Postat 30 July 2009 - 12:03 PM
Buna ziua, Va multumesc pentru aprecieri. Am sa incerc sa detailez cate ceva despre aeromodelul Messerschmitt ME 108 Taifun . Are anvergura de 1600 mm lungimea cca 1300 mm , suprafata portanta de cca 56 dm patrati si greutatea de cca 3900g . Servourile sunt Futaba 3152 pt. comenzi iar pt. motor 3151 . Pentru retract e un servo mai turtit cu viteza mai redusa . Turtit ,turtit dar a trebuit sa pun trei bucatele de placaj de 2mm ca iesea fundul lui prin aripa(prin invelisul aripii) . Daca eu cu chiu cu vai am pus servourile si trenul de aterizare escamotabil deasemeni si echele de comanda pt. aripi, eleroane ,profundor si directie pt. montarea motorului a profundorului si ce mai trebuia am avut noroc cu un coleg de Forum care mi-a rezolvat aceste probleme. tot el " saracu`" mi-a rezolvat si Piper-ul cap coada ca era mai mult decat ciudat la montaj. Multumesc pe aceasta cale si lui Sorin pt. setarile comenzilor. La ME 108 i-am inceput rodajul la motor(doar un rezervor). La Piper rodajul a fost de doua rezervoare. S-a vazut bine exista si un Suchoi 27 cu doua motoare dar isi asteapta randul la montaj. E ceva mai ciudat pt. mine montarea corecta a stabilizatoarelor orizontal si vertical (derivele). De zburat mai incolo sa ma mai experimentez ceva.Asa in asteptare la montaj mai sunt ceva avioane . Ex.: B 25 Mitchel de la Graupner ( anvergura 1600mm,doua motoare electrice) , P 40 de la Ripmax (anvergura 1660mm motor OS MAX de 12cmc cu flapsuri si tren de aterizare escamotabil ) si un BAE HAWK de la Graupner (anvergura 1365mm lungimea 1465mm ) electric si foarte complicat la montaj ( se da doctoratu') are si tren de aterizare escamotabil pneumatic . Cu stima Costel Zavalescu