Modelism - RHC Forum: Giles 202 - 1,8 metri - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Giles 202 - 1,8 metri CMP - varianta imbunatatita

#31 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 05 October 2009 - 07:34 PM

Daca la centraj iti va iesi putin greu de coada (asa cum preconizez) sa te pregatesti sa schimbi bechia aia frumoasa cu o rotita d-aia ordinara pe sarma de arc! o Diferenta de 40-50g la lungimea mare a fuselajului va face diferenta :)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#32 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 October 2009 - 07:47 PM

Vezi postareaAbburo, la Oct 5 2009, 08:34 PM, a spus:

Daca la centraj iti va iesi putin greu de coada (asa cum preconizez) sa te pregatesti sa schimbi bechia aia frumoasa cu o rotita d-aia ordinara pe sarma de arc! o Diferenta de 40-50g la lungimea mare a fuselajului va face diferenta :)

sper sa nu fiu nevoit :D
0

#33 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

  Postat 08 March 2010 - 04:50 PM

Abburo avea dreptate, modelul era foarte greu de coada asa ca am vandut Os-ul de 1.20 si i-am luat un ASP nou nout de 1.80 cm3 in 2 timpi.
Dupa remonatre (alt batiu, alte gauri) modelul este insfarsit gata centrat (cu pakul de receptie pozitionat mai in spate cu 10 cm fata de CG-ul avionului).
Modificari aparute:
- motorul
- pakul de receptie (LiPO de 3 celule)
- ubec - 15 A
- buton pornit oprit
- schimbat servourile de pe aripi, am dat jos 9001 si i-am pus Blue bird digital 661 de 6,5 kg si 0.08 secunde la 6v. (Futabele le-am bagat la alt proiect)
- nu i-am pus capotajele la roti
- nu i-am mai pus con (nu am decat de AL si e prea mare si prea greu )

Nu prea mi-a iesti decupajul de la capotaj, a cam sarit vopseaua la polizare si i-am facut gaura cam mare pe unde iese axul motorului.
Cu prima ocazie i-L scot la rodaj cun 18x10 (ei spun 16x12 dar nu investec bani in asa ceva) iar dupa, sper sa vrea un 20x7.
Astept parerile celor care au mai folosit ASP sau Magnum de 1.80 2 timpi cu privire la elicii.
PS.
Greutate finala (fara gaz) - 5,5 Kg adica 88.70 grame / dm2 (rezon)
Si acum poze:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dece: 08 March 2010 - 04:52 PM

0

#34 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 08 March 2010 - 04:53 PM

..

Fisiere atasate


0

#35 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2010 - 10:21 PM

O sa faci spondiloza carand metanol pentru model ;)

Tot cu un benzinar ma riscam - desi iti inteleg pasiunea pentru animalul ala hapaitor de alcool

Foarte frumos

Succes
0

#36 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 March 2010 - 08:57 AM

Vezi postareamotzu, la Mar 8 2010, 10:21 PM, a spus:

O sa faci spondiloza carand metanol pentru model :)

Multumesc de urare.
Mi-am facut abonament la achizitia de gaz. :D

Duminica l-am scos la 3D sa-i fac pre-rodajul, a pornit mai greu de prima data dar dupa primul rezervor motorul porneste instant (la pala, oricum demarorul nu-l duce).

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dece: 23 March 2010 - 08:59 AM

0

#37 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 March 2010 - 09:01 AM

Era sa uit, i-am cumparat con pana la urma deoarece arata naspa fara, i-am pus pack lipo de 2 celule cu power unit de la Turnigy. (http://www.hobbyking...?idProduct=8355 )
Mi-a stricat servoul de la acceleratie, un Hitec 422 (are joc imens in ax, cred ca de la vibratiile din tija de comanda), l-am schimbat cu un Blue Bird 661 digital cu angrenaje metalice.

Aceasta postare a fost editata de dece: 23 March 2010 - 09:05 AM

0

#38 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 March 2010 - 10:56 AM

ai pus furculita? eu am patit-o cu furculita la CAP cu motorul mic de 7.5. de atunci folosesc numai cuplaje sferice:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=69028
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#39 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 March 2010 - 02:40 PM

Vezi postareaALLEN, la Mar 23 2010, 10:56 AM, a spus:

ai pus furculita? eu am patit-o cu furculita la CAP cu motorul mic de 7.5. de atunci folosesc numai cuplaje sferice:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...st&id=69028


Da, are furculita la capatul dinspre motor.
0

#40 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 17 April 2010 - 07:35 PM

L-am zburat azi pentru prima data :) , s-a comportat impecabil, are viteza minima de zbor foarte scazuta si vine la aterizare ca un fulg ( chiar daca am folosit elice cu pas de 10 si diametru de 18).
Este cel mai cuminte model zburat de mine pana acum (chiar mai cuminte decat un piper de 2,35)
O sa revin si cu poze cand intru in posesia lor.
0

#41 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 17 April 2010 - 10:33 PM

si poza facuta inainte de prima decolare

Fisiere atasate


0

#42 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 17 April 2010 - 10:53 PM

Fisier atasat  dece_0001.JPG (125.4K)
Number of downloads: 144 Fisier atasat  dece_0002.JPG (18.76K)
Number of downloads: 137
Fisier atasat  dece_0003.JPG (23.37K)
Number of downloads: 119 Fisier atasat  dece_0004.JPG (24.38K)
Number of downloads: 135

sa-l zbori cu placere, ii fain modelul. aaa, mai umbla o idee la reglajele motor, mi s-a parut ca suna cam ciudat. sau poate e doar o impresie.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#43 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 18 April 2010 - 03:57 PM

Multumesc Allen pentru poze.
Cu privire la reglaje iti dau dreptate, motorul nu suna cum trebuie inca (a fost cam bogat la primul zbor).

Aceasta postare a fost editata de dece: 18 April 2010 - 04:00 PM

0

#44 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 18 April 2010 - 11:38 PM

Super frumos avionasu sa-l zbori sanatos dece!!!!


Bafta!!!!
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#45 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 01 November 2010 - 12:38 PM

Merita un DLE-30 ,pe acest model? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/unsure.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#46 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 November 2010 - 08:00 AM

Eu zic sa te orientezi la alt model daca vrei benzinar, asta o sa iasa greu ca porcu' !
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#47 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 November 2010 - 09:19 AM

Vezi postareaMLGore, la Nov 2 2010, 08:00 AM, a spus:

Eu zic sa te orientezi la alt model daca vrei benzinar, asta o sa iasa greu ca porcu' !



3D NU VREAU SA FAC CU EL!...dar o sa-l supun la ceva warp!greutatea la modelul acesta eu zic ca e bine,tinand cont ca un DLE30 pare mai usor decat un magnum de aceeasi clasa ...zic si eu !
ADOR VITEZA!!!
0

#48 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 November 2010 - 09:23 AM

DLE 30

Specificatii:
Motor in 2 timpi cu racire cu aer
Capacitate: 30.5 cc
Bore x Stroke : 36mm×30mm
Raport compresie: 7.6:1
Masa: Motor - 910 g, Toba - 60 g, Aprindere - 120 g
Carburator : Walbro
Putere maxima : 3.7 CP la 8500 rpm
Aprindere : DC-CDI
Bujie: NGK CM6
Baterie aprindere: 4.8 - 6 V >1200 mAh
Combustibil: benzina cu ulei 2T in raport 30:1
Elice recomandata: 18x8, 18x10, 19x8, 20x8
Tractiune statica: 8.5kg la 100 m / 7.5kg la 1800m deasupra nivelului mari


MAGNUM XL-180AR (30 cc) cu toba

Specificatii:
Capacitate: 29.9 cc
Putere: 3.2 KW (4.32 CP)
Turatie: 1800 - 8000 rpm
Elice recomandata: 16 x 8
Masa: 1528 g
ADOR VITEZA!!!
0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 November 2010 - 12:51 PM

Doar un pic pe langa...
Daca te hotarasti la DLE30, te rog sa fii atent si sa iei noua varianta, cea cu carburatorul in spate.
Multa bafta.
0

#50 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 November 2010 - 07:42 PM

CA sa nu mai incep un alt review la acest model deja cunoscut de o parte din voi ,am sa incerc sa-i fac ceva inbunatatiri la aceasta versiune.Inca nu m-am decis pe deplin daca va fi benzinar sau tot pe metanol . http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif

Fisiere atasate


ADOR VITEZA!!!
0

#51 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 November 2010 - 07:53 PM

Desi nu este brand consacrat ci un model China,parerea mea dupa ce l-am analizat indelung structura pare mai mult decat ok .Pe interior am mai intarit eu anumite parti din fuselaj pt orice eventualitate ( asta in cazul ca va fi benzinar) .

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 20 November 2010 - 07:53 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#52 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 November 2010 - 07:57 PM

o mica parte din poze ..

..

Fisiere atasate


ADOR VITEZA!!!
0

#53 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 November 2010 - 08:28 PM

Cate tuburi de Epoxy ai pus pe el ?!
Sa nu te alegi cu greutate inutil !
Sincer nu cred ca era nevoie - sa vezi Sukhoi-ul de la Sebart ce dantelarie fina de placaje si balsa are la structura de iti este frica sa pui mana pe el si merge cu benzinar de 37 ( Mintor ) de sfaraie !

Spor la bricolat in continuare !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#54 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 November 2010 - 10:52 AM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Nov 20 2010, 08:28 PM, a spus:

Cate tuburi de Epoxy ai pus pe el ?!
Sa nu te alegi cu greutate inutil !
Sincer nu cred ca era nevoie - sa vezi Sukhoi-ul de la Sebart ce dantelarie fina de placaje si balsa are la structura de iti este frica sa pui mana pe el si merge cu benzinar de 37 ( Mintor ) de sfaraie !

Spor la bricolat in continuare !



Nu am folosit EPOXY nici un gram !Doar Bizon- poliuretanic .

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 21 November 2010 - 10:55 AM

ADOR VITEZA!!!
0

#55 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 22 November 2010 - 10:07 AM

Pt inceput am ales motorizare tot pe metanol .Un frumos OS160 FX.( asta pana imi vine un dle30) :rolleyes:
ADOR VITEZA!!!
0

#56 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 November 2010 - 11:45 AM

Vezi postareaTUROK, la Nov 22 2010, 10:07 AM, a spus:

Pt inceput am ales motorizare tot pe metanol .Un frumos OS160 FX.( asta pana imi vine un dle30) :rolleyes:

Pai de ce nu ai rabdare sa vina DLE - ul !? Vrei sa faci ciur panoul de foc si capota , mai ales capota caci au tobe diferite, chiuloase diferite ...... iese urata capota dupa aia cu o mie de gauri !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#57 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 25 November 2010 - 01:31 PM

RD .pe acest model o sa ramana os,dle 30 este pt alt model in final care este pe linia de start si el .Doar vine mosul nu?

Motorul OS asteapta insa o noua toba pitts care este pe drum si ea .Diseara mai revin cu ceva poze la ce am mai bricolat .

Aceasta postare a fost editata de TUROK: 25 November 2010 - 01:34 PM

ADOR VITEZA!!!
0

#58 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 26 November 2010 - 10:23 AM

bricolaj :Am schimbat tijele de 2 cu altele de 3 si imbracate in tija de carbon de 4 mm.

Fisiere atasate


ADOR VITEZA!!!
0

#59 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 26 November 2010 - 05:16 PM

Am mai vazut treaba asta cu imbracatul tijei metalice cu teava de carbon,insa nu am prins schema..
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#60 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 November 2010 - 06:02 PM

Vezi postareaTUROK, la Nov 26 2010, 10:23 AM, a spus:

bricolaj :Am schimbat tijele de 2 cu altele de 3 si imbracate in tija de carbon de 4 mm.



Citeaza

Am mai vazut treaba asta cu imbracatul tijei metalice cu teava de carbon,insa nu am prins schema..



Eu am prins-o cand a plesnit teava de carbon care imbraca tija metalica filetata piperul meu,si am ramas fara comanda de profundor la sol....
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro