Modelism - RHC Forum: Traxxas 1/16 Slash/Revo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »

Traxxas 1/16 Slash/Revo Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 February 2012 - 07:48 PM

Am si eu un slash 1/16 brushed (motor titan 380). Constatari dupa citeva ture:

- mi se pare mult prea scurta cursa volanului (telecomanda 27mhz), trebuie miscat milimetric chestie destul de haioasa cind ai prins viteza. Trebuie sa-mi caut statie cu expo?

- suspensiile nu au o pozitie anume de repaus (o pui pe jos, e intr-o pozitie, o apesi, cind revine e in alta pozitie vizibil mai joasa; si in mers ramine inclinata functie de ultima manevra). O solutie mai low-cost de imbunatatit asta exista?

- cam la limita combinatia stock de pinion/spur (26/55) pentru motorul asta, pe ce sa trec, 18/45?
USER BANNED BY ADMIN
0

#182 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 28 February 2012 - 09:39 PM

Cea mai ieftina varianta in cazul suspensiilor ar fi un ulei mai vascos si daca nici atunci nu e ok, niste arcuri mai tari. Eu asa am facut la e-revo si imi place mult cum merge chiar daca e mai rigid.
mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#183 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 February 2012 - 10:27 PM

Mai viscos sau mai putin viscos? (creierul meu ar fi ales mai putin viscos)

ps: waterproof rules

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG00092-20120227-1806.jpg

USER BANNED BY ADMIN
0

#184 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 29 February 2012 - 10:41 AM

daca doresti niste amortizoare mai rigide atunci trebuie ulei mai vascos, daca vrei ca ele sa fie mai elastice, atunci trebuie ulei mai subtire. setarea tu o alegi, depinde cum iti trebuie.
mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#185 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 29 February 2012 - 10:46 AM

Ai idee cu ce ulei vine din fabrica?
USER BANNED BY ADMIN
0

#186 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 29 February 2012 - 01:23 PM

Vezi postareaDanB, la 29 February 2012 - 10:46 AM, a spus:

Ai idee cu ce ulei vine din fabrica?


Vine cu sampon sau probabil cu un ulei mediu, adica 30-35 wt, cel putin asa era la toate automodelele 1:10 pe care le-am avut de la Traxxas si arcurile erau tot medii.

1:16-le tau din auzite am inteles ca are arcuri moi si amortizoarele sunt slabute, totusi, fenomenul descris de tine, cum ca, atunci cand masina este pusa pe sol si o ridici cu mana putin suspensia ramane in punctul cel mai sus si daca o apesi nu se ridica in acelesi loc ci mai jos, ei bine, este normal acest lucru, asa a fost la toate masinile pe care le-am avut.

Inca un lucru pentru care nu lucreaza bine suspensia ar putea fi ca uleiul trebuie schimbat, or fi curs amortizoarele si a mai intrat praf.

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 29 February 2012 - 01:25 PM

Fan Nokia.
0

#187 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 29 February 2012 - 01:37 PM

Cu sampon?
Pasta nu am mai auzit-o.Deci pot pune sampon in amortizoarele mele?
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#188 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 29 February 2012 - 01:39 PM

Vezi postareavgeorge, la 29 February 2012 - 01:37 PM, a spus:

Cu sampon?
Pasta nu am mai auzit-o.Deci pot pune sampon in amortizoarele mele?



da ! dar numai antimatreata :rofl:

You can go faster... I can go anywhere !

0

#189 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 29 February 2012 - 01:41 PM

si dala cu menta, neaparat ca altfel nu mai vrea masina sa mearga.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#190 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 29 February 2012 - 02:02 PM

Cu urzica domnilor, asa recomanda o doctorita batrana de la o policlinica privata, tratament impotriva caderii parului.
Fan Nokia.
0

#191 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 29 February 2012 - 02:24 PM

Din cite am mai sapat pe net cineva zice ca ar veni stock cu ulei de 30.

Masina e noua si nu a curs (inca) uleiul. Aparent e prea usoara ca sa revina amortizoarele singure (daca decuplez unul de pe o punte, celalalt brusc si dintr-o data nu mai someaza). E aiurea, dupa un viraj vin cu ea inclinata in partea cu pricina, dupa frina ramine inclinata in fata samd. Restul suspensiei nu freaca deloc.

Intrebare pentru cei care au trecut de la 27MHz la 2.4GHz, cursa volanului e la fel de scurta si la telecomenzile in 2.4? (tot sper sa nu trebuiasca sa planific una computerizata cu expo)
USER BANNED BY ADMIN
0

#192 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 29 February 2012 - 02:55 PM

Ca mi-ati adus aminte de sampon si alte prostii...asta este topicul cel mai indicat
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#193 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 29 February 2012 - 07:56 PM

Eu am pus ulei de 50wt. Pentru 20 lei nu merita inventii de gen - ulei motor si alte cele.
mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#194 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 01 March 2012 - 02:22 PM

A incercat cineva daca se potriveste radiatorul de velineon 380 pe titan 380? Sau alt radiator care se potriveste pe brushed?

(nu, nu pun ventilator pe o masina waterproof)
USER BANNED BY ADMIN
0

#195 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 02 March 2012 - 08:33 PM

Pina una alta am folosit o bucata de aluminiu, indoita cu mina in menghina. Temporar e fixata cu banda adeziva termoconductoare, saptamina viitoare o sa am adeziv termoconductor. Mai buna decit nimic.

La urmatoarea incercare o sa dau o gaura cit motorul intr-un radiator mai serios, dupa care il tai in jumatate. Inca nu am gasit materia prima potrivita.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5943.JPG

Aceasta postare a fost editata de DanB: 02 March 2012 - 08:34 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#196 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 March 2012 - 10:11 PM

Din seria "de ce tocmai mie".

S-a ars servo-ul (a iesit fum din el) si a luat cu el si bec-ul integrat in esc (fum si de acolo dupa citeva secunde). Nasol ca bec-ul nu are protectie la supracurent si daca nu mai ai garantie un esc original (cel ieftin, brushed xl2.5) costa mai bine de o treime de masina.

Aparent servo-ul 2080 le mai da de furca si la altii "allot of them burn out within a few months. (as did mine)"

Culmea e ca a ars pe drum drept, "pedala" nu era in podea, era uscat, nu am lovit nimic.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN5948.JPG

Aceasta postare a fost editata de DanB: 17 March 2012 - 10:14 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#197 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 14 April 2012 - 10:06 PM

Intre timp inca nu am rezolvat cu garantia (piesele arse sint undeva la traxxas dar cica nu au servo de schimb pe stoc (!) asa ca mai dureaza). Dar am alt servo identic si am pus un esc temporar (incape si unul full size chit ca iese un pic in afara sasiului, este loc exact cit trebuie pina la caroserie).

Si acuma concluziile mele la zi cu privire la masinutza (din greseala le-am postat pe thread-ul de slash 1/10, le reproduc aici unde le e locul)

Al meu e slash brushed (#7005, versiunea mai veche cu motor titan 380, acuma acelasi #7005 are un motor 540)

The bad:

- Intre pinion si spur intra mizerie intr-o veselie, cu toate ca exista aparatoare
- Servo saver-ul cum prinde un pic de mizerie (adica cam imediat ce mergi, ca e sub masina, expus la vedere) nu mai cedeaza si toata greutatea pica pe servo. Care are pinioane de plastic. Bine ca se vind separat la punguta, luati cite 2-3 odata ca altfel nu merita transportul...
- Bateria stock tine prea putin (deh, 1200mAh)
- Incarcatorul stock e ca sa fie la numar, n-are peak detection
- Varianta brushed vine pe 27mhz, si mama ce fain e la full speed cind iti sare scurt directia din cauza de interferente (si servo-ul e rapid); noroc ca un rx+tx traxxas in 2.4 se gaseste nou din dezmembrari (ebay, din usa) la vreo 210 ron (jumate cit ar costa comandat oficial ca piesa) si statia desi nu pare are epa, expo, model memory automat doar ca nu are afisaj, tot dialogul se face la modul tu butonezi, ea da din led

The good:

- Waterproof rulez. Si ca n-ai griji (vai am luat ultima balta ramasa pe strada si s-a ars esc-ul) si ca ies niste drift-uri pe asfalt ud... sau bashing in noroi...
- Surprinzator de rezistent, configuratia stock, luat borduri, luat o adincitura cu fata la full speed urmata de o rasturnare ca-n
filme, nimic rupt. De rasturnari laterale (nu incercati drift daca suprafata nu e neteda) nu mai zic, fara numar.
- Se poate adauga inca un servo fara nici o modificare (doar ca horn si link-uri vin doar la pachet cu saver-ul)
- Se poate adauga inca o baterie, trebe doar obectu' si un conector Y. Pt motorizarile brushless se poate trece pe lipo (2x1800 deja e altceva decit 1x1200)

The modificari:

- Am simtit nevoia doar sa schimb uleiul din diferentiale (stock 30k, eu am pus 100k, oricum cind se incalzeste parca nu-i)
- ... si sa pun pe spate arcuri mai tari, de 1.2 parca.
- Astept a doua baterie si cablul Y

Si gata, bash, clean (spalat sub dus cu grija, la presiune mica, nimic direct in motor sau electronica + wd40, inca tin rulmentii), repeat
USER BANNED BY ADMIN
0

#198 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 April 2012 - 01:00 AM

De cateva zile sunt mandrul posesor al unui slash 1/16 vxl. Una peste alta o masinuta placuta ....dar nimic nu poate fi perfect : - suspensiile sunt o gluma proasta...arcurile prea moi , telescoapele , chiar daca schimbi uleiul tot nu isi fac treaba.-e foarte usoara ( e normal pentru 1/18 ) are un comportament TOTAL diferit fata de ce am acum ( savage flux - baja) , a trebuit sa imi iau iarasi semnul de incepator si sa invat iar sa conduc ( am butonat la statie o groaza)-cauciucurile mi se par foarte inguste si pierd foarte repede aderenta . -dimensiunile compartimentului de baterii nu sunt corecte pt ca profilul nu este dreptunghiular , iar lipo cumparat de mine nu a incaput Si acum cateva intrebari: Are cineva: - alte telescoape cu tot arcuri ? Sau macar arcurile. - alte roti ? - aici cer mult prea multe dar poate cineva a facut din e-revo slash si i-au ramas piesele, le-as vrea !

Aceasta postare a fost editata de snowmann: 29 April 2012 - 01:05 AM

0

#199 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 29 April 2012 - 10:05 AM

E o masinutza pt bashing nu pentru concurs. (mai ales) cu doua baterii trebuie sa-ti pui arcuri mai tari pe spate (scrie si in manual ceva pe tema asta). Pot sa intre pietricele atit la servo saver cit si intre pinion si spur, niciuna din variante nu e placuta.

Dar e surprinzator de rezistenta.
USER BANNED BY ADMIN
0

#200 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 29 April 2012 - 01:10 PM

Vezi postareaDanB, la 29 February 2012 - 02:24 PM, a spus:

Intrebare pentru cei care au trecut de la 27MHz la 2.4GHz, cursa volanului e la fel de scurta si la telecomenzile in 2.4? (tot sper sa nu trebuiasca sa planific una computerizata cu expo)

Si eu m-am pricopsit cu o statie traxxas TQ 27mhz si da, cursa "volanului" e prea scurta. La Spektrum DX3E si la toate celelalte statii pe care le-am avut cursa volanului este mai mare si masina se controleaza altfel, mai placut.
..asta am constatat eu :angry2:
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#201 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 29 April 2012 - 02:25 PM

Nu exista asa ceva, cursa a volanului mai scurta la telecomezile in 27 Mhz, am avut si eu aceasta telecomanda si va zic clar ca este din setari.
Fan Nokia.
0

#202 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 29 April 2012 - 03:09 PM

Nu neaparat la 27 mhz, ci doar la telecomanda asta TQ de la traxxas. Daca imi arati si mie butonul din care se regleaza cursa volanului, te cred.
I reject your reality and substitute my own.
0

#203 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 29 April 2012 - 05:34 PM

Nu mai stiu ce butoane avea aceasta telecomanda dar am avut-o pe un Savage si avea aceeasi cursa a volanului ca oricare alta telecomanda si chiar am mers si cu Rustler-ul lui Uzzy care il are la vanzare si masina se misca foarte bine, facea un cerculet aproape in loc cand viram la maximum. Ori aveti niste servo puturoase ori este in mintea voastra ori mai depinde de masina, unele vireaza mai strans iar altele mai larg.
Fan Nokia.
0

#204 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 April 2012 - 06:29 PM

DanB a spus:

1335686719[/url]' post='566303']
E o masinutza pt bashing nu pentru concurs. (mai ales) cu doua baterii trebuie sa-ti pui arcuri mai tari pe spate (scrie si in manual ceva pe tema asta). Pot sa intre pietricele atit la servo saver cit si intre pinion si spur, niciuna din variante nu e placuta.

Dar e surprinzator de rezistenta.


Neaparat arcuri si pe spate si pe fata mai tari!

Oricum cat de curand cred ca o voi transforma in e-revo ! Pt posesorii de e-revo...cum sta cu stabilitatea ? Se da peste cap asa des ?
0

#205 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 29 April 2012 - 07:37 PM

Referitor la cursa volanului, nu e vorba ca nu se duce servo pina in capat, ci ca daca nu ai una cu expo (si alea analogice nu prea au) e greu de tinut linia dreapta la top speed (un mm misti de volan si deja masinutza e pe cu totul alta traiectorie).

Intre timp am trecut la digital, setat expo, alta viata.
USER BANNED BY ADMIN
0

#206 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 29 April 2012 - 10:19 PM

DanB a spus:

1335721078[/url]' post='566397']
Referitor la cursa volanului, nu e vorba ca nu se duce servo pina in capat, ci ca daca nu ai una cu expo (si alea analogice nu prea au) e greu de tinut linia dreapta la top speed (un mm misti de volan si deja masinutza e pe cu totul alta traiectorie).

Intre timp am trecut la digital, setat expo, alta viata.


La exact asta ma refeream si eu , ca am butonat la expo se il setez asa cum vreau o groaza de timp ......
0

#207 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 30 April 2012 - 08:12 AM

La statiile traxxas in 2.4 programezi potentiometrul multifunctional sa fie expo si il poti seta dupa aia din mers, oricind, fara sa mai intri in meniuri
USER BANNED BY ADMIN
0

#208 Useril este offline   snowmann 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 123
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 30 April 2012 - 08:23 AM

DanB a spus:

1335766333[/url]' post='566507']
La statiile traxxas in 2.4 programezi potentiometrul multifunctional sa fie expo si il poti seta dupa aia din mers, oricind, fara sa mai intri in meniuri


Ma refeream la ce am eu , un spektrum dx3s
0

#209 Useril este offline   zero_patru_hol 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 30-November 09
  • Gender:Male
  • Location:sebes-cluj

Postat 30 April 2012 - 05:49 PM

Eu am e-revo si am schimbat arcurile, a fost prima miscare. Am pus pe spate cele mai tari si pe fata mai moi + ulei mai gros. E alta treaba acum, nu mai taraie pe jos si nu topaie deranjant. Ideal ar fi si schimbarea amortizoarelor cu unele din alu astea sunt foarte slabe. Probleme cu datul peste cap nu am ca e montat diferential central, nu stiu cum merge fara el, eu asa am cumparat-o.
mini E-Revo VXL
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system
0

#210 Useril este offline   casper80 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 26-June 09

Postat 23 May 2012 - 08:54 AM

Salutare, mi-am făcut cont pe rhc pentru că eram cu capul în nori şi îmi plăcea la înălţime, dar din motive de lipsă de timp şi talent, am vândut avionul. am revenit cu plăcere la răsfoirea lui, pentru că de curând, am primit cu titlul de împrumut un Traxxas E-revo, o bestiuţă pe roţi foarte nărăvaşă care nu cere decât atenţie şi curent. maşina a zăcut singurică într-un dulap, demontată total pentru a fi curăţată după ce a făcut băiţă într-un lac, ansamblarea am făcut-o împreună cu proprietarul, care s-a despărţit destul de greu de ea. precizez că nu au rămas piese în plus la final :lol:. după ce am reuşit, începător fiind, conform manualului să o recalibrez, să înţeleg principiile de funcţionare, am constatat că trebuie reglată geometria, din câte am văzut pe topic trebuie răbdare, răbdare pe care momentan nu am avut-o. m-am jucat cu ea odată prin parc în Izvor, apoi împreună cu căţelul din faţa blocului de vreo două trei ori, prin bălţile şi noroaiele rezultate din ploile ce încă ne mai sâcâie, masina rezistând foarte bine la tot chinul pe care am supus-o, exceptând micile deviaţii ale direcţiei nu foarte deranjante pe teren accidentat. problema cea mai mare este, după încărcarea bateriilor înainte de ultima ieşire, maşina a luat-o umpic razna, în sensul că la apăsarea acceleratiei maşina tinde să meargă înapoi, apoi după cca o jumătate de secundă merge înainte, asta chiar şi după ce am setat, resetat la setările din fabrică, setat din nou etc, indiferent dacă merg pe modulul sport sau începător, indiferent de nivelul de încărcare al acumulatorilor. în rest se comportă exemplar, nu s-a rupt nimic (în plus :D) nici după săriturile peste borduri şi muşcăturile căţelului bucuros de jucărie nouă, singura problemă este la plecarea de pe loc, când odată apăsată acceleraţia ea tinde să meargă înapoi, în plus se mai aude şi un cârâit scurt parcă s-ar da dinţii peste cap, apoi după ce a prins viteză, parcă nu vrea să se mai oprească decât la terminarea bateriilor. întrebarea mea este dacă s-a mai întâlnit cineva cu această problemă si/sau dacă există vreo rezolvare pentru ca să meargă la fel ca prima dată când am luat contact cu ea ?

cu respect, Cătălin.
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

66 useri citesc topicul
0 membri, 66 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro