shogi, la Aug 9 2009, 06:42 PM, a spus:
http://cgi.ebay.com/CRRC-GF40I-40cc-Petrol...4#ht_3148wt_939
Tot ce ti-am spus eu nu a fost sarcasm , am fost primul care ti-a spus ca 50 e mare,chiar foarte mare , enorm de mare ,
grandios de mare iar colegi cu mult mai multa experienta ca mine au si argumentat acest lucru !
Ti-am explicat ce este cu UBEC-ul si digi switch-ul etc si ca nu ai nevoie de powerbox la modelul asta !
Daca era sarcasm spuneam sa pui un 60 cu inca un rezervor de minim 500 ml pentru ulei de fum cu miros de
scortisoara si cu pompa de fum Silivan si pack-uri LiPo 2S de minim 2100 mA ca consuma mult pompa de fum si ca
in combinatia asta sa te tii frate spectacol : il depaseai in verticala pe Gagarin iar norul de fum camufla modelul mai
bine decat cuirasatul Tirpitz ( doar cu raze X il mai vedeai )
Dar vezi tu nu am spus asa ! Da daca tu o tii pe a ta : de 40 ce ziceti , da de 35 ati auzit, ce parere despre Roto , da parca are aceeasi
greutate ca ala de 50 , asa ca parca tot ala de 50 e bun ! Pai ce sa mai spunem !
Ti-a spus Florin ca are la Lindinger ! Ti-a spus MlGore ( si din practica - nu dupe site-uri ) ca GF 26 nu merita . Mada ti-a dat trei variante !
Cel mai bine trimite un e.mail la producator avion si pune o intrebare !
P.S.
mai bine ma apuc de pictat pe bob de orez ca Filosiofia nu i-mi place !
Nu este rautate in ce am spus ! Dar un ton mai " sarcastic " de multe ori ambitioneaza !
Am vazut modele grele care devin un chin la aterizare ! Si sa nu faci economie la Ubec si sa iei unul
slab ca benzinarele vibreaza tare si e pacat sa faci praf toata investitia de la primul zbor !
Stii cum zboara Katana 120 Sebart - ca un depron de indoor ! Incredibil ! Dar sa o tii in greutate !