Modelism - RHC Forum: Incarcare telescoape - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Incarcare telescoape

#1 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 16 August 2009 - 03:30 PM

Salutare!
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa :) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta :)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!
0

#2 Useril este offline   gabrielmarius 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 27-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 16 August 2009 - 04:48 PM

Vezi postareazagonielod, la Aug 16 2009, 04:30 PM, a spus:

Salutare!
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa :) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta :)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!


Nu cred ca e vreo jmekerie cu incarcatul lor ci cu ce le incarci :)) Dar daca tu folosesti ulei de floarea soarelui orice explicatie e de prisos.  :) Uite cum recomanda cei dela HPI

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: shock_m.jpg

Aceasta postare a fost editata de gabrielmarius: 16 August 2009 - 04:50 PM

Ansmannn Virus

HPI Savage X f 4.6




0

#3 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 16 August 2009 - 05:04 PM

Vezi postareagabrielmarius, la Aug 16 2009, 04:48 PM, a spus:

Nu cred ca e vreo jmekerie cu incarcatul lor ci cu ce le incarci :)) Dar daca tu folosesti ulei de floarea soarelui orice explicatie e de prisos.  :) Uite cum recomanda cei dela HPI


Toate telescoapele au aceeasi constructie? Am folosit ulei de masa fiindca nu am altceva :) Cand o sa am o sa-l inlocuiesc. Insa nici goale nu am vrut sa le las. OFF-TOPIC : Din pacate si eu am un brat de telescop un pic indoit. Se si simte f putin cand se impinge de tot in cilindru ca agata... dar asta e...

Aceasta postare a fost editata de zagonielod: 16 August 2009 - 05:04 PM

0

#4 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 16 August 2009 - 10:54 PM


* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#5 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 18 August 2009 - 11:27 AM

vezi ca luci/fxpower are pe stock ulei aici in targu mures
0

#6 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 20 August 2009 - 12:20 PM

daca nu ai ulei siliconic la dispozitie cel mai bine e sa le incarci cu sampon de par.uleiul de floarea soarelui o sa curga in maxim 2 ture.cel putin la mine asa a fost.
deci poti folosi sampon pana ai de unde sa cumperi ulei fara nici o grija,solutia e testata de mine.
bafta
If it is to be it is up to me
0

#7 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 20 August 2009 - 02:41 PM

Ce idee geniala cu samponul.
Se si curata amortizorul pe interior de numa numa.
Thumbs up !!!
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#8 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2009 - 08:20 PM

De ce nu se poate folosi ulei auto sau un fluid de servo tot auto ?

Musai siliconic ?

In principiu toate sunt incompresibile si ca vascozitate se apropie destul de mult de cel siliconic fluidul de servo (frina-directie-etc )


Si sunt si prietenoase cu garniturile - cred

Stie cineva mai multe ?



Cu floarea soarelui nu-s ce sa zic dar mi-e ca o sa lase urma masinuta de cartofi prajiti :wub:
0

#9 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 September 2009 - 10:12 AM

Vezi postareamotzu, la Sep 13 2009, 09:20 PM, a spus:

De ce nu se poate folosi ulei auto sau un fluid de servo tot auto ?

Musai siliconic ?

In principiu toate sunt incompresibile si ca vascozitate se apropie destul de mult de cel siliconic fluidul de servo (frina-directie-etc )


Si sunt si prietenoase cu garniturile - cred

Stie cineva mai multe ?



Cu floarea soarelui nu-s ce sa zic dar mi-e ca o sa lase urma masinuta de cartofi prajiti :)


Doamne fereste ce idei citesc aici : ulei pentrtu gatit si sampon de par incearca si cu zacusca :)))))))))))))
Ca fapt informativ sa stii ca o sticla de ulei siliconic special pentru telescoapele de auto se invarte in jurul sumei de 15 ron si iti ajunge pentru aproximativ 2 umpleri complete ,deci merita sa iei ceea ce trebuie :))) . Te pot ajuta cu uleiul ,ai pm.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#10 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 22 September 2009 - 11:10 AM

Din cate stiu uleiurile minerale au deosebita propietate de a "arde" garniturile amortizoarelor.

Cele comestibile si alte sampoane ... no comment :)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 September 2009 - 11:10 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#11 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2009 - 01:40 PM

Fluidu' de frina sau steering ce are ?
0

#12 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 22 September 2009 - 01:51 PM

Cred ca sunt mult prea fluide...
Am si eu niste ulei siliconic acasa si e binisor mai vascoz decat lichidele in cauza. Plus ca e neutru dpdv chimic.. cred!

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 22 September 2009 - 01:52 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#13 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 September 2009 - 07:47 PM

Hai mai baieti, ce dracu, aveti masini de milioane si cautati acum ulei siliconic, de ricin, sampon sau alte balarii sa bagati in amortizoare de parca ar lua 5 litri. Sau ma rog, cum spun unii ``telescoape``. Chiar e o avere un ulei facut special pt scopul respectiv? Nu cred ca are rost reinventarea rotii.
0

#14 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 22 September 2009 - 08:31 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Sep 22 2009, 08:47 PM, a spus:

Hai mai baieti, ce dracu, aveti masini de milioane si cautati acum ulei siliconic, de ricin, sampon sau alte balarii sa bagati in amortizoare de parca ar lua 5 litri. Sau ma rog, cum spun unii ``telescoape``. Chiar e o avere un ulei facut special pt scopul respectiv? Nu cred ca are rost reinventarea rotii.


eu m-am abtinut dar uite ca cineva a ziso
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#15 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 22 September 2009 - 09:39 PM

Ca sa lamurim un pic lucrurile... Inainte sa bagati tot felul de prostii mai mult sau mai putin daunatoare o-ring-urilor ganditi-va cat va costa un kit de refacere a amortizorului.
Pe langa asta, necunoscand densitatea fluidului pe care il introduceti nu veti avea niciodata o solutie pentru o masina "saltareata".
E adevarat ca modelismul inseaman ingeniozitate insa lilinia de demarcaj intre asta si carpeala e foarte subtire.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#16 Useril este offline   Salex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 12-September 03

Postat 05 May 2010 - 07:13 PM

Buna ziua.
Am incarcat amortizoarele cu ulei siliconic urmand indicatiile din filmuletul de mai sus. Dupa incarcare amortizoarele se comporta astfel:
dupa ce sunt compresate ele nu raman la pozitia compresat, ci se destind complet. Este normal acest comportament?

Se scurt, amortizoarele trebuie sa opuna rezistenta la atat la cursa de compresare cat si la cea de destindere sau trebuie sa opuna rezistenta mai mult la cursa de compresare ca mai apoi sa se destinda ?

Garnitura din capacul amortizorului are o umflatura spre interior, umflatura plina cu aer. Cred ca la cursa de apasare se comprima acel aer care destinde apoi amortizorul...

Multumesc
Numai bine,
Alex
0

#17 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 06 May 2010 - 07:53 PM

Buna ziua (seara)

eu am incercat cu solutie de epilat (veet) si a fost cea mai tare combinatie. amortizarea se face perfect si nici nu mai creste par pe amortizoare
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#18 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 06 May 2010 - 07:56 PM

Vezi postareazagonielod, la Aug 16 2009, 04:30 PM, a spus:

Salutare!
Am ajuns pt prima data sa incarc telescoapele cu ulei. S-au golit cam de tot. Si neavand ulei special pt asa ceva, mi s-a recomandat sa pun ulei de masa ;) Ce sa zic....se pare ca nu tuseste masina de la operatiunea asta ;)
Cei, mai experimentati, nu imi spuneti niste pareri? Voi de unde luati ulei pt asa ceva si cum procedati? De ex: cand puneti la loc capacul, surubul mama, bratul telescoapelor este tras afara sau impins in cilindru de tot. Am mai citit pareri in legatura cu asta si unii ziceau ca daca este scos, pe urma o sa fie prea mare presiunea din interiorul cilindrului si o sa fie prea rigid.
astept pareri. merci!

Hai sa iti spun cum fac eu:
1. Desfac amortizorul
2. Scot tija si saiba de plastic
3. Umplu amortizorul cu ulei pana da pe afara
4. Bag tija la loc si pun capacul.
5. Cu tandrete trag de tija amortizorului si o imping la loc ( e un fel de mana ursului)

Da tu nu trebuie sa te iei dupa mine.
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#19 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 06 May 2010 - 08:21 PM

dupa ce sunt compresate ele nu raman la pozitia compresat, ci se destind complet. Este normal acest comportament?

Se scurt, amortizoarele trebuie sa opuna rezistenta la atat la cursa de compresare cat si la cea de destindere sau trebuie sa opuna rezistenta mai mult la cursa de compresare ca mai apoi sa se destinda ?


Multumesc
[/quote]
cred ca totusi se zice comprimare nu compresare. (doar cred nu sunt sigur)

A COMPRIMÁ comprím tranz. 1) (corpuri, obiecte etc.) A reduce în volum prin presiune. 2) fig. (sentimente, stări sufletești) A stăvili printr-un efort de voință; a înăbuși; a înfrîna. 3) (personalul unei întreprinderi) A face mai mic ca urmare a limitării statelor. 4) (texte) A micșora prin reducerea numărului de cuvinte; a prescurta. /<fr. comprimer
Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Greșeală de tipar | Permalink

COMPRIMÁ vb. I. tr. 1. A micșora volumul unui corp (mai ales al unui gaz), folosind o forță sau o presiune exterioară; a presa. ♦ (Fig.) A reprima, a înăbuși. 2. A restrânge, a reduce personalul unei întreprinderi, al unei instituții etc. [P.i. comprím. / < fr. comprimer, cf. it., lat. comprimere].
Sursa: DN | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink

COMPRIMÁ vb. I. tr., refl. a (se) restrânge, a (se) reduce (ca volum). II. tr. 1. a micșora volumul unui corp (gaz) prin presiune exterioară; a presa. ♢ (fig.) a împiedica să se manifeste; a înăbuși. 2. a reduce personalul unei întreprinderi, instituții etc.; a pune în cadrul disponibil. (<fr. comprimer, lat. comprimere)
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#20 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 07 May 2010 - 09:58 AM

Nu ma luati in serios , delirez de la bautura.
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#21 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2010 - 11:27 AM

Ce zici tu se numeste rebound /revenire si este o alta setare a amortizoarelor la offroad nu prea se simte diferenta dar la onroad da. Ideal ar fi sa ai macar reboundul la fel stanga dreapta.
0

#22 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2010 - 03:24 PM

Bai sunteti colosali!! Dl. Bolocan super tare cu parul de pe amortizoare!! <_<

Haideti sa stabilim o ierarhie a vascozitatii...un tabel de echivalente:

Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt

Gresesc?

Oricum, voi toti nu-l depasiti pe Teo care a bagat ulei de diff 10.000 in amortizoare :)
0

#23 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2010 - 03:33 PM

Un raspuns serios (din experienta).

La off-road se pot lasa 3-4 mm din tubul amortizorului neumplut cu tija complet in afara (cat permite) astfel ca la infiletarea capacului ramane ff putin aer inauntru care insa nu va crea probleme. Daca dupa insurubare, la comprimarea amortizorului tija iese mult inapoi si repede, mai desfaceti 1-2 ture capacul si va iesi un surplusde ulei. Se sterge acest surplus apoi se strange capacul la loc. Asa cum a zis si Flo234 e mai important ca amortizoarele sa aiba comportament similar (stg cu dr). Nu e musai sa iasa tija fix X mm dupa comprimare.

La on-road toti parametrii conteaza, astfel ca la umplerea cu ulei trebuie sa fim mai atenti in sensul sa masuram cat iese tija dupa comprimare si sa compensam acest lucru prin adaos/scoatere de ulei dupa cum dorim setarea.

Factorul decisiv in comportamentul masinii este valoarea uleiului! Alegeti-va un producator si folositi valori diferite pana va stabiliti la una care face ca masina sa stea pe drum asa cum va place.

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 07 May 2010 - 03:35 PM

0

#24 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 12 May 2010 - 01:13 PM

Vezi postareacataWRC, la May 7 2010, 04:24 PM, a spus:

Bai sunteti colosali!! Dl. Bolocan super tare cu parul de pe amortizoare!! :)

Haideti sa stabilim o ierarhie a vascozitatii...un tabel de echivalente:

Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt

Gresesc?

Oricum, voi toti nu-l depasiti pe Teo care a bagat ulei de diff 10.000 in amortizoare :)

Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Ulei Motor 15W40 echivalent 50 wt
Ulei Ars echivalent 55 wt
Ulei drujba echivalent 80 wt
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#25 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 14 May 2010 - 05:02 PM

nu stiu ce sa fac... sa rad, sa plang... no comment!
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#26 Useril este offline   bebelushul 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:buzau-buc.
  • Interests:Airsoft, Automodelism, Cuburi rubik, Idei trasnite...

Postat 14 May 2010 - 07:38 PM

=)) =))
par pe amortizoare
=)) =))

Uitati aici "Pro tip"
http://www.youtube.com/watch?v=sliCxsIZ3v4...feature=related

Aceasta postare a fost editata de bebelushul: 14 May 2010 - 07:42 PM

0

#27 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 26 May 2010 - 02:19 PM

sall...la amortizoarele de buggy ce ulei siliconic se pune???care e mai bun???(30,35...wt???).trebuie sa fie cat mai moi,nu???deci care ulei???merci...
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#28 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 26 May 2010 - 02:37 PM

Ce buggy, ce amortizoare, ce arcuri, cate gauri are flansa si pe ce fel de suprafata ?

daca nu conteaza pune 35-40 daca-i mai denivelata si +10 daca e mai primitoare..


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#29 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 20 June 2010 - 04:56 PM

Vezi postareabolocang, la May 12 2010, 02:13 PM, a spus:

Balsam de rufe....echivalent 30 wt
Sampon de par....echivalent 35 wt
Sampon auto.......echivalent 40 wt
Ulei de floare.......echivalent 45 wt
Ulei Motor 15W40 echivalent 50 wt
Ulei Ars echivalent 55 wt
Ulei drujba echivalent 80 wt



Am ras cu lacrimi...
Orice ati folosi, masati la final corpul amortizorului cu Bengay, asa preventiv.

Aceasta postare a fost editata de fasconal: 20 June 2010 - 04:56 PM

Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#30 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 21 June 2010 - 09:10 PM

Promit ca nu mai zic nimic aiurea.
Ideea este ca unii nu pricep. Cand cumperi o masinuta un telefon o basculanta etc etc etc, primesti instructiuni de folosire. si daca nu ma insel cam pe la ultimul capitol in acel manual este descris cum si cu ce sa umpli amortizorul. Exista si oameni care se plictisesc sa citeasca tot manualul si de aceea apar intrebarile tampite. Eu nu pot sa imi dau seama cata minte tre sa ai sa bagi alt fluid in amortizoare decat cel prevazut. Atata timp cat o sa se puna intrebari tampite vor exista si raspunsuri tampite.
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro