benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models
#62
Postat 16 August 2009 - 09:03 PM
#63
Postat 16 August 2009 - 10:11 PM
florin100%, la Aug 16 2009, 11:03 PM, a spus:
Vessurie din cate stiu sunt numai prin state.O sa ma uit dupa anumiti producatori.pe mine ma interesa in principal ce marime si ce pas.Avand in vedere ca toti spuneau de 20x8 la asta am ramas.Astept si parerile voastre insa.
#64
Postat 18 August 2009 - 06:31 PM
#66
Postat 19 August 2009 - 07:21 AM
florin100%, la Aug 16 2009, 10:03 PM, a spus:
e caca.. mai sunt ba nu ai folosit tu..... Din experienta ta vess .. si din ce am citit pe net dar mai sunt si altele. Mejlik am citit si despre metts ca mai foloseste lumea ... lucian foloseste menz iar prin state nu toti folosesc vess.. sunt booly bambula .. multe... nu mai fi absolut ca te sparg.... Atty acum cativa ani era multumit pe mvvs 26 de biela si Allen foloseste top flight cu succes. Asta din urma nu as folosi-o... totusi.. stiu cazuri in care s-a rupt singura in timp ce se invartea.
Intradevar din ce am citit toti zic despre vess ca sunt cele mai bune.. dar nu gasim in romania si e complicat.
Gasesti la lindinger mai multe marci... unele mai obscure.. gen maro :)
Per total si eu as recomanda ceva folosit de altii si nu as face experimente pe banii mei.. si intradevar as vrea sa scot pana la ultima picatura de putere din motor dar nu as fi asa vehement ca florin.. cu toate ca daca nu impingi limita mereu, asa cum vad ca vrei sa faci tu si cum nu mai fac eu, nu ajungi departe
Bafta... Avionu e superb... sper sa iti mearga si ma bucur ca ai tupeu sa treci mai departe... nu vrei un ultimate ? :)))))))
#67
Postat 19 August 2009 - 09:25 AM
sambata am avut ocazia sa testez o elice WEBRA. am fost f multumit de randamen ei, dar din prostia mea am rupt-o.
MARO... este asa si asa, cu o clasa peste top flight.
in Germania de exemplu, majoritatea folosesc Metz-uri, datorita raportului calitate /pret, pe modele medii (nu cele high class)
acum ramane alegerea ta ce sa folosesti.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#68
Postat 19 August 2009 - 09:27 AM
Bai voi nu veniti pe strejnic ?
Aceasta postare a fost editata de shogi: 19 August 2009 - 09:29 AM
#69
Postat 19 August 2009 - 10:52 AM
Daca tot dai comanda pe lindinger de ce sa iei top Flait si sa nu iei una calumea...ca la pret astea de lemn oricum sunt eftine
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 19 August 2009 - 10:55 AM
#71
Postat 19 August 2009 - 01:03 PM
#73
Postat 19 August 2009 - 03:48 PM
shogi, la Aug 19 2009, 04:24 PM, a spus:
bogdane, nu pune Top Flighfssssss, ca sunt naspa rau. eu mi-am invatzat lectia, dar deh, de nerabdare sa scot modelul la aer, am luat din astea. dar mare greseala am facut. asa ca mai bine faci matale comanda la lindinger si gata.
ps: cand faci comanda la ei, da si mie de veste ca vreau 2 chestii de acolo, mici si ieftine.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#74
Postat 19 August 2009 - 04:55 PM
#77
Postat 19 August 2009 - 08:19 PM
vezi hobbico avistar si un giles 202 cu motor 15cmc 4 timpi.Am facut praf un extra 300s de la born din nepricepere si puteam creea un dezastru .Am un cap 232 Hangar 9 de 2.05 m
anvergura cu urmatoarea dotare: servouri ieftine ,cam lente MG 946(in acest moment toata lumea ride !) alese din 20 buc.cu cursa egala si revenire la punct 0 sigura,care s-au comportat bine in zbor,
receptor fasst de la futaba alimentat de un pachet 4.8v 4000mA(este nevoie -servourile consuma multicel) ;pentru eleroane am facut alimentari directe dintr-o rigleta de distributie ,la fel si la servourile
profundorului(cere putina indeminare dar provizoriu inlocuieste o parte dintr-un powerbox care nu este deloc ieftin.Atentie !Nu este varianta cea mai buna,La Lindinger gasesti powerbox sub 80euro
si poti alimenta sigur din una sau doua surse 8-12 servouri (la un model sub 5 kg eu nu as folosi) Pentru alimentarea aprinderii motorului pe benzina este suficient un accu de 2500 mA,are #$%&%#$$,
si un switch normal cu alimentare ,de preferinta de calitate(curentul absorbit de aprindere este sub 0.6A).Pentru alimentarea receptorului trebuie un switch de minim 10amperi(se gasesc)
Sa nu crezi ca DL50 este o chestie comoda ! Sigur modelul tau va sta in hovering cu un GF 26 de la crrpro bine rodat si reglat.Eu am unul pe un prototip de Wilga de 2m.si este arhisuficient.
1.DL 50 iti pune in bot 500 gr.in plus si cu toate ca poti pune servourile pe coada fuselajului o sa cari greutate inutila -
2.Cap 232 are 5,9 kg si este cosmar sa-l zbori cu motorul DL 50 in plin-puseurile de putere la acceleratie sint greu de controlat.Duminica la Sinpetru am zburat usurel cu motorul la jumatate
si asa era prea mult.Daca incerci urcare pe verticala pleaca uniform accelerat si ai impresia ca nu-l mai poti opri.
Ideal meste un motor de 36 cmc dar sint scumpe. Si crrc de 45 este mare.Florin zboara de vis un Yak carden cu un motor asemanator mai mare cu mult decit 540 -ul tau si are o rezerva de putere de peste 30%.La zbor nu te pot ajuta -la reglarea motorului da ! Succes! Cauta un ajutor la zbor -eu asa am facut si modelul meu zboara! Nu uita sa fixezi bine rotile !!!!!!
#83
Postat 22 August 2009 - 05:23 PM
1.Monteaza cu grija rulmentii-folositi ulei de montaj deoarece rulmentii intra greu.Fa rost de o presa cu deschiderea de 100 mm va fi mai usor si nu vei fi tentat sa bati cu ciocanul
2.Atentie la fixarea boltului bielei la piston-montat gresit si neasigurat va zgaria cilindrul
3.Era sa uit ! Spalati toate componentele inainte de montaj!In general in kit piesele vin usor gresate insa am gasit fire fine de pulbere.Gresati cu ulei pulverizabil !Nu degripant!
4.Dati atentie stringerii bielei pe arbore -din constructie stringerea este limitata insa puteti rupe usor surubul si va fi greu de scos.
5.Nu am incredere in izolantul trimis de chinezi.Izolati flansele cu izolant rosu auto-luati unul scump caci sigur este bun.Nu exagerati cu izolantul -un fir de 2mm este de ajuns
rectificarea flanselor este foarte buna.Stergeti cu diluant 509 restul de pasta astfel imbinarea nu se va vedea.
6.Atentie mare la montarea bucsei ax motor -la stringere maxima jocul radial sa nu depaseasca 0.1mm(daca aveti surpriza sa bata peste 0,3mm reclamati la furnizor!
Se poate sa nu aveti in kit un carburator original Walbro.Nu disperati si nu-l desfaceti imediat daca motorul nu porneste.Reglajele vin la 1,5 cursa deschisa.Daca nu porneste la a 10-a
pala nu incepeti sa reglati decit jiglerul de maxim(high) si numai dupa incalzire reglati usor reducind minimul(Low).Nu turati motorul la rodaj mai mult de 2000rot/min.Rodati 2-3 litri
de benzina 95(nu 98 la rodaj) cu ulei 2timpi 1/30.Am montat unul pentru amicul Feri/Boat si s-a rodat bine urcind dupa 5 litri benzina usor la 7800.
Oricum pretul kitului justifica efortul de montaj.Daca nu gasesti mecanic pina in 10 sept.ma ofer sa te ajut la montaj si rodaj...dar trebuie sa vi la Brasov.Succes!!!
#85
Postat 26 August 2009 - 01:56 AM
Servo Futaba S3152 Digital Standard 89,00RON
A powerful, low-cost digital servo for demanding applications.
This servo was developed for use primarily in fixed-wing model aircraft and helicopters. The output shaft is supported in one ballrace and a special double bush.
Wireless construction for excellent vibration resistance.
Specificatii:
Dimensiuni: 40 x 20 x 38 mm
Masa: 42.5 g
Tensiune de lucru: 4.8 volti
Moment: 5.2 kg-cm
Viteza: 0.17 sec/45°
Putere de sustinere: 13 kg-cm
Tensiune de lucru: 6 volti
Moment: 6.5 kg-cm
Viteza: 0.13 sec/45°
Putere de sustinere: 16.3 kg-cm
o fi pe bune ?
#86
Postat 26 August 2009 - 06:55 AM
A doua: vineri plec in concediu pt. 10 zile, daca iti vine kit-ul de motor, abia dupa 4 septembrie il vom putea monta.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#87
Postat 26 August 2009 - 07:48 AM
#89
Postat 26 August 2009 - 02:16 PM
ml gore ...vad ca inca n`a venit cu toate ca saptamana asta trebuia sa vina.daca nu vine pana pleci tu nu`i problema,il facem dupa 4.multumesc inca o data.
#90
Postat 26 August 2009 - 02:21 PM
profundor si eleroane cite 2 x HS5645 de la Hi Tech cu angrenaj compozit,directie 1 x HS 645 MG cu corzi de 0.7 otel din 6 fire,motor S3003futaba.Eu folosesc combinatia asta pe cap232 80"si
merge bine. Am incercat si MG 946 de la TowerPro peste tot plus S3003 la motor si s-au comportat multumitor la zbor destul de violent(varianta este putintel mai lent insa ieftina=sub 500 lei).
Oricum la "beletzea" ta de model hitecurile nu sint rele insa bugetul sare de 700.