Traxxas 1/16 Slash/Revo
#5
Postat 29 September 2009 - 06:42 PM
BoDySh, la Sep 29 2009, 07:39 PM, a spus:
Depinde ce preferi. Din punct de vedere mecanic este indentic. Difera basculele si rotile (+bumpere)
Custom CNC parts GNS Racing
#6
Postat 29 September 2009 - 10:59 PM
radugns, la Sep 29 2009, 07:42 PM, a spus:
Diferentele sunt majore... Prima si cea mai importanta: unul e 2WD celalalt 4WD.
Intrebarea care e mai bun nu poate avea raspuns... Bun pentru ce? Sau ce intelegi prin mai bun?
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#7
Postat 29 September 2009 - 11:12 PM
porcofon, la Sep 29 2009, 11:59 PM, a spus:
Intrebarea care e mai bun nu poate avea raspuns... Bun pentru ce? Sau ce intelegi prin mai bun?
e vorba de 1/16.
ambele sunt 4wd
gugle
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#9
Postat 30 September 2009 - 08:39 AM
1/16 Revo
#11
Postat 24 November 2009 - 04:22 PM
#13
Postat 02 December 2009 - 10:56 AM
Mi-am modificat si eu slash-ul si acum am e-revo. Cam scumpe jantele alea ...pe forumul oficial lumea merge pe http://www.thetoyz.com/cart/thetoyz_detail...I%201/16%20REVO si cam toata lumea e multumita.
Daca iti schimbi marimea jantelor si cauciucurile sa nu uiti sa-ti pui radiator si cooler...recomandat ar fi sa-ti pui oricum.
1/16 Revo
#14
Postat 08 March 2010 - 11:35 AM
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#15
Postat 08 March 2010 - 05:09 PM
mariusr, la Mar 8 2010, 11:35 AM, a spus:
Incearca niste rulmenti de calitate mai buna si neaparat vaseline lithium (alba) pe rotile dintate!
Spor,Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 08 March 2010 - 05:09 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#16
Postat 12 March 2010 - 10:13 AM
mariusr, la Mar 8 2010, 11:35 AM, a spus:
Se pare ca e boala lor sa trosneasca diferentialele. A mea de exemplu cand ii dai acceleratie foarte incetu incepe sa trosneasca dif. iar dupa ce prinde ceva viteza nu se mai aude.
Eu cred ca am sa ii dau asa pana crapa ceva de nu mai misca dupa care am sa inlocuiesc cu ceva mai de calitate.
#17
Postat 22 March 2010 - 11:27 PM
http://www.hpieurope...en&partNo=33461
cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en
asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.
Brushless Vaterra Glamis Fear
#18
Postat 23 March 2010 - 01:32 AM
catalin4u24, la Mar 22 2010, 11:27 PM, a spus:
http://www.hpieurope...en&partNo=33461
cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en
asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.
Cauciucurile sunt de drift.
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#20
Postat 24 March 2010 - 07:30 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#21
Postat 26 March 2010 - 09:26 AM
Brushless Vaterra Glamis Fear
#22
Postat 28 March 2010 - 10:15 AM
radugns, la Mar 8 2010, 06:09 PM, a spus:
Spor,Radu
Salut,
1. Ai avut dreptate in legatura cu vaselina... Mai mare era frica de a desface masinuta, imi era teama ca nu am sa mai stiu sa le pun la loc sau ca mititelul meu de un an sa nu fure ceva si sa nu mai gasesc apoi. Dar intr-o noapte dupa ce a adormit copilasul, mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa o demontez in cautarea trosnitului acela, era de la diferentialul de pe spate, care are partea aceea care intra in rulment din plastic (cred eu). Acel ax intra destul de usor pe rulment (am schimbat si rulmentul si tot la fel face), are un joc, de aceea diferentialul nu se invarte ca sa zic asa "rotund" si apasa la un moment dat pe rotita mai mica mai tare si trosneste.
Rezolvarea a fost simpla am dat cu vaselina si am mai observat ca atunci cand strang cu surubul acea cutiuta in care stau aceste angrenaje mai slab nu mai trosneste.
2. Acesta ungere cu vaselina, trebuie facuta la o anumita perioada? Ma refer la toate angrenajele de pe masinuta de pe fata, spate si de la motor? Nu de alta, dar eu atunci cand am rezolvat zgomotul acela, am desfacut doar pe spate. Mentionez faptul ca saptamanal ii dau cu aer comprimat asa cum si cu spray din acela lubrefiant (fara sa desfac nimic la ea) .
Multumesc mult Radule!
Cu stima,
Marius
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#23
Postat 28 March 2010 - 10:39 AM
mariusr, la Mar 28 2010, 11:15 AM, a spus:
1. Ai avut dreptate in legatura cu vaselina... Mai mare era frica de a desface masinuta, imi era teama ca nu am sa mai stiu sa le pun la loc sau ca mititelul meu de un an sa nu fure ceva si sa nu mai gasesc apoi. Dar intr-o noapte dupa ce a adormit copilasul, mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa o demontez in cautarea trosnitului acela, era de la diferentialul de pe spate, care are partea aceea care intra in rulment din plastic (cred eu). Acel ax intra destul de usor pe rulment (am schimbat si rulmentul si tot la fel face), are un joc, de aceea diferentialul nu se invarte ca sa zic asa "rotund" si apasa la un moment dat pe rotita mai mica mai tare si trosneste.
Rezolvarea a fost simpla am dat cu vaselina si am mai observat ca atunci cand strang cu surubul acea cutiuta in care stau aceste angrenaje mai slab nu mai trosneste.
2. Acesta ungere cu vaselina, trebuie facuta la o anumita perioada? Ma refer la toate angrenajele de pe masinuta de pe fata, spate si de la motor? Nu de alta, dar eu atunci cand am rezolvat zgomotul acela, am desfacut doar pe spate. Mentionez faptul ca saptamanal ii dau cu aer comprimat asa cum si cu spray din acela lubrefiant (fara sa desfac nimic la ea) .
Multumesc mult Radule!
Cu stima,
Marius
Este bine sa faci si partea din fata, eu fac acest lucru cam odata pe luna, in fuctie de cat merg cu ea. Nu prea stiu ce sa cred daca problema sa rezolvat doar din vaselina, ai putea sa te uiti mai atent la rotile dinate, poate este dus un dinte. In principiu este bine sa pui vaselina pentru ca altfel risti sa se incalzeasca pinioanele si sa se decaleasca. Spor la treaba, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#24
Postat 28 March 2010 - 10:48 PM
catalin4u24, la Mar 23 2010, 12:27 AM, a spus:
http://www.hpieurope...en&partNo=33461
cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en
asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.
Sa nu uiti sa pui poze.
#25
Postat 30 March 2010 - 06:51 PM
Dar.... cat de superbe atat de caraghioase pe Revo. Sunt mici pt Revo, n-au nici o legatura.
In schimb pe un on-road cred ca sunt criminale.
Daca nu le pun la bursa le pastrez... poate imi rezerva viitorul un onroad, who knows...?!
Brushless Vaterra Glamis Fear
#26
Postat 01 April 2010 - 12:05 AM
citesc de cateva zile si in romana si in engleza despre info cu privire la e-revo vxl. am aflat multe dar si multe parca sunt si mai neclare.
Imi permit sa va spun cateva lucruri, ce nu sunt sigur ca sunt corecte si de aceea as aprecia daca m-ati corecta unde este cazul+ sa va adresez cateva intrebari:
-am un e-revo xvl cu 2 baterii stock nimh de 1200+cablu pentru legare in serie
am inteles asa pana acum ,din ce am citit:
legate in serie ofera mai mult umpf decat in paralel insa in paralel run time-ul creste.
daca trec pe lipo e nevoie de incarcator mai deosebit(cu balancer)
ca sunt ok cele de la zippy 2s 2200 sau 3s 1800(dar as aprecia si alte recomandari, ideal daca s-ar si putea achizitiona din romania)
inteles ca pot lega 2s de 2200 in paralel si ma pot juca macar 30min. si chiar si in paralel si 2 packuri de 3s de 1800
ca nu le pot lega in serie nici cele de 2s 2200 nici cele de 3s 1800 ca depasesc limitele motorului si ar fi necesar o scoatere a limitarii motoruli stock(acum max. aprox 50000rpm) dupa care ar suporta 2x2s in serie (adica vreo 56000rpm) dar nu pentru multa vreme
Acum prespunand ca ce am zis mai sus e adevarat(caci asa am inteles eu ca ar sta treaba din ce am citit) m-ar interesa, din experienta voastra, urmatoarele:
1.observ in pozele cu lipo ca au o mufa in plus fata de conectorul pe care il are si bateria nimh stoc. ce e cu aceea mufa? e doar folosita in procesul de reincarcare/balansare/descarcare sau se leaga si ea undeva cand se pune pe masina).
2.orice baterii merg puse pe masinuta cat timp se potrivesc conectorii si packul se incadreaza in dimensinile slotului pentru baterie(104mm-L x 35mm-W x 23mm-H)?
3.cablul de serie si cel de paralel difera pentru bateriile lipo(intreb ca ziceam ca am vazut ca are o mufa in plus) fata de aceleasi cablu pentru nimh?
4.bateriile care se incadreaza in dimeniunile de mai sus ale locasului la e-revo vxl pot sa nu se potriveasca din punct de vedere al mufei? adica la rc-urile traxxas bateriile de dimensiunea asta au alte mufe decat baterii de dimensiuni similare pentru un hpi de exemplu?
5.descarcarea bateriilor lipo se face cum?(in afara de run time-ul propriu zis) o face automat chargerul inainte de a o incarca? o face mereu? o face uneori? de ce este necesara?ce implica din partea mea, vreo setare anume?
6.o recomandare de charger pentru lipo de 2s sau 3s?
7. o recomandare de baterii lipo, ideal achizitionabile si din romania, pentru utilizare in regim de agrement, nu de competitie.
Multumesc pentru rabdarea de a-mi citi postul si sper ca am scris unde trebuia. Am vazut ca exista coltul incepatorului dar am sperat ca acesta fiind topic dedicat si acestui model de rc, poate as putea primii feedback direct de la posesorii de mini e-revo.
Aceasta postare a fost editata de profan: 01 April 2010 - 12:10 AM
#27
Postat 01 April 2010 - 12:17 AM
2. Orice acumulatori atata timp cat nu depasesti voltajul maxim suportat de ESC si motor. Pentru LiPo trebuie sa activezi in ESC functia de detectie a descarcarii, pentru a nu descarca acumulatorii LiPo sub 3V/celula.
3. Nu difera cablurile de legare in serie sau paralel, intre LiPo si NiMH.
4. Acumulatorii vin cu diversi conectori, de exemplu ma indoiesc ca gasesti Zippy cu conector Traxxas. Cele mai comune sunt
mufele Tamiya, urmate de conectorii tip bullet, etc. Asta nu reprezinta o problema insa, se gasesc conectorii Traxxas separat, si mufarea lor reprezinta un efort minim. As spune ca face parte din hobby-ul pe care ti l-ai ales.
5. Nu ai de ce sa descarci LiPo in afara folosirii lor normale pe model. Insa la incarcare se recomanda supravegherea lor (nu pleci de acasa si ii lasi la incarcat, chiar langa bidonul cu Tornado :rolleyes: ).
6. Cauta un incarcator universal computerizat, daca vrei ceva ieftin o sa gasesti modele gen IMAX B6 la preturi accesibile.
7. Nu stiu sursa de baterii LiPo buna la noi in tara.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 01 April 2010 - 12:18 AM
#28
Postat 01 April 2010 - 08:03 PM
daca vad pe net o baterie a carei descriere este "4000mAh 7.4V 2 Cell Li Poly 2s2p" pe mine ma intereseaza ce anume, in raport cu vxl-ul?
Inteleg ca ar suporta ok pana la 11.1V deci 7.4V e ok banuiesc.Runtime-ul e dat de numarul de celule? de cati mAh are bateria? sau de ambele adica 4000mAh x 2celule de exemplu?
Care este maximul de mAh ce pot fi pusi atata timp cat nu se depaseste acel prag de 11.1V?Limitarea acestei valori de mAh ar fi data doar de faptul ca daca ruleaza prea mult se incalzeste motorul si esc-ul sau sunt alte motive pentru care nu se pot pune mii si mii de mAh, cat timp se respecta pragul de 11.1V?
Bateriile cu mai multe celule sunt de preferat celor cu mai putine? sa zicem 3 vs 2? de ce da sau de ce nu?
Se incarca mai repede o baterie cu 2celule si mai multe mAh decat una cu 3celule dar cu mai putini mAh?
Inca o data multumesc celui/celor ce isi rapesc din timp pentru a citi si eventual raspunde la macar unele dintre intrebarile mele.
#29
Postat 01 April 2010 - 08:11 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#30
Postat 01 April 2010 - 08:37 PM
Aceasta postare a fost editata de profan: 01 April 2010 - 08:37 PM