Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#211 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 September 2009 - 11:52 PM

Asta e invatatura de minte pentru modele create de galbejiti.`tui in gura.

Motorul a fost invartit de cateva ori cu o bormasina pe acumulator.Nu a dat nici un rateu insa pentru ca nu il invartea nici cu o putere prea mare.Dupa asta cu reglajele care au ramas de la tine a luat`o la pala.Am reglat cu Marian ce am reglat la el pana au ajuns pe la o tura jumate ambele suruburi.Merge foarte ok fara sa mai fie nevoie sa conectez palnia aia de carburatur prin furtunas (ce vorbisem noi atunci) DAR este foarte puternic pentru modelul asta.Cu 19x8 fugea cu avionul la relanti,la 10% din turatie a decolat.Nu inteleg cum au putut sa puna ungurii pe site recomandare la motor pana la 50cmc benzina.Sincer,cum am spus si mai sus,cu 26`le ala pe benzina cred ca fugea de dracii il luau.

Cat despre centrul de greutate este cum zic eu.Este si o poza in manual in care arata avionul din profil iar la ultimul profil al aripii este indicat prin sagetele distanta aia.

Aveti grija pe viitor baieti in caz ca o sa alegeti modele chinezesti sa nu patiti ca mine.Verificati si rasverificati cel putin comenzile si centrul de greutate !!!

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 September 2009 - 11:55 PM

0

#212 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 September 2009 - 07:12 AM

Citez Florin 100 %

" 50cc pentru 2m e muuult prea mare...o sa fie foarte greu si foarte supramotorizat...cauta si tu combinatiile astea 2m-50cc pe flyinggiants si ai sa vezi ca nu e tocmai reusita...3W 28cc eu zic ca e bestial pt modelu asta...si chiar cred ca se apropie de dl50 ca putere "

Citez pe mine :

" Cu 50 cred ca o sa fie supra supra motorizat si sa nu se dezmembreze la ce cuplu o sa aiba !

Iese ca Trabantul cu motor de Ferrari ! Nu sunt sigur ! Tu intereseazate la cine se pricepe "

Citez pe MlGore :

" Cam mare motorul pt modelul asta. As merge pe un 35 cmc China sau un 28 de la 3W "


si mai sunt recomandari in acest sens dar tu : Batman , Batman !


Glumeam !

Schimba motorul cu un metanol de 120, 160 si zboara-l cu placere !
Motorul il pastrezi pentru unul de peste 2 m sau mai incearca dupa ce
refaci toate greselile chinezilor !



P.S. Nu inteleg cum zici tu ca arata in poza aia cu C.G. - ul

Daca este din profil cum zici tu nu crad ca ai cum sa vezi elementul de la aripa , pentru
ca din profil se vede doar capatul aripii.
Poate ai vrut sa zici ca este privit din fata sau din spate cand vezi aripa dinspre bordul de atac
si o vezi de la incastrare pana la varf !

Poate ne pui si noua poza aia din manual ca sa ne "minunam " si noi putin !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 September 2009 - 07:16 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#213 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 21 September 2009 - 01:21 PM

Pai eu am 50 pe el ? Mai e o recomandare acolo de un 40.Ala il am pe el !Probabil nici nu este relantiul reglat cum trebuie,nu stiu,la metanol oricum n`o sa mai trec ca e criza.

A,si apropo de motorul de 50 pus pe un model de 2 metrii,din cate imi amintesc acum 2 sambete cand am fost pe chitila,alex avea o katana la 2 metrii foarte apropiata la greutate de modelul meu si ghici ce motor avea pe ea.O replica dupa dl50,si nu cred ca poate spune cineva ca modelul ala nu zboara frumos.

Poza scoasa din manual :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: edge.JPG

0

#214 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 September 2009 - 02:35 PM

Aaa ! Da acum am inteles ! Dar era bine daca spuneai ca CG - ul nu se masoara la incastrare ci pe capatul aripii !

Ca dimensiuni arata O.K. caci daca il translatezi langa incastrare o sa fie si mai mare distanta aia - poate o sa ajunga la 160 mm
si cred ca aia ar insemna 1/3 din total !
Cand il echilibrezi ai grija ca suprafata de contact cu aripa sa fie cat mai mica ( eventual pe o linie dar facuta din balsa
ca sa nu preseze elementele de la aripa )

Vezi sa nu ai si alte greseli :

- profundorul pus pe zero, sa nu fie de fapt usor pe impins si sa vina in jos
- unghi motor prea inclinat in jos
- unghi de incidenta gresit la aripa , si aici este mai greu de corectat !

Dupa ce repari . mareste cursele la urmatoarele valori sa zicem pt. LowRate la primele zboruri sa ai asa :

Eleroane sus/jos 20 grade cu 40 % expo
Profundor sus/jos 20 Grade cu 25-30 % expo
Directie stanga/dreapta 30 Grade cu 30-40 % Expo


Daca nu ai dispozitiv special de masurat , ia si tu un raportor si masori cu ala , dar atentie unde pui
punctul de "zero"
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#215 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 21 September 2009 - 03:25 PM

http://www.youtube.com/watch?v=92lKqDiKdCg...feature=channel si filmul
0

#216 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2009 - 06:30 PM

CG-ul e la garla rau! Eu avem la Edge-ul 540 de la robbe, care are 1400 anvergura, 100mm de la BA . E aiurea la modelul asta de 2m sa aibe doar 110mm de la BA.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#217 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 September 2009 - 07:09 PM

-

Vezi postareaMLGore, la Sep 21 2009, 07:30 PM, a spus:

CG-ul e la garla rau! Eu avem la Edge-ul 540 de la robbe, care are 1400 anvergura, 100mm de la BA . E aiurea la modelul asta de 2m sa aibe doar 110mm de la BA.


Costine are 110 pe varful aripii , cred ca daca duci perpendicular pe fuselaj o sa ai la incastrare 160 cel putin.
Ia verifica la Katana ta care are 150 - 160 la incastrare, cat inseamna asta pe varful aripii ( caci doar
aripa se ingusteaza catre varf pe latura bordului de atac )
Daca pui pe varf 150 - 160, la incastrare ajungi deja pe suprafata eleronului.

Eu inclin sa cred ca nu era trimat eleronul, caci prea a mers in valuri.
Cand tragea de eleron pe film se vede ca totusi urca, nu mergea doar drept.

Ramane de verificat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#218 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 21 September 2009 - 07:30 PM

Vezi postareashogi, la Sep 21 2009, 12:52 AM, a spus:

...modele create de galbejiti.`tui in gura.


Totusi... parca nu e frumos. Suna a rasism.


Pe langa asta. CG-ul se determina in zbor si nu in manual. O pozitionare ochiometrica in zona lonjeronului ar trebui sa fie suficienta la primul zbor. Daca nu te chinui sa-l calculezi putin.

Bine c-a scapat.

Edit
Acuma am vazut filmul. Autoritate are destula pe profundor. Mai degraba o lipsa de expo combinata cu comenzi mult prea mari.

Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 21 September 2009 - 07:33 PM

www.redsky.ro
0

#219 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 September 2009 - 08:23 PM

Am vazut filmul ! Ha,ha,ha ! Te plangeai sa nu incarci cumva prea mult modelul.Puteai sa respecti regula de aur nr....."la inceput ridica-l mai greut in bot"E mai sanatos decat sa-l zbori "pluta".
Ce nu inteleg de ce ai evitat sa tragi de motor si sa lasi comenzi mari fara expo macar 70%.E usor sa critici si cred ca toti benzinistii peste 40cmc au avut un soc la inceput cand au dat nas in nas
cu ....cuplul mare dat de aceste motoare.Solutia : la inceput comenzi mici,expo considerabil,elice pas mic(6,:),motorul bine turat 75-80%,CG cu 1-1,5 cm in fata celui proiectat,rulaj pe sol 20-25m
desi se poate ridica in 8 m.Nu te criticam!Te incurajam!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#220 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

  Postat 21 September 2009 - 08:29 PM

Hai baieti sa nu-l descurajam.Gaseste el centrul de greutate.Eu i-am propus sa-l trag cu Wilga la primul zbor !(incercare nesimtita de bascalie )
Bine ca zboara si....insectele !
0

#221 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 21 September 2009 - 08:37 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 21 2009, 03:35 PM, a spus:

Aaa ! Da acum am inteles ! Dar era bine daca spuneai ca CG - ul nu se masoara la incastrare ci pe capatul aripii !

Ca dimensiuni arata O.K. caci daca il translatezi langa incastrare o sa fie si mai mare distanta aia - poate o sa ajunga la 160 mm
si cred ca aia ar insemna 1/3 din total !


R.D, fara suparare dar dovedesti inca odata, daca mai era cazul, ca vb in necunostinta de cauza. Edgele, vazut de sus, are linia ce uneste BA al semiaripii stangi cu semiaripa dreapta , DREAPTA. Nu-i ca la Extra sau Yak cu unghi intre BA ale semiaripilor vazute, repet, de sus. Nu stiu cum ii zice in limbaj de specialitate la acest unghi, dar asta e particularitatea Edge-ului. Deci, daca am 95-110 mm la capatul aripii, atat am sa am si la incastrare. Asa e la Edge.
Iti doresc inca multe modele ca sa-ti dai seama de diferenta dintre Edge si Extrasi alte modele ca si design de aripa. Te astept sa raspunzi caci nu vei pregeta s-o faci, incepand cu exemple de pe vremea matusii tale care avea lantul slabit la bicicleta si terminand cu .. eventual vecinul de bloc caruia nu i-au iesit castravetii anul asta? Nu stiu, surprinde-ne.

P.S. Shogi, modelul tau cred ca are pt. inceput CG-ul pe aproape. Eu am un model aproape identic cu al tau( e de la alt producator) si are 5,8kg plin, 197 anv.,motorizat 40cc. In manual e dat CG-ul la 105mm fata de BA. Asa l-am pus si la primul zbor a cerut un pic mai in spate cu 1,5 cm(pe testate si aici are dreptate Red Sky) adica pe la 120mm. Zbora super o.k. asa. Edgele cere un centru mai in fata datorita particularitatii aripii pe care am expus-o mai devreme.
Tu n-ai avut curse pe el ca sa-l asezi cum trebuie. Pt. modelul tau curse pe profundor de 1cm urcare, coborare ,sunt ca sa zic asa 'utopice' Daca aveai curse de 5cm il simteai doar un pic greu de bot si-l aduceai bine jos. Deci sfatul meu, da CG-ul mai in spate putin, 1cm, si fa curse de 40grade pe toate suprafetele. Baga expo mult daca ti-e frica de el si nu-l forta. Dupa ce te vei obisnui cu el, redu expo pe la 60% si incepi sa te familiarizezi cu diferite manevre ale lui.
0

#222 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 21 September 2009 - 08:59 PM

Se vede clar in film ca modelul dupa decolare are o tendinta de cadere.. compensata de el(si modelul reactioneaza repede). Acum tendinta de cadere se datoreaza ori faptului ca e centrat prost ori profundorului pus un pic pe picat sau unghi motor. Personal cred ca e unghi motor pus foarte in jos. Modelul e responsiv si se vede ca inainte de a ''disparea'' se trage profundor si modelul intra intr-un fel de stal dupa care dispare. Deci Cg-ul in fata , eu l-as scoate din discutie. Ramane profundor si unghi. Eu as zice unghi totusi. Am observat ca la Edge unghiul motor trebe cam pe zero. Cu unghi in jos, ori fugea pe tren destul de rau in cutit, ori urca pe spate ori cobora pe fata.
Sfatul meu: pune motorul pe zero in plan vertical, baga curse mai mari si expo si mai mare, verifica daca profundorul sta pe zero, si incerca-l sa vezi. S-ar putea sa zboare mai bine.
0

#223 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2009 - 09:09 PM

Apropo de particularitatea Edge-ului (sageata 0 la BA), Nimsoc are dreptate, asa este. Problemele semnalate de Shogi: cursele la profundor le-a facut ca in manual, adica 3/8" (10mm), dar nu ne-a spus unde se masoara. Daca sunt 10mm la varful contrabalansului, cred ca e OK, daca sunt la partea dinspre directie atunci sunt mici. A doua problema: Shoghi zice ca zbura drept numai cand tragea maxim de profundor, de aici deduc ca are CG-ul mult in fata; 10mm mi se pare un trim mult prea mare oricat de aiurea ar fi incidenta.

PS: de la unghiul motor sigur nu e. Am vazut modelul si unghiul spre in jos e aproape zero.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 21 September 2009 - 09:10 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#224 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 21 September 2009 - 10:33 PM

ok...deci :
-in momentul zborului aveam 80% expo (asa am avut pe toate modelele la primele zboruri)
-referitor la centrul de greutate si la forma aripii edgeului,nimsoc si costin au dreptate,aripa este dreapta avand aceeai distanta fata de bordul de atac si la incastrare.
-cursele din manual;nici ei nu spun unde se masoara asa ca am dedus ca sunt la partea dinspre directie si am dedus corect pentru ca am citit ulterior pe rcgropus parca,la topicul modelului asta, unde mai erau vreo 2 -3 care se plangeau de aceeasi chestie (si de cea a centrului de greutate dat prea spre bot in manual)


Parerea mea : daca aveam curse mai mari pe profundor cred ca il puteam scoate,cu centrul de greutate unde este acum.Inclinarea spre dreapta care o vedeti in film cred ca a fost si din cauza ca imi tremurau la propriu dejtele si mai am prostul obicei,mai ales in situatia asta ca aveam profundorul tras la max, sa mai ating si eleroanele,fiind pe acelasi stick.

Avionul CLAR o sa zboare,nu am nici un dubiu in privinta asta si nu ma descurajeaza nimeni.Centrul de greutate o sa il dau putin mai in spate si cursele o sa le fac mai mari.Sambata sunt pe Chitila !
0

#225 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 21 September 2009 - 11:12 PM

Vezi postareashogi, la Sep 21 2009, 11:33 PM, a spus:

-in momentul zborului aveam 80% expo (asa am avut pe toate modelele la primele zboruri)


Hmm... mie imi suna a altceva acum ca citesc chestia cu expo: la curse de 10mm (f mici = pattern) expo se pune undeva la 30-40%. 80% doar la 3d (40 grade).
Ai picat exact in partea opusa. Pana la jumatatea actionarii profundorul nu se misca mai deloc dupa care devine violent. Acelasi efect ca si la noexpo doar ca se produce in alta zona de actionare.

D'AIA ti s-a parut ca "merge drept doar la tras maxim". 100%
Din film se vede clar ca la capat de cursa ARE autoritate profundorul.
www.redsky.ro
0

#226 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 September 2009 - 01:12 AM

Sincer nici eu nu mai stiu cum a ajuns in pozitia aia (cu botul in sus).Cert e ca la decolare stiu sigur ca am tras de profundor max si era la orizontala cu pamantul.S`ar putea sa ai dreptate si cu expoul.Cred ca a fost cam maricel.Daca aveam mai mic smucea mai tare din ampenaj subliniind autoritatea lui si implicit nu mai eram la paralele cu pamantul.ORICUM o chestie e clara.Cursele erau foarte mici.
0

#227 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2009 - 08:53 AM

Vezi postareanimsoc, la Sep 21 2009, 09:37 PM, a spus:

