Mi-a placut in primul rand pentru ca era vorba de un YAK 55, mi-a placut mult si schema de culori si mai ales ceea ce am gasit pe net despre el.
Este produs tot in China de catre Haikong Models, in aceeasi fabrica in care se produc si modelele de la Sebart si Hyperion.
Modelul vine construit pentru motorizare electrica avand insa si posibilitatea conversiei la termic. Nu are kit de conversie inclus, se poate achizitiona separat insa nu l-am gasit la dealerul respectiv. Avand insa experienta anterioara a Katanei 50 si stiind cam ce trebuie facut am luat separat materialele necesare (placaj, batiu si rezervor).
Caracteristici:
Anvergura: 1.48 m
Lungime: 1.45 m
Suprafata portanta: 46 dm2
Greutate estimata pentru varianta electric: 2.0-2.2 Kg
Alte aspecte care m-au determinat sa optez pentru acest model:
- ampenajele profilate
- incarcarea alara: aprox. 50 gr/dm2
- pretul ceva mai bun fata de variantele mai sus mentionate
Cateva cuvinte despre kit:
- impecabil ambalat, toate componentele impachetate cu grija si asigurate in cutie
- impecabil infoliat, fara cute sau defecte
- toate elementele se potrivesc perfect
Dupa ce am studiat toate componentele si modul acestora de asamblare pot sa spun ca este intr-adevar ARF si nu cred ca necesita mai mult de 2 seri pentru a putea fi scos la zbor. Pentru cei care l-ar dori electric, probabil ca ar putea fi gata intr-o singura dupa amiaza, daca exista toate componentele necesare.
Prectic trebuie decupata folia pe fuselaj la incastrarea aripilor, la ampenajul orizontal, tren si servouri, lipite balamalele la suprafetele de comanda, lipit ampenajul orizontal, montat trenul si bechia. In cazul conversiei la termic se mai adauga munca la motor box si montare batiu (pentru care trebuie date alte gauri etc).
Cateva poze in continuare.
Fisiere atasate
-
YAK_55_1.JPG (146.96K)
Number of downloads: 198 -
YAK_55_2.JPG (151.81K)
Number of downloads: 223 -
YAK_55_3.JPG (142.04K)
Number of downloads: 236
Aceasta postare a fost editata de MADA: 24 August 2009 - 09:56 PM