Modelism - RHC Forum: EXTRA 330L - 25% - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EXTRA 330L - 25%

#121 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 March 2010 - 09:09 AM

Vezi postareaBIGfoot, la Mar 1 2010, 06:38 PM, a spus:

Eu azi m-am dat batut. Motorul a castigat. Dupa ce m-am chinuit sa il pornesc cu ajutorui unui prieten care a avut si are o gramada de motoare pe benzina tot n-am reusit. Motorul face o gramada de chestii pe care nu ar trebui sa le faca de ex : cu clapeta de soc pusa porneste la demaror si merge, nu se opreste, iar daca o iau si incerc sa o pornesc tot cu demaror (cu mana nu o ia nici sa vreau fara, sau cu soc, sau oricum altcumva)se opreste ca si cum ar fi pus soc-ul . Am incercat sa pun cateva picaturi de benzina in carburator sau in capul pistonului si tot nu merge. M-am asigurat ca nu ia aer fals de pe furtunul cu combustibil. Mai mult nu vreau sa fac sa nu pierd garantia. Maine il sun pe Kelemen si discut si cu el.
Hai noroc!



Trage aer fals undeva. Clapeta de soc opreste aerul care intra in motor si daca merge cu clapeta pusa inseamna ca intra aer pe undeva...
DT
0

#122 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 March 2010 - 01:24 AM

n-am reziztat tentatiei de a reinfolia, asa ca m-am apucat de treaba. toata infolierea fuselajului plus directie a durat cam 3 ore.

recomand celor care vor sa faca infoliere sa pregateasca inainte modelul cu Balsaloc. prinde folia f bine.

am inceput su intradosul (asta la recomandarea lui Adic. de fapt el mi-a dat cateva sfaturi care mi-au prins f bine. sa traiesti nene)
Fisier atasat  _MG_9526.JPG (62.41K)
Number of downloads: 866

apoi am pregatil lateralele. ca sa pot taia linii drepte, am folosit scoci de hartie (nu prinde folia de el)
Fisier atasat  _MG_9530.JPG (70.69K)
Number of downloads: 898

intindeea foliei
Fisier atasat  _MG_9531.JPG (63.38K)
Number of downloads: 874

dupa taierea surplusului
Fisier atasat  _MG_9533.JPG (71.02K)
Number of downloads: 850

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 04 March 2010 - 01:26 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#123 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 March 2010 - 01:31 AM

la fel am procedat si cu restul, pt a pastra linii drepte am folosit scoci, unde am avut curba, am taiat cu sablon de hartie.

am inceput su stabilizatorul orizontal (parca asa ii zice) cu folia alba, apoi partea de albastru dinspre cupola, si la final diferenta de alb si curbele si liniile de galben
Fisier atasat  _MG_9534.JPG (68.13K)
Number of downloads: 798Fisier atasat  _MG_9536.JPG (59.21K)
Number of downloads: 157

ultima a ramas directia, care a mers cel mai repede.
Fisier atasat  _MG_9543.JPG (41.41K)
Number of downloads: 148

maine mai am de pus sahul pe directie si apoi incep reasamblarea. incet incet prinde forma initiala.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 04 March 2010 - 01:32 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#124 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 06 March 2010 - 11:13 PM

no, l-am terminat. am muncit ceva la el, dar este OK, mai ales ca stiu ca este gata de zbor.

l-am si echilibrat, pe un balasoar improvizat, dar CG-ul este acolo unde a zis chinezul. atat cu trenul in sus, cat si cu trenul in jos.

Fisier atasat  extra_01.JPG (66.04K)
Number of downloads: 165Fisier atasat  extra_02.JPG (95.26K)
Number of downloads: 175
Fisier atasat  extra_03.JPG (83.45K)
Number of downloads: 160Fisier atasat  extra_04.JPG (103K)
Number of downloads: 141
Fisier atasat  extra_05.JPG (56.75K)
Number of downloads: 160Fisier atasat  extra_06.JPG (84.23K)
Number of downloads: 167

singura problema este ca a luat in greutate. are 4574g fara benzina. greutatea luata este de la platoul trenului de aterizare refacut si de la trenul de fibra.

in fine, pt mine nu este deranjant, ramane de vazut acum care va fi comportamentul in aer.

Hai, sa vina vremea buna, sa zburam!!

Big-ule, tu in ce stadiu mai esti?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#125 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 07 March 2010 - 11:46 AM

Vezi postareaallen_g30, la Mar 6 2010, 11:13 PM, a spus:

Big-ule, tu in ce stadiu mai esti?

Sunt in stadiu de asteptat vreme buna. Cand vine mai incerc sa ii mai fac din rodaj inca vreo 2 litri si vedem dupa aia daca reusesc sa il reglez... Daca nici atunci nu il pot regla il trimil la Kele.
Foarte fain ti-a iesit avionu. Pacat de gramele alea in plus, dar probabil tot o sa zboare ok avionul.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#126 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 07 March 2010 - 11:51 AM

si eu sper. la un moment dat a avut si 4700g fara benzina, din cauza ca a curs benzina in fuselaj si se imbibase folia si lemnul cu ulei. si tot zbura binisor. eh, vedem ce o fi...
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#127 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 24 March 2010 - 06:48 PM

Astazi din nou am incercat si nimic ... nu reusesc nici cum sa il pornesc si sa il mentin pornit. Maine o sa il trimit la kelemen. Statea pornit cam 10 s cu gazul la 0 si socul pus , iar cu socul scos nu pornea nici gand. Sa nu mai zic ca a pornit doar cu demarorul, cu mana na vrut.
Nu mas supara daca kelemen nar reusi nici el sa il porneasca si sa fie nevoit sa imi dea banii inapoi, ca atunci il fac electric si macar stiu un lucru ...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 24 March 2010 - 06:50 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#128 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 27 March 2010 - 07:26 PM

Azi au venit in Baia Mare baietii de la Satu Mare si, ca noroc cu ei, am reusit si am pornit motorul. Merge brici, dar tot mai trebuie reglat putin. Incredibil de greu a fost dar in final am reusit. Acuma porneste chiar si la pala. Am dat si 2 zboruri cu modelul de cam 4 minute fiecare, motorul se comporta ok si in zbor dar mai am de lucru cateva chestii la model. Servourile sunt si ele bestiale, rup tot :). Umeaza inca 2 imbunatatiri la model : tren carbon, alt rezervor cu pendul de pasla. Cand va fi gata de tot voi imprumuta un cantar si il voi cantari, caci sunt chiar curios.
Se pare ca imbecil la treaba asta am fost eu :) .
Fara baietii din SM nu ma descurcam, si le mai multumesc inca o data.
Unu dintre ei chiar a facut o filmare cu botezul. Cand il primesc il pun pe tube si aici :D
La ma mareeee!

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 27 March 2010 - 07:30 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#129 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 06 April 2010 - 03:54 PM

ieri am dat vreo 4 zboruri cu extra. incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.

ca si prime impresii dupa reinfoliere: daca modelul este centrat cum trebuie, are o tinuta excelenta. apoi, cursele trebuiesc facute ca la carte (asa cum scrie in manual). eu personal folosesc dual rate: curse la 60% din ce scrie in manual pt zbor calm si 100% (asa cum sunt cele din manual) pt zbor mai agreziv. modelul este un acrobat, nu 3D. ce mi-a placut cel mai tare ieri, motorul raspunde f bine. si asta pt ca am schimbat atat benzina, cat si procentul de ulei. benzina am pus de la rompetrol de 101, iar ulei am pus in concentratie de 1:40. adica am folosit amestecul facut pt mintor. aaa, si am mai strans cam 0.5-1 mm cuiul de Low (fata de cum era reglat din fabrica).

Fisier atasat  00_img_7730.jpg (43.28K)
Number of downloads: 79Fisier atasat  00_img_7732.jpg (46.14K)
Number of downloads: 68
Fisier atasat  00_img_7733.jpg (45K)
Number of downloads: 72Fisier atasat  00_img_7742.jpg (294.05K)
Number of downloads: 117
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#130 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 06 April 2010 - 04:13 PM

frumos avionul sa-l stpanesti sanatos , poate ma lipesc si eu de un model de genul acesta prin toamna.
0

#131 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 08 April 2010 - 10:57 PM

Eu nu sunt 100% multumit de avion, dar este cam vina mea. Adica vroiam un 3D pur, dar la vremea la care l-am luat nu stiam eu foarte bine cum ar trebui sa fie unul, asa ca m-am pricopsit cu el. Eu am cursele maxime mecanice pe el. Pe profundor am ceva enorm cam 55~60grade, dar tot nu e ce vroiam. Acum daca stau mai bine sa ma gandesc l-as da, dar nu are rost pt ca la vara imi iau un sebart (140E) electric. M-am saturat pana peste cap cu stersul avionului, iar mai nou cu pretul bateriile de la HK care se incarca cu 5C max, regulatoare, motoare si incarcatoarele, toate ieftine, nu prea mai are rost chinul benzinei si al uleiului, si tot voi pot zbura toata ziua(iar diferenta de calitate fata de hacker/flightpower este foarte mica).
Motorul nici acum nu e setat cum trebuie. Alaltaieri mi sa oprit in zbor de 3 ori. Turatia de la relanti e mult prea mare ca sa pot ateriza mai normal(vine un pic cam in viteza si trebuie sa ii opresc motorul ca sa il aterizez la viteza mai mica). Avionul planeaza incredibil de mult, are o tinuta impecabila in zbor(dupa cum a zis si Allen), face harrier roll, vrii , cutit, aproape tot. Daca as mai reusi sa scot cateva grame de pe el, sa setez motorul mai bine probabil ca le-ar putea face pe toate.
Hai succes!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#132 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 April 2010 - 11:42 AM

man, extra 330 si 260 (cele care le avem noi) sunt acrobate, nici decum 3D, desi are ceva valeitati. repet, eu sunt f multumit de model, mai ales dupa ce l-am reinfoliat si umblat pe ic pe colo, zboara mult mai bine.

cat despre sters ulei... hmmm... parca nu mai are farmec zborul daca la final nu ma apuc sa curat modelul un pic (spun un pic pentru ca la mine nu se murdareste decat f putin de ulei).
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#133 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 09 April 2010 - 12:17 PM

Poate tu ai putin de sters , dar la mine, e chiar rau cu stersul. Adica sterg cam jumate de ora si tot ramane un pic negru de la ulei. Poate nu folosesc un lichid bun de sters, sau pun prea mult ulei in compozitie 1:20(ulei still mai nou), o sa incerc si sa pun mai putin ulei sa vedem ce iese. Daca ar avea putere mai mare motorul sa sti ca S-AR APROPIA de 3D - parerea mea.
In orice caz merita toti banii!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#134 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 April 2010 - 12:19 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Apr 8 2010, 11:57 PM, a spus:

dar nu are rost pt ca la vara imi iau un sebart (140E) electric

recomand
acum nush daca e chiar bine sa il iei electric la marimea aia. de la 30de inci in sus electricul nu mai e rentabil, parerea mea. e greu sa incarci bateriile 6S la camp. cam distrugi bateria de la masina.
in legatura cu motoarele termice, nu cred ca ai avut ce trebuie pana acum. eu am un os max 61fx care merge de rupe! a fost reglat anul trecut si de atunci nu am mai umblat la el. si am zburat pe caldura, umezeala etc. nu am mai umblat la el.
iti recomand sa iei sebart 50 si motor os si aia e :D. eu o sa iau un sukhoi 50 cu motorul de 10. tot prin vara sau la sfarsitul verii.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#135 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 09 April 2010 - 12:58 PM

Vezi postareahash84, la Apr 9 2010, 01:19 PM, a spus:

recomand
acum nush daca e chiar bine sa il iei electric la marimea aia. de la 30de inci in sus electricul nu mai e rentabil, parerea mea. e greu sa incarci bateriile 6S la camp. cam distrugi bateria de la masina.
in legatura cu motoarele termice, nu cred ca ai avut ce trebuie pana acum. eu am un os max 61fx care merge de rupe! a fost reglat anul trecut si de atunci nu am mai umblat la el. si am zburat pe caldura, umezeala etc. nu am mai umblat la el.
iti recomand sa iei sebart 50 si motor os si aia e :D. eu o sa iau un sukhoi 50 cu motorul de 10. tot prin vara sau la sfarsitul verii.

M-am exprimat gresit. Nu imi place benzina dar imi place metanolul (mai ales mirosul B) )! La metanol rapid stergi avionul si merge usor, la benzina ba. Motoarele pe metanol foarte usor le setezi dar la astea pe benzina inca n-am prins smecheria. Exact care model o sa imi iau nu m-am hotarat si nici nu ma voi hotari pana la vara, cand voi avea banii, dar va fi ceva mare ori de la extreme flight ori de la sebart .
Alta treaba ar fi ca in BM cand zburam, zburam la aeroclub si avem 220V...
Un avion 3D adevarat ar trebui sa fie unul electric nu termic pentru ca la electric rapid ajungi de la turatie 0% la 100%, dar la termic iti ia ceva vreme chiar si daca ai esapament special sau motor 3W/DA sau mai stiu eu ce...poate gresesc, dar eu la concluzia asta am ajuns!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#136 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 April 2010 - 02:21 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Apr 9 2010, 01:58 PM, a spus:

M-am exprimat gresit. Nu imi place benzina dar imi place metanolul (mai ales mirosul B) )! La metanol rapid stergi avionul si merge usor, la benzina ba. Motoarele pe metanol foarte usor le setezi dar la astea pe benzina inca n-am prins smecheria. Exact care model o sa imi iau nu m-am hotarat si nici nu ma voi hotari pana la vara, cand voi avea banii, dar va fi ceva mare ori de la extreme flight ori de la sebart .
Alta treaba ar fi ca in BM cand zburam, zburam la aeroclub si avem 220V...
Un avion 3D adevarat ar trebui sa fie unul electric nu termic pentru ca la electric rapid ajungi de la turatie 0% la 100%, dar la termic iti ia ceva vreme chiar si daca ai esapament special sau motor 3W/DA sau mai stiu eu ce...poate gresesc, dar eu la concluzia asta am ajuns!



"Mana" sa avem noi , ca se face 3D si cu modele de 3 metri si deproane de 80 cm ( indiferent de motorizare ! - electric sau termic ) !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#137 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 09 April 2010 - 10:57 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Apr 9 2010, 12:58 PM, a spus:

Un avion 3D adevarat ar trebui sa fie unul electric nu termic pentru ca la electric rapid ajungi de la turatie 0% la 100%, dar la termic iti ia ceva vreme chiar si daca ai esapament special sau motor 3W/DA sau mai stiu eu ce...


lol
0

#138 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 09 April 2010 - 11:04 PM

Vezi postareaMADA, la Apr 9 2010, 11:57 PM, a spus:

lol

N-am zis bine? Asta era o concluzie dea mea. Lamureste-ma daca gresesc ...

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 09 April 2010 - 11:10 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#139 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 10 April 2010 - 12:09 AM

Vezi postareaBIGfoot, la Apr 10 2010, 12:04 AM, a spus:

N-am zis bine? Asta era o concluzie dea mea. Lamureste-ma daca gresesc ...


inca un lol :rolleyes:

uite ce inseamna 3D:

http://www.youtube.com/watch?v=z4fmNOffyfo...feature=related

complet offtopic :D

si aici il rupe da cu stil :D

http://www.youtube.com/watch?v=tPQ8LBC0ZUk...feature=related

Aceasta postare a fost editata de typer: 10 April 2010 - 12:15 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#140 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 April 2010 - 06:47 AM

neaaa....nu face cine stie ce. Uitete la Donatas, Chris Brislin, Mark Lezberg, Gernot Bruckman, astia fac 3D
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#141 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 10 April 2010 - 07:34 AM

Din nou nu mai exprimat destul de expliciti. Pana la 2.2 m inclusiv - electric, peste-benzina. Acum depind foarte multe. Dar incet inceti oamenii se vor axa pe electric si in 10 ani mai mult ca sigur ca vor exista foarte putini care vor mai zbura benzinare... Treaba asta era DOAR O PARERE DEA MEA sau cum sa zic, un gust- si gusturile se zice ca nu se discuta. Fiecare ce ii place, ca diferentele sunt mici.
florin @ Donatas extreme flight 110' 2.8m yak
Gernot Bruckman krill yak M 2.9m
Chris Brislin Carf extra 260 3m
Toti zboara cu avioane mari cam de 3 metri. Iti inchipui ca nici eu n-au o gramada de bani, ca daca e sa traiesti din industria asta e foarte greu, si le e mai usor si mai accesibil sa cumpere un DA sau 3W si sa le puna un muffer la motoru ala , decat sa cumpere vreo 2 incarcatoare care incarca 12s cu 10A si sa mai si umble cu sacul de acumulatori dupa ei pe camp care si aia sunt foarte scumpi.
In concluzie, fiecare cum vrea, dar eu personal de acum in colo asa fac.

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 10 April 2010 - 07:34 AM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#142 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 April 2010 - 08:43 AM

Este super si electric mare ! Eu am vazut modele de F3A si termic si electric ! De multe ori insa , cand zbori la inaltime si distanta mare ( ca cele de F3A ) te mai ajuta si zgomotul reprizelor de la motor . Mai greu cu incarcatul la camp si costurile pack-urilor ( totusi la un model mare si scump nu as merge pe regulatoare si motoare de la HobbyKing - poate nici pack-uri ! - tot brand-uri renumite ! )

P.S.

Cand spui de electric imi aduc aminte de un film cu Stan si Bran - Stan a luat dintr-o fructiera un mar si a muscat din el - iou ! - fara zgomotul specific - marul era din ceara ! Deci vrummm, vrummm !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#143 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 April 2010 - 04:28 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 10 2010, 09:43 AM, a spus:

Este super si electric mare ! Eu am vazut modele de F3A si termic si electric ! De multe ori insa , cand zbori la inaltime si distanta mare ( ca cele de F3A ) te mai ajuta si zgomotul reprizelor de la motor

RD,ai dreptate cu zgomotul motorului insa asta e valabil numai pentru F3A.Aici e vorba de 3d si sincer nu cred ca s`ar apuca cineva sa faca 3D la inaltime mare sau departe de pilot.Nu mai are nici un farmec.
0

#144 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 12 April 2010 - 07:39 PM

Astazi am cantarit modelul si era 4156 g cu 1/3 benzina in rezervor, rezervorul avand 380ml. Uite si un video(pacat ca n-am o camera mai stralucita)

Inca nu sunt multumit de loc de puterea motorului. Sa speram ca ceva nu e setat bine, si la RR mi-l regleaza cineva mai bine.


P.S. razmuturile din video au fost facute in blana :rolleyes:
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#145 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 April 2010 - 07:12 AM

Dupa crash ul de marti, am inceput sa repar incet incet, ca nu are rost sa ma grabesc, mai ales ca ploua afara...
Cea mai mare problema e toba, care dupa analize cu Calin(mecanicul aeroclubului din BM) am ajuns la concluzia ca de fapt nu sa rupt la contactul cu solul, ci sa rupt in aer. Ca sa fim siguri am cautat 4 insi vreo 15 minute locul aterizarii si n-am gasit-o, deci chiar sa desprins in aer... Stie cineva de unde as putea face rost de o teava de asta ? sau ce fel de teava trebuie sa iau...
Cateva poze:
http://farm5.static.flickr.com/4049/4522706676_6dc1010d7c_b.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2793/4522073981_36d27d2030_b.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2703/4522706254_6a359c32a9_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4072/4522074707_8b628ca467_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4045/4522707020_3d8a6b4f10_b.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4004/4522706872_086ee09b0b_b.jpg
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#146 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 15 April 2010 - 05:10 PM

wow in film nu parea asa grav crash-ul. Imi pare rau de model.

Despre ce diametru de teava vorbesti? Eu am doar teava si sistemul de prindere pe galerie pentru MVVS sudata (ca in poza de mai jos) dar care n-o folosesc. Daca ti se potriveste ti-o pot da cu cea mai mare placere. Si daca caut mai am si niste coturi si racorduri de galerie (tot pt MVVS) sa-ti reconstruiesti tu teava catre toba. Toba era pipe sau ce?

http://www.mvvs.cz/obrMVVS/prislusenstvi/3281P.jpg

Vezi daca e similara cu dimensiunile galeriei de la MVVS:
http://www.mvvs.cz/docMVVS/MVVS26.pdf

Aceasta postare a fost editata de Calin: 15 April 2010 - 05:14 PM



0

#147 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 April 2010 - 06:57 PM

Asa arata inante
http://farm5.static.flickr.com/4007/4523809456_e9d755f5cf_b.jpg
Si asa arata acum
http://farm5.static.flickr.com/4048/4523174871_21bc2e57ee_b.jpg
Diametrul interior al tevi care sa rupt si a ramas inauntru este de 14mm.
M-as bucura daca ai avea ceva care mi s-ar potrivi ca de nu incep si umblu prin magazine orbeste :(.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#148 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 April 2010 - 06:59 PM

Da daca iti comanzi tu alta toba ce`are ?
0

#149 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 15 April 2010 - 07:14 PM

Vezi postareashogi, la Apr 15 2010, 07:59 PM, a spus:

Da daca iti comanzi tu alta toba ce`are ?

Sa trecem peste faptul ca, costa cam 100 lei, care trebuia sa ii dau pe parkmaster, nici nu am gasit vreun loc in ro de unde sa o cumpar. Si la botosani si la pasare au numai tobe pitts.

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 15 April 2010 - 07:15 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#150 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 April 2010 - 07:42 PM

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s=&a...st&p=324001

eu asta am facut cand s-a rupt toba.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro