Felicitari pentru munca depusa pana acum. As avea si eu niste sfaturi care ar putea imbunatati putin lucrurile:
1. Uita de prinderea acumulatorilor cu scai si fixeaza-le bine cu coliere de plastic (fasete, soricei, sau cum se numesc pe la voi).
2. Fa un pic de ordine printre cablurile acelea si ruteaza-le pe langa elemente de care le poti fixa. incearca sa formezi linii drepte fara bucle (bobine).
3. Asigura conectorii cu clipsuri sau pur si simplu cu banda adeziva (izolatoare) pana nu ramai fara comenzi
4. Muta acumulatorul aprinderii pe partea regulatorului cu tot cu intrerupator, intersectarea firelor cu cablul servoului de gaz nu arata prea bine
5. Infasoara cablul senzorului de la motor cu spirala pentru fire electrice sau alt tub de protectie si fixeaza-l de ceva. Exista sanse ca sa se topeasca izolatia si sa faci un scurt
6. Leaga cablul de la servoul de profundor in cat mai multe locuri, se poate freca de bowdenul directiei
7. UBEC-ul nu sta prea bine peste spuma aceea, la o usoara scapare de benzina in cabina se va topi si ramai cu ea atarnata in conectorii de la receptor. Pana si cablurile de alimentare arata cam scurte si rigide.
Este un benzinar care va scutura in draci. Tot ceea ce este fixat firav, va ceda cu prima ocazie. Evita si elimina orice punct slab din schema. Pentru primul zbor iti recomand sa injumatatesti cursele cu D/R si baga expo pana te simti confortabil.
In general, fa un pic de ordine pana se mai schimba vremea. Nu vreau sa te dezamagesc dar se anunta ploi pe weekend. Daca totusi il scoti la aer, asteapta momentul, nu risca inutil! Bafta!
Aceasta postare a fost editata de zozo: 18 February 2010 - 10:37 PM