Am un motor FC 2830-12T 980kv la care mi sa rupt un fir direct de pe bobina, nu am reusit sa il refac, ma poate ajuta cineva cu ceva documentatie cum sa il bobinez si cu ce sarma?
Pagina 1 din 1
Motor Brushless Fir rupt
#3
Postat 28 July 2009 - 10:09 AM
Intreaba cat costa intai si daca diferenta nu este foarte mare mai bine iei altul nou, mai ales ca nu este vorba de un AXI de 2.400.000 Lei
( al tau fiind relativ ieftin )
Nu de alta dar de cate ori am vrut sa rebobinez ceva mai fin nu au reusit sa il scoata la aceleasi caracteristici sub nici o forma .
Nici rotor de bormasina, nici motor de spirator, masina de rasnit cafea etc.
( al tau fiind relativ ieftin )
Nu de alta dar de cate ori am vrut sa rebobinez ceva mai fin nu au reusit sa il scoata la aceleasi caracteristici sub nici o forma .
Nici rotor de bormasina, nici motor de spirator, masina de rasnit cafea etc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#4
Postat 28 July 2009 - 10:16 AM
De sus la cineva sa il rebobineze nu cred ca merita, incerc acuma sa scot firele rupte de la bobina, sa fur cate o spira de si sa il refac numai ca trebuie sa scot o fire de sarmulita de 0,3 care vin legate la un singur fir.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#6
Postat 05 August 2009 - 04:22 PM
Asa am facut dar se incalzeste foarte tare, dupa 2 min de functionare in sarcina nu poti pune mana pe el, o sa incerc sa il rebobinez.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#7
Postat 06 August 2009 - 02:01 AM
Esista mai multe cauze ale incalzirii , ori ai pus bobinele in alta ordine , oriundeva exista un scurt emailul dupa sarma de cupru este intrerupt undeva ... el se intareste cu timpul sau/si de la caldura si cel mai probabil atunci cand ai tras de sarme a plesnit si face undeva contact cu masa .... Eu as verifica cu o lupa poate este vizibil locul .
Cu rebobinarea nu este greu dar iti trebuie multa rabdare singura rebobinare reuisita a mea a fost fcauta in felul asta => am avut fisa tehnica a motorului (numar de spire pe bobina , diametrul sarmei , oridinea bobinelor etc etc ) ; sarma de bobinat de calitate gasetsi la centrele de reparatie audio (care repara difuzoare ) ; ulei mineral ; prosape de unica folosinta pentru bucatarie ; o bormasina ' si un stant pentru ea ( o menghina ceva ) .
la fiecare sir de spire dai cu o pensula un pic de ulei asta te ajuta sa nu se strapunga izolatia de email iar uleiul sintetic este necoducator de curent deci nu o sa puna nici o problema din puctul asta de vedere dar trebuie foarte bine sters caci o sa ataraga tot praful .
Cu rebobinarea nu este greu dar iti trebuie multa rabdare singura rebobinare reuisita a mea a fost fcauta in felul asta => am avut fisa tehnica a motorului (numar de spire pe bobina , diametrul sarmei , oridinea bobinelor etc etc ) ; sarma de bobinat de calitate gasetsi la centrele de reparatie audio (care repara difuzoare ) ; ulei mineral ; prosape de unica folosinta pentru bucatarie ; o bormasina ' si un stant pentru ea ( o menghina ceva ) .
la fiecare sir de spire dai cu o pensula un pic de ulei asta te ajuta sa nu se strapunga izolatia de email iar uleiul sintetic este necoducator de curent deci nu o sa puna nici o problema din puctul asta de vedere dar trebuie foarte bine sters caci o sa ataraga tot praful .
Oto si crevetii lui..
Arata acest topic
Pagina 1 din 1