Traxxas 1/16 Slash/Revo
#211
Postat 23 May 2012 - 09:19 AM
E o teorie ...
Incearca sa il recalibrezi din nou...
Cam atat am sa spun.. mai poti dupa incerca sa desfaci esc-ul si sa vezi daca este ceva dus pe acolo , sau sa verifici dintii la pinioane
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#212
Postat 24 May 2012 - 09:05 AM
la ecu nu s-a umblat,maşina a mers şi după băiţa din lac înainte de a fi desfăcută, cel putin din spusele proprietarului mândru fiind de aceste performanţe, având în vedere că pe este şi etichetat ca fiind rezistent la apă aş vrea să cred/sper că nu este bulit :unsure:, în plus nu are urme de desfacere şi nici nu îmi permit să îl desfac din moment ce nu sunt proprietar, altfel îmi băgam nasul de până acum în el. în plus, schema asta cu mersul aiurea înapoi nu a făcut-o decât de curând, când am luat-o de la el mergea ok prin casă şi prin parc, după ce am recalibrat-o. ca fapt divers, ieri m-am apucat să o mai gâdil umpic, iar setat, resetat la setările din fabrica, setat din nou etc ... iar comportamentul ei a fost la fel, dar atunci când am oprit telecomanda, maşina a stat cuminte, cum îi dădeam drumu încerca să accelereze înapoi chiar şi fără apăsarea acceleraţiei, apoi la apăsarea fermă a acceleraţiei masina mergea înapoi-înainte şi accelera, frânam se oprea, mers cu spatele fără problemă, învârteală cu spatele fără probleme, dar când acceleram înainte acelaşi comportament, umpic înapoi un crrrr foarte scurt şi apoi zvânc înainte, indiferent pe ce mod o setam. este posibil să transmită telecomanda informaţiile eronat, iar masina doar să execute comanda ? poate fi o eroare de programare a telecomenzii/maşinii care poate fi refăcută prin intervenţia unui "minitehnicus" cu scule adecvate ? mie ca necunoscător de asemeneaa jucării, îmi dă impresia ca şi cum poate să se fi stricat lamelele de la acceleraţie şi să facă atingere la accelerare, e posibil asta ? îmi dau cu presupusul, nu am desfăcut vreuna până acum, dar cred că principiul este acelaşi ca la butonul unei maşini de găurit cu turaţie reglabilă din buton, parcă nici telecomanda nu aş încerca să o desfac, dar dacă e musai e musai :D. cârrrâitul, e clar, din rotiţe, asta din cauza conflictului de a merge înapoi-înainte, se aude cum calcă dinte de plastic peste dinte de plastic, dar parcă asta nu este o problemă atât de mare, în cutiuţă mi-a mai venit şi cu câteva piese de schimb.
PS: recititnd postul, mi-a venit ideea să testez telecomanda, inversând acceleraţia cu frâna la recalibrare, cum ajung acasă. văd bălţile din faţa blocului şi mă cam arde pe inimă să stau cu bateriile încărcate în casă :D.
#213
Postat 24 May 2012 - 10:04 AM
Poti sa imi spui daca e modelul brushed sau brushless(vxl) ? Statia in ce frecventa e ? e in 2.4? poate e de la interferente problema pe care o semnalezi tu ?
Poti sa incerci sa conectezi un servo pe canalul de acc/frana si sa vezi daca face la fel sau daca sta si iti asculta comenzile!
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#214
Postat 24 May 2012 - 08:44 PM
Verifica pozitia motorului, daca spur-ul si pinionul sint ok, daca motorul in gol merge bine, daca masina fara motor merge usor, daca nu e desfacut ambreiajul de protectie
#215
Postat 25 May 2012 - 09:18 AM
@Sere4uall - modelul este VRX, iar telecomanda este în 2,4. interferenţe pot să apară în apartament, pe semne că şi pe afară, însă, aseară în lipsă de timp, dar dornic de rezolvarea problemei am schimbat repede acceleraţia cu frâna, am dat câteva ture de cameră şi comportamentul este acelaşi, deci aş cam elimina telecomanda din schemă. nu am idee cum se schimbă canalele şi ce presupune, dar voi studia şi problema asta :D.
@DanB - ce înseamnă recalibrarea esc-ului, i-am am resetat atât telecomanda cât şi receptorul conform manualuilui, apoi am calibrat comenzile, chiar şi inversat comanda de acc-frână, mai puţin schimbarea canalelor, dar încep să cred că nu este din setările telecomenzii :(. din câte am înţeles a scăpat-o în lac, acum cu sau fără intenţie nu mai este important, e normal să nu fie construit esc-ul să reziste la presiunea apei că doar nu e submarin :p. poziţia motorului pare ok, în limita priceperii mele :D, spuru-l şi pinionul o să mă uit mai cu atenţie la ele, dar pot spune că maşina merge în gol fără nici o reţinere. m-ai pus umpic pe gânduri cu ambreiajul de protecţie, o să verific şi acest lucru.
Jucăria asta este mai enigmatică decât găsirea Elodiei ...
#216
Postat 25 May 2012 - 10:08 AM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#217
Postat 25 May 2012 - 10:14 AM
Pe o parte e ESC-ul si pe o parte e receptorul poate ai contacte imperfecte in receptorul de la statie nu stau bine cablurile alea sau poate pe acolo a intrat apa . Eu tot tind sa cred ca este de la statie + receptor
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#218
Postat 08 June 2012 - 12:35 PM
O sa sufere modificari in viitorul apropiat si in primul rand as vrea sa ii iau amortizoare noi GTR din aluminiu cu arcuri negre pe spate, crem pe fata. Urmeaza planetare din otel, bascule fata/spate RPM, brate oscilante de la Delrin fata/spate, push rod si toe link din aluminiu cu tot cu bile metalice, caroseria Slip Stream de la Pro Line si cauciucuri Dirt Hawg pe pe jante Proline titus. Deocamdata atat, intai sa le fac pe astea si dupa altele. O sa revin si cu cateva poze cu masina.
Aceasta postare a fost editata de Game1011: 08 June 2012 - 12:35 PM
#219
Postat 04 July 2012 - 07:39 PM
Tre sa dau jos 20 de suruburi, de vreo 6 feluri, plus 6 stifturi doar ca sa pot ajunge la diferentialul spate. Ca deh, m-a pus cine m-a pus sa-i schimb uleiul (ma rog, la 100k e gem). Nu ca ar sta in el, desi are garnituri daca-l string nu se mai invirte, daca-l las sa se invirta nu e strins.
Si mai este un diferential in fata. Inca o repriza de fun.
Buna idee, suruburi metrice infiletate in plastic. Ai strins un pic, s-a dus filetul. N-ai strins, intra apa la rx.
Cutia radio? Premiu pentru cine reuseste sa puna bine garnitura din mai putin de 3 incercari. A, ca sa ajungi la ea tre sa dai jos motorul. Ca sa-l dai jos pe ala, jos cu esc-ul. Vrei sa schimbi spur-ul? Pai nu iese (cel putin ala de 55) decit daca dai jos cutia radio, vezi mai sus. Te-ai jucat cu spur-ul? Pai nu mai sta drept (ca'i calare pe ambreiaj) nici sa-l bati, si atunci gaseste o pozitie la motor sa nu ciriie da' sa nici nu rupa dintii.
Servo saver? La vedere, ca sa intre pietricelele, sa-l blocheze si sa rupa dintii la servo. Se rup ei oricum, si fara pietricele, ca saver-ul e tare ca piatra.
Macar o chestie au nimerit-o, nu se rupe cu una cu doua. Well, excepting pinioanele de la servo, care compenseaza pentru tot restul.
#220
Postat 31 August 2012 - 08:19 PM
Ah, unde esti tu pionierul constructor, era bun pentru niste incercari :)
#221
Postat 07 January 2013 - 07:51 PM
combo-ul original, mai ales esc-ul are un pret... sa nu uiti cumva ca e traxxas (156 de lire in anglia plus transport, combo). Pe ebay hai ca ar fi mai bine, doar 100 de dolari plus tva plus vama.
Pentru esc cineva zicea ca s-ar potrivi Hobbyking X-Car 45A (lipit cu servo tape, ca in suportii originali cred ca numai cel traxxas intra)
Ca motor inca n-am gasit "uite asta am testat si merge"
Daca a facut cineva o conversie din asta cu piese gen hk, rog sa-mi spuna si mie ce a folosit
#222
Postat 07 January 2013 - 09:42 PM
http://www.hobbyking..._Car_Motor.html
dar cel mai bine e sa le trimiti lor un mail si sa verifici
#223
Postat 08 January 2013 - 08:56 AM
Eu ma gindeam la asta
http://www.hobbyking...er_3900kv_.html
si ca sa nu fiu la limita cu esc-ul, la ceva de genul asta, eventual fara ventilatie daca rezista
http://www.hobbyking...1_10_1_12_.html
#224
Postat 11 January 2013 - 10:58 PM
si eu folosesc 2 baterii 3s in paralel de 1400,40c si e adevarat ca se incalzeste (motorul original) daca mergi cu ea in forta...
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#226
Postat 12 January 2013 - 10:26 AM
DanB, la 12 January 2013 - 09:43 AM, a spus:
pai foloseste eu esc traxxas velineon 3s,ca originalul sa dus de mult din cauza la servo care se pare ca sunt extraordinar de proaste
si eu deja mi-am dat comanda de un servo nou ..mie frica sa nu patesc acelasi lucru,,desi serva nu face nicio figura
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#227
Postat 12 January 2013 - 12:08 PM
Originalul e prost, pinioanele sint mai slabe decit saver-ul (saver care isi face treaba vrei 5 minute pina se umple de praf, tare idee sa pui saver deschis sub masina), cauta ceva digital cu pinioane metalice
Si da am schimbat esc si servo in garantie, s-a ars servo-ul si a ars si bec-ul din esc
Aceasta postare a fost editata de DanB: 12 January 2013 - 12:08 PM
#228
Postat 12 January 2013 - 01:13 PM
DanB, la 12 January 2013 - 12:08 PM, a spus:
Originalul e prost, pinioanele sint mai slabe decit saver-ul (saver care isi face treaba vrei 5 minute pina se umple de praf, tare idee sa pui saver deschis sub masina), cauta ceva digital cu pinioane metalice
Si da am schimbat esc si servo in garantie, s-a ars servo-ul si a ars si bec-ul din esc
servo am comandato pe asta ..am vazuto cum merge
si ce zici e mai bine sai pun dif, central.?..am vazut in topic ca si-au pus mai multi
mar interesa toata suspensia si planetarele de pe mini slash daca auzi la cineva
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#230
Postat 19 January 2013 - 03:43 PM
As vrea sa cumpar un e revo 1/16 si am ceva intrebari:
1)combo motor+esc rezista la 3s lipo?
2)care e dimensiunea maxima a acumulatorului care incape?Se pot pune doi accu lipo 3s in paralel?
3)masina e cat de cat rezistenta?
4)Servoul nu se poate atinge pe sub sasiu si sa iti strice dintii?
#232
Postat 20 January 2013 - 05:22 PM
Deci,e decis,o cumpar,acum cu ce pinion vine ea?Trebuie sa il schimb daca intentionez sa rulez modelul cu 2 accu 3s(cei din linkul dvs)pusi in paralel?Sau e mai bine sa merg cu 1 odata si sa limitez astfel amperii care se duc in esc/motor?
Alte intrebari.La arcuri vad ca pot sa le comprim.Daca le comprim de tot din acel reglaj nu va mai atinge cu burta pe dedesupt,si va salva si servo-ul corect?Pe ala e musai musai sa il schimb?Nu as vrea sa ard/stric nimic prin model datorita servo-ului ala.
Ce ar fi bine sa mai stiu despre masinuta inainte sa ma apuc sa dau ture cu ea?Am deja un incarcator accucel,o sa imi mai iau si un cablu de incarcare Traxxas(apropo acel conector traxas este bun sau ar fi mai bine sa schimb peste tot cu XT60?Mufe am,de lipit ma descurc.Sau e mai bine sa il las asa?)
Cam atat ar fi.Credeti ca ma voi descurca cu ea?Am mai avut un xtsr brushless si mai stiu cate una alta caci de "profesie"sunt aeromodelist.
#233
Postat 20 January 2013 - 06:45 PM
Conectorul traxxas e bun (suporta curenti mari), ce conector folosesti in final e chestie de preferinte (cred ca deans e cel mai folosit)
Mie mi s-ar parea mai simplu sa-mi fac adaptor pt. incarcare cu mufa traxxas decit sa remufez baterii si esc
Suspensia nu o dereglezi ca sa stea mai sus, servo-ul e protejat la lovituri directe
#234
Postat 31 January 2013 - 10:08 PM
De curand am achizitionat un esc Turnigy TrackStar 150A 1/8th Scale Brushless Car ESC si un motor Turnigy TrackStar 4168 2650KV 1/8th Brushless Motor.
Bineinteles si un pinion sa merga pe axul motorului.
Folosesc 2 bateri Turnigy nano-tech 5800mah 2S2P 30~60C Hardcase Lipo Pack legate in serie.
Singura modificare care trebuie sa o fac este sa astup a doua gaura de la motor sa nu intre mizerie sau pietricele la pinioane.
Nu am apucat sa ma dau decat 10 minute cu masina din cauza lipsei de timp.
O sa atasez si un filmulet cand o sa am timp deocamdata 2 poze inainte si dupa.
#237
Postat 20 February 2013 - 10:00 PM
2 lipo de 2200 de la hk (in paralel), 125 de ron cu tot cu tva (mda, de anul asta chiar se plateste tva la vama) plus o luna de asteptat dupa ei
Tot ce pot sa spun... parca are alt motor (si eu am brushed-ul 380 size de 18T, cel mai slab). Chit ca intervalul de tensiune de la lipo si nimh e similar (8.4 - 6.0 vs. cca 8.6 - 5.4), lipo au rezistenta interna mult mai mica, ceea ce se traduce prin faptul ca nu scade tensiunea in sarcina.
Bonus, runtime (nimh 2x1200 - 2x1400 daca e sa mai iau dupa incarcator - vs. 2x2200)
Atita ca avind brushed, esc-ul nu are lipo stop, deci folosesc o alarma lipo si am decupat un pic din capacele de la compartimentele de baterie ca sa pot scoate si cablul de egalizare fara sa-l sugrum. O sa fac si un cablu de egalizare in Y, ca sa pot incarca impreuna acumulatorii deodata (practic transform doi 2S1P intr-un 2S2P).
Am luat si un motor mount pt motoare 540/550, poate in viitor o sa schimb motorizarea. Momentan scot untul din motorul stock, pina se duc periile.
#238
Postat 23 February 2013 - 09:11 AM
DanB, la 20 February 2013 - 10:00 PM, a spus:
2 lipo de 2200 de la hk (in paralel), 125 de ron cu tot cu tva (mda, de anul asta chiar se plateste tva la vama) plus o luna de asteptat dupa ei
Salut! ZI-mi si mie te rog ce model de acumulatori ai luat, sau daca nu ai voie aici, lasa-mi un link pe privat, vreau si eu sa trec pe lipo cat de curand. Eu am plimbat-o putin cu lipo dar cu unul de 1:10, am ridicat suportii de la carcasa la maxim si am prins acumulatorul, cu banda. Zboara cu brushless.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#239
Postat 23 February 2013 - 11:25 AM
Sint chiar pt traxxas 1/16, intra fara probleme, vin cu mufa traxxas
Eventual vezi cit te costa transportul daca ii iei din NL warehouse, ca sa vina mai repede si sa nu ai treaba cu vama
Cu brushless nici nu are rost sa folosesti nimh, decit daca vrei asa, sa te plimbi incetisor
#240
Postat 05 March 2013 - 07:54 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion