Traxxas 1/16 Slash/Revo
#121
Postat 24 September 2010 - 05:22 PM
Din ce stiu eu, la LiPo stie maxim 3S. Eu pacii de LiPo 2S ii folosesc legati in paralel ca sa am timp de joaca mare, in total am 4400mAh , evident la 7.4 V.
Posibil sa ma insel, dar nu cred ca strica o verificare in plus.
Art-tech Cessna 182
#122
Postat 24 September 2010 - 06:52 PM
Nu cred ca o sa apuc sa testez si lipo-urile ca nu le-am schimbat inca mufele si am si eu o problema mare la ora asta....prea multa lene pentru a ma apuca de treaba.
You can go faster... I can go anywhere !
#123
Postat 24 September 2010 - 08:17 PM
Pentru wheelie si alte figuri am Fluxul care se pricepe de minune la asa ceva. Revo-ul e mititel, nu ofera aceeasi satisfactie, insa are ceva aparte.... Si cu diferentialul se comporta chiar bine. Practic e destul de greu de rasturnat, doar in viraje stranse la viteze mari pe asfalt.... Pe offroad (ma rog, offroad pentru 1/16 inseamna o suprafata cat de cat regulata, fara obstacole mari) inca nu am avut ocazia sa vad cum se comporta. Evident nici pe zapada inca nu am incercat, dar se va rezolva in viitoarul apropiat.
Art-tech Cessna 182
#124
Postat 24 September 2010 - 09:34 PM
Eu de aceea nu am vrut revo ca are prostul obicei "sa dea pe spate" la acceleratie brusca. Sper sa nu faca si asta la fel :angry2: .
You can go faster... I can go anywhere !
#125
Postat 25 September 2010 - 07:46 AM
Art-tech Cessna 182
#126
Postat 25 September 2010 - 08:53 AM
Marius Sava, la Sep 25 2010, 08:46 AM, a spus:
Nu da pe spate din cauza rotilor mai putin late. E adevarat diferentele sunt foarte mici...
Dar oricum diferentialul central mareste performantele si reduce consumul!!
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#127
Postat 25 September 2010 - 11:42 AM
1/16 Revo
#128
Postat 25 September 2010 - 06:58 PM
Am sa incerc sa vad cum se comporta al meu pe traseu de pamant. Eventual poate am sa ii schimb uleiul din diferentialul central...
Art-tech Cessna 182
#129
Postat 25 September 2010 - 07:30 PM
Marius Sava, la Sep 25 2010, 07:58 PM, a spus:
Am sa incerc sa vad cum se comporta al meu pe traseu de pamant. Eventual poate am sa ii schimb uleiul din diferentialul central...
In mare distractia e fenomenala....si aproape ca ai o masinuta de drift cu acumulatori 3S , partea proasta e ca vei tinde sa rupi caucicurile in 2 si se uzeaza intr-un mod in care nici nu-ti imaginezi (pe asfalt). Eu folosesc arici ingust care il trec prin spatiul ala de la rocker arms si astfel ii pot mari sau micsora cursa imediat, la maxim apasata spre pamant nu o pot rasturna nici daca vreau. Iar din punctul de vedere al tractiunii mariusr va poate confirma ca la o mica joaca nu a reusit niciodata sa ma intreaca cu revou lui.
1/16 Revo
#131
Postat 26 September 2010 - 02:35 PM
Art-tech Cessna 182
#133
Postat 26 September 2010 - 06:09 PM
Setarea ESC-ului pe modul sport in ambele variante. Nu am umblat la slipper clutch si la Camber.
Nu da pe spate cu 2 NiMh chiar daca a fost ridicata la maxim indiferent ce ai face. Cu rotile originale nu se comporta foarte bine pe asfalt cu 2 pack-uri.
Viteza in linie dreapa este destul de mare si fara a monta pinionul de viteza.
Doar cu o singura baterie este foarte controlabila si are demarajul inca bun.
Nu am apucat sa vad cat ruleaza cu bateriile stoc deoarece strada devenise aglomerata.
Una peste alta e o giza simpatica :( .
You can go faster... I can go anywhere !
#134
Postat 26 September 2010 - 06:26 PM
Dan71, la Sep 26 2010, 07:09 PM, a spus:
Setarea ESC-ului pe modul sport in ambele variante. Nu am umblat la slipper clutch si la Camber.
Nu da pe spate cu 2 NiMh chiar daca a fost ridicata la maxim indiferent ce ai face. Cu rotile originale nu se comporta foarte bine pe asfalt cu 2 pack-uri.
Viteza in linie dreapa este destul de mare si fara a monta pinionul de viteza.
Doar cu o singura baterie este foarte controlabila si are demarajul inca bun.
Nu am apucat sa vad cat ruleaza cu bateriile stoc deoarece strada devenise aglomerata.
Una peste alta e o giza simpatica :( .
Eu am avut mai multe tipuri de roti de asfalt pt slash, era mai controlabil in unele situatii. De ridicat pe doua roti nu o sa se ridice niciodata slash-ul. Eu l-am modificat in revo pt ca nu imi placea cum se controleaza...datorita cauciucurilor foarte inguste si a puterii f mari pierdeai controlul des, mai ales la viteze mari. Cat l-am avut slash nu am avut niciodata probleme cu temperaturile...odata cu trecerea la Revo si la Lipo au aparut si problemele cu temp. dar s-au corectat usor cu un cooler si cu o gaura in parbriz.
Sa nu te apuci sa mesteresti la camber sau toe pentru ca nu vei obtine un comportament mai bun(in caz ca nu esti multumit) Distreaza-te cu slash-ul cat poti si cand nu o sa mai ai rabdare cu el transforma-l in revo si distractia se va tripla
1/16 Revo
#135
Postat 26 September 2010 - 06:43 PM
Imi permit sa iti dau sfatul asta pentru ca pe Flux-ul meu am mers ceva timp cu rotile Goliath de la HPI, roti care sunt mai mari decat cele stock. Rezultatul: cardane torsionate, planetare torsionate, cupa de planetara efectiv crapata. Si asta in conditiile in care cardanele si planetarele s-ar zice ca sunt super heavy duty. Pe 1/16 toata transmisia e din plastic, ok..o fi el plastic nu stiu de care, dar tot plastic ramane...parerea mea...
Rotile mai mari si implicit mai grele tensioneaza prea mult transmisia, parerea mea.
Art-tech Cessna 182
#136
Postat 26 September 2010 - 08:15 PM
Sunt tentat sa le schimb ca la 2 pacuri de NiMh la viteza maxima o cam ia razna, nici nu vreu sa stiu cum face cu rotile originale si cu pinionul de viteza.
Totusi o sa incerc si pinionul de viteza sa vad cum este ca nu o sa mai aibe asa multa forta dar trebuie musai niste roti de on road.
You can go faster... I can go anywhere !
#137
Postat 27 September 2010 - 08:50 PM
Asta ar trebui sa-i tina spatele mai sus cind ruleaza pe asfalt in viteza maxima.
Aceasta postare a fost editata de Dan71: 27 September 2010 - 08:51 PM
You can go faster... I can go anywhere !
#138
Postat 29 September 2010 - 06:59 AM
Art-tech Cessna 182
#139
Postat 30 September 2010 - 08:43 PM
Rotile alea ar pride perfect pe slash :D
You can go faster... I can go anywhere !
#140
Postat 23 October 2010 - 04:53 PM
Ma gandesc sa imi cumpar si eu un mini revo vxl, dar nu inainte de a ma mai documenta despre el. Am citit ca unii dintre posesori au avut probleme cu transmisia, pe spate sa auzea ceva crantanit la roti. In concluzie, care a fost sursa problemei?Ce alte probleme mai apar ?
In afara de treaba asta cum se comporta masinuta?
Multumesc!
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 23 October 2010 - 04:57 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#141
Postat 25 October 2010 - 09:27 AM
radugns, la Oct 23 2010, 05:53 PM, a spus:
Ma gandesc sa imi cumpar si eu un mini revo vxl, dar nu inainte de a ma mai documenta despre el. Am citit ca unii dintre posesori au avut probleme cu transmisia, pe spate sa auzea ceva crantanit la roti. In concluzie, care a fost sursa problemei?Ce alte probleme mai apar ?
In afara de treaba asta cum se comporta masinuta?
Multumesc!
stima, Radu
Crancanitul ala de obicei se aude datorita faptului ca intra praf pe la diferentiale. Ideea e sa mai desfaci din cand in cand si sa cureti si sa gresezi diferentialul. Eu nu am desfcut decat cand am avut accidente majore si a trebuit sa schimb piese, in rest ce sa spun transmisia e ok...eu nu am avut probleme nici la diferentiale, nici la spur.
Masiunta daca o dotezi cu amortizoare decente si aici ma refer la aluminiu insotite de arcuri mult mai ferme decat cu ce vine ea standard e mai mult decat ok, suporta brutalizare maxima cu conditia sa nu o lovesti de pereti sau de rotile masinilor din parcare. Masinuta e super fun pe asfalt dar merge bine si off road cu conditia sa o incalti adecvat si sa nu fie iarba prea mare (de preferat pamant).
Acum gasesti mult mai usor piese decat gaseai acum un an ...asa ca ce sa spun ...eu ti-as recomanda-o cu caldura...cu conditia sa iei chiar de la inceput amortizoare ca sa nu stai sa astepti dupa ele si sa fii nefericit cu jucaria ta.
Salutari
1/16 Revo
#142
Postat 29 October 2010 - 07:52 AM
Eu am si diferential central, cu ulei standard in el, pe pavele cu nisip deja face drifturi, e super. Am sa vad un set de gume de asfalt in viitorul apropiat.
Art-tech Cessna 182
#148
Postat 19 November 2010 - 01:18 AM
justbart2002, la Oct 25 2010, 10:27 AM, a spus:
Masiunta daca o dotezi cu amortizoare decente si aici ma refer la aluminiu insotite de arcuri mult mai ferme decat cu ce vine ea standard e mai mult decat ok, suporta brutalizare maxima cu conditia sa nu o lovesti de pereti sau de rotile masinilor din parcare. Masinuta e super fun pe asfalt dar merge bine si off road cu conditia sa o incalti adecvat si sa nu fie iarba prea mare (de preferat pamant).
Acum gasesti mult mai usor piese decat gaseai acum un an ...asa ca ce sa spun ...eu ti-as recomanda-o cu caldura...cu conditia sa iei chiar de la inceput amortizoare ca sa nu stai sa astepti dupa ele si sa fii nefericit cu jucaria ta.
Salutari
Crantanitul apare dupa ce ai trecuut prin nisip(ca la plaje) si nu dispare dupa curatare(vezi Brusolo) dar te obisnuiesti cu zgomotul :D
#149
Postat 24 December 2010 - 02:51 PM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#150
Postat 24 December 2010 - 02:57 PM
ibm390s, la Dec 24 2010, 02:51 PM, a spus:
Vezi pe youtube Squirrle are multe feedbackuri cu mini revo.Din ce am vazut eu majoritatea schimba prima data suspensiile.
http://www.youtube.com/watch?v=qH_HiC7k-Yw...der&list=UL
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!