Traxxas 1/16 Slash/Revo
#245
Postat 30 March 2013 - 06:02 PM
Cum un esc e "doar" vreo 65 de lire si un servo vreo 24 (total damage, 90 lire plus transport), adio traxxas, am pus un esc lrp care-l tineam in sertar. Servo mai am unul bun original, dar mi-e clar ca nu pot sa ramin cu el. A pus cineva in loc turnigy 390 (tgy-390dmh) sa-mi zica si mie cit de direct fit e si cum se comporta? Stiu ca nu o sa mai fiu waterproof, ata ete.
Una din chestiile care ajuta la terminat servo e ca se blocheaza temporar cite o pietricica dedesubt intre saver si sasiu, pe care chestie blocheaza directia si forteaza servo-ul. Si da e sasiu offroad, ar trebui sa fie proiectat sa mearga prin mizerie.
#246
Postat 01 April 2013 - 03:47 PM
Vad ca in majoritatea cazurilor esc-ul se arde din cauza servou-ului. Ar fi o solutie montarea unui UBEC(pentru a nu mai forta esc-ul)? ESC-ul de Valineon permite comutarea bec-ului intern(oprirea lui)?
#247
Postat 01 April 2013 - 03:51 PM
punk007, la 01 April 2013 - 03:47 PM, a spus:
Nu este nevoie. Trebuie doar sa scoti firul rosu de la ESC si nu mai ai probleme (cu BEC extern montat, bineinteles).
stima,
Radu
Aceasta postare a fost editata de radu94: 01 April 2013 - 03:53 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#248
Postat 01 April 2013 - 04:03 PM
Atentie, cu un bex extern daca nu-l faci etans nu mai esti waterproof.
Pana mea, am crezut ca prima data am avut ghinion, dar se pare ca mai bine puneam electronica ieftina de hk
Ce-mi place la esc-ul stock brushed, nu stiu daca e optimizat pt motorul stock dar accelereaza excelent pentru un brushed
#251
Postat 02 April 2013 - 09:54 PM
DanB, la 30 March 2013 - 06:02 PM, a spus:
Cum un esc e "doar" vreo 65 de lire si un servo vreo 24 (total damage, 90 lire plus transport), adio traxxas, am pus un esc lrp care-l tineam in sertar. Servo mai am unul bun original, dar mi-e clar ca nu pot sa ramin cu el. A pus cineva in loc turnigy 390 (tgy-390dmh) sa-mi zica si mie cit de direct fit e si cum se comporta? Stiu ca nu o sa mai fiu waterproof, ata ete.
Una din chestiile care ajuta la terminat servo e ca se blocheaza temporar cite o pietricica dedesubt intre saver si sasiu, pe care chestie blocheaza directia si forteaza servo-ul. Si da e sasiu offroad, ar trebui sa fie proiectat sa mearga prin mizerie.
salutari....in legatura cu servo original : am vazut intro zi ca nu mai lua comenzi esc-ul si cum am scos mufa de la servo mergea cum o puneam nu...am desfacut servo si am scos motorasul afara acesta mergand f.greu
am gasit unul prin cutia cu resturi provenind de la un automodel f.mic l-am schimbat si merge si in zi de azi
la un servo identic cu acesta tot motorasul a fost problema
deci in concluzie daca vi se strica nu le aruncati cautati acel motoras
Aceasta postare a fost editata de maneta: 02 April 2013 - 09:56 PM
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#255
Postat 12 April 2013 - 08:21 AM
Servo-ul stock e de kko, trebuie unul cu pinioane metalice. Evident trebe lipo, cu nimh nici nu apuci sa te incalzesti si e gata. Pot intra pietricele in spur, poate nu e rau sa ai un spur de rezerva la-ndemina. Si racire la motor, macar radiator.
Mai vezi si pe net daca chiar vrei sa arunci cu bani in el
http://www.msuk-foru...erv-must-haves/
#256
Postat 16 April 2013 - 09:18 AM
http://i1302.photobucket.com/albums/ag139/danb1974/traxxas-xl25-repair_zpsa5d01746.jpg
#257
Postat 16 April 2013 - 07:15 PM
eli
Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 16 April 2013 - 07:16 PM
#263
Postat 06 June 2013 - 12:33 PM
Daca treci la 3S Lipo poti sa o dai lejer peste cap si ti-ar fi util un wheely.
Primele reglaje la masina ar fi "un Upgrade" la arcuri sau amortizoare cu tot cu arcuri mai rigide deoarece masina este instabila cu setarea standard la viteze mari. In nici un caz nu te apuca sa dai cu vaselina ....pe niciunde.
Daca nu treci la 3S doar in reprize indelungate de bashing poti supraincalzi ESC-ul cu 2S.
Pana una alta pune mana si citeste de la inceput cele 9 pagini de discutii si vei gasi raspunsul la multe din intrebarile si viitoarele tale probleme
1/16 Revo
#269
Postat 17 June 2013 - 01:38 PM
Motorul are diametrul exterior 28mm, lungime 48.1,diametrul axului de 3.1 si 4000KV> asta te intereseaza daca vrei sa-l schimbi.
Din pct meu de vedere problema la pinion si coroana nu necesita schimbarea motorului, schimbi spurul deoarece ala fiind din plastic se deterioreaza primul, eventual si pinionul daca s-a bulit si ai grija sa la dai un offset cu o bucata de hartie ca sa nu ne mai manance la primul hop.
1/16 Revo
#270
Postat 17 June 2013 - 01:45 PM
- varianta vxl (brushless) are motorul velineon marimea 380
- varianta brushed are motorul 12T titan marimea 550 (in loc de titan-ul marimea 380 care l-a precedat)
Sursa: traxxas.com
Aceasta postare a fost editata de DanB: 17 June 2013 - 01:46 PM