Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 September 2009 - 01:20 PM
P-51D Mustang .60 Will Hobby
#61
Postat 04 September 2009 - 01:13 PM
#63
Postat 04 September 2009 - 05:45 PM
#64
Postat 04 September 2009 - 06:10 PM
O ultima intrebare. Bateria este sudata? Sau celulele sunt intr-un suport cu arcuri?
#65
Postat 04 September 2009 - 06:47 PM
dan_mitea, la Sep 4 2009, 07:10 PM, a spus:
O ultima intrebare. Bateria este sudata? Sau celulele sunt intr-un suport cu arcuri?
pai asta am si facut...La intrarea in switch intra in mod normal doar acumulatorul. acum am pus cablu Y, un capat la acumuator, unul la Volt-spy...e ca si cum ar fi la bornele bateriei. Nu e nici o diferenta.
Baterie e facuta de fabrica...deci cred ca e sudata. asta este:
http://www.hobbymacias.es/tienda/images/1800380.jpg
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 06:47 PM
#66
Postat 04 September 2009 - 06:59 PM
#68
Postat 04 September 2009 - 07:58 PM
Puneti omu sa cumpere toate bateriile de pe fata pamantului !
Eu as pune cel mai tare PowerBox cu 2 LiPo de 2100 mA ca sa fiu sigur !
#69
Postat 04 September 2009 - 08:32 PM
Nu trec pe Lipo, pentru ca pe langa cei 200ron, mai trebuie sa iau si incarcator pentru el...
Sa vad, sa-mi ajunga si servourile Hitec...poate face asa din cauza servourilor chinezesti de pe lucky star...
Sub 4V nu scade clar, deci nu are cum sa se reseteze receptorul...
Pe Mustang o sa pun in final, cred, daca nu ma razgandesc intretimp, pack de 5celule, 6V, subC, 4ah, dar la un pret urias...aproape 350g...
Am facut un calcul:
2000g chel
650g motor
350g acumulator(imens)
250g, 6 servouri
100g misc, cabluri, tije, elice si alte acareturi,
50g receptor...
==========
3400g (uscat)
350g combustibil
3750g
Will Hobby recomanda 3,5kg
Hangar 9 recomanda 3,2kg pana la 3,8kg
Ei recomanda greutatile astea cu sau fara combustibil?daca ii pun acumulator normal, iese mai usor(cu 200g).
oricum motorul e ok zic eu...ei recomanda la 4 timpi: maxim 1.00(minim .72) cubic inch, eu o sa am .91, adica 15cc.
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:35 PM
#70
Postat 04 September 2009 - 08:36 PM
#71
Postat 04 September 2009 - 08:46 PM
Porumbeu, la Sep 4 2009, 09:36 PM, a spus:
pai si pe mine pack-ul ma duce in jur de 4 zboruri, dar iti licarea volt-spy-ul(cand dadeai din stick-uri)?
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:47 PM
#72
Postat 04 September 2009 - 08:47 PM
Lefmir fara combustibil trebuie sa intre in gama greutati fiindca oricum in zbor se consuma - alti colegi care au yak 54 de la jamara si-au mus motor mult mai puternic fata de cat recomanda producatorul si s-a marit greutatea si tot trage bine desi fuselajul e mult mai greu din cauza ca e facut din fibra de sticla.
#73
Postat 04 September 2009 - 08:57 PM
adrian82, la Sep 4 2009, 09:47 PM, a spus:
da, pai nu pun motor mare tocmai ca sa nu-l ingreunez...vreau sa zboare cat mai incet posibil :lol: (imi fac iluzii degeaba...)
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 04 September 2009 - 08:57 PM
#74
Postat 04 September 2009 - 10:09 PM
#75
Postat 04 September 2009 - 10:37 PM
#76
Postat 05 September 2009 - 08:05 AM
lefmir, la Sep 4 2009, 09:32 PM, a spus:
Am eu si acumulatori si voltspy si de 4,8V si de 6V.
Suna-ma daca vrei sa le testam: 0743.33.24.25
Aceasta postare a fost editata de marian_d: 05 September 2009 - 08:09 AM
#78
Postat 05 September 2009 - 09:15 AM
marian_d, la Sep 5 2009, 09:05 AM, a spus:
Suna-ma daca vrei sa le testam: 0743.33.24.25
Salut!
pai duminica ma duc la Paulesti....poti sa ajungi? o sa vina si Florin(icounter)...in principiu mai pe seara(18-18:30).
Multumesc!
Am o vaga banuiala ca e de la servouri, nu de la acumulator si nici de la volt-spy.
Ma mai gandeam la o posibilitate. Fiind chinezesti, ce s-au gandit ei? ca sa obtina un cuplu mai mare, au micsorat raportul dintre rotile dintate, sa nu mai fie(eu stiu cat) 1:20 ca la Futaba, sa fie 1:10 sau 1:15 si motorasele trag mai greu. Oricum problema o sa dispara, pentru ca servourile chinezesti le am pe Lucky Star. Pentru Mustang o sa am niste Hitec-uri.
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 05 September 2009 - 09:18 AM
#79
Postat 05 September 2009 - 09:24 AM
lefmir, la Sep 5 2009, 10:15 AM, a spus:
pai duminica ma duc la Paulesti....poti sa ajungi? o sa vina si Florin(icounter)...in principiu mai pe seara(18-18:30).
Multumesc!
Am o vaga banuiala ca e de la servouri, nu de la acumulator si nici de la volt-spy.
Ma mai gandeam la o posibilitate. Fiind chinezesti, ce s-au gandit ei? ca sa obtina un cuplu mai mare, au micsorat raportul dintre rotile dintate, sa nu mai fie(eu stiu cat) 1:20 ca la Futaba, sa fie 1:10 sau 1:15 si motorasele trag mai greu. Oricum problema o sa dispara, pentru ca servourile chinezesti le am pe Lucky Star. Pentru Mustang o sa am niste Hitec-uri.
In principiu ne vedem duminica. Oricum pentru teste ne putem intalni oricand, oriunde. Vorbim.
#80
Postat 06 September 2009 - 11:27 AM
marian_d, la Sep 5 2009, 10:24 AM, a spus:
anulam pe motiv de vreme nasoala...data viitoare :D
Mai am o intrebare cu privire la servo-uri....cum le alegeti?
Producatorul recomanda un JR(NES537), abia acum am vazut, echivalent cu Futaba S3003 sau Hitec HS-311....
Am sa incerc sa fac un calculel despre forta servoului, sa vedem ce-mi da, raportat la suprafata elementului de comanda...
#81
Postat 06 September 2009 - 11:07 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...st&p=264694
Eu am folosit-o si nu a dat gres.
#82
Postat 07 September 2009 - 02:38 PM
#83
Postat 07 September 2009 - 02:59 PM
Cele mai bune sunt cele care au rotile dintate din alama ma rog din metal.
#84
Postat 08 September 2009 - 05:29 PM
cu 5-6 mm mai in fata decit ce spune furnizorul si fi pregatit sa-l trimezi la elevatie. Da de veste cand zbori sa te chibitam!
#85
Postat 08 September 2009 - 08:19 PM
A venit si servoul de tren retractabil, maine il instalez si pe el.
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 08 September 2009 - 08:19 PM
#86
Postat 09 September 2009 - 03:40 AM
am ajuns si eu pe la sfarsit ;)
deci si io am voltspy si tot asa-mi face! am un lipo de 2200 si ubec de 3A ,6V ( la 5 servo s3003 )dar ma tine mulllt incarcat ,parerea mea e sa treci si tu pe lipo :D ti vand powerpeaku meu daca vrei.. ca o sa ai nevoie de lipo....o sa mai vrei sa-ti faci vreo spuma sa te distrzi :D
fain motorul ! bafta!
#87
Postat 09 September 2009 - 05:47 PM
o usoara modificare de turatie.Se regleaza 1-2 grade jigler relanti in sensul acelor de ceas.
#88
Postat 18 September 2009 - 10:30 PM
Motorului inca nu i-am dat de cap, trebuie sa-l mai pun pe stand si sa incerc sa-l mai pornesc.
Am intampinat o problema, vroiam sa pun batiul pe avion si nu am date gauri in firewall, in manual ma asteptam sa zica exact unde trebuiesc date, dar surpriza!!! scria ca sunt pre-drilled din fabrica... prin urmare o sa dau un mail la will hobby sa vad ce au de spus, sa-mi dea o masuratoare, ceva...
Intrebare...rezervorul trebuie sa aiba ceva in spate ca sa-l tina impins, gen o bucata de placaj, nu? ei zic doar imobilizat cu burete...si parca nu sta prea bine...
#89
Postat 22 September 2009 - 06:59 PM
orizontal a panoului.Probabil vei citi pe raportor 2-3 grade (inclinatie spre sensul de rotatie-stanga privit din fata) 2.Empiric ,la latimea panoului tau(probabil 160-180 mm.traseaza o axa de montaj la dublu deci 4-6 mm dreapta fata de axa de simetrie a panoului.Numim aceasta axa "verticala de incredere".3.Aseaza batiul centrat pe aceasta axa.Fixeaza-l provizoriu cu ceva(menghina de mana).4.Aseaza modelul pe o suprafata plana si intinde un fir de la directie pana la capatul axului motorului.Trebuie ca varful axului motorului sa fie pe centrul axei longitudinale a fuselajului.CUMPARA-TI UN ALINIATOR CU LASER ! costa 30 lei la supertechniker.Este o scula simpla deosebit de utila la aliniere.(buna si cand pui singur gresia si faianta in baie).Daca modelul are aripa cu diedru mai mare de 2 grade pe fiecare aripa redu distanta intre axe cu 1 -1,5 mm(nu e absolut nevoie).Traseaza pozitia gaurilor si cred ca e bine.STOP! In plan vertical trasezi astfel ca
axul motorului sa pice pe axa fuselajului si estetic pe centrul gaurii capotei motorului.
#90
Postat 22 September 2009 - 10:20 PM
in poza am tras axele, cea orizontala dupa capota, eu cred ca nu e ok(cum pot s-o determin altfel???)...si cea verticala am tras-o exact la jumatatea firewall-ului(gaura de rezervor e foarte stramba, are ceva daca o las asa?rezervorul sta bine...)
In weekendul trecut am mai incercat sa pornesc motorul buclucas...am reusit, acoperind admisia de aer cu un betisor de inghetata, am reusit sa setez aerul la relanti, dar cand sa dau incet spre maxim s-a oprit...cred ca era needle-valve-ul putin aiurea(era la 2,5ture, in manual zice 2-2,5).
nu am mai reusit sa-l mai pornesc o data sa vad ce are, pentru ca am stricat conul, mai exact, l-am ars cu demarorul pana l-am gaurit.
Acum am cumparat un con de aluminiu de 70mm(multumesc shogi)...dar trebuie sa mai pilesc la lateralele lui, unde intra elicea.
weekendul urmator il pornesc din nou! a scos un fum de speriat, cred ca avea calamina. fostul proprietar zisese ca nu l-am mai pornit din martie, anul asta.
cateva poze...
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 22 September 2009 - 10:24 PM