Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
1. Versiunea cu structura de lemn va avea capota si cabina din fibra de sticla. Asa cum am explicat, cabina si capota din pozele de mai sus nu fac parte din structura avionului, ci sunt folosite pentru a putea face matritele (negativul). Nu are rost sa le usurez prin urmare.
Scuze, nu am fost eu atent! Atunci ai dreptate.
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
Cadrul cu nise oblice reprezinta muchia din spate a cabinei, si prin urmare vine asezata oblic, nu vertical. Nisele sunt oblice fiindca asa arata intersectia dintre bagheta si planul cadrului respectiv.
Asta mie clar. Stiam de ce au iesit asa ;)
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
Baghetele vor fi balsa 4x4 si nu cred sa am probleme sa le curbez pe forma.
Da asa e! Nici la pin curbarea nu e o problema, dar daca de exemplu dupa un profil oval vrei sa treci pe unu rotund atunci bageta va trebui si torsionata nu numai indoita. Acum mi-am luat si eu balsa de 5x5mm si nici eu nu cred ca ii o problema (cu balsa adica). Na is curios cum iti iese. Cred ca la tine profilele nu difera foarte mult (ca si forma) de la un profil la celalalt deci o sa fie o torsionare mica sau chiar inexistenta. Balsa oricum e foarte elastica si daca se si uda poti sa faci ce vrei cu ea. ;)
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
3. Folosesc epoxy de 2 ore si imi e si asa destul de greu sa astept sa polimerizeze (in realitate dureaza 3-4 ore). Poliuretanic voi folosi la aripa, pentru placarea miezului de polistiren cu balsa.
Oooook. No comment.
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
4. Punctele de imbinare au iesit f. rezistente, desi dublurile sunt din balsa de doar 1mm. Trebuie sa iei in considerare si faptul ca pe partea cealalta vor fi placate cu balsa de 1.5mm, care contribuie substantial la rigidizarea structurii.
Bun, n-am stiut! Ai cumva o estimare a greutatii aeromodelului asa?
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
5. Nu cred sa am probleme de la cateva gauri de bold. De fapt zonele de imbinare, fiind dublate cu balsa, sunt acum cele mai rezistente puncte ale pieselor respective. Se simte cand incerci sa le flexezi.
Ahh, nu-i vorba de gauri ci de ergonomie ... na ii doar chestie de stil de lucru. Oricum era un hint. Daca pentru tine e ok asa atunci nu vad nic o problema.
Bloodhound, la Aug 31 2009, 01:10 PM, a spus:
Site-ul cu modelul de Su27 il stiu. E nebunie curata ce poate sa faca omul ala cu fibra de sticla. Din fericire formele modelului meu sunt mai simple :)
100% deacord cu tine. :)
If every change is for better then why put them to the test.