de sf Maria, am baut si eu ca omul doua beri, apoi am iesit la zbor cu trei avioane, un EG si un trainer acrobat electric.
durata tota de zbor sub 30 secunde, pentru primele doua!
1- primul a zburat acrobatul,...cu antena de la emitator stransa complet, a zburat saracul ce a zburat , a facut cateva loop-inguri dar am pierdut controlul....nu total, si l-am aterizat cam brusc cand mi-am dat seama ca e ceva in neregula. Reparatia a durat 20 minute ulterior, se fisurase suportul motorului.
2-easy Glider-ul, lansare si imediat a inceput sa se roteasca pe aripa stanga la inceput usor apoi din ce in ce mai repede pana am ajuns sa zbor inversat la 10 metri de sol. Desi am incercat sa compensez din eleroane, tot ce am reusit a fost sa franez rotirea. Am oprit motorul si am facut o aterizare pe spate, reusita in circumstantele date. Pagube: o fisura in elapor si o elice rupta.
Ulterior am determinat cauza: Cu o zi inainte, dupa ce am schimbat servourile de pe eleroane nu mi-am dat seama ca giroscopul care le controla actiona pe dos, in sensul amplificarii deviatiei...
3-Singura satisfactie pe ziua respectiva a fost nr3 - un easycub pe care l-am zburat vre-o ora.
concluzie : don't drink&fly
Aceasta postare a fost editata de dramida: 16 August 2009 - 10:20 AM