Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#181 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 09 September 2009 - 09:55 AM

Vezi postareaflypol, la Sep 8 2009, 05:55 PM, a spus:

UBEC-ul tau este foarte sigur un stabilizator urmat de generator de curent constant cu dioda Schottky deci o trecere DC-DC(AC-DC urmau sa vina la noi in concert si crede-ma pentru ei renuntam la...doua zboruri de 15 min) deci fara conversie in impulsuri deci nu are cum sa induca frecvente perturbatoare.

Cat se poate de incorect, UBEC-ul lui este in comutatie si introduce al dracu' de frecvente perturbatoare, daca e pus imediat langa receptor. Uita-te atent, pe cablul de iesire are cateva spire pe un tor de ferita. Daca ar fi stabilizator liniar la ce i-ar folosi? Mai mult, merge si pe 2S si pe 3S (Li-po) si te asigur ca nu se incalzeste excesiv cand are parte de sarcina. Ori la mine, pe Yak, a avut sarcina cat cuprinde. Si in 4 zboruri abia a consumat 1/4 dintr-un pack 3S de 1500 mAh (deci aproximativ 16,65 WH capacitate).

Eu l-am avut la vreo 15 - 20 cm de receptor (Spektrum AR7000, 2,4 GHz) si n-a simtit neam de perturbare la viata lui. Deci distanta aia iti ajunge, in principiu, dar cu conditia sa pui cablul ala intr-o pozitie cat mai fixa si, de preferat, perpendicular pe antena receptorului. De exemplu il poti fixa pe suportul celor doua servouri, pe sub calburile de actionare a directiei. si lasi spre receptor doar strictul necesar incat sa poti introduce conectorul lejer si sa ramana o mica rezerva (nu sa stea cablul intins in mufa).

Eventual incearca sa montezi UBEC-ul pe suportul servourilor (deasupra decupajului acela patrat din dreapta servoului de directie) deoarece e posibil ca si ecranarea metalica sa radieze ceva, iar la tine bate fix spre receptor. Din pacate nu am poze, dar eu pusesem UBEC-ul exact in aceasta pozitie, pe care ti-o sugerez.

Aceasta postare a fost editata de ave: 09 September 2009 - 09:57 AM

Ave
0

#182 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 12:48 PM

Multumesc de sfaturi.Singurul lucru care ma impiedca sa mut pozitia ubecului era cablul foarte mic de la intrerupator si pana la el.Modelul a venit cu gauri date pt 2 intrerupatoare si le`am folosit pe alea,dar o sa tai cablul,il prelungesc,si o sa`l pun unde vreau.Acum a venit si pachetul cu ce imi mai trebuia.Furtunul ala de benzina e al dracu de gros si de greu.Revin cu poze dupa ce termin lucrul.
0

#183 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 09 September 2009 - 03:54 PM

Vezi postareashogi, la Sep 9 2009, 01:48 PM, a spus:

Multumesc de sfaturi.Singurul lucru care ma impiedca sa mut pozitia ubecului era cablul foarte mic de la intrerupator si pana la el.Modelul a venit cu gauri date pt 2 intrerupatoare si le`am folosit pe alea,dar o sa tai cablul,il prelungesc,si o sa`l pun unde vreau.Acum a venit si pachetul cu ce imi mai trebuia.Furtunul ala de benzina e al dracu de gros si de greu.Revin cu poze dupa ce termin lucrul.


sa cositoresti firele, daca le prelungesti. (in caz ca vroiai sa faci altfel ;) )
0

#184 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 09 September 2009 - 05:00 PM

Vezi postareashogi, la Sep 9 2009, 01:48 PM, a spus:

Multumesc de sfaturi.Singurul lucru care ma impiedca sa mut pozitia ubecului era cablul foarte mic de la intrerupator si pana la el.Modelul a venit cu gauri date pt 2 intrerupatoare si le`am folosit pe alea,dar o sa tai cablul,il prelungesc,si o sa`l pun unde vreau.

INAINTE sa faci asta, masoara curentul prin intrerupator. Am vaga impresie ca intrerupatorul ala functioneaza pe principiul "normal deschis", cu alte cuvinte receptorul este pornit in momentul in care contactul este deschis. O sa mai verific si eu odata, ca receptorul e "in punga" si pot pune aparatul de masura pe el. Daca e asa, e foarte bine; daca nu, incearca sa masori curentul cand "cuplezi" legatura si in functie de asta poate e nevoie de un cablu putin mai gros (sa nu ai cadere de tensiune prea mare, desi, sincer, nu cred sa fie cazul).

O alta problema care poate sa apara este tensiunea indusa in cablul acesta de comanda (daca ai prin preajma lui trasee de curenti mari, variabili) care iti poate reseta UBEC-ul - EXTREM de putin probabil, nu am vazut asa ceva, dar nu exclud posibilitatea. In acest caz incearca ceva gen cablu coaxial subtire (precum cele de la casti mono).

HTH (hope this helps).

Aceasta postare a fost editata de ave: 09 September 2009 - 05:01 PM

Ave
0

#185 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 September 2009 - 05:36 PM

Corect! E bine cand se cer sfaturi sa se trimita poze clare,lumina mai multa caci altfel incepem sa vorbim "tampenii".
Bine ca zboara si....insectele !
0

#186 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 06:48 PM

@florin ..le`am cositorit

@ave Da,asa e cu intrerupatorul ala.Lam dat jos si am pus unul mai solid de la futaba ca ala nu prea prezenta incredere.Principiul de functionare e relativ simplu(multumesc aburo pt explicatii) si anume: daca am bateria conectata si intrerupatorul e pe OFF,atunci nu se transmite curent in receptor dar ubecul este alimentat.Daca am bateria conectat si intrerupatorul pe ON,atunci am curent si in ubec si in receptor.Defapt intrerupatorul ala controleaza doar curentul spre receptor,n`are nici o treaba cu ubecul.

Modelul e cam gata.Mai am de facut modificarile la rezervor.Baietii de la pasarea renascuta nu mi`au pus in pachet si filtrul din pazla pentru benzina.O sa il las pe asta deocamdata urmand sa il schimb in timp.Defapt o sa las tot ansamblul rezervorului asa ca in pozele de mai sus,urmand ca dupa rodaj sa schimb si furtunul,sa modific si stutul de aerisire si sa pun si filtrul.Am pus pe toate cablurile mufe deans.Le`am avut pe electrice si inainte si am fost multumit de ele,mai greu cu deconectatul dar ma descurc.Sper ca saptamana viitoare sa ii fac si rodajul.
0

#187 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 07:43 PM

poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image000__800_x_600_.jpg
  • Imagine atasata: Image001__800_x_600_.jpg
  • Imagine atasata: Image002__800_x_600_.jpg

0

#188 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 09 September 2009 - 07:59 PM

Foarte frumos lucrat!

Intrebare: packul ala mic de 1100 e pentru aprindere? Daca da, nu era mai bine sa-l pui mai departe de electronica, adica mai spre bot?

si VALELEU! Scoate bobina aia de acolo!!! (cu cablul de la regulatorul de aprindere)

Aceasta postare a fost editata de ave: 09 September 2009 - 08:08 PM

Ave
0

#189 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 09:34 PM

Bobina ?
Daca te referi la ultima poza ala e cablul de la ubecul pt. receptie si chestia aia rotunda care o vezi pe el,in dreapta inelului de ferita este un alt inel de ferita detasabil.Am pus 2 just in case ;)

Referitor la packul de aprindere.L`am pus tot acolo pentru ca a iesit perfect centrat (perfect..ma rog..ca in manual) iar packurile sunt cam pe centrul de greutate ambele.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 09 September 2009 - 09:36 PM

0

#190 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 September 2009 - 09:38 PM

asta...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image001__800_x_600_.jpg



0

#191 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 09:40 PM

Pai asa a venit Ubecul.Ce fac dezlipesc de tot bobina sau care e faza ca nu inteleg ?Daca face rau receptorului sau altei parti din electronica pot foarte lejer sa mut ubecul mai in fata,pe langa panoul de foc.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 09 September 2009 - 09:42 PM

0

#192 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 September 2009 - 09:45 PM

n-ai inteles. Faptul ca ai infasurat cablul asa in jurul tubului lonjeronului (care banuesc ca e carbon) ai facut o bobina. Daca e si legata de aprindere aia poate genera mult zgomot...


0

#193 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 09 September 2009 - 09:46 PM

Shogi, baietii te avertizeaza in privinta cablului de alimentare infasurat pe tubul lonjeronului. Nici o legatura cu inelele de ferita.

LE: in acelasi timp caline, scuze ;)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 09 September 2009 - 09:47 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#194 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 09:51 PM

Aaaaaaaa ok,o sa il desfasor si il intind.Tubul e carton nu carbon ;)

Aceasta postare a fost editata de shogi: 09 September 2009 - 09:53 PM

0

#195 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 09 September 2009 - 09:57 PM

asa... si lonjeronul din ce e?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#196 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 10:21 PM

Din lemn cred.Nu stiu cum fac astia constructia,nu am rupt niciunul asa grav pana acum si nici nu am de gand ;)) .Chesoanele dintre profile cred ca sunt balsa iar pe deasupra si pe dedesubt am impresia ca e lemn cu densitate mai mica sau poate chiar balsa.O sa`l iau la pipait maine.
0

#197 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 September 2009 - 10:36 PM

ok TZEAVA dintre aripi din ce e? ;)


0

#198 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 10:48 PM

Frate, cand ati intrebat de lonjeron v`am zis de lonjeron.Eu nu stiu decat unul singur pe aripi de cand construiam planoare la clubul din Ploiesti.TZEAVA e din aluminiu.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 09 September 2009 - 10:49 PM

0

#199 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 09 September 2009 - 10:58 PM

Si de ce zici ca nu-l rodezi weekend-ul asta si deabia saptamana viitoare?
0

#200 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 September 2009 - 11:00 PM

Pentru ca vreau sa il rodez pe chitila si weekendul asta nu pot ajunge pentru ca sambata fac si eu 21 de anisori ;) si deja dimineata i`am promis lui florin si dan ca ne vedem la paulesti sa ii ajut la rodaje.
0

#201 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 13 September 2009 - 09:02 AM

1- refa din nou ansamblul fisa - lulea bujie caci fura rau curent si nu o sa porneasca
eventual vezi daca poti schimba fisa cu totul !
2 - verifica distanta la electrod bujie ca in manual , caci au batut toti in ea cum au crezut.
3 - daca nu poti muta rezervorul mai in spate putin atunci da o gaura / doua in
panourile de placaj asa incat furtunele de alimentare sa plece drept in fata si vii cu ele de
jos in sus pritr-o gaura ca sa nu mai faca curbele alea de 90 de grade
ca se pot "strangula" si lasa-le putin mai lungi ca sa nu se smulga de la vibratii !


P.S.

Si abia luasem demarorul ala de la Align nici nu il pornisem !
Buey baieti , mai lasa-ti demaroarele sa se racesca ca frigea reductorul
mai tare ca un motor termic secat prea tare, de cred ca sa " topit "si vaselina din el !
Daca motorul nu pornea , nu insemna ca trebuie invartit la infinit !
Pauzele lungi si dese ne aduc numai succese - adica apuca sa se raceasca !

P.S.S

Mai puneti mana si " investiti " si voi !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#202 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2009 - 11:02 AM

Problema la motor e saracia aia de senzor hall de la aprindere. O sa-i dau de cap marti, la atelier, unde avem si demaror la 220V.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#203 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 September 2009 - 01:56 PM

Bai in primul rand multumesc de ajutor tuturor celor inculpati.Costin o sa te sun luni seara sa te intreb daca poti mai devreme de 4 pentru marti.La ora aia am examen si pana ajung la tine se face 6 si nu vreau sa te tin ocupat pana in noapte.Vorbim la tel.

Referitor la model.Dupa ce am plecat noi a ramas Marian cu fuselajul meu,Allen si apoi si typer din cate am inteles.Ei zic ca au reusit sa dea de cap problemei si anume : fisa bujiei fura curent,era ceva in scurt acolo.Dupa ce au scos capacul ala de metal de pe fisa si au conectat decat cablurile la bujie s`a schimbat situatia.Dadea rateuri in draci si din spusele lui Marian mai avea putin si pornea.Apoi au umblat la reglaje (high si low) si n`a mai dat nici un rateu.E posibil daca el spune ca am avut scurt,fisa sa`mi fi mancat acumulatorul de aprindere si probabil d`aia n`a mai dat nici un semn.
0

#204 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 September 2009 - 04:21 PM

Aveti aici un articol cu ce zic baietii despre motorul asta : http://www.flyinggiants.com/forums/fg68/46...kit-engine.html

numai laude bla bla bla si :

Okay, here's the long awaited maiden. Had a few glitching problems with the elevators, soon to be resolved, and the engine went way rich with the cowl on, also soon to be resolved, but all in all a very successful maiden. Great pullout on take-off!

I had the glitching problem appear on my GF26I, according to Jody at Valley View this is always caused by the plug cap not being tight enough, he recommended a hose clamp around the cap in the area of the plug flats, tight enough that the plug cap won't rotate on the plug, I did this and it cured my glitching problem.

On a recent flight I got the same thing, so I landed it and checked, found the hose clamp had loosened up a bit.

Altceva care mi`a atras atentia :

After rocking the prop (18X10) to get fuel to carb, I set the choke, flipped it 4 times and it fired. Choke off, 2 more flips and it runs like a watch! I ran it for a half hour rich, and it seems to run smoothly and it is a strong little critter, with no carb adjustments yet.
Adica tipul asta n`a umblat deloc la setarile din fabrica ale carburatorului inainte sa`l porneasca ?

Aceasta postare a fost editata de shogi: 14 September 2009 - 04:34 PM

0

#205 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 September 2009 - 08:38 PM

Si dupa "n" zile de asteptat si frustrari intr`un final a pornit si rotomacelatorul meu :lol:).Nu avea nici o problema,doar ca senzorul cred ca era montat gresit.A umblat Costin la el si l`a montat sub un anumit unghi.Dupa asta a luat`o din prima si a pornit chiar si la pala de vreo 2 ori :).I`am luat si o elice 3W 19x8 si ii dau sa zaca la rodaj,dupa ce o sa schimb pozitia switchurilor,sferice pe toate comenzile si sa inlocui si furtunele din rezervor ca am acolo niste bule de aer care nu`mi plac.
0

#206 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 September 2009 - 03:23 PM

Baga mare!!!Noi brasovenii deja pregatim doua Suchoi-uri pe benzina crrc 45 si 40 i (Al meu e 40 i si a mers din prima pala!)Din odiseea ta am invatat ceva si sunt bucuros ca te apropii de final!Vezi
ineputul lui AVI.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#207 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 September 2009 - 02:59 PM

Rodajul a decurs perfect ..l`am facut ca la motoarele MVVS si am zis sa fac si un prim zbor.Aici incepe distractia.Iar m`am luat dupa chinezi si am facut comenzile ca in manual.Am reglat motorul si am decolat.O decolare superba.Am tras de profundor si pentru ca aveam raza de comanda prea mica pe el,centrul de greutate ca in manual (alta greseala,trebuia mult mai in spate),la comanda maxima sus avionul zbura drept.Nu am avut ce`i face si am incercat sa il intorc insa eu pe camp,in fata mea vale,n`am mai reusit sa il intorc si a cazut in ea.Pot spune ca am avut si noroc pt ca am iesit din treaba asta doar cu un crac de la trenul de aterizare rupt din panou.Ii refac cg`ul,dual rate mai mare si la zbor cu el.A fost si filmat,cand o sa fac rost de film o sa`l postez.

PS. Motorul este extrem de puternic pentru el (la 10% din turatie decoleaza).Cred ca un 26 mergea perfect pe el.Mi`a iesit si mult mai usor ca in manual.Ei ziceau o greutate de 4,8 - 5,8 kg si mie mi`a iesit cu motorul de 40 (1350g cu tot cu aprindere) la 5,4kg.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 September 2009 - 03:03 PM

0

#208 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2009 - 09:15 PM

Vezi postareashogi, la Sep 20 2009, 03:59 PM, a spus:

Rodajul a decurs perfect ..l`am facut ca la motoarele MVVS si am zis sa fac si un prim zbor.Aici incepe distractia.Iar m`am luat dupa chinezi si am facut comenzile ca in manual.Am reglat motorul si am decolat.O decolare superba.Am tras de profundor si pentru ca aveam raza de comanda prea mica pe el,centrul de greutate ca in manual (alta greseala,trebuia mult mai in spate),la comanda maxima sus avionul zbura drept.Nu am avut ce`i face si am incercat sa il intorc insa eu pe camp,in fata mea vale,n`am mai reusit sa il intorc si a cazut in ea.Pot spune ca am avut si noroc pt ca am iesit din treaba asta doar cu un crac de la trenul de aterizare rupt din panou.Ii refac cg`ul,dual rate mai mare si la zbor cu el.A fost si filmat,cand o sa fac rost de film o sa`l postez.

PS. Motorul este extrem de puternic pentru el (la 10% din turatie decoleaza).Cred ca un 26 mergea perfect pe el.Mi`a iesit si mult mai usor ca in manual.Ei ziceau o greutate de 4,8 - 5,8 kg si mie mi`a iesit cu motorul de 40 (1350g cu tot cu aprindere) la 5,4kg.


E ceva aiurea acolo, daca zici ca trebuia sa tragi maxim ca sa zboare drept! CG-ul ar trebui sa fie la 1/3 de la bordul de atac(sau p-acolo). Sa nu ai unghiul de incidenta aiurea, desi ma indoiesc. Unde zice manualul ca ai CG-ul si ce cursa recomanda ei la profundor?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#209 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 September 2009 - 10:33 PM

elevator : 3/8" up 3/8" down si centrul de greutate spune ei la 95-110 mm (calculat la ultimul profil din aripa,cel mic) ori centrul de greutate la distanta asta iese destul de apropiat de bordul de atac.Nici mort la 1/3 din el.Se pare ca asta e problema generala la modele fabricate de ei.Am mai citit undeva ieri,nu mai gasesc acum linkul de cineva care are varianta cealalta a edgeului,tot de la ei,spunand aceeasi chestie de CG.O sa il fac asa cum stiam si eu,la 1/3 de bordul de atac,adica il dau mai in spate..mut bateriile,pun plumb..vad eu.Cursele poate m`am grabit eu spunand ca sunt foarte mici dar oricum,ca sa trag max de profundor si el sa zboare drept e foarte aiurea.Poate daca lasam cursele asa si centrul de greutate era dupa cum stiam noi,nu ca in manual,nu se intampla asta.
0

#210 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2009 - 11:13 PM

E aiurea rau centrul de greutate, poate se refera la 110 mm de la BA la incastrare.... suna mult mai normal. Iar 3/8" , adica 10mm cursa la profundor, pai nu e nici cat la un trainer de 7,5 cmc. Ar trebui, fiind model 3D sa ai vreo 20 grade pe low rate si vreo 40 pe high.

PS: motorul cum a pornit?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro