Inca un incepator in ale driftului ajutor in alegerea modelului
#1
Postat 26 October 2012 - 08:57 PM
dupa cum am mentionat in titlu, doresc niste sfaturi in alegerea modelului... sa zicem ca bugetul nu este o problema.
Fiind posesor si fan BMW E30 imi face cu ochiul mult masina de la Tamiya TT-01E ( http://www3.towerhob...p?&I=LXYVN4&P=0 )
Totodata sunt dispus sa renunt la E30 like car in detrimentul uneia net superioara calitativ. Deasemenea nu ma deranjeaza sa plec de la un roler si sa il configurez Driftspec. Va cer ajutorul pentru ca nu sunt familiarizat cu producatorii si cu modele lor... dar nici incepator in RC.
Cu stima,
Cosmin Cretu
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#2
Postat 26 October 2012 - 09:25 PM
#3
Postat 26 October 2012 - 09:37 PM
Sunt si sasiuri mai performante si mai scumpe dar depinde ce vrei sa faci mai departe
#4
Postat 27 October 2012 - 07:04 AM
Ce buget ai? Daca poti (si te dai in sala sau in locuri fara prea multe pietricele) asculta de ce zice geicsu, dar pe linga masina motorizarea brushless sensored e 400-1100 de ron, acumulator lipo 5000mAh 130, servo rapid 0.11s 160, incarcator lipo 80-130... telecomanda cu epa si expo cam trebe, nu stiu daca cea stock de pe sprint2 stie...
#5
Postat 28 October 2012 - 02:22 PM
Da, cel mai bine o sa vin pe la sala sa vad live cum sunt si mai ales sa va cer sfaturi. Cam pe la ce ora va duceti si unde este sala?
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#6
Postat 28 October 2012 - 03:44 PM
Citeste cat mai multe materiale despre RC Drift inainte sa cumperi.
Aceasta postare a fost editata de Jet: 28 October 2012 - 03:46 PM
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#9
Postat 29 October 2012 - 08:15 AM
Bine, in banii astia incap si alte sasiuri cum ar TC-FD`ul de la HB sau tot de la Yokomo D-MAX ( care iese un pic din pret ).
Daca vrei sh gasesti de la Xray pe forum.
Cel mai bine e sa vezi inainte sa cumperi asa ca te astept la sala weekendul viitor unde ai sa le poti vedea pe toate ( in afara de TC-FD )
#10
Postat 30 October 2012 - 12:37 AM
Sunt contient ca este o chinezarie si pretul reflecta multe in comparatie cu alte modele dar ma gandeam sa intreb daca cineva a incercat asa ceva sau daca exista ceva reviewuri corecte.
#12
Postat 30 October 2012 - 08:43 AM
Chestia e ca vine din fabrica cu cs (rotile spate se invirt mai repede decit cele fata), mai greu de controlat pentru inceput
Nici sprint2 nu stiu de ce e asa de laudat, incepind cu faptul ca vine rtr asa ca poti arunca (pardon vinde) din start combo si accu, si daca vrei directie precisa trebe sa o modifici, dar nu am asa ca vorbesc din citite si auzite. Partea buna ca la modelul curent nu mai tre sa iei dremelul si sa decupezi prin el ca sa nu ramii fara curele la prima pietricica.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 30 October 2012 - 08:46 AM
#13
Postat 30 October 2012 - 10:21 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#14
Postat 30 October 2012 - 11:29 AM
DanB, la 30 October 2012 - 08:43 AM, a spus:
Chestia e ca vine din fabrica cu cs (rotile spate se invirt mai repede decit cele fata), mai greu de controlat pentru inceput
Nici sprint2 nu stiu de ce e asa de laudat, incepind cu faptul ca vine rtr asa ca poti arunca (pardon vinde) din start combo si accu, si daca vrei directie precisa trebe sa o modifici, dar nu am asa ca vorbesc din citite si auzite. Partea buna ca la modelul curent nu mai tre sa iei dremelul si sa decupezi prin el ca sa nu ramii fara curele la prima pietricica.
Tocmai pentru ca vorbesti din auzite si citite , ar trebui sa ii lasi pe cei care chiar stiu ce vorbesc si au testat/vazut/mesterit cel putin o data in viata la modelele despre care se vorbeste in threadurile despre drift.
Te rog sa intelegi ca nu ma iau de tine, dar scrii multe lucruri care chiar sunt aiurea, in lipsa de experienta. Sfatul meu este sa te documentezi, testezi si sa iti exprimi sfaturile dupa ce ai trait/testat anumite lucruri, nu pareri personale din ceea ce vezi pe rhc sau in videoclipuri pe youtube fiindca realitatea de multe ori este alta. Noi incercam sa cultivam si sa progresam cu comunitatea de drift in Romania si sa nu ramanem la stadiul incipient, de aceea ar fi bine sa vii la concursuri sa capeti experienta si sa accepti sfaturile unora care se dau la drift de cativa ani buni si care au vazut cu ce se mananca aceasta categorie a modelismului.
De fiecare data cand incercam sa postam ceva, tu vi cu o contra, dar nu este motivata si documentata in mare parte din cazuri (cum e si cel de sus,daca doresti iti pot detalia).
Cred ca baietii cum e VGEORGE,GEICSU,PLAVITU si inca cativa, pot vorbi din experienta si de multe ori sfaturile lor trebuie luate ca atare,fiindca se dau de multi ani, au investit multi bani, si au si vazut ce e bun si ce nu e bun.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#15
Postat 30 October 2012 - 02:10 PM
Da' asa's eu, imi place sa pun semne de intrebare si sa primesc raspunsuri "e buna pentru ca" nu doar "e buna".
La fel cum pe dincolo tt01 e considerata 'eftina si buna si sa nu indraznesti sa comentezi ca nu-i (din asta chiar am avut). Si daca intrebi p-acolo ce sa-ti iei pt drift sigur cel putin unul ti-o recomanda.
As fi doar curios cine a testat sakura d3 si a concluzionat ca e proasta si din ce motive, pentru ca intr-o zi s-ar putea sa ma intereseze si nu vreau sa o musc.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 30 October 2012 - 02:11 PM
#16
Postat 30 October 2012 - 02:37 PM
Despre sakura, nu ma gandesc decat ca este foarte mult plastic in joc.Ok, e ceva nou la moda cu pozitionarea motorului, insa nu cred ca un incepator o sa simta diferenta.
Parerea mea ca un incepator trebuie sa treaca urmatoarele etape:
-Masina exact cum o scoti din cutie
-diferential blocat spate
-one way pe fata
Dupa mult mult antrenament CS.
Pe sprint poti sa faci toate astea lejer.Sakura vine cu CS din fabrica, nu ar fi o problema ca o dai repede jos, dar repet ma gandesc ca este numai plastic si na....
Despre sprint pot sa iti spun o gramada, avantaje, dezavantaje.
Despre sakura, nu ma gandesc decat ca este foarte mult plastic in joc.Ok, e ceva nou la moda cu pozitionarea motorului, insa nu cred ca un incepator o sa simta diferenta.
Parerea mea ca un incepator trebuie sa treaca urmatoarele etape:
-Masina exact cum o scoti din cutie
-diferential blocat spate
-one way pe fata
Dupa mult mult antrenament CS.
Pe sprint poti sa faci toate astea lejer.Sakura vine cu CS din fabrica, nu ar fi o problema ca o dai repede jos, dar repet ma gandesc ca este numai plastic si na....
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#17
Postat 30 October 2012 - 02:53 PM
Ce piese sint plastic pe sakura si metal sau carbon pe sprint?
Nu se simte faptul ca la sprint motorul e linga puntea spate si nu mai spre fata?
#18
Postat 30 October 2012 - 03:08 PM
Sprintul are o vechime, nu degeaba nu au mai schimbat ceva la el, ca e destul de ok.
Tu sti sprintul meu cu motor pe fata?Intradevar a fost ceva munca la el, in final nu arata cum arata in poza, directia era ceva mai buna.
Motorul in fata central, servo langa el si bateria mai unde vine servo-ul in poza.
Zimi cu ce seamana?Cumva cu orice sasiu nou de drift? tc fd, yokomo dib, drb, r31,ta 05 vdf?
Cat costa un sasiu de sakura cu tot cu transport + spaga la vama?Eu zic ca depaseste un sasiu de sprint :rofl:
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#19
Postat 30 October 2012 - 03:24 PM
Nu gasesc niciunde sprint2 roller ca sa pot sa-mi fac idee de pret. Total de acord la partea cu raportul pret/performanta/disponibilitate in ro, dar nu in conditiile in care tre sa iau rtr
Sakura, nu stiu daca/cit se ia vama, kit cu tva ar fi 670 de ron (90 de lire de pe ebay cu transport inclus * 1.24 (tva) * 6ron/lira)
#20
Postat 30 October 2012 - 04:01 PM
DanB, la 30 October 2012 - 03:24 PM, a spus:
Nu gasesc niciunde sprint2 roller ca sa pot sa-mi fac idee de pret. Total de acord la partea cu raportul pret/performanta/disponibilitate in ro, dar nu in conditiile in care tre sa iau rtr
Sakura, nu stiu daca/cit se ia vama, kit cu tva ar fi 670 de ron (90 de lire de pe ebay cu transport inclus * 1.24 (tva) * 6ron/lira)
OK , se pare ca este o discutie in van, eu personal nu voi intra in detalii si discutii contradictorii. Piata este libera ca fiecare sa aleaga ce vrea, ca face bine,ca nu, e problema lui. Ca de obicei pe forum se lanseaza o intrebare ce e bun si scriem 4 pagini toti in contradictoriu si omul la final fie nu isi ia masinile despre care se discuta, fie isi ia offroad, fie alt model care nu a fost pus in discutie, fie deloc.
Dar hai ca te provoc cu o intrebare:
Iei Sakura la 670 lei, ce electronica ai pune pe ea? (statie,variator,motor,servo) Chiar sunt curios de ce o sa raspunzi
Iar legat de materialele folosite in constructia automodelelor....si comparatia intre sakura si sprint... Dupa ce mai capeti experienta, si iti vor trece mai multe prin mana si ochi vei invata sa faci diferenta!
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 30 October 2012 - 04:04 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#21
Postat 30 October 2012 - 04:29 PM
O statie in 2.4 programabila (cel putin profile, expo, epa)
Un combo sensored programabil (inclusiv curba de acceleratie), pe la 4000-4500kV
Daca nu are bec 6V minim 2A, un bec extern, ca altfel cind dau de volan se face intuneric
Un servo rapid, 0.10sec/60grade sau mai bun, depinde de buget (una e sub 200 de ron, alta gasesti peste 400 de ron)
Da, electronica o sa coste intre 700 (second hand) si 2000 (money no object) ron
---
Eu pun toate intrebarile astea ca sa invat, si ca sa invat tre sa am si o justificare de ce e asa si nu altfel. Daca-mi spui doar "sprint2" incep sa intreb. De ce, ca uite ala are yokomo drb sau dib, alalalt are xray t2 sau t3, serpent sau mai stiu eu ce... A, daca spui ca vgeorge ca e bun ca raport pret/performante/piese in ro, pai zi asa, asta e cu totul altceva.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 30 October 2012 - 04:31 PM
#22
Postat 30 October 2012 - 06:00 PM
sandrei, la 30 October 2012 - 11:29 AM, a spus:
Te rog sa intelegi ca nu ma iau de tine, dar scrii multe lucruri care chiar sunt aiurea, in lipsa de experienta. Sfatul meu este sa te documentezi, testezi si sa iti exprimi sfaturile dupa ce ai trait/testat anumite lucruri, nu pareri personale din ceea ce vezi pe rhc sau in videoclipuri pe youtube fiindca realitatea de multe ori este alta. Noi incercam sa cultivam si sa progresam cu comunitatea de drift in Romania si sa nu ramanem la stadiul incipient, de aceea ar fi bine sa vii la concursuri sa capeti experienta si sa accepti sfaturile unora care se dau la drift de cativa ani buni si care au vazut cu ce se mananca aceasta categorie a modelismului.
De fiecare data cand incercam sa postam ceva, tu vi cu o contra, dar nu este motivata si documentata in mare parte din cazuri (cum e si cel de sus,daca doresti iti pot detalia).
Cred ca baietii cum e VGEORGE,GEICSU,PLAVITU si inca cativa, pot vorbi din experienta si de multe ori sfaturile lor trebuie luate ca atare,fiindca se dau de multi ani, au investit multi bani, si au si vazut ce e bun si ce nu e bun.
Si dupa aceea ne intrebam de ce oamenii aleg sa cumpere altceva decat ce au intrebat pe forum.
Multam vgeorge si cosmin.
Aceasta postare a fost editata de Kelu555: 30 October 2012 - 06:00 PM
#23
Postat 30 October 2012 - 06:01 PM
DanB, la 30 October 2012 - 04:29 PM, a spus:
O statie in 2.4 programabila (cel putin profile, expo, epa)
Un combo sensored programabil (inclusiv curba de acceleratie), pe la 4000-4500kV
Daca nu are bec 6V minim 2A, un bec extern, ca altfel cind dau de volan se face intuneric
Un servo rapid, 0.10sec/60grade sau mai bun, depinde de buget (una e sub 200 de ron, alta gasesti peste 400 de ron)
Da, electronica o sa coste intre 700 (second hand) si 2000 (money no object) ron
---
Eu pun toate intrebarile astea ca sa invat, si ca sa invat tre sa am si o justificare de ce e asa si nu altfel. Daca-mi spui doar "sprint2" incep sa intreb. De ce, ca uite ala are yokomo drb sau dib, alalalt are xray t2 sau t3, serpent sau mai stiu eu ce... A, daca spui ca vgeorge ca e bun ca raport pret/performante/piese in ro, pai zi asa, asta e cu totul altceva.
Am inteles....
INTREABA si vei afla tot ce ai nevoie ca nu mancam oameni si in plus macar iti vei forma cunostinte incat sa poti da si tu sfaturi la randul tau!
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 30 October 2012 - 06:02 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#24
Postat 30 October 2012 - 06:12 PM
In afara de sprint2, ce alte variante sint pentru incepatori? Nu neaparat din cele la care se gasesc piese pe stoc in ro, ramin doar criterii de gen sasiu de drift, pret accesibil si raport decent pret/calitate/performanta
#25
Postat 30 October 2012 - 06:22 PM
Dupa un timp o sa luam un one way si modul de drift se va schimba.Apoi dupa mult mult mult timp o sa treceti la CS, dar repet dupa mult timp.
Eu la ora actuala asta vad ca fiind cea mai buna masina de drift low budget.Am spus si de ce.
Daca vreti mai sus, puteti lua masini ca: Xray (din cate stiu un rus este campion european cu un t3) iar sandrei poate confirma ca a vazut destule la concursul de la cehi la care a participat.
TC-FD care dupa parerea mea (aici sandrei o sa ma contrazica clar) este un sprint cu motor in fata cu carbon si aluminiu.
Tamiya ta-05 vdf, o masina foarte populara afara si foare buna la drift.Este in configuratie ca si TCFD
Street jam R31, o masina la care exista multe upgrade-uri, inclusiv un kit care iti pune motorul ca si sakura D3, la fel de populara ca si tamiya ta 05 vdf
Yokomo care si costa dar si ofera.DRB-ul este varf de gama, iti ofera tot ce se poate.
Nu stiu daca ati observat dar toate masinile de sus sunt carbon+aluminiu.Cam asta e ceea ce vrei defapt.
LA ORICE MASINA VA TREBUI UPGRADE-URI.NU EXISTA MASINA CARE SA FIE FULL UPGRADE DIN FABRICA.
@Danb, spune un buget pt roller ca asa iti dau exemple cat 2 pagini de masini pt drift.Daca tot ai un buget desul de mare, de ce sa nu incepi cu ceva mai bun din prima.Nu stiu cum gandesc altii, insa eu merg pe principiu: sasiu rigid, suspensii cat mai moi.
Acum nu va luati dupa tot ce scriu,nu sunt nici singurul drifter, nici unul din cei buni, insa de cand m-am apucat de RC drift-ul a fost printre masinile mele.Mereu am mai facut cate ceva la ele (vezi sprint, vezi xray, in curand si associated b4.1)
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 30 October 2012 - 06:27 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#26
Postat 30 October 2012 - 07:16 PM
Colegii pot confirma ca multe modele au suferit modificari si adaptari pentru a adauga cateva grade in plus.
Aceasta postare a fost editata de Jet: 30 October 2012 - 07:16 PM
Aero: DX6i,FalconWing,UltimateS,TelinK Yak55-M ; Auto:Sanwa Mx-3x,TA5-VDF Drift,SC10 4x4 fr Street.
KEEP IT SLIDEWAYS
#27
Postat 31 October 2012 - 06:53 PM
http://www.amainhobb...Rolling-Chassis
sau
http://driftmission....ip-chassis-kit/
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#28
Postat 31 October 2012 - 06:55 PM
vgeorge, la 30 October 2012 - 06:22 PM, a spus:
LA ORICE MASINA VA TREBUI UPGRADE-URI.NU EXISTA MASINA CARE SA FIE FULL UPGRADE DIN FABRICA.
a doua varianta postata de mine mai sus vine full upgrade din fabrica
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#29
Postat 31 October 2012 - 07:25 PM
recomand totusi MST MS-01D GT este tot din acel ,,SSG" ca VIP-ul dar nu are fuzete aluminiu, directie aluminiu... etc
dar cred ca are destule sa te satisfaca.....
Daca vrei cu motoru in fata poti lua MST FS-01D
#30
Postat 31 October 2012 - 10:13 PM
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM