generata de palele rotorului variaza in functie de pozitia lor instantanee fata de discul rotorului. Daca este generata o forta portanta mai mare pe una din fetele discului generat de rotor, acea parte a elicopterului se va ridica, modelul deplasandu-se in pozitia corespunzatoare inclinatiei. Cand elicopterul isi schimba directia, se modifica si valoarea totala a fortei portante iar modelul se va ridica sau va cobori in mod corespunzator. Acest efect poate fi corectat schimband in acelasi timp pasul tuturor palelor rotorului. Aceasta este menirea pasului colectiv.

Rotorul anticuplu
Puterea furnizata de motor se transmite rotorului principal, care sub efectul rotatiei va provoca un cuplu. Fuselajul va reactiona, rotindu-se in directie contrara sensului de rotatie al rotorului. Sarcina rotorului anticuplu este de a compensa aceasta miscare nedorita, producand o forta de tractiune laterala care se opune cuplului generat de rotorul principal. Echipamentele de radiocomanda moderne, asistate de microcomputer au facilitatea numita “revo-mix”, care permite rotorului anticuplu sa compenseze automat cuplul rotorului principal. In acelasi timp, pasul palelor rotorului anticuplu poate fi modificat direct din emitator; astfel se mareste sau se micsoreaza tractiunea rotorului anticuplu, producand miscarea de rotatie a elicopterului in jurul axei rotorului principal (miscare de giratie). Este important sa va amintiti ca mai degraba controlati miscarea botului elicopterului si nu cea a cozii, pentru a fi siguri ca dati comanda corecta rotorului anticuplu.

Pasul colectiv al rotorului principal
La aeromodelele elicopter moderne, viteza de rotatie a rotorului principal este mai mult sau mai putin constanta si valoarea fortei ascensionale este controlata prin schimbarea simultana a unghiului de incidenta al palelor (pas colectiv). Daca mariti unghiul de incidenta al palelor rotorului, se mareste si valoarea fortei ascensionale, iar modelul se va ridica vertical. Atunci cand valoarea fortei ascensionale este egala cu greutatea modelului, elicopterul se va ridica in zbor stationar. Reducînd unghiul de incidenta al palelor rotorului, se micsoreaza valoarea fortei ascensionale, iar elicopterul va coborî.

Giroscopul
De cate ori se modifica viteza de rotatie a rotorului principal sau se schimba unghiul de incidenta al palelor acestuia, se schimba in mod corespunzator si valoarea cuplului rotorului, care daca nu este corectat, duce la giratia modelului fata de axa verticala (a rotorului principal). Necesitatea de a corecta in mod constant regimul de functionare al rotorului anticuplu ar duce la suprasolicitarea pilotului, daca nu am avea montat un giroscop. In momentul schimbarii valorii cuplului produs de rotorul principal, giroscopul “simte” automat aceasta schimbare si modifica incidenta palelor rotorului anticuplu pentru a preveni orice schimbare incipienta de directie. La început, giroscoapele erau mecanice, dar datorita cuceririlor tehnologice de ultima ora avem azi de-a face cu giroscoape piezoelectrice sau SMM (Silicon Micro Machine). Acestea functioneaza in intregime electronic, tehnologia de ultima ora permitind obtinerea unor giroscoape mult mai mici si mai usoare decît cele care existau numai cu putini ani in urma.

De functionare nu prea am inteles la head,ce-i cu toate piesulicile alea.
Numai bine
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro