Modelism - RHC Forum: Traxxas 1/16 Slash/Revo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

Traxxas 1/16 Slash/Revo Evaluare topic: -----

#91 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 08 June 2010 - 10:18 AM

Vezi postarearadugns, la Jun 7 2010, 06:53 PM, a spus:

Teoretic curentul este mai mic cu diferential central, pt ca motorul nu este solicitat la maxim cand pleaca de pe loc, daca nu ar fi diferential central sigur consumul creste pentru ca se forteaza motorul mai tare.
In concluzie cu diferential central se reduce consumul!!



Te contrazic...Motorul lucreaza in sarcina pentru ca este puntea spate care va avea aderenta maxima...La plecare 80% din greutatea masinii se lasa pe aceasta punte, motorul fiind obligat sa traga pentru a depasi aceasta rezistenta transmisa prin intermediul puntii spate.
Cu diferential central, puntea fata se va invarti mai mult(opune o rezistenta mult mai mica la inaintare) in timp ce puntea spate se va invarti mai putin( rezistenta la inaintare este maximala pe aceasta punte). Prin urmare consumul de curent este crescut...fapt sustinut si in practica de altfel, dupa spusele colegului....
Fara diferential central puterea motorului se transmite 50% si 50% pe fata, respectiv spate... In acest caz fortele ce se anuleaza reciproc in puntea spate sunt mult mai mari, ceea ce va genera o uzura net mai accentuata...in principal asupra cardanului spate, diferential, planetare si in masura mai mica, gumele spate.

Am spus ca diferentialul central ajuta la plecare in sensul ca tine masina sub control, nicidecum in sensul ca ar imbunatati demarajul. Desi cu un ulei suficient de vascos in acest diferential se poate ajunge la un raport de transmisie fata/spate care sa imbunatateasca si demarajul si care sa protejeze si transmisia pe spate...

Si-a pus cineva intrabarea de ce la masinile 1:1 cu transmisie 4x4 rapoartele variaza intre aproximativ 60% pe fata si 40% pe spate si 75 fata , respectiv 25 spate?Ma refer la cele cu raport de transmisie fix. Dinamica masinii este aceeasi, indiferent de scara, cu precizarea ca automodelele sunt supramotorizate in comparatie cu cele 1/1...
Acum majoritatea sunt controlate de calculatoare pentru a modifica mereu raportul de transmisie functie de conditiile de rulare, pentru a optimiza aderenta si stabilitatea...

Sa o luam altfel...Fara diferential central masina se va comporta ca una cu diferential central complet blocat. In dinamica masinii, pentru aderenta maxima la viteze mici se merge cu diferentialul blocat complet, dar la viteza situatia se schimba. La viteza diferentialul blocat mai mult incurca decat ajuta pentru ca destabilizeaza masina. Nu mai vorbesc de curbe, unde fara diferential central , la o accelerare masina se intoarce macar 180 grade. Cu diferential central nu se va intoarce decat foarte greu.


Parerea mea e ca un diferential central cu un ulei de vascozitate 7-8 pe o scara de la 1 la 10, va ajuta mult masina atat la demaraj, la viteza maxima, stabilitate la viteza mare, in curbele luate cu viteza...........si nu in ultimul rand amelioreaza uzurile...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#92 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 08 June 2010 - 01:38 PM

La plecare de pe loc motorul electric consuma mult mai mult curent pe o perioada scurta decat ar consuma in regim normal de functionare.
Cu cat invarte mai greu rotile cu atat consuma mai mult.
Cu dif. central munca motorului este usurata de faptul ca rotile din fata se invart mai usor ( probabil in gol cateodata ), deci motorul ca consuma mai putin curent.

Pacat ca nu face nimeni dif.-uri centrale pentru Savage.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#93 Guest_Scooby Doo_*

  • Grup: Guests

Postat 22 June 2010 - 10:01 PM

Just my 2 cents despre treaba cu diff-ul central la Traxxas-uri in general, E-Revo in special:
Pentru cei care vor fun (2 roti) si circ (backflips) - nu puneti diff central ca il veti da jos rapid
Pentru cei care vor viteza, stabilitate, sa-si protejeze eleronul :rolleyes: - luati diferential central si nu veti regreta :unsure:
0

#94 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 01 July 2010 - 03:24 PM

Jucaria asta de revo 1:16, a inceput sa ma calce pe nervi!
Diferentialul spate i-mi face probleme si nu gasesc cauza (l-am desfacut de 3 ori)...
Deci, din cand in cand rotile din spate nu vor sa se mai invarta... de fapt se invart ele, dar in hopuri, ca si cum le infraneaza ceva... si scot un zgomot de nisip presat.
Diferentialul propriu zis functioneaza normal si corect dar cand vreau sa invart amandoua rotile in acelasi sens, apare zgomotul ala de nisip intre dinti si blocaj in hopuri...
Daca a mai avut cineva aceasta problema, poate i-a dat de cap si-mi spune si mie unde sa umblu, direct, fara sa mai bajbai si sa incerc fel de fel... Parca mi s-a parut ca blocajul apare cand strang suruburile de la carcasa angrenajului... parca (operatiunea asta am facut-o azi-noapte, la ora trei... asta este motivul pentru care am spus "parca")

Proba am facut-o fara sa cuplez cutia de viteze (doar angrenajul de pe partea din spate), deci asta se exclude de la defecte.
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#95 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 01 July 2010 - 08:24 PM

Salut.
Daca zici ca ai decuplat diferentialul de transmisie si tot se blocheaza aleator cand incerci sa invarti ambele roti in acelasi sens, dupa parerea mea sunt 2 posibilitati.
Ori s-a ciobit un dinte de pe coroana sau de pe pinionul de atac iar bucata aia de metal tot topaie prin incinta si mai intra si intre rotile dintate.
Ori s-a gripat sau s-a spart vreo bila intr-unul dinte rulmentii care sustin diferentialul sau pinionul de atac. Nu e exclus sa se fi belit folia protectoare de pe laterala vre-unui rulment si sa fi intrat mizerie in el. Putin probabil caci rulmentii TRX sunt de caltate buna.

Daca gasesti sa ne spui si noua defectul.
Eventual niste poze.

Bafta.

Edit. Posibilitatea 3 - sa nu fi iesit surubul 7057 M3/10 ( surubul de legatura intre cardan si pinionul de atac ) din cardan si sa frece de plasticele din jurul lui.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 01 July 2010 - 08:32 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#96 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 14 July 2010 - 01:24 PM

Continui cu problema mea, descrisa mai sus...
Am incercat sa descopar cauza blocajului dar nu am reusit.
De data asta, cand am montat la loc toate piese nu le-am mai strans "tare" din prima. Strangeam, probam daca se invart rotile, iar mai strangeam... am observat ca blocajul intervine atunci cand incerc sa strang "tare" piesa aceea care are o "limba" ce intra in cutia diferentialului spate si pe care se monteaza eleronul. Deci, daca las caesta piesa stransa "lejer", nu mai apre blocajul acela.
Tot incerc sa-mi dau seama ce se intampla cand strang mai tare cele doua suruburi... dar nu reusesc sa identific problema. Daca aveti vreo idee ce se intampla acolo, as fi recunoscator pentru impartasirea lor.

De la diferitele probe, cu defectul asta, am reusit sa stric "ambreiajul" (care a prins un luciu foare lucios :rolleyes:) ) si sa pierd destula vreme cu demontatul si montatul la loc.
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#97 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 14 July 2010 - 01:33 PM

Vezi postareaBrussolo, la Jul 14 2010, 02:24 PM, a spus:

Continui cu problema mea, descrisa mai sus...
Am incercat sa descopar cauza blocajului dar nu am reusit.
De data asta, cand am montat la loc toate piese nu le-am mai strans "tare" din prima. Strangeam, probam daca se invart rotile, iar mai strangeam... am observat ca blocajul intervine atunci cand incerc sa strang "tare" piesa aceea care are o "limba" ce intra in cutia diferentialului spate si pe care se monteaza eleronul. Deci, daca las caesta piesa stransa "lejer", nu mai apre blocajul acela.
Tot incerc sa-mi dau seama ce se intampla cand strang mai tare cele doua suruburi... dar nu reusesc sa identific problema. Daca aveti vreo idee ce se intampla acolo, as fi recunoscator pentru impartasirea lor.

De la diferitele probe, cu defectul asta, am reusit sa stric "ambreiajul" (care a prins un luciu foare lucios :rolleyes:) ) si sa pierd destula vreme cu demontatul si montatul la loc.

Nu pot sa vad exact unde e problema, dar daca spui ca dupa ce strangi tare se blocheaza se poate sa se fi deformat acele piese care le strangi si atunci apasa si se creea asa numita blocare. Te pot ajuta mai mult daca imi trimiti niste poze la mail.
Legat de diferential incearca sa il desfaci si sa il degresezi dupa care il ungi la loc. Daca nici una din roti nu se invarte normal (aceiasi viteza cele din fata) atuci dupa cum sa spus mai sus este de la coroana si pinionul de atac. Incearca si pe acelea sa le degresezi si sa le ungi iarasi, poate dupa spalare se observa ceva ciobituri pe ele. NEAPARAT sa fie bine unse!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 14 July 2010 - 01:36 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#98 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 19 July 2010 - 02:25 PM

Cei care au in dotare automodele 1:16, cum reusiti sa reglati unghiurile la roti?
Se potriveste vre-o scula de la alta scara?
Ma poate ajuta cineva cu aceste reglaje (cu un sfat sau practic, direct pe automodel) ?
De cand am schimbat basculele nu reusesc sa reglez unghiurile... asa din ochi nu face treaba buna...

PS
Nu a mai aparut blocajul acela la puntea spate. Cand voi mai demonta ansamblul, pentru curatare si ungere, o sa mai fac niste probe, poate-mi dau seama de unde vine...
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#99 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 19 July 2010 - 03:44 PM

Vezi postareaBrussolo, la Jul 19 2010, 03:25 PM, a spus:

Cei care au in dotare automodele 1:16, cum reusiti sa reglati unghiurile la roti?
Se potriveste vre-o scula de la alta scara?
Ma poate ajuta cineva cu aceste reglaje (cu un sfat sau practic, direct pe automodel) ?
De cand am schimbat basculele nu reusesc sa reglez unghiurile... asa din ochi nu face treaba buna...

PS
Nu a mai aparut blocajul acela la puntea spate. Cand voi mai demonta ansamblul, pentru curatare si ungere, o sa mai fac niste probe, poate-mi dau seama de unde vine...

Pe ebay.co.uk gasesti standuri de reglare unghiuri pt auto 1/10 on road ,poti incerca ,costa in jur de 100 de lei+transport care e cam £5.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#100 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 21 July 2010 - 09:43 PM

Va salut am si eu un revo si sunt destul de multumit de el pana acum,i am pus un ventilatoras micut pe motor si chiar isi face treaba nu se mai incinge ca tigaia :D http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...=8&I=LXZRT8 asa arata

cat despre unghiuri am vazut in cartea ei o schema unde iti arata exact cat sa strangi <ture> pivoti pt a da ungiul dorit roti

Bafta
0

#101 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 26 July 2010 - 08:47 PM

Destul de rezistente automodelele astea, Revo 1/16.
Aseara, m-au ajuns blestemele...
Cu acumulatorii incarcati full, dupa aproximativ 10 secunde de rulat, cu viteza "cea mai maxima", a aparut de niciunde, un stalp din cel mai bun otel, exact in fata bolidului incins la maxim (numa` stalpul ala e de vina, ce cauta la marginea strazii la ora aia?).
Consecinte:
- un acumulator a sarit la 2 metri (nu stiu cum a reusit)
- celalalt acumulator a ramas la locul lui (egoist, nu a vrut sa se duca dupa frati`su)
- 2 agrafe sarite "de pe fix" si duse au fost (una din ele mi-a lasat amintire soricelul galben)
- farul dreapta fata, sarit si atarnat sub roti (un led rosu, lipit cu dublu-adeziv pe sub carcasa)
- piesa cu nr de catalog 7015, cu piciorusele rupte si crapata in alte 2 locuri (costa numai 6.99 EUR)
- caroseria pleznita vreo 5 milimetri, in partea din fata, sub bara.
- axul superior care tine bascula superioara stanga, impins in spate
- surubul care tine piesa aia triunghiulara de la amortizorul stang, putin strambat (insesizabil)
- vreo ora de demontat, verificat, si montat la loc (noroc ca nu am tarif de pbn - porsche bucuresti nord... scris cu litere mici ca asa merita astia)
- 2 -3 zile pana vine piesa...

Modelul functional... ca sa fie si estetic, trebuie sa cumpar piesa "7015" si sa o montez la locul ei (3 suruburi)


@manuciao10 Mi-am facut timp si am rasfoit cartea> nu scrie nimic de "ture", zice doar 1 grad negativ si atat.

@Al3xandru239 Multumesc de idee dar o sa incerc sa apelez la bunavointa colegilor de forum care au deja scule de reglat roti. Banuiesc ca ei stiu sa le si foloseasca...

@radugns Pinioanele nu sunt ciobite, sunt unse satisfacator... trebuie timp si rabdare ca sa dau de adevarata cauza.
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#102 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2010 - 10:23 AM

Nu iti trebuie neaparat o scula de reglat rotile...iti trebuie doar rabdare. Ajustezi cat crezi de cuvinta pui roata la loc (poti sa reglezi cu roata pe pozitie dar e mai dificil) vezi cum e si apoi faci ajustari pana ajungi la pozitia dorita.
Unghiul rotii se poate da foarte usor daca ai toe linkuri ajustabile care se lungesc/micsoreaza.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#103 Useril este offline   Brussolo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 701
  • Inregistrat: 14-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - N. Grigorescu

Postat 28 July 2010 - 12:00 AM

Asta-seara au venit piesele 7015, tocmai de la Ploiesti (bumperele fata si spate cu cuiele de montat caroseria), la numai 30 de lei.

@justbart2002 La E-Revo 1/16, varianta stoc, reglajele se fac doar din cele doua "pivot ball-uri" (asa cred ca le zice) care se insurubeaza in bascule. Atat. Este destul de greu sa le nimeresti pe amandoua la fel, cauzand dereglari de directie la viteze mai maricele. Iar in "manual" spune doar ca trebuie reglate la 1 grad negativ si atat...
risteaion@yahoo.com
ionristea@yahoo.com

Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
0

#104 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 July 2010 - 07:59 AM

Vezi postareaBrussolo, la Jul 28 2010, 01:00 AM, a spus:

Asta-seara au venit piesele 7015, tocmai de la Ploiesti (bumperele fata si spate cu cuiele de montat caroseria), la numai 30 de lei.

@justbart2002 La E-Revo 1/16, varianta stoc, reglajele se fac doar din cele doua "pivot ball-uri" (asa cred ca le zice) care se insurubeaza in bascule. Atat. Este destul de greu sa le nimeresti pe amandoua la fel, cauzand dereglari de directie la viteze mai maricele. Iar in "manual" spune doar ca trebuie reglate la 1 grad negativ si atat...



E destul de complicat de reglat...ideea e sa ajungi la un compromis pentru ca perfect nu vei reusi niciodata sa le reglezi. Oricum au jocuri destul de mari pe care nu le poti corecta orice ai face.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#105 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 07 August 2010 - 06:25 PM

Da un grad si cam atat :o ,in rest subler,masurat ,testat si tot asa pana ies unghiurile dorite,,,zic si eu :rolleyes:

Am vazut ca au aparut bascule spate care se monteaza si maresc ampatamentur rotilor,o fii ceva de capul lor?
0

#106 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 August 2010 - 06:28 PM

Vezi postareamanuciao10, la Aug 7 2010, 07:25 PM, a spus:

Da un grad si cam atat <_< ,in rest subler,masurat ,testat si tot asa pana ies unghiurile dorite,,,zic si eu :rolleyes:

Am vazut ca au aparut bascule spate care se monteaza si maresc ampatamentur rotilor,o fii ceva de capul lor?

Ampatament sau ecartament?
Spune in "traducere" ce maresc, mie cam greu sa cred ca maresc ampatamentul, desi s-ar putea.
stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 07 August 2010 - 06:29 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#107 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 07 August 2010 - 06:35 PM

Nu ma bag in discutia strict legata de traxxas pentru ca nu cunosc modelul.
Urmaresc subiectul pentru ca vreau la un moment dat sa-mi cumpar un traxxas (stie cine trebe' ce vreau).
Dar vad postari care sunt neadevarate/trunchiate sau cum vreti sa le spuneti.
STAND de reglat unghiuri la 100 RON ??? IL MANANC ! Poate a vrut sa spuna ca exista un/mai multe dispozitiv/dispozitive care ajuta la masurarea unghiurilor. Unul ar fi pentru camber angle care este un simplu "raportor" ca sa zic asa, iar pentru unghiul de fuga exista un dispozitiv care inlocuieste traditionala rigla. Se fac cateva masuratori apoi un pic de trigonometrie si gata "unghiul".
Cu rabdare se pot face reglaje foarte precise.
Bafta la masuratori !
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#108 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 07 August 2010 - 06:36 PM

Vezi postarearadugns, la Aug 7 2010, 07:28 PM, a spus:

Ampatament sau ecartament?
Spune in "traducere" ce maresc, mie cam greu sa cred ca maresc ampatamentul, desi s-ar putea.
stima, Radu



E posibil amandoua, ecartament fiind distanta dintre roti pe aceeasi axa iar ampatamentul fiind distanta dintre axe.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#109 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 07 August 2010 - 06:38 PM

Vezi postareafasconal, la Aug 7 2010, 07:36 PM, a spus:

E posibil amandoua, ecartament fiind distanta dintre roti pe aceeasi axa iar ampatamentul fiind distanta dintre axe.

Nu am zis ca nu e posibil, dar mi se pare ciudat sa mareasca ampatamentul, atunci saraca planetara are de lucru :rolleyes:
In mod normal din bascule maresti ecartamentul...

PS: Eu stiu ce inseamna ampatament si ecartament, din acest motiv am intrebat...

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 07 August 2010 - 06:39 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#110 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 07 August 2010 - 06:44 PM

Vezi postarearadugns, la Aug 7 2010, 07:38 PM, a spus:

Nu am zis ca nu e posibil, dar mi se pare ciudat sa mareasca ampatamentul, atunci saraca planetara are de lucru :rolleyes:
PS: Eu stiu ce inseamna ampatament si ecartament, din acest motiv am intrebat...

stima, Radu


N-am pus la indoiala faptul ca nu stii ce e una sau alta.
Acum nu va ganditi ca ampatamentul se mareste cu centimetri.
Sa va dau un exemplu: la Firestorm cat si la Blitz se pot monta pe fata fuzete inline si trailing care nu fac altceva decat muta axa rotilor fata cu cativa milimetri, fie marind ampatamentul fie micsorandul. Pe basculele spate port fuzetele se monteaza intre bailagare (nu stiu daca asa se scrie). Aceste "saibe" de compensatie se pot monta in trei feluri; ambele in fata, una in fata si una in spate sau ambele in spate.
Sper ca se intelege ce am vrut sa spun.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#111 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 07 August 2010 - 07:57 PM

Vezi postareafasconal, la Aug 7 2010, 07:35 PM, a spus:

Nu ma bag in discutia strict legata de traxxas pentru ca nu cunosc modelul.
Urmaresc subiectul pentru ca vreau la un moment dat sa-mi cumpar un traxxas (stie cine trebe' ce vreau).
Dar vad postari care sunt neadevarate/trunchiate sau cum vreti sa le spuneti.
STAND de reglat unghiuri la 100 RON ??? IL MANANC ! Poate a vrut sa spuna ca exista un/mai multe dispozitiv/dispozitive care ajuta la masurarea unghiurilor. Unul ar fi pentru camber angle care este un simplu "raportor" ca sa zic asa, iar pentru unghiul de fuga exista un dispozitiv care inlocuieste traditionala rigla. Se fac cateva masuratori apoi un pic de trigonometrie si gata "unghiul".
Cu rabdare se pot face reglaje foarte precise.
Bafta la masuratori !



Si ca sa argumentez cele spuse, iata un STAND pentru reglaje: http://www.amainhobbies.com/product_info.p...tem-1-8-On-Road

Aici puteti vedea dispozitivele despre care scriam anterior:
http://www.amainhobbies.com/product_info.p...le-Camber-Gauge
si
http://www.amainhobbies.com/product_info.p...PM-Toe-In-Gauge
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#112 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 10 August 2010 - 10:26 PM

scuzele mele,

cred ca ar fii ceva de genul asta: _ampatament = distanța dintre axele osiilor extreme ale unui vehicul

_ecartament = distanță dintre roțile situate pe aceeași osie ale unui vehicul
0

#113 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 10 August 2010 - 10:33 PM

aici este http://www.traxxas.com/v2/products/accesso...ide_by_side.jpg
0

#114 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 11 August 2010 - 08:47 AM

Vezi postareamanuciao10, la Aug 10 2010, 11:33 PM, a spus:


Da, maresc ampatamentul :D ... Teoretic din ce am vazut pe internet la un rc18t trebuie sa ai control mai bun a masinii.
Basculele stoc sunt simetrice? Adica nu le poti intoarce la 180grade si astfel optii o marire de ampatament?

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#115 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 11 August 2010 - 11:10 AM

da ,dar nu merg intoarse cele de jos
0

#116 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 31 August 2010 - 07:37 PM

nimeni nimic?
0

#117 Useril este offline   cosmin_i 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 21-February 08

Postat 11 September 2010 - 09:03 PM

are idee cineva de unde pot lua rapid un sasiu de revo vxl? tocmai am reusit sa rup sasiul masinii in 2. piesa are codul 7022.
0

#118 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 24 September 2010 - 02:33 PM

Astept sa soseasca si Slash VXL-ul meu mititel astazi si maine o scot la treaba, la tara.
Am mai luat si un lipo si inca o baterie NiMh, asa sa creasca timpul de joaca, cu toate ca nu cred ca ma apropii de cele 45 minute cat tine benzinara.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#119 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2010 - 02:55 PM

Asteptam sa ne impartasesti pareri despre Slash-ul tau.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#120 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 24 September 2010 - 04:30 PM

Vezi postareajustbart2002, la Sep 24 2010, 03:55 PM, a spus:

Asteptam sa ne impartasesti pareri despre Slash-ul tau.



Diseara incarc cele 2 pacuri NiMh si poate daca am timp si cele 2 lipo.Oricum la acestea trebuie sa schimb conectorii care au fost luati si ei desigur.
Am luat in plus pina la urma 2 lipo 2S de 1800mAh de la LRP si inca un pack traxxas cu conectorul aferent sa le conectez in serie pentru a rezulta viteza maxima.
Parerile o sa apara duminica seara cind ma intorc de la tara.

You can go faster... I can go anywhere !

0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro