Incarcare telescoape
#1
Postat 16 August 2009 - 03:30 PM
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa :) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta :)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!
#2
Postat 16 August 2009 - 04:48 PM
zagonielod, la Aug 16 2009, 04:30 PM, a spus:
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa :) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta :)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!
Nu cred ca e vreo jmekerie cu incarcatul lor ci cu ce le incarci :)) Dar daca tu folosesti ulei de floarea soarelui orice explicatie e de prisos. :) Uite cum recomanda cei dela HPI
Aceasta postare a fost editata de gabrielmarius: 16 August 2009 - 04:50 PM
HPI Savage X f 4.6
#3
Postat 16 August 2009 - 05:04 PM
gabrielmarius, la Aug 16 2009, 04:48 PM, a spus:
Toate telescoapele au aceeasi constructie? Am folosit ulei de masa fiindca nu am altceva :) Cand o sa am o sa-l inlocuiesc. Insa nici goale nu am vrut sa le las. OFF-TOPIC : Din pacate si eu am un brat de telescop un pic indoit. Se si simte f putin cand se impinge de tot in cilindru ca agata... dar asta e...
Aceasta postare a fost editata de zagonielod: 16 August 2009 - 05:04 PM
#6
Postat 20 August 2009 - 12:20 PM
deci poti folosi sampon pana ai de unde sa cumperi ulei fara nici o grija,solutia e testata de mine.
bafta
#7
Postat 20 August 2009 - 02:41 PM
Se si curata amortizorul pe interior de numa numa.
Thumbs up !!!
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#8
Postat 13 September 2009 - 08:20 PM
Musai siliconic ?
In principiu toate sunt incompresibile si ca vascozitate se apropie destul de mult de cel siliconic fluidul de servo (frina-directie-etc )
Si sunt si prietenoase cu garniturile - cred
Stie cineva mai multe ?
Cu floarea soarelui nu-s ce sa zic dar mi-e ca o sa lase urma masinuta de cartofi prajiti :wub:
#9
Postat 22 September 2009 - 10:12 AM
motzu, la Sep 13 2009, 09:20 PM, a spus:
Musai siliconic ?
In principiu toate sunt incompresibile si ca vascozitate se apropie destul de mult de cel siliconic fluidul de servo (frina-directie-etc )
Si sunt si prietenoase cu garniturile - cred
Stie cineva mai multe ?
Cu floarea soarelui nu-s ce sa zic dar mi-e ca o sa lase urma masinuta de cartofi prajiti :)
Doamne fereste ce idei citesc aici : ulei pentrtu gatit si sampon de par incearca si cu zacusca :)))))))))))))
Ca fapt informativ sa stii ca o sticla de ulei siliconic special pentru telescoapele de auto se invarte in jurul sumei de 15 ron si iti ajunge pentru aproximativ 2 umpleri complete ,deci merita sa iei ceea ce trebuie :))) . Te pot ajuta cu uleiul ,ai pm.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#10
Postat 22 September 2009 - 11:10 AM
Cele comestibile si alte sampoane ... no comment :)
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 September 2009 - 11:10 AM
#12
Postat 22 September 2009 - 01:51 PM
Am si eu niste ulei siliconic acasa si e binisor mai vascoz decat lichidele in cauza. Plus ca e neutru dpdv chimic.. cred!
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 September 2009 - 01:52 PM
#13
Postat 22 September 2009 - 07:47 PM
#14
Postat 22 September 2009 - 08:31 PM
AG-74-HESS, la Sep 22 2009, 08:47 PM, a spus:
eu m-am abtinut dar uite ca cineva a ziso
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#15
Postat 22 September 2009 - 09:39 PM
Pe langa asta, necunoscand densitatea fluidului pe care il introduceti nu veti avea niciodata o solutie pentru o masina "saltareata".
E adevarat ca modelismul inseaman ingeniozitate insa lilinia de demarcaj intre asta si carpeala e foarte subtire.
.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#16
Postat 05 May 2010 - 07:13 PM
Am incarcat amortizoarele cu ulei siliconic urmand indicatiile din filmuletul de mai sus. Dupa incarcare amortizoarele se comporta astfel:
dupa ce sunt compresate ele nu raman la pozitia compresat, ci se destind complet. Este normal acest comportament?
Se scurt, amortizoarele trebuie sa opuna rezistenta la atat la cursa de compresare cat si la cea de destindere sau trebuie sa opuna rezistenta mai mult la cursa de compresare ca mai apoi sa se destinda ?
Garnitura din capacul amortizorului are o umflatura spre interior, umflatura plina cu aer. Cred ca la cursa de apasare se comprima acel aer care destinde apoi amortizorul...
Multumesc
Alex
#17
Postat 06 May 2010 - 07:53 PM
eu am incercat cu solutie de epilat (veet) si a fost cea mai tare combinatie. amortizarea se face perfect si nici nu mai creste par pe amortizoare
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#18
Postat 06 May 2010 - 07:56 PM
zagonielod, la Aug 16 2009, 04:30 PM, a spus:
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa ;) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta ;)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!
Hai sa iti spun cum fac eu:
1. Desfac amortizorul
2. Scot tija si saiba de plastic
3. Umplu amortizorul cu ulei pana da pe afara
4. Bag tija la loc si pun capacul.
5. Cu tandrete trag de tija amortizorului si o imping la loc ( e un fel de mana ursului)
Da tu nu trebuie sa te iei dupa mine.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#19
Postat 06 May 2010 - 08:21 PM
Se scurt, amortizoarele trebuie sa opuna rezistenta la atat la cursa de compresare cat si la cea de destindere sau trebuie sa opuna rezistenta mai mult la cursa de compresare ca mai apoi sa se destinda ?
Multumesc
[/quote]
cred ca totusi se zice comprimare nu compresare. (doar cred nu sunt sigur)
A COMPRIMà comprÃm tranz. 1) (corpuri, obiecte etc.) A reduce în volum prin presiune. 2) fig. (sentimente, stări sufleteÈ™ti) A stăvili printr-un efort de voință; a înăbuÈ™i; a înfrîna. 3) (personalul unei întreprinderi) A face mai mic ca urmare a limitării statelor. 4) (texte) A micÈ™ora prin reducerea numărului de cuvinte; a prescurta. /<fr. comprimer
Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Greșeală de tipar | Permalink
COMPRIMà vb. I. tr. 1. A micÈ™ora volumul unui corp (mai ales al unui gaz), folosind o forță sau o presiune exterioară; a presa. ♦ (Fig.) A reprima, a înăbuÈ™i. 2. A restrânge, a reduce personalul unei întreprinderi, al unei instituÈ›ii etc. [P.i. comprÃm. / < fr. comprimer, cf. it., lat. comprimere].
Sursa: DN | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
COMPRIMà vb. I. tr., refl. a (se) restrânge, a (se) reduce (ca volum). II. tr. 1. a micșora volumul unui corp (gaz) prin presiune exterioară; a presa. ♢ (fig.) a împiedica să se manifeste; a înăbuși. 2. a reduce personalul unei întreprinderi, instituții etc.; a pune în cadrul disponibil. (<fr. comprimer, lat. comprimere)
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#22
Postat 07 May 2010 - 03:24 PM
Haideti sa stabilim o ierarhie a vascozitatii...un tabel de echivalente:
Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Gresesc?
Oricum, voi toti nu-l depasiti pe Teo care a bagat ulei de diff 10.000 in amortizoare :)
#23
Postat 07 May 2010 - 03:33 PM
La off-road se pot lasa 3-4 mm din tubul amortizorului neumplut cu tija complet in afara (cat permite) astfel ca la infiletarea capacului ramane ff putin aer inauntru care insa nu va crea probleme. Daca dupa insurubare, la comprimarea amortizorului tija iese mult inapoi si repede, mai desfaceti 1-2 ture capacul si va iesi un surplusde ulei. Se sterge acest surplus apoi se strange capacul la loc. Asa cum a zis si Flo234 e mai important ca amortizoarele sa aiba comportament similar (stg cu dr). Nu e musai sa iasa tija fix X mm dupa comprimare.
La on-road toti parametrii conteaza, astfel ca la umplerea cu ulei trebuie sa fim mai atenti in sensul sa masuram cat iese tija dupa comprimare si sa compensam acest lucru prin adaos/scoatere de ulei dupa cum dorim setarea.
Factorul decisiv in comportamentul masinii este valoarea uleiului! Alegeti-va un producator si folositi valori diferite pana va stabiliti la una care face ca masina sa stea pe drum asa cum va place.
Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 07 May 2010 - 03:35 PM
#24
Postat 12 May 2010 - 01:13 PM
cataWRC, la May 7 2010, 04:24 PM, a spus:
Haideti sa stabilim o ierarhie a vascozitatii...un tabel de echivalente:
Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Gresesc?
Oricum, voi toti nu-l depasiti pe Teo care a bagat ulei de diff 10.000 in amortizoare :)
Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Ulei Motor 15W40 echivalent 50 wt
Ulei Ars echivalent 55 wt
Ulei drujba echivalent 80 wt
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#25
Postat 14 May 2010 - 05:02 PM
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#26
Postat 14 May 2010 - 07:38 PM
par pe amortizoare
=)) =))
Uitati aici "Pro tip"
http://www.youtube.com/watch?v=sliCxsIZ3v4...feature=related
Aceasta postare a fost editata de bebelushul: 14 May 2010 - 07:42 PM
#27
Postat 26 May 2010 - 02:19 PM
auto:savage x 4,6 Big block
heli: angel 300
aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.
nitro e puterea...
Nr.tel : 0722449391
#28
Postat 26 May 2010 - 02:37 PM
daca nu conteaza pune 35-40 daca-i mai denivelata si +10 daca e mai primitoare..
Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#29
Postat 20 June 2010 - 04:56 PM
bolocang, la May 12 2010, 02:13 PM, a spus:
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Ulei Motor 15W40 echivalent 50 wt
Ulei Ars echivalent 55 wt
Ulei drujba echivalent 80 wt
Am ras cu lacrimi...
Orice ati folosi, masati la final corpul amortizorului cu Bengay, asa preventiv.
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 20 June 2010 - 04:56 PM
#30
Postat 21 June 2010 - 09:10 PM
Ideea este ca unii nu pricep. Cand cumperi o masinuta un telefon o basculanta etc etc etc, primesti instructiuni de folosire. si daca nu ma insel cam pe la ultimul capitol in acel manual este descris cum si cu ce sa umpli amortizorul. Exista si oameni care se plictisesc sa citeasca tot manualul si de aceea apar intrebarile tampite. Eu nu pot sa imi dau seama cata minte tre sa ai sa bagi alt fluid in amortizoare decat cel prevazut. Atata timp cat o sa se puna intrebari tampite vor exista si raspunsuri tampite.
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT