Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#121 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 28 August 2009 - 04:02 PM

Vezi postareashogi, la Aug 28 2009, 04:54 PM, a spus:

pauza de tigare ca nu mai pot...

stateam si ma gandeam...a venit conul din aluminiu si tre sa scobesc in el O GALAGIEEE.Voi cum taiati in ele ?Dati`mi idei.

cu bormasina?

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 28 August 2009 - 04:03 PM

0

#122 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 28 August 2009 - 04:05 PM

dremel, pila, una alta. <_<
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#123 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 August 2009 - 05:34 PM

cu laser............si apoi gaurele de 1-1,5mm pe contur trasat cu carioca si sfanta pila semirotunda
Bine ca zboara si....insectele !
0

#124 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 August 2009 - 05:58 PM

Incepem sa ne enervam.Chestia asta cu "de luxul"e alambicata,multe intrebari ciudate,ceri sfaturi de gradinita,....atentie "jucaria", asa cum o stiu eu,trebuia sa aiba un caiet de sarcini facut de un
cunoscator,cu un calcul economic facut cu responsabilitate ca obiectivul sa se "adune" ca sa zboare bine si sigur.Sant curios;pe cutia in care a venit "obiectul "nu scria cam ce motor trebuie si de aici:
elicea,rezervorul(proiectantul recomanda rezervorul care indiferent pe ce combustibil mergi,indiferent ce motor folosesti ,functie de masa pe unitatea de suprafata portanta ,sa te tina in aer 15-18 min)...etc.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#125 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 06:11 PM

flypol daca te enervezi la ce mai postezi ? Edge 540 V2 Deluxe series ...DELUXE scrie pe cutie ..asta este versiunea nu sunt eu mai "de lux" ca altii si cer sfaturi de incepator.ESTE PRIMUL BENZINAR SI MI SE PARE NORMAL SA PUN INTREBARI IN PRIVINTA UNOR PROBLEME CARE NU LE`AM INTAMPINAT LA METANOALE(si da ..si conul intra in discutie pentru ca este primul de aluminiu).Care e problema pana la urma ?Te`a obligat cineva sa postezi ?E cumva limita de pertinenta la intrebari ?Modelul este chinezism,unele din punctele insirate de tine le gasesc,altele nu.Crezi ca mai intrebam de rezervor daca scria pe cutie ?Eu unul il foloseam pe cel de metanol cu toate furtunele cu care a venit pana sa vad problema intampinata de allen la cauciuc si pana sa imi zica si ml gore ca e buba mare daca folosesc metalonaru.

Si ON TOPIC: Am terminat in sfarsit lucrul pe ziua de azi ..o sa va pun poze mai pe seara.A mers struna cu o singura problema si anume : carburatorul are ca o tevusca,o gura neagra care iese din el,de plastic.Aia ma cam incurca la capota.Ce rol are ? Pot sa o mai scurtez ?

Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 August 2009 - 06:12 PM

0

#126 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 August 2009 - 06:37 PM

Era bine daca predai la REMAT conul de aluminiu ( inainte de criza se platea bine la neferoase )
si luai unul de la Lindinger sau de unde stii tu din plastic colorat frumos si cu flansa de aluminiu !
Pe langa faptul ca este mai frumos este si mult mai usor , iar tu cred ca vei avea un model deja greu de bot.
Era doar o idee !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#127 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 07:19 PM

Ma nu prea :) ..greutatea motorului ..cantarit dupa asamblare cu tot cu aprindere,esapament era de 1325 grame,poate sa va zica si ml gore.Pe langa asta am vazut ca putinii posesori,cei cu motoare de 50 au iesit la fix fara plumb pe bot fara plumb pe coada.Vedem cum o sa iasa si asta.

Ce am mesterit azi:
-montat servoaie pe aripi,facut comenzile
-montat servoaie pe fuselaj,facut comenzile
-facut si montat rezervor prigat
-montat motor,aprindere,switchuri,furtunaraie

pozne: in ultima poza se vede in partea stanga pe carburator tevusca de care spuneam.

Socul cum il voi actiona?Sa il pun pe un switch de pe statie sau dau gaura mai mare in capota si bag mana dupa el ?



...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image027__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image025__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image024__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image021__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image022__800_x_1067_.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 August 2009 - 07:22 PM

0

#128 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 28 August 2009 - 07:25 PM

meserie!!!
Ai inceput in forta...cred ca intr-o saptamana e gata definitiv....
sper ca la paulesti il zbori, nu-i asa?:)
Spor!
0

#129 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 07:28 PM

ma nu stiu sincer ..stai sa`l termin si apoi ca mai am destul,plus ca nu am acumulatorii.

poze cu prigatu`

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image018__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image017__800_x_1067_.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 August 2009 - 07:34 PM

0

#130 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 07:35 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image023__800_x_1067_.jpg

0

#131 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 28 August 2009 - 07:56 PM

Iarta-ma!Uneori nici eu nu ma suport!Ideea este ca urmaresc cu foarte mare interes evolutia actiunii tale!Am trecut si eu prin clipe tulburi cind as fi dorit sa ma asalteze prietenii cu sfaturi.Atunci nici nu se visa la internet.Modelul este frumusel si cred ca meriti sfaturi bune si urmarind ce nume te ajuta sigur vei reusi.Ma retrag! Succes!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#132 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 August 2009 - 08:04 PM

Bogdane, deja vad 2 probleme la rezervor:
1. furtunul cu sorb este prea scurt. tre sa fie la mim. 3 mm de fundul sticlei, max. 5mm
2. furtunul de alimentare s-ar putea, repet, s-ar potea sa iti joace feste, si anume, sa se incurce cu fortunul cu sorb. fa-l mai scurt un pic.

la pct. 2 s-ar putea sa gresesc, dar asa vad eu lucrurile.

spor la bricolat in continuare.

RD, ai un fix cu conul ala de plastic. nu neg, este usor, arata bine, dar daca te incadezi in greutate cu unul de Al. de ce nu? eu l-am pus pe cel de al si am mutat un pack un pic mai in spate...

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 28 August 2009 - 08:06 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#133 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 28 August 2009 - 08:07 PM

ai grija cu prigatu....am si eu pe o funtana de 2m cu 3w28i.
cam odata pe an se duce filetul dopului la prigat(de fapt se largeste dopul)...rasufla rezervorul,se opreste motorul in aer....numai belele.
la ultima "sticla" cumparata am bandajat filetul de pe sticla cu banda de teflon pentru etansare,si am strans capacul cu simt de raspundere.
sunt curios daca o sa ma tina mai mult.....
flying is my life...
0

#134 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 August 2009 - 09:25 PM

Vezi postareaallen_g30, la Aug 28 2009, 09:04 PM, a spus:

RD, ai un fix cu conul ala de plastic. nu neg, este usor, arata bine, dar daca te incadezi in greutate cu unul de Al. de ce nu? eu l-am pus pe cel de al si am mutat un pack un pic mai in spate...


Nu stiu ce motor pe metanol maxim ca greutate recomanda producatorul - banuiesc ca nu unul de 1,3 Kg. si daca tot se cunoste propietarul
modelului cu Calin nu strica sa tina cont de ce spune si face Calin - se pare ca pana la urma fiecare gram conteaza .

Dar .. mai bine decat sa i-mi spui mie ca este un fix cu conul - si chiar este un FIX - deformatie profesionala - inclinatie catre design, armonie, echilibru
sau intr-un cuvant - catre frumos ( adevarul este ca si arata urat cu spume dupa ce si oxideaza putin pe langa unul de carbon sau plastic , lasand
la o parte si sistemul de strangere a elicii ) - deh chestie de gusturi - ( vezi cele mai evoluate modele de F3A din composit SPARK, INTEGRAL, OXALIS , WIND etc ) hai mai bine sa il sfatuim pe propietarul topicului de kit-reviw sa mai intrebe pe forum colegii cu mai multa experienta daca furcile alea de cuplaj pe echii sunt bune sau SA LE SCHIMBE CU ARTICULATII SFERICE inainte sa iasa cuplajul filetat din ele - deh - tot un FIX

P.S.

Stii ca inainte de '89 daca se adunau mai multe de 3 persoane se considera intrunire de persoane si tratata ca actiune de subminare - Eu de cate
ori am voie sa recomand CONUL de plastic fara a fi considerat un fix ? - caci acum este abia a II a oara - prima la modelul tau benzinar !

Numa bine !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#135 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 28 August 2009 - 11:45 PM

Furcile sunt asigurate si cu loctit si cu CA.Nu neg,initial am vrut sa schimb tot cu articulatii sferice insa m`am gandit ca furcile astea le`am folosit la toate modelele care le`am avut (ce`i drept asta e cel mai mare) si nu am avut probleme asa ca i`am dat bice.

Referitor la sticla de prigat cu prima ocazie s`ar putea sa o schimb cu un bidonas de la hornbah sau cum ii zice.Inainte de a monta dopul (mama ce termeni) am jumulit tot cauciucul din interiorul lui pentru a nu avea surprize la combinatia benzina+cauciuc si imi fac griji pentru etansare acum.Allen dupa ce am facut pozele am schimbat furtunul de sorb facandu`l mai lung cat despre incurcatura dintre paiele astea nu stiu ce sa zic dar nu cred ca ar fi o problema avand in vedere ca benzina o sa contina si ulei.Nu cred ca isi fac ele nod acolo.

silviu,de la tine am ciordit ideea cu prigatul ;)

Ziceti`mi va rog de chestia aia neagra de pe carburator ca o sa imi manance zilele la capotaj.La ce e buna ? Pot sa tai din ea ?

Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 August 2009 - 11:47 PM

0

#136 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 August 2009 - 12:10 AM

chestia aia neagra e palnia admisiei. Ideal ar fi sa o scoti afara din capota pentru a asigura presiune constanta... Desi personal n-am vazut nici o diferenta enorma daca tineam carburatorul in capota cu gauri de intrare si iesire a aerului suficient de mari. Poti desface suruburile (practic care tin carburatorul), o dai jos si apoi le strangi iar. Piulitele sunt pe cealalta parte si s-ar putea sa fie nevoie sa scurtezi suruburile alea.

Numai bine,
Calin


0

#137 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 29 August 2009 - 12:59 AM

Sa inteleg ca pot merge si fara ea ?Tare ..am scapat de inca o gaura in capota.

Referitor la soc ..am vazut ca e o parghiuta foarte mica si destul de greu de actionat.Dau o gaura mai mare sub capota si bag mana dupa ea ?Sau ma complic si il pun pe un switch in statie ?
0

#138 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 August 2009 - 02:15 PM

NU !! nu poti merge fara ea !!! aia e admisia carburatorului...fara ea nu o sa aiba destul aer si o sa mearga ca naiba....Daca o scoti afara ce are?? Mare branza dai o gaura..


iar la soc ii pui o parghie cu un gablu bowden si scoti sarma afara...si tragi de sarma...


Tu nu te documentezi si tu pe siteuri din afara??/vezi si tu ce au mai facut altii....www.flyinggiants.com

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 29 August 2009 - 02:17 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#139 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 August 2009 - 04:21 PM

Vezi postareaflorin100%, la Aug 29 2009, 03:15 PM, a spus:

NU !! nu poti merge fara ea !!! aia e admisia carburatorului...fara ea nu o sa aiba destul aer si o sa mearga ca naiba....Daca o scoti afara ce are?? Mare branza dai o gaura..

??! Io am acelasi carburator pe mvvs si fara nici o palnie. Si mere lux.


0

#140 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 29 August 2009 - 04:31 PM

asa a venit fara palnie?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#141 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2009 - 04:34 PM

Motorul tau necesita un soc simplu format dintr-o tija de otel de 1,5 sau 2 mm diametru fixata in L si cu siguranta pe pirghia carburatorului.Tija trebuie sa ajunga la 5 mm de iesirea celei mai
apropiate guri de admisie aer din capota linga elice unde poti sa o indoi la 90 grade pentru a pute fi actionata(usor de impins pe soc si usor de extras pe direct)Trebuie sa prinzi pe unul din suruburile de fixare motor o lamela de 20x 10 mm din aluminiu gaurita 6 mm (pentru prindere)si 3 mm pentru trecerea tijei.Obti un sistem simplu si eficace.Regeritor la "difuzorul" de plastic al carburatorului
lasa-l acolo chiar daca nu-ti incape sub capota.Ce rol are? Daca esti curios si urmaresti cumva motoarele de F1 au cite un efuzor(asa se cheama)pe fiecare cale de admisie avind cintare de aer la
injectie separate pe fiecare cilindru. Parabola gurii de admisie este studiata ca sa permita evitarea fenomenului de "capac" la trecerea aerului tangential care creste rezistenta specifica de absorbtie.
Mai simplu : fara piesa aceasta e ca si cum modelul ar evolua la o altitudine mai mare cu 500-700 m .Sa vezi ce conteaza la reglarea regimului optim al carburatorului.Walbro recomanda ca
admisia aerului sa se faca dintr-un mediu lipsit de sub sau suprapresiuni(de la interior)Eu am pus pe toate cele 3 motoare pe benzina alimentare de sub capota si merg excelent.
Oare de ce am revenit la problemele tale? Mi-e drag sa vad modelele altora zburind bine iar efortul tau este remarcabil.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#142 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 29 August 2009 - 06:34 PM

Multumesc de aprecieri.Se pare ca m`au tepuit rau chinezii cu datele despre montarea motorului.In manual scrie ca distanta de la panoul de foc si pana unde vine elicea este de 150 mm.Din noroc poate ..gaurile care erau date in batiul cu care a venit motorul erau exact pentru distanta asta.Adica de la panoul de foc si pana unde venea elicea aveam fix 150 mm.Buuuun...am montat motorul.Cand sa pun capota ..teapa...distanta era prea mica.Trebuia sa am cel putin 200mm ca sa poata sa iasa din capota axul cum trebuie.Pacat ca am descoperit asta dupa ce am bricolat capota si acum am 80% din partea de jos a capotei taiata.Asta este :lol: ..trebuia sa ma gandesc dinainte.Am lasat si "palnia" la locul ei si parghia de care se actioneaza socul este iesita din capota in partea de jos.Am acces usor la ea.Alta faza care m`a enervat,tot dupa datele lor,montand motorul si apoi capota am observat ca axul nu iese perfect incadrat pe gaura ei.Este perfect pe mijloc dar cu vreo 5 mm mai jos.Asta e acum ..il las asa si cred ca o sa renunt si la conul de aluminiu pentru ca pur si simplu nu am cum sa`l montez.Pe langa faptul ca piluita cu care a venit este mai mica decat axul motorului,nu am nici loc unde sa`l pun pentru ca butucul elicii este foarte mare.Normal motorul a venit cu o piulita pe ax urmata de o contra piulita.Punand elicea am obs. ca nu mai am nici macar loc sa montez ambele piulite asa ca am ramas doar la a doua(contrapiulita).

Aceasta postare a fost editata de shogi: 29 August 2009 - 06:37 PM

0

#143 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 August 2009 - 08:51 PM

Vezi postareaflorin100%, la Aug 29 2009, 05:31 PM, a spus:

asa a venit fara palnie?



dap. Ce-i drept acum vad la "face lift" ca are un fel de palnie dar mult mai mare. Niciodata nu mi-am pus problema dar tot timpul am crezut ca scopul palniei e fix scoaterea sa afara din capota unde presiunea este mai mare... nu stiu, doar presupun.

Uite motorul meu:
http://shop.lindinger.at/images/L45017.jpg



si acelasi motor cu "face lift":
http://shop.lindinger.at/images/L72556.jpg


0

#144 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 29 August 2009 - 09:42 PM

palnia mai bine spus trompeta are rolul de ajutaj si ajuta carburatorul mult mai bine , fara ea nu mai e asa de dinamic motorul ... vedeti la masini pe carburatie cele mai multe au trompete - palnii cum spuneti voi.
0

#145 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 August 2009 - 01:54 PM

Sa vedem ce putem face! 1.Faptul ca ai decupat zdravan capota la partea inferioara nu face decit bine;ai acces usor la motor,la furtune si reglaje si....ai aer de racire din belsug.La CAP232-ul meu
am procedat la fel dat fiind ca nu puteam sa acopar "butoiasul"exhaustorului.DL se raceste bine si merge perfect.De sus capota se va vedea bine si in aer...sa zboare!!! 2.Cam la toate modelele trebuie
sa existe un spatiu de 2-3 cm in care sa poti culisa capota motorului,facut special ca sa preia fel de fel de lungimi de motoare.Incearca sa presezi usor spre spate ...ar trebui sa castigi 10-15 mm ca
sa poti aseza frumos flansa butucului motorului si implicit flansa conului.Stop! Ma mai uit o data la pozele tale si revin.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#146 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 30 August 2009 - 01:58 PM

Pai e presata la max ...pot insa sa fac altceva.Dau jos motorul si prelungesc gaurile spre sus ca sa il aduc central pe gaura din capota dar mi`e ca de la vibratii ,fiind gaurile ovale,ar putea aluneca inapoi jos. :wacko: .Nu reusesc sa aduc cele 2 servouri de pe profundor la acelasi nivel si chiar nu inteleg de ce.Am activat mixul din statie,am tijele egale ca lungime,am reglat din sub trim fiecare servo sa fie pe pozitia corecta si tot unul urca mai repede ca celalalt.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 30 August 2009 - 02:04 PM

0

#147 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 August 2009 - 02:35 PM

Poti lasa motorul asa cum este.5 mm nu va afecta tinuta de zbor nici cuplurile de tractiune.Ai dreptate .Daca ovalizezi mai mult strici.Totul e ca pozitia conului sa dea bine la estetica.Ca sa aliniezi
flansele elice si con roaga un strungar sa-ti faca bucse distantiere mai mari la montarea motorului(asemanatoare cu cele din kit-sa zicem mai lungi cu 5-10 mm)cu 6,5 mm la gaura.
Daca tijele de comanda,pirghiile de control,pozitia servourilor pe batiu sint perfect egale ar trebui sa ai ,la reglaje corecte din emitator,viteze si epa egale.Eu am inversat intii servourile si am avut
noroc vitezele de reactie s-au inbunatatit.E drept pe profundor dreapta am o cursa cu 1,5-2 mm mai mare dar in zbor,la modele asa grele nu se simte.Fii convins ca din 10 servouri ,chiar hitech,
2 sau 3 vor avea viteza de reactie diferita de celelalte.M-am uitat cu atentie la pozele cehilor de la telink.Au un Stearmen..........Of,of M-ai imbolnavit!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#148 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 02 September 2009 - 09:39 PM

Astazi a venit si conul de plastic (am renuntat la cel de Al din motivele de mai sus) si cu ocazia asta am zis sa fac si o proba de centru de greutate modelul fiind complet echipat in afara de acumulatori.Asa cum ma asteptam,in momentul de fata centrul de greutate este in zona unde incepe eleronul,deci mult in spate.Acum nu stiu si nici in carte nu scrie.Centrul de greutate se face cu plinul facut sau fara ?

Vineri o sa ajung in Bucuresti si dau o fuga si pana la Hornbach sa iau vreo 2 sticlute de 500ml ca sa schimb sticla de prigat.Mai am de luat acumulatorii si sper ca prin 16-20 sep sa ii fac si rodajul,cu ajutorul vostru daca se poate,pe Chitila.

Inca o chestie de care nu sunt sigur.Cu ce ziceti sa fac rodajul ? Merge cu elicea care o am in dotare (xoar 22x8) sau sa iau alta mai mica ?
0

#149 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 02 September 2009 - 10:43 PM

Vezi postareashogi, la Sep 2 2009, 09:39 PM, a spus:

.Acum nu stiu si nici in carte nu scrie.Centrul de greutate se face cu plinul facut sau fara ?

Fara se face ...
Fain modelul, sal stapanesti sanatos :(.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#150 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 02 September 2009 - 11:31 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Sep 2 2009, 10:43 PM, a spus:

Fara se face ...
Fain modelul, sal stapanesti sanatos :(.


Da de ce?. Tu in general zbori modelul fara combustibil?
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro