Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#1 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 02:00 PM

Azi s`a dat comanda la unguri prin intermediul unui prieten.Sper ca pe saptamana viitoare sa ajunga.

Specification:
Wingspan - 77.5ins (197cm)
Wing area - 1023 sq.ins (66 sq.dm)
Suits - 120-160 2-stroke. (180 4-Stroke)
Factory covered with Profilm
Length - 71.0ins (179.0cm)
Approx flying weight - 10.6-13lb (4.8-5.8kg)
Servos - 6 x 6.5kg high powered

Motorizare am ales DL-50,la servomecanisme o sa ma mai gandesc.Inca nu stiu cum sta treaba cu power boxul(nu stiu cu ce se mananca sincer si as vrea sa aflu daca sunt binevoitori sa`mi povesteasca),o sa am lipo 2 celule 1200 cu ubec de 3A pe aprindere,lipo 2200 2 celule ubec 8A pe receptie.Alta chestie la care ma gandesc sunt switchurile.Banuiesc ca trebuie unul pentru fiecare(aprindere,receptie).Digiswitchul ala cu ce se mananca ?Are cumva 2 iesiri sa`l pot folosi si pe receptie si pe aprindere?Mai multe detalii si despre el daca se poate.

un filmulet de prezentare http://www.telink.eu/_/edge540_1/ (nu stiu in ce zimbabuigeana de limba e)
cam asa zboara cu 50`ul http://www.youtube.c...h?v=MMi5m4xBWK8


Fiind primul benzinar indraznesc sa va cer ajutorul in special la montarea motorului.Daca este cineva,Ploiesti sau Bucuresti care vrea sa`mi dea o mana de ajutor la montaj ar fi perfect.

Din ce am citit despre model si in special despre vietnamezii de la Seagull Models sunt numai cuvinte de lauda cu exceptia a 2,3 persoane care nu au fost multumiti de modelul Corsair de la firma in cauza.Erau vreo 5-6 pagini numai cu vorbe bune in rest.Era insa o chestie care mi`a sarit in ochi si anume toate modele lor duc lipsa de lipici pe la panoul de foc si prin alte parti ale fuselajului.Asta o sa completez eu cand o sa vina modelul.Cam atat...mai multe dupa ce ajunge.

P.S. Ampenaj orizontal demontabil :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: JP5500020_2137.jpg
  • Imagine atasata: JP5500020_2138.jpg
  • Imagine atasata: JP5500020_2139.jpg
  • Imagine atasata: JP5500020_2140.jpg
  • Imagine atasata: JP5500020_2141.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 07 August 2009 - 02:11 PM

0

#2 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 August 2009 - 02:28 PM

frumos model
cat ai dat pe el ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#3 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 02:30 PM

pana la mine acasa 1200 ron :) ...nu cred ca mai tre sa va dau motive de ce l`am luat.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 07 August 2009 - 02:31 PM

0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2009 - 03:24 PM

Sa il stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii !

Sfatul meu :

1 ) Intreaba, cerceteaza, cere sfaturi, caci eu nu ma pricep vis avis de motorizare.
Am vazut ca motoare de 50 - 55 pun colegii nostrii pe modele mult mai grele pana la 8 - 8,4 Kg.
Modelul tau echivaleaza pe undeva cu Katana 120 de la Sebart pe care MlGore a pus un 3W de 26 parca si zbura
impecabil.
Cu 50 cred ca o sa fie supra supra motorizat si sa nu se dezmembreze la ce cuplu o sa aiba !

Iese ca Trabantul cu motor de Ferrari ! Nu sunt sigur ! Tu intereseazate la cine se pricepe !

Eu as fi pus un Saito 150 4T ( dar este cam scump carburantul dupa ce incepi sa zbori )

2 ) Nu te complica cu Power Box la marimea si greutatea asta !
Pune un DigiSwitch Dublu de la FlightPower sau un Emcotec ( asta ultimul mult mai sofisticat, dar cred ca si mai scump ).
Cu doua packuri 2S de 1600 mA nu ai probleme pe receptie !
DigiSwitch-ul cat si Emcotec-ul au si rol de UBEC deci nu mai ai nevoie !
Amandoua folosesc cate doua pack-uri LiPo 2 celule cuplate simultan - se consuma unul , comuta pe celalalt
Aprinderea are separat pack-ul ei cu interupatorul ei ( pornita sau oprita )

3 ) Pune servouri cu moment de 10 Kg

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 August 2009 - 03:27 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 05:29 PM

Cam mare motorul pt modelul asta. As merge pe un 35 cmc China sau un 28 de la 3W. Ideea e sa-ti iasa cat mai usor. Katana mea are 5kg la 78dm2 suprafata, al tau are doar 66dm2, deci ar trebui sa incerci sa obtii o greutate cat mai mica. Nu fa greseala sa iei motor chinezesc de 26cmc ca nu o sa-l traga.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#6 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 07:05 PM

multumesc de raspunsuri ...referitor la motor:
26 nu pun pentru ca mi s`a mai spus si m`am gandit si eu ca este mult prea mic.Problema e alta...in romanica noastra nu gasesc decat 26 si 50.kitul acela de 40 mergea la fix dar nu mai este pe stoc.Daca are cineva o idee pe unde gasesc un 35 sau un 40 montat (benzina neaparat) rog sa`mi trimita pe privat.
Servomecanisme o sa fie probabil ceva digital pe la 6-6,5 kg forta.Digiswitch..am notat.
Urmatoarea intrebare care imi vine in minte.Pentru aprindere pot folosi orice fel de intrerupator ?gen unul de la receptie.Modul in care se asambleaza montajul aprinderii este corect ? : Din intrerupator iese un cablu conectat la aprindere,celalat cap din intrerupator vine conectat in ubec iar ubecul in lipo.Am dreptate ?

P.S.Din cate am citit pe forumurile din afara este un domn care are un DA-50 pe modelul asta.nu i s`a dezintegrat doar ca a decolat in 3 metrii si este destul de vitezoman.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 07 August 2009 - 07:10 PM

0

#7 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 07:17 PM

Io-te ce am gasit pt. tine: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...&hl=benzina
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#8 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 August 2009 - 07:22 PM

50cc pentru 2m e muuult prea mare...o sa fie foarte greu si foarte supramotorizat...cauta si tu combinatiile astea 2m-50cc pe flyinggiants si ai sa vezi ca nu e tocmai reusita...3W 28cc eu zic ca e bestial pt modelu asta...si chiar cred ca se apropie de dl50 ca putere

3w gasesti la aeropower...si tot ce ai nevoie (canistra, aprindere etc.. )

modelul e super! imi place mult schema asta de culori chiar daca nu stiu cat de vizibila ina aer...sa ai parte de zboruri cat mai frumoase!

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 07 August 2009 - 07:24 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#9 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 07:22 PM

stiu despre ce e vorba,am vorbit cu baiatul acum cateva zile insa nu gasesc pe nicaieri esapament

florin multumesc insa UNDE GASESC MOTORUL ASTA ?...aaasa .multam de raspuns

acu am vazut 510€ ...cam iese din buget(dublu)

Aceasta postare a fost editata de shogi: 07 August 2009 - 07:26 PM

0

#10 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 August 2009 - 07:25 PM

am scris in acelasi timp :) (vezi ca am modificat postu anterior :) )
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#11 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 07:27 PM

Sau, daca te tine punga: http://www.flighttech.it/main/scheda_prod....45;77;73;51;55;
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#12 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 07:29 PM

am citit..multam


ml gore pai cu 20€ mai ieftin..asa mai bine il luam pe cel de la aeropower.Oricum caut ceva mai ieftin pentru ca depasesc bugetul cu muuuult asa.
florin-pe dedesubt e gri complet

Aceasta postare a fost editata de shogi: 07 August 2009 - 07:30 PM

0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2009 - 07:31 PM

3W ! e clasa BMW, Mercedes ..... la motoare aero !
Dar si pretul va fi pe masura ! Oricum merita din plin !
Buget sa ai !

3W-28i 508,00€-TVA

sau

3W-28i CS 657,00€-TVA

Pe intrados as recomanda autocolant sau oracover ROSU ( dungi late ) - vezi schema culori Sebart-urile pe dos !
Se vad pe cer bestial si la " 1 Km " !!

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 August 2009 - 07:36 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 07:31 PM

3W avea si ZOD de vanzare, SH. Crede-ma, face toti banii. Eu l-am luat nou pe cel de pe Katana si, cu toate ca modelul s-a ingrasat cu 400 grame, acum urca pe verticala de nu se vede, cu chinezaria de 26cmc abia daca statea in hover. Ca idee: Chinezul rodat invartea o elice 18*6 cu 7200 RPM, 3W invartea o elice 18*8 cu 7800 RPM cu amestec bogat, pt rodaj.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 07:34 PM

PS: O toba pt. ala de 40cmc cred ca gasesti sa o faci la un atelier de sudura, din ceva spray de AL si niste teava.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#16 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 07 August 2009 - 07:46 PM

nu ma complic sa fac toba.daca il gasesc cu totul ok daca nu ..nu.Stiu ca 3w`ul ala face toti banii insa nu dispun de atatia.E greuuuuuu sa fi student si sa mai ai si virusu asta :D.Inca mai caut alternative.
0

#17 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 August 2009 - 03:50 PM

da..deci problema motorului ma da peste cap rau de tot.Pe unele siteuri care au modelul la vanzare spun ca se pot pune pe ele motoare de la clasa 120 - 160 2 stroke.Din cate stiu eu 160 reprezinta 26cmc.Ce`i drept sunt metanoale,dar totusi.Asa mare diferenta este intre un benzinar de 26 si un metanol de 26 ?La greutatea lui (Approx flying weight - 10.6-13lb (4.8-5.8kg)) nu credeti ca ar merge si un benzinar de 26 ?(ma refer la cel de care zicea real design mai sus,cel chinezesc).Nu dau pe nicaieri de un motor de 35-40 iar 3w`urile sunt mult prea scumpe pentru bugetul meu.DAMN
0

#18 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 August 2009 - 04:55 PM

comparatie intre dl 50 si ROTO 35 VI un motor despre care am citit numai laude.

dl-50 - 1277 ron
roto-35 vi - 1650 ron

Capacitate: 50.8 cc
Bore x Stroke : 43mm x 35mm
Masa : 1570 grame (cu toate accesoriile)
Carburator : Walbro
Putere maxima : 5.2 cp la 7500 rmp
Domeniul de turatie: 1350-9000 rpm

Capacitate: 34,8cc
Putere maxima: 4,4
Domeniul de turatie: 1350-7800 rpm
Masa: 1480 g (cu toate accesoriile)

Florin,m`am uitat pe flying giants si nu am gasit nici o informatie cu referire la neconcordanta dintre motoarele de 50 si modelele de 2 metrii.Privind la comparatia de mai sus vad diferente mici intre cele 2 ( 90 grame la greutate,la caluti 0,8 CP implicit si la turatie ) deci,de ce nu as putea pune un 50 pe el ?Problema dezmembrarii iese din calcul atata timp cat mai sunt persoane care zboara de ceva timp din cate am vazut desert aircraft de 50 pe modelul asta.
0

#19 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 08 August 2009 - 07:40 PM

gasesti si MWS de 35cc pe Lindinger.at
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#20 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 August 2009 - 11:25 PM

l`am vazut ..e aproape identic cu asta de mai sus la caracteristici.spune`mi te rog care ar fi minusurile daca as pune 50`ul de mai sus.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 August 2009 - 07:05 AM

Vad ca ti-e drag rau de tot de 50 !
Pune-l si o sa vezi daca iti place ! Cum o sa fie - ????? cine stie !
Ma repet :
am vazut 3W 55 sunt pe modele de 2,3 m si peste 8 Kg ! Ei de ce nu au pus oare 3W 80 ? - sau poate or fi unii care au pus !
In general producatorii de modele recomanda si ce tip de motor sa pui ! Nici odata sa nu iei extremele recomandate de ei
( nici minim nici maxim ) decat daca stii sigur ce vor face !
La al tau recomanda benzina ? Daca nu atunci vezi motorul de mijloc pe metanol poate chiar putin peste , si vezi ce greutate are cu toba cu tot !
La benzinar se va adauga la greutate motor si aprinderea si pack-ul pt. aprindere , si distantierele de aluminiu daca nu le are motorul + suruburi
si toba daca nu are , si bujie etc . si vezi ce diferenta obtii cu 50 - ul care il vrei tu fata de un metanol.
Asta va insemna greutate in plus, plumb in plus pt. achilibrare ( asta doar daca iese mai greu ) si nu in ultimul rand daca este si mai puternic un cuplu care
va deranja rau de tot !

Cum a spus Florin 100 % ca era Yak-ul cu motor de 120 pe care l-ai avut si tu parca ! Cum accelera cum sarea in toate directiile si urca
vertical cu acceleratia la jumatate !!

P.S.

Un O.S. 160 FX are 925 de grame tu deja ai la 1,5 Kg si nu stiu daca ai pus si ce am insirat eu mai sus ( pack, aprindere, etc )

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 August 2009 - 07:08 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 August 2009 - 09:31 AM

Vezi postareashogi, la Aug 9 2009, 12:25 AM, a spus:

l`am vazut ..e aproape identic cu asta de mai sus la caracteristici.spune`mi te rog care ar fi minusurile daca as pune 50`ul de mai sus.

o sa fie foarte greu...foarte greu de bot si vei adauga si plumb o gramada in coada...o sa zboare foarte repede din cauza greutatii...Nu o sa iti faca ABSOLUT DELOC 3D. o sa fie mult prea supramotorizat. Din cauza cuplului mare nu vei reusi niciodata sa il trimezi...etc..etc...

Mai vrei sa iti mai zic? ca mai sunt destule
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#23 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2009 - 10:06 AM

Shogi, problema ta e ca nu stii ce vrei. Vrei caramida zburatoare? Pune-i motor greu si puternic si vei avea un avion rapid si greu manevrabil. Vrei 3D? Atunci ai de lucru. Trebuie sa gasesti compromisul ideal intre putere si greutate. Nu uita ca singura constanta din ecuatia ta e avionul, pe asta nu o mai poti modifica pt. ca o ai deja. Chiar, de ce nu ti-ai pus problema de costuri inainte sa-l cumperi. Eu, cand ma apuc de un nou avion, stiu dinainte sa-l cumpar cu ce motor il dotez, cu ce servouri, cu ce accesorii si cu toate aste tot ma mai ard din cand in cand din cauza specificatiilor eronate furnizate de producatori pt. unele componente. (vezi motorul de 26 chinezesc pus pe Katana care e mult mai slab in realitate decat pe hartie si tot la 3W am ajuns in final).

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 09 August 2009 - 10:06 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#24 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 03:56 PM

@REAL DESIGN - pe unele siteuri scrie in dreptul recomandarii motorului benzina de la 35 la 50cmc,pe alte siteuri asa cum am zis mai sus scrie 120-160 metanol.Era un domn in afara care a pus pe modelul asta un 120 ax dupa care a adaugat o greutate de 430g si nu tragea deloc bine.Greutatea care am spus`o mai sus in comparatie este cu tot ce vine motorul,inclusiv aprindere,distantiere,esapament dar fara packuri.Eu zic ca se va echilibra perfect cu 50`ul si in caz ca o sa fie putin greu de bot mut packurile mai in spate ca oricum o sa fie vreo 3 deci am ce muta.La yak nu era deloc cum spui tu,cel putin la al meu.S`a echilibrat perfect fara nici un pic de plumb,cand dadeam blana modelul is mentinea traiectoria...ca sa nu mai zic ca la ultimele zboruri incepusem sa fac si hoover cu el.

@florin100% - am scris mai sus cum sta treaba cu centrul de greutate.

@MLGore - de vrut stiu ce vreau.Vreau un model care sa poata faca si 3d.Problema costurilor mi`am pus`o dinainte,logic,nu ma implic in nici un proiect inainte sa pun pe hartie ce si cat ma costa chiar daca,asa cum spui si tu,de fiecare data iesim putin mai scump.Ideea e ca eu,vazand pe siteul ungurilor ce motor se preteaza la model (35-50cmc) am facut calculul cu cel de 50 benzina de la noi din tara.Acum scuza`ma...dar 3w`ul este de 2 ori mai scump decat 50`ul asta aproape.Banii aia chiar nu am de unde sa ii scot chiar daca as pune instant fara sa ma mai gandesc motorul asta de 28 in locul celui de 50.

bottom line is ...singura chestie de care mi`e frica este cuplul puternic.Nu mi`e frica de greutate pentru ca ies cam la fel cum as iesi cu un 35cmc (aceleasi packuri,aceleasi componente electronice).Acum va intreb : Eu ce naiba sa mai aleg din moment ce pe un site scrie benzina 35-50 iar pe altul metanol 120 - 160 ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/angry.gif
0

#25 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 04:48 PM

inca o precizare ..in filmul de mai sus (cel de pe youtube) modelul nu este echipat cu 50 benzina cum mi s`a spus.Este un OS Engine FS120 4C . Echivalentul pe benzina al acestuia cam care ar fi ?
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 August 2009 - 05:25 PM

Eu cand am zis sa vezi ce motor se recomanda sa poti compara greutatile nu am zis sa cauti pe te miri ce site-uri
ci IN MANUALUL PRODUCATORULUI sau numai daca vezi cu ochii tai altceva sa il iei de bun nu din citite sau auzite , ca si la noi pe RHC
scrie fiecare ce crede ( si nu cu rea intentie ci pur si simplu ca asa crede sau asa a facut el ).

Daca din start ai juma de Kil in plus la motor , mai pui juma de Kil sau mai putin plumb ca sa il echilibrezi ca numai cu mutat-ul pack-urilor nu o sa
fie suficient obtii ceea ce a zis Florin 100 % - tiribomba zburatoare !

Despre Yak-ul tau de care spui ca zbura bine , numa in mana unui specialist , sa zicem Florin ca 100 % se pot vedea chestiile alea de finete, ca pentru
mine si daca nu are o aripa tot zic ca e bine.
Florin 100 % a zburat un model identic cu al tau si de aia mi-am permis sa spun care a fost parerea lui despre el, si pe care si-a expus-o pe forum.

Daca mai citesti ce am scris putin mai sus o sa vezi ca am zis ca din recomandarile din manual sa nu iei extremele ( nici minim nici maxim ) - asta referitor
la modelul de pe site-ul pe care l-ai citit tu in care pusese 120 si nu zbura bine .

P.S.


Spor la cumparaturi caci vorba lui ZOD ( la inceput nu o intelegeam ) : noi scriem si ne dam cu parerea ca tu tot ce stii faci ! Sper sa stii bine !
Daca merge in cerculete si linie e binisor, daca faci hover la 30 cm de sol eu ma apuc serios de studiu ! - Filosofie , Istoria Religiilor etc si ma las
de modelism !

Bafta !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 August 2009 - 05:28 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 05:42 PM

:D)) in fiecare post de`al tau e putin sarcasm . NU.Nu o sa fac dupa capul meu pentru ca e primul benzinar si nu vreau sa o dau in bara.De GF40i ce ziceti ?

http://cgi.ebay.com/CRRC-GF40I-40cc-Petrol...4#ht_3148wt_939
0

#28 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2009 - 05:57 PM

Vezi postareashogi, la Aug 9 2009, 06:42 PM, a spus:

:D)) in fiecare post de`al tau e putin sarcasm . NU.Nu o sa fac dupa capul meu pentru ca e primul benzinar si nu vreau sa o dau in bara.De GF40i ce ziceti ?

http://cgi.ebay.com/CRRC-GF40I-40cc-Petrol...4#ht_3148wt_939


Pai eu ce ziceam?!?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#29 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 09 August 2009 - 06:00 PM

Shoqi ai 3 variante (daca a treia nu cumva e prea tardiva):
1. il faci cum te-ai gandit tu, cu motorizarea respectiva si o sa iti iasa mult prea greu; n-o sa zboare cum ar trebui, vei fi dezamagit si eventual il vei "marita" ca pe cele anterioare (no ofense!)
2. pui un motor ca lumea; din pacate vorba aia cu cat dai atata face e valabila si in modelism al dracului de tare
3. anulezi comanda (daca mai poti) si te reorientezi catre un model la care sa iti poti permite si motorul din bugetul pe care il ai la dispozitie

Gandeste-te bine inainte sa iei si motorul, pentru ca risti sa faci o investitie inutila!
0

#30 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 06:07 PM

shogi nu shoqi (suna de parca as fi bagat degetele in priza :D) mai bine spune`mi bogdan...mada multam de raspunsuri.Din pacate asa am fost mereu si am simtit nevoia de nou.Numeste`o obsesie sau cum vrei tu.Oricum la ce investitie cere un model de genul asta nu cred ca o sa`l mai schimb prea tarziu.Damn..nici nu cred ca o sa`l zbor prea curand da pai sa`l mai schimb :D.Cum vreau eu nu o sa`l fac si de anulat comanda n`o sa fac nici asta.ramane 2`ul

mlgore,acum m`am uitat pe ebay la spusele unui prieten si am dat de gf`ul care il vindea si pasarea de foc.probabil pana in tara o sa ajung pe la 220$,deci ceva in genul pretului de la kele.le`am trimis mesaj intrebandu`i daca il mai aduc.Astept raspunsul lor,astept parerile voastre cu referire la motorul asta si daca totul e ok il iau ori din tara ori de pe ebay.daca gaseam toba la 40`ul ala care e la vanzare pe forum iti dai seama ca il luam direct.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 09 August 2009 - 06:12 PM

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro