P-51D Mustang .60 Will Hobby
#121
Postat 10 October 2009 - 06:31 PM
#123
Postat 10 October 2009 - 06:40 PM
m-a enervat trenul de aterizare, care este foarte moale...cand sa plimb putin prin curte calul naravas, s-a pliat o roata si a dat cu elicea de pamant...noroc ca nu s-a intamplat nimic...
Maine, daca e vremea frumoasa urmeaza maidenul...
ce parere aveti? cu sau fara capota? <_<
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 October 2009 - 06:40 PM
#124
Postat 10 October 2009 - 06:42 PM
p.s. Nu prea conteaza capota ca motorul nu e in rodaj.Deci poti sa il zbori cu ea,important e sa ai acces la reglaje.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 10 October 2009 - 06:43 PM
#125
Postat 10 October 2009 - 06:50 PM
lefmir, la Oct 10 2009, 07:40 PM, a spus:
m-a enervat trenul de aterizare, care este foarte moale...cand sa plimb putin prin curte calul naravas, s-a pliat o roata si a dat cu elicea de pamant...noroc ca nu s-a intamplat nimic...
Maine, daca e vremea frumoasa urmeaza maidenul...
ce parere aveti? cu sau fara capota? <_<
ai grija la pliatul rotilor la rulaj!! verifica bine daca se siguranteaza rotile !!!!
#126
Postat 10 October 2009 - 07:02 PM
sistemul cu 2 servouri iese din discutie pentru ca nu-mi permite fuselajul sa bag 2 servouri spate-n spate...
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 10 October 2009 - 07:06 PM
#127
Postat 10 October 2009 - 07:17 PM
Deci...problema ta e de la balamale sau din tija aia dintre semiprofundoare.Daca te uiti in filmulet,cand impingi de partea din stanga,dreapta ramane in urma dar cand impingi de partea din dreapta,merg ambele egal.Eu zic ca ar trebui sa faci in felul urmator : Bagi servoul in fuselaj si apoi de la el vi cu o tija care apoi se desparte in 2.Capetele alea 2 le legi fiecare de cate un semiprofundor.In felul asta pe ambele jumatati va fi distribuita aceeasi forta si,fiind si ambele prinse,se vor misca identic.Asa aveam si eu pe trainerul ala cu aripa joasa,asa avea si dan pe cesna,ambele mergeau perfect.
Nu te grabi sa il zbori pentru ca e pacat de el.N`o sa reusesti sa il centrezi in veci asa.
#128
Postat 10 October 2009 - 07:32 PM
As mentiona ca asa cum vad cursa profundorului in filmulet este foarte mare. Nu stiu valorile pe care le da producatorul, dar acesta e un warbird naravas si o asemenea cursa la profundor il va angaja instant.
Pentru ca de fapt tu ai nevoie de curse mici acolo (cam la jumatate din ce ai as zice eu), poti folosi si niste servouri mai mici. Eu spre exemplu am pe un Giles acrobatic de 1.35m si 3 kg, 2xHS85MG servouri micro de 19g cu angrenaje metalice. Au rezistat si inca rezista cu brio stresului la care le-am supus. De montat nu cred ca e vreo problema, chiar daca modelul tau nu este nativ prevazut pentru asa ceva.
Spor!
PS: te rog eu mult, fa cumva ca in primavara care vine sa ai modelul apt de zbor <_<. Mie imi vine un P47 din aceeasi clasa, si mai stiu cativa care se pregatesc pe aceasta ramura. Poate facem o sezatoare dedicata warbirdurilor !!!
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 10 October 2009 - 07:38 PM
#129
Postat 10 October 2009 - 07:47 PM
la 1cm cursa sunt egale si la 1,8cm(dual rate) cea din dreapta ramane cu 1mm in urma...
@aburro...sa inteleg ca il consideri ok asa cum e?
Citeaza
Doamne-ajuta! asa sa fie!eu sper sa supravietuiasca...
Thunderbolt-ul e special, frumos rau <_< abia astept sa-l vad!
#130
Postat 10 October 2009 - 08:17 PM
#131
Postat 10 October 2009 - 10:26 PM
Elevatorul este, acum dupa ce a fost lipit, o piesa unica. Cum se poat misca jumatatile diferit? Nu inteleg si pace.
Ori se torsioneaza sarma, ori se misca sarma in elevator.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatori neinfricati.
PS. Rudder-ul are cursa suficienta?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 October 2009 - 10:27 PM
#132
Postat 10 October 2009 - 11:04 PM
dan : sarma se torsioneaza si probabil are si un mic joc http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
toate cele bune!
Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 10 October 2009 - 11:09 PM
#133
Postat 10 October 2009 - 11:23 PM
9unuunu, la Oct 11 2009, 12:04 AM, a spus:
Curiosule!!! daca vrei, vino sa-l vezi pe viu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Ma descurc cu filmatul, am eliberat cardul camerei foto si acum am in total 7minute de filmat http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif...arhisuficient.
Promit ca aduc vesti noi maine...pana atunci, bafta tuturor!
#135
Postat 11 October 2009 - 01:23 AM
9unuunu, la Oct 10 2009, 11:04 PM, a spus:
toate cele bune!
Daca are joc inseamna ca nu-i lipita. Trebuie lipita.
Daca se torsioaneaza inseamna ca, ori ceva nu-i drept, ori ca balamalele se misca foarte greu...zic si eu.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la zbor.
#136
Postat 11 October 2009 - 03:58 PM
oau...daca ati fi vazut cum imi tremurau mainile si picioarele... ;)
primele impresii:
Foarte, foarte, foarte docil....
m-a enervat rahatul de tren escamotabil care se tot plia si in final , la aterizare s-a smuls cu totul...
Cu motorul am avut ceva probleme...l-am saracit prea rau cred, in aer avea ceva de genul 50% turatie si am adus modelul jos cam dupa 3minute, cam brutal...a coborat jumatate de metru intr-un metru lungime....ca rezultat...s-a smuls trenul de aterizare(cu tot cu profil, NU AVEA LIPICI pe el...galbejitii au facut economie la greu...ca doar e criza)...
Ce parere aveti? sa raman cu trenul de aterizare asta al lui de rahat, sa iau alt tip de tren escamotabil(de aluminiu spre exemplu) sau sa fac tai un tren de duraluminiu in 2, si sa-l fac fix...??? pareri?
poze cu daunele mai tarziu...
p.s.: se vede ca sunt obisnuit sa suflu si-n iaurt...profundorul e foarte ok, la 1cm cursa chiar era prea responsiv...
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 11 October 2009 - 03:58 PM
#137
Postat 11 October 2009 - 04:50 PM
Ma bucur mult pentru tine. Ai trecut in liga superioara.
Despre tren, daca este sa urmam calea marinareasca, atunci trebuie reduse potentialele probleme. Deci, parea mea, ar fi sa-l faci fix.
Felicitari, inca o data si bafta zburatorule.
#138
Postat 11 October 2009 - 05:31 PM
Vezi ca s-a intamplat fix cum ti-am spus in legatura cu trenul???baga tren fix...sau daca ai bani fa-l de aluminiu si escamotabil!!!!
baga si filmulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!si pozeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
#139
Postat 11 October 2009 - 09:59 PM
La aterizare a fost de vina si structura slaba, dar a fost si vina mea...nu m-am obisnuit sa dau sprituri la aterizare, eu inca ma mai cred cu trainerul, sa las motorul sa ralanti si sa aterizeze singur :D
Oricum....a meritat toata munca "investita" in el...toate suruburile lipsa din kit, toate gaurile nedate, toate strambaturile din fabrica pe care a trebuit sa le indrept eu.
zboara superb... <_<
#141
Postat 12 October 2009 - 01:39 PM
lefmir, la Oct 11 2009, 10:59 PM, a spus:
Poti dezvolta putin treaba cu spriturile la aterizare? In care faza mai exact e nevoie de asa ceva?
Pentru 1:1 da se foloseste... dar acolo mai intervin cateva chestiute cum ar fi flapsurile... La aeromodele insa spriturile nu fac decat sa-l accelereze si pista poate deveni dintr-o data prea scurta. As sugera mai degraba sa incerci sa recalculezi panta de aterizare care este una mai brutala decat a trainerului... principiul ar trebui sa ramana cam acelasi.
E preferabil sa vii putin mai tare la aterizare in asa fel incat vectorul fortei rezultante al contactului rotilor cu solul sa fie mult spre in fata. Daca apuca sa intre in limita la aterizare nici mama spritului nu il mai scoate. Vino lung si la 10cm de sol taie motor si lasa-l sa se aseze singur.... Nu zbura cu el unde nu ai o pista decenta. Rotile fixe ii strica rau de tot aspectul :)
#142
Postat 12 October 2009 - 02:39 PM
Abburo, la Oct 12 2009, 02:39 PM, a spus:
eu i-am zis de spriturile la aterizare, si eu fac asa. Odata stabilita panta de coborare inaltimea o controlezi din motor. Eu dau sprituri sa controlez si viteza.
#143
Postat 12 October 2009 - 03:52 PM
Pe de alta parte un warbird trebuie sa vina ceva mai rapid cu un acrobat. Manevre de genul harrier... sau ma rog aproape de limita portantei... sunt cam riscante pentru pasaroii de lupta.
#144
Postat 12 October 2009 - 06:21 PM
Abburo, la Oct 12 2009, 04:52 PM, a spus:
pai tocmai asta am facut, l-am incetinit pana l-am bagat in viteza minima, dupa care pur si simplu a picat.
ideea era, exact cand vrea sa "pice", atunci trebuie dat...sa zic 5000rpm, pentru 1 secunda, si il face sa piarda acea "jumatate de metru"(m-am citat dintr-un post anterior), nu intr-un metru, ci in 2, 3...cat mai lin posibil...
#145
Postat 12 October 2009 - 06:45 PM
sistemul de "lock" poate camele sunt prea largi sau:....pune un servo hotarat ,Cel mai bun este gunoiul ala de MD 995 ieftin si bun!.Cand am zburat primul Mustag de 1,8m am venit la aterizare bine
cabrat cu motorul la 1/3 si coada la firul ierbii.Daca tai repede cade ca bolovanul!Oricum este un model excelent si sigur cel mai maleabil din toate replicile "secon world war" !
#148
Postat 15 October 2009 - 07:57 AM
lefmir, la Oct 14 2009, 10:18 PM, a spus:
Acum sambata, daca vremea va permite, va zbura din nou...poate de data asta fac si un filmulet.
o poza...inainte si dupa reparatie...
Foarte frumos reparat ! Felicitari ! Incearca sa blochezi cumva trenul pe deschis si mai dai cateva zboruri , pana te obisnuiesti cu el si dupa aceea bricoleaza la tren sa
mearga bine si poti sa il escamotezi dupa decolare.