Traxxas 1/16 Slash/Revo
#31
Postat 01 April 2010 - 10:16 PM
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#32
Postat 14 April 2010 - 04:26 AM
1. Plasticele din lateral ale diferentialelor (cele care intra in rulmenti, care sunt pe post de ax) se pot cumpara separat, ma refer fara a cumpara tot diferentialul.
2. Masina mea are aproximativ 2 luni si parca nu mai are suspensii, cand o lasi sa cada de la 10 cm da cu burta, destul de tare de podea, arcurile sunt reglate cum erau cand a fost noua. Exista posibilitatea sa isi fi pierdut calitalitatile, si o alta chestie tot la suspensii amortizoarele scartaie si parca nu au o presiune prea buna (cu arcul scos), asta e un semn ca nu ar mai avea ulei in interior?
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#33
Postat 14 April 2010 - 05:34 AM
mariusr, la Apr 14 2010, 05:26 AM, a spus:
1. Plasticele din lateral ale diferentialelor (cele care intra in rulmenti, care sunt pe post de ax) se pot cumpara separat, ma refer fara a cumpara tot diferentialul.
2. Masina mea are aproximativ 2 luni si parca nu mai are suspensii, cand o lasi sa cada de la 10 cm da cu burta, destul de tare de podea, arcurile sunt reglate cum erau cand a fost noua. Exista posibilitatea sa isi fi pierdut calitalitatile, si o alta chestie tot la suspensii amortizoarele scartaie si parca nu au o presiune prea buna (cu arcul scos), asta e un semn ca nu ar mai avea ulei in interior?
Uleiul s-a invechit sau chiar numai este.Demonteaza amortizoarele si verificale.
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#34
Postat 14 April 2010 - 09:58 AM
mariusr, la Apr 14 2010, 05:26 AM, a spus:
Merg cumparate separat.
7080 - Cover plates, differential (front or rear)/ gaskets (2)/ o-rings (2)/
2x14mm BCS (4)
Brushless Vaterra Glamis Fear
#35
Postat 14 April 2010 - 11:47 AM
Multumesc pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns.
Eu am gasit aici piese pentru masinutele noastre: www.wheelspinmodels.co.uk
Voi de unde cumparati piese de schimb?
Va doresc o zi buna in continuare!
Bafta multa!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#38
Postat 17 April 2010 - 06:17 PM
Costin
1/16 Revo
#39
Postat 17 April 2010 - 08:27 PM
justbart2002, la Apr 17 2010, 07:17 PM, a spus:
Costin
Multumesc pentru raspuns. Sunt intru totul de acord cu tine legat de calitatea amortizoarelor si a arcurilor ( doua din cele care le am pe masina s-au si cojit de vopsea).
Ce parere ai de astea: http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/...out-spri__bed3/ ?
Bafta multa!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#40
Postat 18 April 2010 - 12:37 PM
1. Voi ce cauciucuri aveti pe masinute? As vrea sa imi fac un upgrade la ele, nu de alta, dar 2 din ele nu au fost lipite bine de la bun inceput si as vrea sa le schimb pe toate 4.
2. Ce alte upgrade-uri ati facut in general pe mini revourile voastre?
3. In legatura cu amortizoarele, primul lucru, cel mai ieftin, am sa incerc sa schimb uleiul din ele, daca vor ramane la fel am sa le schimb cu cele din aluminiu.
4. Voua vi s-a intamplat sa incarcati acumulator NIMH (vorbesc de cel cu care a venit masinuta de 1200mA) sa vi se incarce la aproximativ 1900 mA, mentionez ca am un incarcator Turnigy Accucel6. Setarea Sensibilitate delta-peak este la 5mV/celula. Voi faceti alte setari?
Multumesc! Bafta multa!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#41
Postat 20 April 2010 - 04:51 PM
Eu initial am avut mini Slash pe care l-am convertit in revo, am cauciucurile standard de revo de care sunt multumit (pe asfalt se comporta minunat , la fel si pe teren accidentat) Daca iesi mult cu ea in off-road ai putea sa incerci sa cauti niste caucicuri speciale pt off-road dar sa inlocuiesti numai spatele (puntea fata nu prea conteaza asa de mult, incarcarea pe puntea fata este prea mica si se transfera foarte putin cuplu la rotile fata [daca ai curiozitatea sa o lasi doar cu puntea fata vei observa ca masinuta aproape ca nu se misca de pe loc nici macar pe asfalt nu mai vorbesc de off road])
Eu mi-am mai schimbat tot setul de tie road (mi-am pus de aluminiu GPM)
FRONT/REAR KNUCKLES (tot din aluminiu GPM)
FRONT/REAR SWING SHAFT (Otel de la GPM, e f. zdravan dar nu il recomand deoarece are o mica problema de fabricatie si cedeaza ceva in timp...chestie care se poate repara dar iti trebuie timp si rabdare)
Urmeaza sa imi schimb toate bratele de la suspensie cu brate RPM (nu ma grabesc inca deoarece mai am un set de rezerva si oricum nu a crapat nici un brat original indiferent de sariturile pe care le-am facut cu masinuta)
Uleiul nu te va ajuta la nimik in conditiile in care arcurile sunt alea pe care le stiu eu care sunt f proaste
Nu am folosit decat de 2 ori acumulatorul original nimh (acumulator pe care cu mare placere ti-l cedez daca il vrei, si iti pot imprumuta un set de arcuri pana iti comanzi ceva mai serios) eu folosesc Lipo de 3 celule 11,1 V cu care masinuta ajunge la aproape 100 de km/h
Costin
1/16 Revo
#42
Postat 20 April 2010 - 07:49 PM
justbart2002, la Apr 20 2010, 05:51 PM, a spus:
Eu initial am avut mini Slash pe care l-am convertit in revo, am cauciucurile standard de revo de care sunt multumit (pe asfalt se comporta minunat , la fel si pe teren accidentat) Daca iesi mult cu ea in off-road ai putea sa incerci sa cauti niste caucicuri speciale pt off-road dar sa inlocuiesti numai spatele (puntea fata nu prea conteaza asa de mult, incarcarea pe puntea fata este prea mica si se transfera foarte putin cuplu la rotile fata [daca ai curiozitatea sa o lasi doar cu puntea fata vei observa ca masinuta aproape ca nu se misca de pe loc nici macar pe asfalt nu mai vorbesc de off road])
Eu mi-am mai schimbat tot setul de tie road (mi-am pus de aluminiu GPM)
FRONT/REAR KNUCKLES (tot din aluminiu GPM)
FRONT/REAR SWING SHAFT (Otel de la GPM, e f. zdravan dar nu il recomand deoarece are o mica problema de fabricatie si cedeaza ceva in timp...chestie care se poate repara dar iti trebuie timp si rabdare)
Urmeaza sa imi schimb toate bratele de la suspensie cu brate RPM (nu ma grabesc inca deoarece mai am un set de rezerva si oricum nu a crapat nici un brat original indiferent de sariturile pe care le-am facut cu masinuta)
Uleiul nu te va ajuta la nimik in conditiile in care arcurile sunt alea pe care le stiu eu care sunt f proaste
Nu am folosit decat de 2 ori acumulatorul original nimh (acumulator pe care cu mare placere ti-l cedez daca il vrei, si iti pot imprumuta un set de arcuri pana iti comanzi ceva mai serios) eu folosesc Lipo de 3 celule 11,1 V cu care masinuta ajunge la aproape 100 de km/h
Costin
Ti-ai schimbat o gramada pe mini revo al tau. As vrea sa imi imprumuti arcurile tale (de proba), ce culoare au, ma refer la punctul acela. As vrea sa imi comand unele mai tari, dar nu stiu cat trebuie sa fie valoarea accea (de exemplu verde 1.92 rate).
Oricum trebuie sa rezolv cu amortizoarle pentru ca au aer in ele, scartaie, scot un zgomot ciudat. Iar in legatura cu acumulatorul, daca nu mai ai nevoie de el, da-mi-l mie. Multumesc. Cum ne putem intalni?
Bafta multa!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#43
Postat 20 April 2010 - 08:01 PM
Arcurile le-am comandat din SUA sunt destul de tari (nu stiu sa-ti spun valoare dar oricum mai tari decat cele negre de la traxxas si mai moi decat cele care vin cu amortizoarele de la GPM)
La mine datorita saruturilor s-a desprins partea inferioara a amortizorului si am pierdut tot uleiul (ghici cu ce l-am inlocuit...cu ulei sintetic de la masina...mai imi ramasese de la revizie...nu e nici o diferenta intre cele cu ulei original si cel cu Mobil 1 New Life http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif asta datorita arcurilor foarte tepene)
Ne auzim la un mesaj privat sa stabilim o intalnire.
1/16 Revo
#44
Postat 20 April 2010 - 08:22 PM
justbart2002, la Apr 20 2010, 09:01 PM, a spus:
Este diferenta, ca altfel ar merge toti cu ulei Mobil 1 in amortizoare si ar fi si mult mai ieftin.
Uleiul din amortizoare nu iti modifica esential compresia, care este controlata de arc, ci viteza de revenire si oscilatiile in jurul punctului de echilibru.
Daca tu apesi pe amortizoare si ti se par la fel de tari, compari de fapt taria arcurilor. Vascozitatea uleiului o vei putea compara daca impingi si tragi pistonul cu viteza in amortizor, eventual fara arc instalat. La un ulei cu vascozitate mai mare viteza pe care o poti imprima pistonului este mai mica.
#45
Postat 20 April 2010 - 08:33 PM
1/16 Revo
#46
Postat 20 April 2010 - 08:36 PM
ansman, la Mar 12 2010, 11:13 AM, a spus:
Eu cred ca am sa ii dau asa pana crapa ceva de nu mai misca dupa care am sa inlocuiesc cu ceva mai de calitate.
Si mie mi sa intampalt asta dupa prima iesirea, a inceput sa imi trosneasca diferentialul de pe raota drepta(fata) dar e la modelul 1/10
#47
Postat 20 April 2010 - 08:48 PM
Aceasta postare a fost editata de justbart2002: 20 April 2010 - 08:49 PM
1/16 Revo
#48
Postat 20 April 2010 - 10:19 PM
justbart2002, la Apr 20 2010, 09:33 PM, a spus:
Eu am sa incerc cu niste ulei de motor, nu mai stiu sigur de cat este 30w sau 40w. Nu am nimic de pierdut... uleiul il am si de asemnea si amortizoarele... pline cu aer.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#49
Postat 20 April 2010 - 10:52 PM
justbart2002, la Apr 20 2010, 09:33 PM, a spus:
Eu am sa incerc sa bag niste ulei de motor (sau de cutie de viteze nu stiu sigur, il am de cand aveam Dacia 1310), este 30w, parca. Nu am nimic de pierdut, uleiul il am, iar amortizoarele ... sunt terminate.
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#50
Postat 22 April 2010 - 08:54 PM
mariusr, la Apr 20 2010, 11:52 PM, a spus:
Salut,
Am incarcat amortizoarele cu uleiul despre am vorbit mai sus si vreau sa zic ca acum sta altfel, nu mai scartaie la orice hop si nu mai atinge atat de usor cu burta de sol. Amortizoarele erau pe jumatate goale.
Bafta si numai bine!
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#53
Postat 09 May 2010 - 12:08 PM
1.Ce dimensiuni au lacasurile pentru acumulatori la E-Revo 1:16 ? Indraznesc sa rog un coleg sa masoare? Eu ma gandesc sa il comand abia si as vrea sa stiu daca sa comand si alti paci. Mai am niste paci de aero care posibil sa incapa.
2.Amortizoarele ce lungime au? Nu merg luate de la alte automodele? Gen e-savage ? Savageul foloseste 8 bucati, la revo posibil sa meraga doar 4 din ele..
3.Ce dimensiune au hexurile la roti? Desi banuiesc ca sa pot schimba ca la orice masina. Eu am un set de gume phaltline de la HPI , cu diametrul de 140mm. Fluxul sta foarte bine pe strada cu ele, doar ca e caraghios tare, cu gumele astea mici...
4.Autonomia cam care este? Adik stiu ca e functie de capacitatea pacilor si modul lor de conectare, dar macar ca idee, imi spune un coleg ce paci foloseste, cum ii leaga si cam cat timp il tin?
5.Piese de Traxxas din Romania se pot lua de undeva? Adik sa aiba in stoc, ca la comanda aduc multi, dar dureaza si 2 saptamani... Aici e mai greu cu limitarile, dar eventual in privat imi da cineva un pont?
Chiar abia astept sa comand noua jucarica...http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Art-tech Cessna 182
#54
Postat 09 May 2010 - 01:15 PM
1. dimensiunile exacte nu ti le pot spune acum..o sa revin dar se potriveste acest acumulator si daca cauti la review o sa gasesti dimensiunile exacte
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...?idProduct=6307
2. amortizoarele au 47mm. si nu, nu merg loate in nici un caz de la savage...alea sunt gigantice.
cateva randuri mai sus am dat un site de unde se pot comanda niste amortizoare excelente (din europa)...peste ocean gasesti in multe locuri
3 revo cel mic are hex de 12...si cred ca gumele de pe savage sunt exagerat de mari...dar daca ai placerea si iti schimbi pinionul si spur-ul poti sa le pui si pe alea.
4 Pe mine un 3s de 1500mah ma tine cam 15 minute daca ma joc la maxim cu ea. S-a intamplat sa ma tina si 20 min. Daca ma joc pe asfalt si pun 2 in paralel ma joc cam 30-35 minute. Asta daca ai grija sa ii faci fante de aerisire si daca ii pui un cooler care sa raceasca esc...care altfel la 3s intra in protectie terminca dupa 10-12 min in conditiile in care o tii full throtle.
5 Piese stock eu comand de pe wheelspin.co.uk, upgraduri am comandat de peste tot din lume. La wheelspin preturile sunt ok iar comanda vine de obicei in 3-4 zile daca este express. De obicei poti sa gasesti pe cineva sa te combini cand comanzi si imparti costurile cu transportul.
Pentru masinuta poti sa ma contactezi pe privat sa-ti spun de unde sa o iei
1/16 Revo
#55 Guest_Scooby Doo_*
Postat 15 May 2010 - 08:00 AM
Piese pentru E-revo 1/16 gasiti la mine, in stoc, inclusiv brate (bascule) RPM, toe links, push rod, ansablul steering, servo, accu LiPo 1/16, etc. Preturile sunt de Europa, nu de HK sau US :-)
Acumulatorii pentru E-revo / Slash scara 1/16 au 94x34x18mm
#57 Guest_Scooby Doo_*
Postat 17 May 2010 - 06:01 PM
As prefera sa nu public preturile, din mai multe motive - regulamentul, comentariile, concurenta, faptul ca aici nu am voie sa fac reclama si nici nu suntem la sectiunea de vanzari - asa ca mai bine ma abtin, si astept sa-mi scrieti pe PM daca sunteti interesati
#58
Postat 30 May 2010 - 08:46 AM
ma intreb daca se pot folosi si acumulatori de 11v , pt ca am vazut catava modele ce se incadreaza in dimensiunile potrivite.
tin sa mentionez ma gandesc DOAR la legare in paralel si la rate de descarcare de minim 25c. ce credeti, ar merge?
#59
Postat 30 May 2010 - 09:03 AM
turnu magurele, la May 30 2010, 09:46 AM, a spus:
ma intreb daca se pot folosi si acumulatori de 11v , pt ca am vazut catava modele ce se incadreaza in dimensiunile potrivite.
tin sa mentionez ma gandesc DOAR la legare in paralel si la rate de descarcare de minim 25c. ce credeti, ar merge?
Incap acumulatori 3S in compartimentele de revo 1/16. Trebuie sa fii foarte atent ce acumulatori iti alegi, sa se incadreze in dimensiunile compartimentelor: 105x30x20 mm, lungime x adancime x inaltime. De obicei trebuie sa iti iei acumulatori cu cativa mm mai mici decat dimensiunile alea.
Eu am luat lipo 3s, dar din pacate dimensiunile care le dateau ei erau gresite, si nu au incaput, asa ca am facut o adaptare si le-am pus in interior pe caroserie.
Oricum revo vxl 1/16 cu 3s zboara, e ff greu controlabila (cel putin a mea care are varza suspensia).
Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
#60
Postat 30 May 2010 - 09:08 AM
Eu la 2S patesc sa se incalzeasca esc-ul, drept care i-am montat un cooler... Sigur se va incalzi bine si la 11.1V... Sfatul meu e sa pui si tu un cooler pe el, rau nu are ce sa ii faca nici intr-un caz...
Eu folosesc LiPo 2S, 2 packuri la fel, legate in paralel...De fugit ...fuge tare, bateriile se incalzesc ceva mai greu(curentii de descarcare se impart in 2). Nu stiu daca ESC-ul mai citeste bine tensiunea pe celule, dar la ce autonomie ofera 2 packuri in paralel nu ajung la protectie de descarcare... Si apoi e cunoscut faptul ca la legarea in paralel celulele de LiPo se "balanseaza " reciproc, in conditii de diferente de tensiune pentru scurt timp una din celule devine sarcina pentru cealalta...
Daca ia de gand sa folosesti 2 packuri legate in paralel, recomand sa folosesti paci identici, sa ii incarci si sa ii egalizezi in conditii asemenatoare. Nu trebuie sa legi niciodata in paralel un pack descarcat si cu unul incarcat, pentru ca se lasa cu scantei. Ideea e sa ii incarci la fel si sa ii descarci la fel...
Bafta
Art-tech Cessna 182