Modelism - RHC Forum: Traxxas 1/16 Slash/Revo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Traxxas 1/16 Slash/Revo Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 24 September 2010 - 05:22 PM

Sa ai grija mare, ca, din ce tin eu minte de prin manualele de utilizare, cablul de inseriere e doar pentru pacii NiMh. Daca legi in seria 2 paci LiPo 2S e posibil sa nu tina ESC-ul.
Din ce stiu eu, la LiPo stie maxim 3S. Eu pacii de LiPo 2S ii folosesc legati in paralel ca sa am timp de joaca mare, in total am 4400mAh , evident la 7.4 V.
Posibil sa ma insel, dar nu cred ca strica o verificare in plus.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#122 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 24 September 2010 - 06:52 PM

Da, lipo stie maxim 3S, am citit manualul. Conectorul este pentru serie, cel pe care l-am luat.
Nu cred ca o sa apuc sa testez si lipo-urile ca nu le-am schimbat inca mufele si am si eu o problema mare la ora asta....prea multa lene pentru a ma apuca de treaba.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#123 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 24 September 2010 - 08:17 PM

Oricum, cu LiPo 2S e destul de agila jucarica. Servoul isi face treaba super bine. Eu la a mea zilele trecute i-am mintat diferentialul central ca era enervant sa se tot ridice pe rotile din spate la fiecare accelerare mai brusca, plus ca eleronul avea de suferit (lucra ca un wheeliebar) si chiar caroseria se zgaria destul de urat.
Pentru wheelie si alte figuri am Fluxul care se pricepe de minune la asa ceva. Revo-ul e mititel, nu ofera aceeasi satisfactie, insa are ceva aparte.... Si cu diferentialul se comporta chiar bine. Practic e destul de greu de rasturnat, doar in viraje stranse la viteze mari pe asfalt.... Pe offroad (ma rog, offroad pentru 1/16 inseamna o suprafata cat de cat regulata, fara obstacole mari) inca nu am avut ocazia sa vad cum se comporta. Evident nici pe zapada inca nu am incercat, dar se va rezolva in viitoarul apropiat.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#124 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 24 September 2010 - 09:34 PM

Am cerut si eu diferential central sa-l montez de prima oara dar nu avea pe stoc, este urmatorul lucru pentru slash.
Eu de aceea nu am vrut revo ca are prostul obicei "sa dea pe spate" la acceleratie brusca. Sper sa nu faca si asta la fel :angry2: .

You can go faster... I can go anywhere !

0

#125 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 25 September 2010 - 07:46 AM

Pai si Slash-ul nu da pe spate la accelerare brusca? Eu stiam ca la 1/16 diferentele intre Revo si Slash sunt foarte mici. Era un coleg pe aici care a convertit din Slash in Revo si schimbase destul de putine piese,
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#126 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 25 September 2010 - 08:53 AM

Vezi postareaMarius Sava, la Sep 25 2010, 08:46 AM, a spus:

Pai si Slash-ul nu da pe spate la accelerare brusca? Eu stiam ca la 1/16 diferentele intre Revo si Slash sunt foarte mici. Era un coleg pe aici care a convertit din Slash in Revo si schimbase destul de putine piese,

Nu da pe spate din cauza rotilor mai putin late. E adevarat diferentele sunt foarte mici...
Dar oricum diferentialul central mareste performantele si reduce consumul!!

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#127 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2010 - 11:42 AM

E foarte usor sa-l faci sa nu se mai ridice pe rotile din spate fara dif central. Eu am gasit o metoda prin care am coborat f mult garda la sol iar acum acceleraza demential fara sa se ridice de la sol (problema e ca nu poti folosi metoda asta decat daca te dai pe asfalt) totul e sa legi roker armurile intre ele blocand astfel cursa amortizorului si astfel lipindu-o practic de sol, masinuta va vira si va accelera ca o masina de 500 de cai
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#128 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 25 September 2010 - 06:58 PM

Da, interesanta idee, practic limitezi suspensia, adik amortizoarele vor lucra ambele la fel.... Da, in curbe tre sa fie criminala....si fara diferential central ar trebui sa derapeze spre drift...Nice...:)
Am sa incerc sa vad cum se comporta al meu pe traseu de pamant. Eventual poate am sa ii schimb uleiul din diferentialul central...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#129 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2010 - 07:30 PM

Vezi postareaMarius Sava, la Sep 25 2010, 07:58 PM, a spus:

Da, interesanta idee, practic limitezi suspensia, adik amortizoarele vor lucra ambele la fel.... Da, in curbe tre sa fie criminala....si fara diferential central ar trebui sa derapeze spre drift...Nice...:)
Am sa incerc sa vad cum se comporta al meu pe traseu de pamant. Eventual poate am sa ii schimb uleiul din diferentialul central...



In mare distractia e fenomenala....si aproape ca ai o masinuta de drift cu acumulatori 3S , partea proasta e ca vei tinde sa rupi caucicurile in 2 si se uzeaza intr-un mod in care nici nu-ti imaginezi (pe asfalt). Eu folosesc arici ingust care il trec prin spatiul ala de la rocker arms si astfel ii pot mari sau micsora cursa imediat, la maxim apasata spre pamant nu o pot rasturna nici daca vreau. Iar din punctul de vedere al tractiunii mariusr va poate confirma ca la o mica joaca nu a reusit niciodata sa ma intreaca cu revou lui.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#130 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 September 2010 - 02:14 PM

Nu am apucat sa o scot la plimbare la tara, plouase cind am ajuns :( . Azi ma apuc sa fac si lipo-urile pentru ea.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#131 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 26 September 2010 - 02:35 PM

Dar gume de asfalt a incercat cineva pe Revo asta micu? Eu pe Flux am si gume de asfalt si ii modifica complet comportamentul. Teoretic ar trebui sa fie la fel si pe asta mica, dar in practica nu e mereu ca in teorie...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#132 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 September 2010 - 02:58 PM

Eu intentionez a iau roti de asfalt pt slash, sa vedem daca se potrivesc cele de onroad 1/10 care au hex-ul tot de 12.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#133 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 September 2010 - 06:09 PM

Revin cu primele impresi legate de functionarea pe 1 si respectiv 2 pack-uri NiMh originale Traxxas.
Setarea ESC-ului pe modul sport in ambele variante. Nu am umblat la slipper clutch si la Camber.
Nu da pe spate cu 2 NiMh chiar daca a fost ridicata la maxim indiferent ce ai face. Cu rotile originale nu se comporta foarte bine pe asfalt cu 2 pack-uri.
Viteza in linie dreapa este destul de mare si fara a monta pinionul de viteza.
Doar cu o singura baterie este foarte controlabila si are demarajul inca bun.
Nu am apucat sa vad cat ruleaza cu bateriile stoc deoarece strada devenise aglomerata.
Una peste alta e o giza simpatica :( .

You can go faster... I can go anywhere !

0

#134 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2010 - 06:26 PM

Vezi postareaDan71, la Sep 26 2010, 07:09 PM, a spus:

Revin cu primele impresi legate de functionarea pe 1 si respectiv 2 pack-uri NiMh originale Traxxas.
Setarea ESC-ului pe modul sport in ambele variante. Nu am umblat la slipper clutch si la Camber.
Nu da pe spate cu 2 NiMh chiar daca a fost ridicata la maxim indiferent ce ai face. Cu rotile originale nu se comporta foarte bine pe asfalt cu 2 pack-uri.
Viteza in linie dreapa este destul de mare si fara a monta pinionul de viteza.
Doar cu o singura baterie este foarte controlabila si are demarajul inca bun.
Nu am apucat sa vad cat ruleaza cu bateriile stoc deoarece strada devenise aglomerata.
Una peste alta e o giza simpatica :( .


Eu am avut mai multe tipuri de roti de asfalt pt slash, era mai controlabil in unele situatii. De ridicat pe doua roti nu o sa se ridice niciodata slash-ul. Eu l-am modificat in revo pt ca nu imi placea cum se controleaza...datorita cauciucurilor foarte inguste si a puterii f mari pierdeai controlul des, mai ales la viteze mari. Cat l-am avut slash nu am avut niciodata probleme cu temperaturile...odata cu trecerea la Revo si la Lipo au aparut si problemele cu temp. dar s-au corectat usor cu un cooler si cu o gaura in parbriz.
Sa nu te apuci sa mesteresti la camber sau toe pentru ca nu vei obtine un comportament mai bun(in caz ca nu esti multumit) Distreaza-te cu slash-ul cat poti si cand nu o sa mai ai rabdare cu el transforma-l in revo si distractia se va tripla
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#135 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 26 September 2010 - 06:43 PM

As recomanda sa nu mergi cu rotile de 1/10, de fapt ar trebui intai sa verifici dimensiunile lor. S-ar putea sa fie prea mari si prea grele pentru transmisia de pe 1/16.

Imi permit sa iti dau sfatul asta pentru ca pe Flux-ul meu am mers ceva timp cu rotile Goliath de la HPI, roti care sunt mai mari decat cele stock. Rezultatul: cardane torsionate, planetare torsionate, cupa de planetara efectiv crapata. Si asta in conditiile in care cardanele si planetarele s-ar zice ca sunt super heavy duty. Pe 1/16 toata transmisia e din plastic, ok..o fi el plastic nu stiu de care, dar tot plastic ramane...parerea mea...
Rotile mai mari si implicit mai grele tensioneaza prea mult transmisia, parerea mea.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#136 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 26 September 2010 - 08:15 PM

Diametrul rotilor la Slash este de cca 65-66mm, cele de 1/10 on road au cca 63-65mm deci nu sunt probleme.
Sunt tentat sa le schimb ca la 2 pacuri de NiMh la viteza maxima o cam ia razna, nici nu vreu sa stiu cum face cu rotile originale si cu pinionul de viteza.
Totusi o sa incerc si pinionul de viteza sa vad cum este ca nu o sa mai aibe asa multa forta dar trebuie musai niste roti de on road.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#137 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 27 September 2010 - 08:50 PM

A schimbat cineva arcurile spate de la slash cu unele mai tari?
Asta ar trebui sa-i tina spatele mai sus cind ruleaza pe asfalt in viteza maxima.

Aceasta postare a fost editata de Dan71: 27 September 2010 - 08:51 PM


You can go faster... I can go anywhere !

0

#138 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 29 September 2010 - 06:59 AM

Eu am niste amortizoare de Al reglabile. De regula spatele e putin ridic tocmai sa nu dea pe spate la acceleratii mai bruste. Numai ca in curbe parca e putin mai instabil, bine, ma refer la curba luate la viteze mai mari. Asta pentru asfalt, ca pe pamant, teoretic ar trebui o suspensie mai moale nitel, nu?
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#139 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 30 September 2010 - 08:43 PM

Ce ziceti de prospatura asta mica : http://www.traxxas.com/products/electric/7...x_rally7307.htm
Rotile alea ar pride perfect pe slash :D

You can go faster... I can go anywhere !

0

#140 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 23 October 2010 - 04:53 PM

Buna ziua,

Ma gandesc sa imi cumpar si eu un mini revo vxl, dar nu inainte de a ma mai documenta despre el. Am citit ca unii dintre posesori au avut probleme cu transmisia, pe spate sa auzea ceva crantanit la roti. In concluzie, care a fost sursa problemei?Ce alte probleme mai apar ?
In afara de treaba asta cum se comporta masinuta?
Multumesc!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 23 October 2010 - 04:57 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#141 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2010 - 09:27 AM

Vezi postarearadugns, la Oct 23 2010, 05:53 PM, a spus:

Buna ziua,

Ma gandesc sa imi cumpar si eu un mini revo vxl, dar nu inainte de a ma mai documenta despre el. Am citit ca unii dintre posesori au avut probleme cu transmisia, pe spate sa auzea ceva crantanit la roti. In concluzie, care a fost sursa problemei?Ce alte probleme mai apar ?
In afara de treaba asta cum se comporta masinuta?
Multumesc!

stima, Radu



Crancanitul ala de obicei se aude datorita faptului ca intra praf pe la diferentiale. Ideea e sa mai desfaci din cand in cand si sa cureti si sa gresezi diferentialul. Eu nu am desfcut decat cand am avut accidente majore si a trebuit sa schimb piese, in rest ce sa spun transmisia e ok...eu nu am avut probleme nici la diferentiale, nici la spur.
Masiunta daca o dotezi cu amortizoare decente si aici ma refer la aluminiu insotite de arcuri mult mai ferme decat cu ce vine ea standard e mai mult decat ok, suporta brutalizare maxima cu conditia sa nu o lovesti de pereti sau de rotile masinilor din parcare. Masinuta e super fun pe asfalt dar merge bine si off road cu conditia sa o incalti adecvat si sa nu fie iarba prea mare (de preferat pamant).
Acum gasesti mult mai usor piese decat gaseai acum un an ...asa ca ce sa spun ...eu ti-as recomanda-o cu caldura...cu conditia sa iei chiar de la inceput amortizoare ca sa nu stai sa astepti dupa ele si sa fii nefericit cu jucaria ta.

Salutari
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#142 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 29 October 2010 - 07:52 AM

Pana acum, nici eu nu am avut probleme majore cu revo vxl. Pe asfalt e chiar tare, iar pe pamant/pavele cu ceva urme de nisip pe ele e chiar distractiva...
Eu am si diferential central, cu ulei standard in el, pe pavele cu nisip deja face drifturi, e super. Am sa vad un set de gume de asfalt in viitorul apropiat.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#143 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 05 November 2010 - 10:52 PM

Va salut eu folosesc roti de 1/10 si se comporta ok,bine pana am rupt un servo dar asta din cauza unui bolovan

am sa revin cu ceva poze saptamana care vine
0

#144 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 09 November 2010 - 10:58 AM

poze,ventilatorul nu merita sa l pui fara rollcage,ramai fara el dupa 10 rasturnari :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_9243.jpg
  • Imagine atasata: IMG_9249.jpg
  • Imagine atasata: IMG_9250.jpg
  • Imagine atasata: IMG_9244.jpg

0

#145 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2010 - 11:19 AM

Am prapadit si eu 3 ventilatoare pana acum..noroc ca nu sunt asa de scumpe.
Am folosit si eu roti de de 1/10 de genul asta pe asfalt si le-am prapadit dupa prima iesire...la sfarsit erau slick-uri si nu aveam aderenta deloc
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#146 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 09 November 2010 - 11:26 AM

da pe asfalt se duc repede dar in teren se comporta mult mai bine decat cele stoc,depinde si ce cauciucuri pui
0

#147 Useril este offline   manuciao10 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 268
  • Inregistrat: 16-January 06

Postat 10 November 2010 - 10:30 AM

urmeaza sa i pun al 2-lea servo pe directie ;)
0

#148 Useril este offline   aflo 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 228
  • Inregistrat: 12-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 November 2010 - 01:18 AM

Vezi postareajustbart2002, la Oct 25 2010, 10:27 AM, a spus:

Crancanitul ala de obicei se aude datorita faptului ca intra praf pe la diferentiale. Ideea e sa mai desfaci din cand in cand si sa cureti si sa gresezi diferentialul. Eu nu am desfcut decat cand am avut accidente majore si a trebuit sa schimb piese, in rest ce sa spun transmisia e ok...eu nu am avut probleme nici la diferentiale, nici la spur.
Masiunta daca o dotezi cu amortizoare decente si aici ma refer la aluminiu insotite de arcuri mult mai ferme decat cu ce vine ea standard e mai mult decat ok, suporta brutalizare maxima cu conditia sa nu o lovesti de pereti sau de rotile masinilor din parcare. Masinuta e super fun pe asfalt dar merge bine si off road cu conditia sa o incalti adecvat si sa nu fie iarba prea mare (de preferat pamant).
Acum gasesti mult mai usor piese decat gaseai acum un an ...asa ca ce sa spun ...eu ti-as recomanda-o cu caldura...cu conditia sa iei chiar de la inceput amortizoare ca sa nu stai sa astepti dupa ele si sa fii nefericit cu jucaria ta.

Salutari


Crantanitul apare dupa ce ai trecuut prin nisip(ca la plaje) si nu dispare dupa curatare(vezi Brusolo) dar te obisnuiesti cu zgomotul :D
0

#149 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 24 December 2010 - 02:51 PM

De ieri sunt si eu posesor de E-Revo 1/16. Dupa prima inspectie am constatat ca suspensia lasa mult de dorit astfel incat prima miscare va fi sa inlocuiesc telescoapele, arcurile, basculele si fuzetele. Are cineva bascule si fuzete RPM pe masina ca sa imi dea in feedback referitor la ele? De asemenea ce telescoape folositi si ce ulei ati bagat in ele.
01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#150 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 24 December 2010 - 02:57 PM

Vezi postareaibm390s, la Dec 24 2010, 02:51 PM, a spus:

De ieri sunt si eu posesor de E-Revo 1/16. Dupa prima inspectie am constatat ca suspensia lasa mult de dorit astfel incat prima miscare va fi sa inlocuiesc telescoapele, arcurile, basculele si fuzetele. Are cineva bascule si fuzete RPM pe masina ca sa imi dea in feedback referitor la ele? De asemenea ce telescoape folositi si ce ulei ati bagat in ele.

Vezi pe youtube Squirrle are multe feedbackuri cu mini revo.Din ce am vazut eu majoritatea schimba prima data suspensiile.
http://www.youtube.com/watch?v=qH_HiC7k-Yw...der&list=UL
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro