Noutati auto .... si nu numai.
#1
Postat 27 May 2004 - 04:07 PM
Cei de la Honda au imbunatatit ultimul model al firmei cu un motor diesel din aluminiu inovator, injectie care mareste performantele masinii de ajunge la 100 km in numai 9.3 secunde si cai putere o groaza 140.
Mai departe nici nu vreau sa ma gandesc cand s-or putea lauda si ai nostri in materie de imbunatatiri la autoturismele produse in tara?
Pretul? Oricum merita bani.... :)
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#2
Postat 06 June 2004 - 02:41 PM
ESTI TARE NENE!!!
INCEARCA SA LE COMPARI DIN NOU PESTE 25 DE ANI
da nu cred ca o sa ai succes nici atunci!!
japonezii sunt o alta civilizatie (extraterestra) care poseda cultul muncii facuta bine in sange.
noi avem alt cult in sange...
#3
Postat 06 June 2004 - 06:31 PM
Salve!
#4
Postat 06 June 2004 - 07:17 PM
din ce au anuntat rezulta urmatoarele:in romania nu o sa se vanda pentru inceput decat modelul full-options
datorita inclinatziei romanilor de a cumpara solenza full options
pretz dacia (renault )logan pt romania =approx 8000 euro
nu se constata nici o alunecare a modelului cielo spre 6000 euro
eu am una buc si cu ce vinde daewoo acum nu-mi vine sa-mi schimb masina...
#5
Postat 08 June 2004 - 03:33 PM
Din cele scrise si citite oare merita sa dai o gramada de Euroi(8000) pentru Logan cand cu suma respectiva poti sa iei un Fiat Albea care costa 7800 euro si cu toate dotarile standard la livrare mai economisesti 2000 de euro.
Merita oferta? :) :D
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 08 June 2004 - 04:43 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#9
Postat 09 June 2004 - 03:24 PM
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 09 June 2004 - 05:11 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#10
Postat 09 June 2004 - 05:25 PM
#11
Postat 09 June 2004 - 05:31 PM
Si nu m-ar mira de pret intrucat tot ce este fara valoare in Romania se scumpeste de la o ora la alta!!!!
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#12
Postat 10 June 2004 - 03:37 PM
Citeaza
eh
Citeaza
datorita inclinatziei romanilor de a cumpara solenza full options
am ajuns sa ma auto citez
solenza nu s-a vandut deloc modelu de baza
numai cel full option si-a atins targhetul
asa deci prin urmare sa concluzionez francezu ce si-a zis:astia cumpara numa full options-numa full options le dau
varianta de baza o fac doar io la mine in franta(turcia,ukraina) si o vand doar in afrika ca aia nu cer nici un fel de euro 3,4 etc
(apropo de noxe)
si scot tot eu banu gros ca le dau masina buna la bani putini ,scap de vama etc
mai discutam dac avetzi argumente
#13
Postat 10 June 2004 - 09:14 PM
Ca nu-mi mai raceam gura de pomana....!
Stima!
#14
Postat 13 June 2004 - 05:39 AM
da-s atent pe la comunicate de presa ,amanunte,si alte ciurucuri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_08.gif :)
#15
Postat 13 June 2004 - 07:15 AM
Caracteristici tehnice:
Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
Capacitate cilindrica: 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
Demaraj 0-100 km:
pana la serviciu - 18 s,
pana la socrii - 28 s,
pana la alimentara - 16 s,
pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s,
Franare de la 90 km/h la 0:
pe sosea uscata - 240m,
sosea uda - 340m,
piatra cubica umeda - 500 m,
Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40%, spate 15% la o forta de inchidere de 800N/m.
Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
Optionale:
Airbag in portbagaj
Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.
:) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_26.gif
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 13 June 2004 - 07:17 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#17
Postat 13 June 2004 - 07:26 AM
SILVIU66, la 13 Jun 2004, 08:18, a spus:
Merita din plin si ceva pe deasupra.... :)
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#18
Postat 13 June 2004 - 08:00 AM
P.S. A dreaqului pielea pe noi, dar daca pan' la urma va fi in sfarsit ceva k lumea? Oare sa le acordam o prezumptie de impresie buna? Parca m-ar durea sufletul totusi, caci pana la urma asa cum am cotizat toti la Sidex, Tractorul, Roman atata amar de vreme, acum sa avem inca o nou venita-n bransa? (caci daca nu va mere cu vanzarea, va fi nashpa' la Colibasi). Eu zic sa le lasam macar sansa de a ne convinge ca s-au straduit sa faca un lucru bun.... isn't it?
#19
Postat 13 June 2004 - 08:07 AM
Nu m-ar mira intrucat in tara de pe plaiurile mioritice se "imprumuta" orice idee dar eu de abia astept ca doar exista legea Copyrightului si atunci sa te tii... :)
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 13 June 2004 - 08:08 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#21
Postat 16 June 2004 - 03:42 PM
SILVIU66, la 16 Jun 2004, 16:39, a spus:
te dau ei in judecata ca le denigrezi bunatate de automobil...
De abia astept ... din fire sunt un luptator .... nici nu banuiesc cu cine se pun :)
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#23
Postat 16 June 2004 - 03:54 PM
SILVIU66, la 16 Jun 2004, 16:51, a spus:
vin si te ajut :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_04.gif :D :)
Bun, inceputul este promitator asa ca hai sa mai cautam aliati in lupta cu "titani" :)
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#26
Postat 17 June 2004 - 03:23 PM
La modelul Laureate se pare ca pretul creste semnificativ intrucat varianta cu motor de 75Cp costa 7100 euro. Modelul cu capacitate mai mare respectiv 90Cp costa 7500 euro. Mai ramane de vazut cu ce dotari care nu sunt incluse in pret va aparea pe piata specific fiecarui model in parte si se pare ca pronosticul meu ca ar costa 8000 euro se cam adevereste.
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#28
Postat 17 June 2004 - 04:14 PM
PS. Negresit dupa ce inaugurezi, deschizi filiala si-n provincie... mai ales la Iasi ! :D
#29
Postat 17 June 2004 - 04:28 PM
Silfax, la 17 Jun 2004, 17:14, a spus:
PS. Negresit dupa ce inaugurezi, deschizi filiala si-n provincie... mai ales la Iasi ! Â :D
Gata sefu' s-a marcat am sa incerc si in pricipiu ne adaptam din mers la economia de piata... :D iar varianta cu filiala la IASI il deleg pe Dragos(ginere mandru si falos) sa se ocupe de chestiune ca doar are neamuri prin zona.
E bine asa? :D
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 17 June 2004 - 04:32 PM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .