Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#151 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 02 September 2009 - 11:45 PM

Vezi postareanimsoc, la Sep 3 2009, 12:31 AM, a spus:

Da de ce?. Tu in general zbori modelul fara combustibil?

CG-ul se face cu rezervorul gol si depinde de producator, cu rotile in sus.
0

#152 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 September 2009 - 12:21 AM

si eu dupa cine ma iau ? :rolleyes:
0

#153 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 September 2009 - 01:01 AM

CG-ul benzinarelor este egal, ca-i plin ca-i gol rezervorul deoarece rezervorul pe benzinare se pune pe sau cat mai aproape de CG.

CG-ul metanoalelor se verifica cu rezervorul GOL. Deoarece se presupune ca decolezi greu de bot (fara probleme) si aterizezi cu CG-ul fix. Daca ai face CG-ul cu rezervorul plin, ai decola perfect echilibrat si ai ateriza greu de coada (foarte instabil si prea responsiv din profundor).

Cum in cazul de fata vorbim de benzinar, asigura-te ca rezervorul e pe CG... apoi poti sa-l verifici si cu si fara benzina.


0

#154 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 September 2009 - 02:18 AM

roger roger chhhhhh

app calin felicitari pentru primele zboruri cu t-rexul ..acum ti`am vazut filmuletul de la jurnal de zbor,septembrie.
0

#155 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 September 2009 - 08:18 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Sep 3 2009, 12:45 AM, a spus:

CG-ul se face cu rezervorul gol si depinde de producator, cu rotile in sus.



Eventual si cu capul dat pe spate
0

#156 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 03 September 2009 - 08:48 PM

Vezi postareaCalin, la Sep 3 2009, 02:01 AM, a spus:

CG-ul benzinarelor este egal, ca-i plin ca-i gol rezervorul deoarece rezervorul pe benzinare se pune pe sau cat mai aproape de CG.

CG-ul metanoalelor se verifica cu rezervorul GOL. Deoarece se presupune ca decolezi greu de bot (fara probleme) si aterizezi cu CG-ul fix. Daca ai face CG-ul cu rezervorul plin, ai decola perfect echilibrat si ai ateriza greu de coada (foarte instabil si prea responsiv din profundor).

Cum in cazul de fata vorbim de benzinar, asigura-te ca rezervorul e pe CG... apoi poti sa-l verifici si cu si fara benzina.



E foarte adevarat ce spui in cazul benzinarelor, dar la metanoale eu prefer sa am modelul echilibrat in timpul zborului efectiv. In general decolez ca sa zbor si ma intereseaza comportamentul modelului in timpul zborului sa fie echilibrat. Zbor 8 min si aterizez 30 de secunde asa ca primeaza zborul. Partea cu aterizarea e cam relativa ca devine foarte responsiv. Asta spune teoria dar vreau, sa stiu la modul obiectiv cati dintre voi ati simtit in mod evident asta, avand in vedere ca rezervorul golindu-se schimba CG-ul treptat, nu brusc ca sa te ia pe nepregatite si sa simti dintr-o data modelul mai responsiv. Pt. cei care totusi il simt responsiv exista butoane pe statie pe care poti pune dual rate. Si ai un model perfect echilibrat in zbor, nu la aterizare.

P.S. Neavand legatura cu subiectul, cand intrebi pe cineva pe camp cat cantareste modelul lui, iti raspunde invariabil ca are greutatea X, dar gol. Pai stai frate tu zbori cu rezervorul gol? Adica modelul lui cutare a iesit la 3,8 kg (ce tare) dar adaugand ca ala mai baga in el 400g rezulta 4,2 kg.
Am observat ca exista la termice aceasta tendinta de a minimaliza importanta in greutate a combustibilului.
0

#157 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 03 September 2009 - 08:54 PM

Vezi postareanimsoc, la Sep 3 2009, 09:48 PM, a spus:

E foarte adevarat ce spui in cazul benzinarelor, dar la metanoale eu prefer sa am modelul echilibrat in timpul zborului efectiv. In general decolez ca sa zbor si ma intereseaza comportamentul modelului in timpul zborului sa fie echilibrat. Zbor 8 min si aterizez 30 de secunde asa ca primeaza zborul. Partea cu aterizarea e cam relativa ca devine foarte responsiv. Asta spune teoria dar vreau, sa stiu la modul obiectiv cati dintre voi ati simtit in mod evident asta, avand in vedere ca rezervorul golindu-se schimba CG-ul treptat, nu brusc ca sa te ia pe nepregatite si sa simti dintr-o data modelul mai responsiv. Pt. cei care totusi il simt responsiv exista butoane pe statie pe care poti pune dual rate. Si ai un model perfect echilibrat in zbor, nu la aterizare.


Personal am simtit pe multe modele ce inseamna sa fii greu de coada. In primul rand vii in valuri la aterizare, riscul "scufundarii" creste foarte mult, iar la decelerare botul va urca aparand riscul de angajare. Tin minte pe formosa 1, termic, cu flotoare, servo profundor pe coada l-am scos totusi greu de coada cu rezervorul gol. Intr-adevar in zbor nu simteam foarte mult (si la viteze mari) dar la aterizare e alta chestie. Pentru a evita scufundarea trebuia sa-l imping, nu mai vorbesc de zborul pe spate care era total atipic (trebuia TRAS)...

E regula de baza ca un model va zbura foarte ok greu de bot si foarte prost greu de coada (exclus 3D si altele).


0

#158 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 04 September 2009 - 03:50 PM

Vezi postareanimsoc, la Sep 3 2009, 09:48 PM, a spus:

E foarte adevarat ce spui in cazul benzinarelor, dar la metanoale eu prefer sa am modelul echilibrat in timpul zborului efectiv. In general decolez ca sa zbor si ma intereseaza comportamentul modelului in timpul zborului sa fie echilibrat. Zbor 8 min si aterizez 30 de secunde asa ca primeaza zborul.

Posibil ca cele 30 de secunde sa fie si ultimele.
Nimsoc, toate modelele pe metanol sunt proiectate/construite sa fie centrate cu rezervorul gol. In zbor, cand ai motor care trage de avion nu vei simti in nici un caz ca ar fi greu de bot; In schimb la aterizare daca ai un avion greu de coada poti intampina probleme.
Aterizarea se face in limita de viteza, limita pe care o obtii prin reducerea motorului si prin comenzi aplicate profundorului (tragi usor de el) atat cat sa cresti putin unghiul de atac al aripilor avionului si sa obtii o franare aerodinamica si o portanta sporita pana la un anuumit unghi, caci daca maresti prea mult acel unghi apare angajarea. Ei atunci cand zbori la limita ai nevoie cel mai mult de o echilibrare perfecta a modelului caci orice pala de vant sau o comanda data gresit, nu-ti mai da sansa sa redresezi modelul.
De aici se pleaca cu CG-ul iar daca dupa primul zbor simti tu ca merge si mai in spate, il dai mai in spate pana cand vei avea un comportament corect atat in zbor cat si la aterizare.
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#159 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 04 September 2009 - 04:08 PM

Gol,plin,nu se poate cu rezervorul 1/2 ?
0

#160 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 September 2009 - 08:10 PM

Toti producatorii din lume si toti pilotii cu renume asa recomanda cel putin pentru primul zbor:
verificarea C.G. - ului cu rezervorul GOL.
Este posibil ca acel C.G. dat in manual sa nu fie bun si dupa primul zbor modifici , sau sa trebuiasca
trecut prin acele cumplit de migaloase etape de trimaj, cu urcat pe spate la 45 grade, cu picat in bot
la 90 grade motor oprit, cu intrat in vrie , cu tot felul de mixaje si etc. etc. etc. - aici ma refer la
pregatirea modelelor pentru un concurs de catre un pilot cu pretentii de sportiv profesionist.

Deci daca toti spun si fac asa atunci de ce sa inventam noi roata !

Este posibil , daca am terminat aeronave, si dorim sa inventam un nou tip de aparat zburator
pe alte principii de functionare , gandite de noi putem sa revolutionam toata gandirea, inclusiv
cea referitoare la C.G.

dar pentru cele cumparate sau chiar condtruite dar dupa planuri tot clasice .......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#161 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 September 2009 - 10:27 PM

Si astazi a fost cam ultima zi de migala la model ..sper.L`am adus in stadiul final zic eu.Astept acumulatorii acum

Bineinteles ca nici azi nu s`a putut a fi o zi normala.Trebuia sa traiesc eu niste mici peripetii.Dupa ce am dat restanta la facultate,am plecat spre magazinul Hornbach,berceni sa`mi iau sticulta pentru rezervor.Ajuns acolo constat ca nu mai aveau decat una de 500ml,si aia fara dop.Am zis ca nu ma lasa asa usor si ma duc la celalalt din militari,nestiind unde e(nici militari nici magazinul).Merg eu ce merg intreb pe la semafoare incotro,toti imi ziceau ca fac cel putin 2 ore pana acolo.Eu zmeu..nu`i nimiiiiic,am zis ca ma intorc cu sticla acasa.Ajung intr`un final la intrarea pe autostrada Bucuresti-Pitesti..dupa 3 ore,un pachet de tigari fumat si vreo 3 frigidere umplute de injuraturi.Am luat sticla si am plecat spre casa.Concluzia : nu mai conduc pana acolo in viata mea mai ales la ore de pranz.Incredibil de aglomerat.

Poze : rezervor benzina version 3 :lol:)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image000__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image001__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image002__800_x_1067_.jpg

0

#162 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 September 2009 - 10:29 PM

Montat pe CG dupa mici bricolari in model :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image003__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image004__800_x_1067_.jpg

0

#163 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 September 2009 - 10:30 PM

Intrebare : E ok distanta asta intre ubec (dreapta) si receptor (40mhz stanga) ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image005__800_x_1067_.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 04 September 2009 - 10:31 PM

0

#164 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 September 2009 - 10:32 PM

Siiiii ..cam asa arata acum :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image006__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image007__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: Image008__800_x_1067_.jpg

0

#165 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 04 September 2009 - 10:44 PM

frumos dar prea multa alergatura pentru o sticla :D cea de 0,5 litri ce avea ... daca tot cautai de ce nu ai venit la bircostor pantelimon decat sa alergi atata cu masina ... off pasiunea asta :D
0

#166 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 September 2009 - 10:45 PM

Ma am fost si la bryco si la praktiker si la mr bryco .NU AU !
0

#167 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 04 September 2009 - 10:58 PM

Vezi postareashogi, la Sep 4 2009, 11:27 PM, a spus:

.Concluzia : nu mai conduc pana acolo in viata mea mai ales la ore de pranz.Incredibil de aglomerat.

Poze : rezervor benzina version 3 :D)


Lasa bai.. cine are rezervor acum.. huh?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#168 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 05 September 2009 - 12:48 AM

Nu inteleg de ce tot insisti cu furtunul ala in plus in rezervor. NU E BINE!

Fa-i o gaura in plus exact opusa cu cea de ventilatie si gata.


Edit...
Vezi ca nu e bine nici cu trecerile alea metalice din doua motive: sint prea subtiri pt benzina si exista si numai cu teava pe o parte. Daca n-ai, tai-o.

Aceasta postare a fost editata de Red Sky: 05 September 2009 - 12:50 AM

www.redsky.ro
0

#169 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 05 September 2009 - 01:13 AM

Vezi postareaRed Sky, la Sep 5 2009, 01:48 AM, a spus:

Nu inteleg de ce tot insisti cu furtunul ala in plus in rezervor. NU E BINE!

Fa-i o gaura in plus exact opusa cu cea de ventilatie si gata.


Edit...
Vezi ca nu e bine nici cu trecerile alea metalice din doua motive: sint prea subtiri pt benzina si exista si numai cu teava pe o parte. Daca n-ai, tai-o.


@Abburo
Da,nu mai pot cu el :D)

@Red Sky
Stai sa vad daca am inteles.

1.Furtunul in plus la care te referi cred ca e cel de alimentare.L`am facut si p`ala pentru a nu mai intoarce modelul in 15 parti cand vreau sa`l golesc.Din pozitia in care sta avionul pe sol toata benzina o sa ajunga pe latura aia a rezervorului.De aici si ideea pentru care l`am lasat.Care ar fi minusurile ca sincer mi`e greu sa cred ca incomodeaza celalalt furtun daca la asta te referi.Sunt si in pozitii diferite (unul mai sus fata de celalalt,pe diagonala) deci nu vad care ar fi dezavantajul.E ok si ideea ta,nu zic nu,dar uite ca nu m`am gandit la ea cand l`am gaurit.Din comoditate o sa il las asa.Nu cred ca e o problema foarte grava.

2.Trecerile alea sunt luate de pe un rezervor de benzina.Am asigurat si in interior si in exterior furtunele cu soricei si crede`ma,nu sunt subtiri deloc.Sunt al naibii de rezistente.Ca sa indoi una a trebuit sa bag o tija de 2 si sa trag cu patentul de ea pentru doar cateva grade cat aveam nevoie.Deasemenea cea de la ventilatie avea tot un unghi de 45 de grade care venea prea in interiorul rezervorului si a trebuit sa o scurtez.Am taiat`o cu traforajul si iar spun,nu e asa subtire pe cat se vede.

Multumesc de interventii.
0

#170 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 September 2009 - 10:14 AM

Fumatul dauneaza grav sanatatii !Eu daca mai continuam sa fumez azi nu mai zburam! Atentie benzinari! Am vazut scena cu alimentare model plus aprindere tigara!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#171 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 September 2009 - 10:23 AM

Baga mare!Cand ai inceput promiteai sa zbori in primavara!Esti ,se pare,pe ultima suta de metri! Sa nu cumva sa nu ne chemi la primul zbor!!!! Anunta cu 3 zile inainte si venim la un mini show aviatic.
Eu vin cu Giles202 si Cap232.Aduc si Wilga sa te trag !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#172 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 September 2009 - 11:48 AM

daca nu tai stutul ala de prea-plin nu o sa se umple rezrvoru complet!!! asta tot vroia sa iti zica Luci... La benzina exista stuturi cu teava numai pe exterior

si furtunu ala de alimentare fal jumate ca ajunge...nu trenuie sa fie cat pendulu de lung...cateva posturi mia sus ti-am dat un link de la 3w...Mai studiaza


a si inca ceva...o sa ai probleme cu furtunul ala de"benzina" galben !!! dupa cateva zboruri 5-6, o sa se faca bat....se intareste si nu mai e flexibil absolut de loc! la benzina in rezervor se pune furtun de benzina negru de neopren (are si la kele), care nu se intareste sau isi modifica forma

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Image000__800_x_1067_.jpg

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 06 September 2009 - 11:53 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#173 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 06 September 2009 - 01:34 PM

Rodajul si primul zbor o sa fie facut pe chitila.


Hai ca acu am inteles si eu florin.Furtunul asta il aveau astia la botosani si ziceau ca e de benzina.D`aia l`am luat.Probabil o sa`l schimb.
0

#174 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 06 September 2009 - 08:17 PM

Da, asa e. Daca lasi benzina in rezervor, se intareste si incurca. Sau cumperi un furtun de benzina adevarat (5 euro/ml > lindi).

Ce sorb ai pus? Recomand doar cu pasla si niciodata alimentare pe traseul catre carburator.
www.redsky.ro
0

#175 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 06 September 2009 - 08:48 PM

Sorbul..cred ca te referi la chestia metalica care se balangane in rezervor.Sincer nu stiu daca e cu pasla sau fara ...este luat tot de pe rezervorul de benzina pe care il cumparasem initial.Alimentare pe traseul catre carburator ?Nu stiu sigur la ce te referi dar am furtun separat pentru alimentare si vine pe undeva pe sub model.
0

#176 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 06 September 2009 - 09:35 PM

Sorb/chestiemetalicacaresebalanganeinrezervor/clunk, spune-i cum vrei dar ar fi bine sa fie cu pasla din mai multe motive. Cel mai important ar fi rolul de filtru care e pozitionat acolo unde ar trebui sa fie. Apoi poate la fel de important, absorbtia prin capilaritate care reduce considerabil aerul fals tras in sistem.

Din moment ce ai tri gauri in rezervor, e clar ca n-ai valva pe traseu. Acele valve (rosii, dubro) au dublu ro: umplere si tranzit dar eu sint de parere ca pe traseul rezervor-carburator n-ar trebui sa fie nimic in afara de furtun. Era doar o mica atentionare pentru cei care mai citesc pe aici.
www.redsky.ro
0

#177 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 September 2009 - 01:14 PM

Intrebare intrebatoare :

In manualul motorului nu spune cat la suta ulei sa bag.Ceva idei ?

Si ma repet.E ok distanta intre UBEC si receptor in poza de mai sus ?

Azi dau comanda de acumulatori,maine ar trebui sa fie gata,probabil saptamana viitoare fac si rodajul.
0

#178 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 September 2009 - 02:08 PM

pornesti cu 1:30 pentru rodaj,si ajungi catre 1:45 maxim,recomand 1:40.
in poza ai rezervor,cu sorb de pasla,furtun de benzina,si pozitionare stuturi.
Da,distanta este ok.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00529.JPG

flying is my life...
0

#179 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 September 2009 - 03:19 PM

Multumesc Silviu,

Am dat comanda si am luat asa :
1 x Acumulator LiPo RAY 1100 mAh, 7.4V, 25 C pt. aprindere
1 x Acumulator LiPo RAY 2200 mAh, 7.4V, 25 C pt. receptie
1 x Tub combustibil benzina , negru, 1M
1 x Ureche prindere (4) pentru cabluri in interior
1 x Inel de ferita demontabil 3.5mm just in case :)
1 x Sorb pasla

Alimentarea daca tot am dat gaura o sa o las acolo si o sa scurtez si tevusca de aerisire din interior.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 08 September 2009 - 03:20 PM

0

#180 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 08 September 2009 - 04:55 PM

UBEC-ul tau este foarte sigur un stabilizator urmat de generator de curent constant cu dioda Schotkydeci o trecere DC-DC(AC-DC urmau sa vina la noi in concert si crede-ma pentru ei renuntam la...doua zboruri de 15 min) deci fara conversie in impulsuri deci nu are cum sa induca frecvente perturbatoare.Daca Silviu spune sa pui la rodaj 1.30 este sfant.Ce adaug eu este sa nu te sperii daca o sa vezi ulei nears sau ars patial ,brun-negru ,care va iesi pe toba.Este firesc! Atentie murdareste ca orice ulei uzat!Dupa 2-3 ore de mars "molcut"motorul va incepe sa scoata mai putina mizerie.
Nu face greseala sa crezi ca negreala este neaparat o parte din motorul tau!
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro