Traxxas 1/16 Slash/Revo
#152
Postat 06 January 2011 - 01:15 PM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#156
Postat 17 January 2011 - 09:53 PM
Am reusit sa desfac acel surub cu o cheie torx parca de 1,5, am luat diferentialul la magazin si cheia care s-a potrivit pe aia am luat-o.
E o situatie temporara, cat sa nu stau cu masina in casa. Cu ocazia asta am realizat ca fara niste chei foarte bune mai bine nu desfaci, sunt pe cale de a achizitiona un set de chei de calitate.
Pe de alta parte nici cu suruburile mici de la traxxas nu mi-e rusine, in sensul ca nici ele nu mi se par de calitate, mai ales cele de dimensiuni foarte mici , 2mm, 2,5mm pe care ti-e si frica sa le strangi pentru a nu rotunji modelul interior.
Am cautat suruburi identice dar cu cap cruce sau liniar, pentru a nu mai aparea aceasta situatie, si pt a avea mai multa forta de strangere, poate in felul asta nu voi mai pierde uleiul intr-o luna. Am gasit tot setul pt E-revo 1/16 din otel inoxidabil,
iar cele de 2mm si de 2,5mm sunt cu cap phillips (cruce). Sper sa nu mai am astfel de probleme pe viitor.
Voi ati avut probleme cu suruburile?
La voi s-a potrivit hex-ul de 1,5mm din pachet?
Din vreo 3-4 chei toate de 1,5mm la mine doar una s-a potrivit la planetare si la diferential.
Aceasta postare a fost editata de c_codrut: 17 January 2011 - 09:54 PM
#157
Postat 18 January 2011 - 07:22 PM
E-Revo 1/16 VXL 27mhz
#158
Postat 19 January 2011 - 02:41 AM
Ai dreptate in legatura cu strangerea cu simt, eu cand am vazut ca invarte cheia in gol nu am insistat. Astfel am reusit sa il desfac totusi cu o cheie torx, si sa il si pun la loc temporar pana fac eu rost de ceva mai bun. Numai unul pare sa fie cu probleme.
Referitor la cheia pt fuzete RPM, am trimis un mail la ei si mi-au spus ca e hex de 1.25mm sau .050 inch.
#161
Postat 23 January 2011 - 12:58 PM
manuciao10, la Nov 5 2010, 10:52 PM, a spus:
am sa revin cu ceva poze saptamana care vine
Am vazut pozele cu rotile tale. Nu arata deloc rau, banui ca sunt roti de Buggy.
Ma uitam si eu la niste roti de genul asta, cu gume de asfalt, insa am stat in dubii pentru ca nu stiam cum se comporta cu roti mai inguste pe fata si mai late pe spate. La configuratia stock apar ceva tensiuni suplimentare pe puntea spate, insa cu un diferential central montat se vor echilibra destul de ok. Cel putin in teorie.
Pentru zapada nu stiu ce fel de gume sa aleg.....
Art-tech Cessna 182
#162
Postat 24 January 2011 - 10:48 PM
Marius Sava, la Jan 23 2011, 12:58 PM, a spus:
Ma uitam si eu la niste roti de genul asta, cu gume de asfalt, insa am stat in dubii pentru ca nu stiam cum se comporta cu roti mai inguste pe fata si mai late pe spate. La configuratia stock apar ceva tensiuni suplimentare pe puntea spate, insa cu un diferential central montat se vor echilibra destul de ok. Cel putin in teorie.
Pentru zapada nu stiu ce fel de gume sa aleg.....
pentu zapada eu as merge pe ceva ma ingust,iar pentru asfalt cred ca e mai bine sa ai ceva lat
#167
Postat 21 August 2011 - 10:05 AM
#178
Postat 14 February 2012 - 01:55 AM
1. Ce pinion are modelul initial ? Din cate am observat modelele de la Traxxas vin cu pinioane deja montate care sunt mai mult pentru asfalt, pe offroad nu se poate folosi modelul la acceleratie maxima sau doar pe o portiune mica. Ce pinion mai mic as putea folosi ?
2. Cat de bune sunt amortizoarele ? Se gasesc arcuri mai moi pentru amortizoarele acestea ? Vreau sa fac suspensia cat mai moale pentru ca intentionez sa merg numai pe offroad si fara sarituri de pe rampe.
3. Scara aceasta 1:16 este mai putin sau mai mult consumatoare de bani decat 1:10 tot de la Traxxas ? Exemplu: in comparatie cu un Slash/Rustler.
4. Combo Velineon 380 si servo cat de fiabile sunt in comparatie tot cu 1:10 ?
5. Cat costa diferentialul central ? Am inteles ca masina este mai stabila cu el si nu face backflips. Nu sunt pasionat de mers cu masina pe doua roti sau backflips; vreau aderenta si stabilitate cat mai mare.
#180
Postat 14 February 2012 - 11:51 AM
FG-Monstertruck
- Zenoah 26ccm engine
- FG supply tuning pipe
- front disc brakes system