R.D, fara suparare dar dovedesti inca odata, daca mai era cazul, ca vb in necunostinta de cauza. Edgele, vazut de sus, are linia ce uneste BA al semiaripii stangi cu semiaripa dreapta , DREAPTA. Nu-i ca la Extra sau Yak cu unghi intre BA ale semiaripilor vazute, repet, de sus. Nu stiu cum ii zice in limbaj de specialitate la acest unghi, dar asta e particularitatea Edge-ului. Deci, daca am 95-110 mm la capatul aripii, atat am sa am si la incastrare. Asa e la Edge.
Iti doresc inca multe modele ca sa-ti dai seama de diferenta dintre Edge si Extrasi alte modele ca si design de aripa. Te astept sa raspunzi caci nu vei pregeta s-o faci, incepand cu exemple de pe vremea matusii tale care avea lantul slabit la bicicleta si terminand cu .. eventual vecinul de bloc caruia nu i-au iesit castravetii anul asta? Nu stiu, surprinde-ne.

P.S. Shogi, modelul tau cred ca are pt. inceput CG-ul pe aproape. Eu am un model aproape identic cu al tau( e de la alt producator) si are 5,8kg plin, 197 anv.,motorizat 40cc. In manual e dat CG-ul la 105mm fata de BA. Asa l-am pus si la primul zbor a cerut un pic mai in spate cu 1,5 cm(pe testate si aici are dreptate Red Sky) adica pe la 120mm. Zbora super o.k. asa. Edgele cere un centru mai in fata datorita particularitatii aripii pe care am expus-o mai devreme.
Tu n-ai avut curse pe el ca sa-l asezi cum trebuie. Pt. modelul tau curse pe profundor de 1cm urcare, coborare ,sunt ca sa zic asa 'utopice' Daca aveai curse de 5cm il simteai doar un pic greu de bot si-l aduceai bine jos. Deci sfatul meu, da CG-ul mai in spate putin, 1cm, si fa curse de 40grade pe toate suprafetele. Baga expo mult daca ti-e frica de el si nu-l forta. Dupa ce te vei obisnui cu el, redu expo pe la 60% si incepi sa te familiarizezi cu diferite manevre ale lui.



Nu ma supar stimate domn , caci nu am pentru ce !
Nu m-am dat nici odata prea destept si cat traiesti inveti - daca vrei si daca prezinta
interes !
Pentru mine nu orice este legat de aeromodelism prezinta interes - e doar o forma de recreere - nu
vreau sa transform o simpla distractie in te miri ce complex intelectual !

I-mi dadeam si eu cu parerea ! Daca chinezii care l-au proiectat nu au dat C.G. - ul bine
si care chinezi stiu toate tipurile de aripi si profile , si modele si ce mai vrei tu, pe de rost , ce pretentii sa ai de la mine !

Da de ce ma vezi tu chiar asa de idiot de fiecare data ?
Ai vazut cred ca mai sus putin am scris zic eu corect posibilele defecte :

- profundor pe zero
- unghi motor
- si unghi incidenta

si am accentuat sa verifice profundorul !

Asta cu profundorul din proprie experienta ( nu din auzite cum ma tot alinti tu din cand in cand ) - un singur click pe tras la
profundor si modelul venea fulg la aterizare - pana atunci numai in valuri venea - cum reduceam gazul cum venea direct in jos !

Este adevarat ca am scris undeva eleron in loc de profundor , din graba - da cine a citit a inteles !

Nu m-am uitat la poza Edge-ului lui shogi ca sa vad ca are aripa dreapta , eu nu am avut nici odata un Edge ( nici nu imi place )
si nu m-a facut nici mama modelist Sef la maternitate pe sectia " boraci isteti " !


P.S.

Curse de 40 grade nu sunt cam mari pentru low rate si mai ales pentru primul zbor ?

Intreb doar ca sa mai invatam si noi astia cu matusi, vecini , si biciclete pe baza de morcovi ! Serios ! - ca vreau sa fac si eu un
prim zbor la Katana 120 S !

La Sebart-ul meu ( unul dim multele pe care le am - vad ca asta deranjeaza ) producatorul recomanda curse intre 40 grade si 50 grade
cu expo intre 60% si 80% doar pentru 3D si utilizate spune el doar in momentul efectuarii manevrelor de 3D , dupa care ................ ma rog stii tu !


Nu mai fi asa moracanos ! Bafta !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 September 2009 - 08:53 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#228 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 September 2009 - 11:24 AM

wow, mi-e absolut imposibil sa inteleg ce scrii RD... stiu ca e patetic sa te pocnesc si eu cand esti down dar te rog mult NU mai da enter in absolut nici o fraza. Nu trebuie sa dai enter
ca
sa
spargi
frazele
pentru ca text wrapping-ul functioneaza perfect automat, si fara enter manual...

pe
bune!


0

#229 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2009 - 12:18 PM

Vezi postareaCalin, la Sep 22 2009, 12:24 PM, a spus:

wow, mi-e absolut imposibil sa inteleg ce scrii RD... stiu ca e patetic sa te pocnesc si eu cand esti down dar te rog mult NU mai da enter in absolut nici o fraza. Nu trebuie sa dai enter
ca
sa
spargi
frazele
pentru ca text wrapping-ul functioneaza perfect automat, si fara enter manual...

pe
bune!


O.K. Sau plans unii ca daca tot nu inteleg ce scriu, macar sa nu ameteasca dand din cap prea mult de la stanga la dreapta si invers ! Iar legat de faptul ca tu crezi ca eu sunt Up sau Down zic sa nu tragi concluzii pripite - nu mor caii cand vor cainii si nici cainii cand vor stapanii ! Oricum nu vad cu ce il ajuta pe posesorul modelului genul asta de replici acide !
P.S. Tu ce ii recomanzi sa faca ca la urmatorul zbor sa scape de surprize ?! Poate fi folositor si pentru altii care pot fi in " poziia josnica " de down .Numa de bine , ca de rau ......!
P.S.Bis. Am dactilografiat mai bine ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#230 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 September 2009 - 07:09 PM

gigi, nu te supara, dar iti dai cu parerea, clar, in nestiinta de cauza: "Nu m-am uitat la poza Edge-ului lui shogi ca sa vad ca are aripa dreapta , eu nu am avut nici odata un Edge ( nici nu imi place )".

dar ai vazut la pista cateva (cred ca vreo 3 sau 4), asa ca ai fi putut observa ca are aripa in linie la BA.
"I-mi dadeam si eu cu parerea " - OK, nu e suparare, daca e la obiect, nu asa, ca n-avem ce face.

Hai sa luam exemplu de la Luci, Calin, Costin si altii, care scriu la obiect, nu doar din plictiseala. altfel, din kit review, ajunge kit pareri, si nu cred ca se doreste acest lucru.

revenind: shoghi, cred ca ai facut cam aceeasi greseala care am facut-o si eu la inceput. curse mici expo mare / curse mari expo mic. de aceea cand ai tras de profundor, nu a raspuns bine decat la cap de cursa. acum, nu stiu exact cum e cu CG-ul la modelul tau, dar la primele zboruri, majoritatea zic ca e mai bine sa ai CG-ul mai in fata cu 5-10 mm (de ce oare??)

hai, spor la bricolat, si astept sa vad (daca nu live) filmul cu primul zbor reusit.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 22 September 2009 - 07:10 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#231 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2009 - 07:29 PM

Vezi postareaallen_g30, la Sep 22 2009, 08:09 PM, a spus:

gigi, nu te supara, dar iti dai cu parerea, clar, in nestiinta de cauza: "Nu m-am uitat la poza Edge-ului lui shogi ca sa vad ca are aripa dreapta , eu nu am avut nici odata un Edge ( nici nu imi place )".

dar ai vazut la pista cateva (cred ca vreo 3 sau 4), asa ca ai fi putut observa ca are aripa in linie la BA.
"I-mi dadeam si eu cu parerea " - OK, nu e suparare, daca e la obiect, nu asa, ca n-avem ce face.

Hai sa luam exemplu de la Luci, Calin, Costin si altii, care scriu la obiect, nu doar din plictiseala. altfel, din kit review, ajunge kit pareri, si nu cred ca se doreste acest lucru.

revenind: shoghi, cred ca ai facut cam aceeasi greseala care am facut-o si eu la inceput. curse mici expo mare / curse mari expo mic. de aceea cand ai tras de profundor, nu a raspuns bine decat la cap de cursa. acum, nu stiu exact cum e cu CG-ul la modelul tau, dar la primele zboruri, majoritatea zic ca e mai bine sa ai CG-ul mai in fata cu 5-10 mm (de ce oare??)

hai, spor la bricolat, si astept sa vad (daca nu live) filmul cu primul zbor reusit.



Nu ma supar ! Tu ai retinut cum avea aripa Cessna lui Stephano ? - dar fara sa cauti acum pe net ! Si apropo - ai spus ca este Cessna SkyLine - eu am gasit ca este Cessna 310 nu cum ai spus tu ( eu nici macar nu stiam ce este). Este cumva asta o greseala de neiertat ! Se intampla ! Iar ca sa retin eu cum avea aripa un model pe camp , eventual sa retin si ce pantofi avea propietarul ....... scuzama , poate nici nu m-am uitat la el daca nu a prezentat interes.
Acum lasand la o parte toate reprosurile vin si eu si intreb :
1- din 4 lucruri bune spuse de mine si unul gresit de ce ati tabarat doar pe ala gresit ?
2- curse de 40 grade cu expo de 80 % la suprafetele de comanda pentru primul zbor sunt O.K. ? ca spuneti doar ca ale lui au fost mici ! Eu am dat mai sus
niste valori concrete ! Or fi bune ? Altcineva a zis 40 cu 80 !
3 - daca tot nu stii cum este cu C.G. - ul la modelul in cauza nu este tot un sfat dat din plictiseala si ajungem la kit pareri cum spui ?
4 - daca modelul lui s-a dus direct in jos , ce rost ar mai avea sa mai si mute C.G. - ul mai in fata cu 5-10 mm? - nu este tot un sfat dat din plictiseala si nu la
obiect ?

Hai pa,pa,pa,pa,pa ! ca sa e la moda acu !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#232 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 September 2009 - 07:36 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 22 2009, 01:18 PM, a spus:

P.S. Tu ce ii recomanzi sa faca ca la urmatorul zbor sa scape de surprize ?! Poate fi folositor si pentru altii care pot fi in " poziia josnica " de down .Numa de bine , ca de rau ......!

Imi cer scuze daca am parut acid, nu te-am atacat sub nici o forma, era doar o sugestie :rolleyes:
Iar prin "pocneala miseleasca" cand esti "down" ma refeream ca am sarit si eu pe tine dupa ce te-a $%^$%^# nimsoc mai sus. Te asigur ca nu sunt nici cu el nici cu tine, si consider ca putem fi prieteni toti :)

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 22 2009, 01:18 PM, a spus:

P.S.Bis. Am dactilografiat mai bine ?


Mult mai bine, multumesc (daca ai facut-o pt mine)!

Numai bine,
Calin


0

#233 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 September 2009 - 07:59 PM

Vezi postareaCalin, la Sep 22 2009, 08:36 PM, a spus:

Imi cer scuze daca am parut acid, nu te-am atacat sub nici o forma, era doar o sugestie :rolleyes:
Iar prin "pocneala miseleasca" cand esti "down" ma refeream ca am sarit si eu pe tine dupa ce te-a $%^$%^# nimsoc mai sus. Te asigur ca nu sunt nici cu el nici cu tine, si consider ca putem fi prieteni toti :)


Mult mai bine, multumesc (daca ai facut-o pt mine)!

Numai bine,
Calin



Nu am facut-o special pentru tine ! Pur si simplu am inteles ca ai dreptate !Pa mine ma deranjeaza putin pentru ca asa nu poti sa dai o anumita pauza intre idei , sa imiti intonatia cumva, sa accentuezi anumite fraze etc. Suna ca frazele "maretului" Dan Diaconescu Direct care isi tine respiratia cand spune ceva terminand ci unicul " ... ca nici nu stiti ce pierdeti ..."

Bafta si numai bine !

P.S. In doua zile am facut mai mult de doua greseli ! Promit sa fiu mai atent cand am sa postez ceva si sa cantaresc de 10 ori pana tastez o data caci altfel
numai simpatii nu o sa atrag !
P.S. Bis. Am mai rasfoit diverse subiecte fie tehnice, fie review-uri si totusi constat ca de multe ori oamenii i-si dau cu parerea, si de multe ori persoane cu experienta au pareri total diferite - deci nu toata lumea a absolvit modelismul la Sorbona ca incepusem sa ma simt ..... frustrat !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#234 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 September 2009 - 10:24 PM

@allen mai in fata cu 5-10 mm ca in manual ? NICI MORT nu`l misc mai in fata
O sa il las acolo unde este,dublez cursele daca nu chiar triplez (adica sa am vreo 30mm la deschidere) si expo`ul il las asa (80%).

Aceasta postare a fost editata de shogi: 22 September 2009 - 10:24 PM

0

#235 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2009 - 10:38 PM

Shogi, revino-ti tata! CG-ul il pui la limita dinspre bordul de fuga sugerata in manual (110mm), iar cursele le faci ceva de genul: profundor: 20 grade cu 30% expo pe low rate si 40 grade cu 60% expo pe high rate, eleroane: ca la profundor, directie: 40 grade cu 20% expo pe low si 50 grade (sau cat permite deschiderea din profundor) cu 40% expo pe high rate. Ne vedem sambata la Chitila si om reusi noi sa-l facem sa zboare.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#236 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 22 September 2009 - 10:45 PM

Am zis sa le pun cum stiam de la celelalte numai ca maream comennzile.Oricum,ne vedem pe Chitila sambata.
0

#237 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 September 2009 - 06:52 PM

Calm shogutzule.Vezi sa nu-ti treca vreo pisica neagra prin fata.Mie imi trece zilnic ca e singura pe care o am.Duminica trecuta n-am mai gasit-0 si am pierdut un model frumusel.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#238 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 26 September 2009 - 06:19 PM

Siiiiiiiiiiiii a zburat :( ... Nu i`am facut nici un reglaj fata de ce aveam data trecuta decat la motor umblat putin.Prima oara in mainie lui flori(sarnaaaaaaaa) si apoi l`am luat si eu la puricat.Sta in cutit foarte foarte fffffffff frumos,cursele la profundor sunt si ele egale(face luping perfect).Trebuie sa inlocuiesc balamalele de la eleroane ca una deja a pleznit si tot am niste bule pe furtun.Motorul merge si el foarte bine,a modificat costin putin pozitia senzorului de la aprindere si sta si el in ture acu :D .Per total sunt foarte multumit de achizitie.O sa revin cu ceva poze ca de filmat nu a filmat nimeni azi.
0

#239 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 27 September 2009 - 02:25 AM

ce fata aveam ...era morcovu pana`n gat infipt :rolleyes:))

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 5.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 4.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 27 September 2009 - 02:26 AM

0

#240 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 September 2009 - 12:26 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: chitila_shogi_01.JPG
  • Imagine atasata: chitila_shogi_02.JPG
  • Imagine atasata: chitila_shogi_03.JPG

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro