Rapa Rosie intalnirea 2003
#123
Postat 05 April 2003 - 09:03 AM
din astea cum sti vindem gramada, din cauza ca sint simplu la zbor, ieftin si sa foloseste oriunde...
la ripa rosie o sa aduc unul cu 80 gramme greutate planor si unul cu 150 gramme, motoplanor fiecare cu 660mm envergura. timp de zbor cu motor 30 minute....cu Accu LiIon
Aceasta postare a fost editata de wabo: 07 April 2003 - 03:42 PM
Walter Born
#124
Postat 08 April 2003 - 01:15 AM
Nu-l baga pe Marinaru' in seama ca lui nu-i plac decat aeromodelele care fac zgomot maaare si cu care te chinui juma' de zi sa le pornesti si apoi cealalta jumate de zi sa le cureti de ulei si sange si pe care apoi tot weekendul stai sa incleiezi ce s-a dezlipit de la trepidatii, ca are elicele necentrate! Las' ca-l stiu eu!!
Wabo, am vazut aeromodele de care ziceai (pe unul din site-uri, nu spunem care) si arata interesant! Sa faci bine sa le aduci! ...Si celelalte!
Si apoi bre, Marinare, ca sa citez din clasici, nenea Pepi Gasteiger (presedintele asociatiei instructorilor de parapanta din Austria, cu care am facut demuuult-demuuuuult de tot un curs de instructori de parapanta), intrebandu-l o data ce-i place mai mult sa zboare: motor sau planor? - stii ce mi-a raspuns?
Zicea ca zborul adevarat e zborul planat pe cand zborul cu motor e numai transport de colo-colo, de la punctul A la punctul B!
Asa ca ia nu mai rade tu de planoarele noastre, chiar daca au motorase auxiliare electrice!
Holario-hooo!
Florin
Aceasta postare a fost editata de Vali: 08 April 2003 - 01:18 AM
#126
Postat 08 April 2003 - 07:27 AM
Vali, la 8 Apr 2003, 01:15, a spus:
Holario-hooo!
Florin
:) ...nu ma iau nea Florin de planoarele voastre, ca alea sunt aeromodele (imi plac si mie la nebunie)...se transforma in jucarii abea cand le montezi buton si baterie...si le ornamentezi cu scoch de ambalaje si mai faci afirmatia (cu mandrie) ca e profi! :angry:
He he...acu banuiesc cum ca o sa urmeze Big-u cu maciuca...iar mi-am pus casca (aia de o luam noi la concursuri Florine :) )
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 08 April 2003 - 07:39 AM
Cu rabdare si ciocan.
#127
Postat 08 April 2003 - 11:30 AM
Iar tu Marinare vad bine ca ai mari probleme cu bulectricele. Auzi la el, butoane si baterii! O fi nasol faptul ca motoarele astea pornesc din prima, nu se uzeaza foarte repede, nu fac KK pe aeromodelul frumos vopsit, nu fac zgomot, nu iti halesc sanatatea, nu tac in aer etc.? De data asta nu te iau la pedale dar la urmatoarea abatere te asigur ca nu scapi! Si casca de cascat captivist nu te va ajuta. Poate niste chiloti din titan, captusiti cu plumb! Dar cred ca va trebui sa stau la coada pentru asta, nu?
Iar daca e sa ne luam dupa ce imi place mie uite cam cum e: avioanele trebuie sa aiba motor mic - mic si aripi mari. daca se poate motor nix.
Big Amper
#130
Postat 09 April 2003 - 01:19 AM
Nu cunost activitatea lui Pepi din tinerete! Am fost o data, prin '94-'95 la un curs de instructori de parapanta la care el era invitat sa predea de catre organizatori: Ghita Muresan - Baia Mare si Babacu' - Cluj Napoca (Dezmir).
Ce-i drept, el avea ceva afaceri cu Gita dar nu mi-a lasat impresia ca ar face ceva smecherii. Totusi, nu cunosc in amanunt toate dedesubturile. Eu de la Pepi (Prin Ghita) am cumparat un Brauninger IQ Competition GPS si totul a fost in regula.
Ceea ce pot sa spun este ca am avut enorm de mult de invatat de la el intr-ale parapantismului. Nu neaparat cine stie ce rezolvari de cazuri speciale extreme si trucuri de "adrenaline flying".
De la el am invatat a privi zborul si instructia cu seriozitate si responsabilitate maxima pentru viata ta si a celui pe care-l instruiesti. De al el am invatat ca noi nu suntem pasari ci suntem niste impostori intr-a treia dimensiune. Si ca trebuie sa pasim cu umilinta si smerenie intr-a treia dimensiune. Si ca a treia dimensiune e periculosa pentru noi, taratoarele in spatiul bidimensional.
De unde pana atunci noi zburam flamboainat (a la Adi Buzan, pour les connesseurs!), parca am inceput sa ne mai ostoim si chiar am inceput sa strambam dezaprobator din nas cand vedem pe cate unul (chiar mari artisti vizionati pe casete video) care imediat dupa decolare, nici nu s-a desprins bine de la sol ca se si arunca in seleta, cu genunchii la gura si curul prin iarba... Aproape ca am uitat cand si noi la Bunloc, imediat dupa decolare, ne rasuceam pe spate, cu capul in jos, ca sa atingem iarba cu palmele!
Sau poate ca doar ne-am mai maturizat un pic si maturizarea asta venea oricum, cu sau fara Pepi.
Oricum, eu ii datorez mult si-i port o amintire deosebita...
...si scuze pentru divagatie...
Florin
cu pseudonimul schimbat in Walteras,
ca asa mi se trage din facultate,
fara voia mea!
#131
Postat 09 April 2003 - 01:36 AM
Si o sa mai comit in curand un termic - doua, ca doar mai am prin dulapuri. Doar ca acum m-au vrajit un picut avantajele ce le ofera electricele (nu le mai enumar, ca sa nu va intristati!)
Daca asi avea cum avea nenea Musca, o slujba la Dezmir la aerodrom, sa fac doi pasi si sa pun avionul pe iarba pistei ca sa fac niste zboruri in amurg cand vrea muschii mei fara sa trebuiasca sa chiulesc de acasa si sa fac douajde kilometri pana la Clinceni numa ca sa vad ca bate vantul prea tare si ca tre sa ma intorc si sa mai astept alte doua saptamani, atunci poate ca termicele ar fi viata mea!
Dar asa, am aripa montata, in masina, si in drum spre servici (cand sunt de noapte), plec cu juma de ora mai repede de acasa si ma opresc pe tarla la Palatul Copiilor. Acolo, bag repede doua zboruri in amurg cand vrea muschii mei! ca am packurile incarcatre de acasa, ca si cum ai da una scurta, din picioare si apoi ma duc relaxat la servici! Zic ca si cum ai da una scurta, doar asa... nu ca asi sti cum e! Dar pot sa-mi inchipui, nu? Ca mai citeste dreaku nevasta-mea p'acilea si nu vreau sa cresc in ochii ei, ca dup-aia ii cresc pretentiile si nu mai am timp de aeromodele!
P-onoarea mea!
F.
#132
Postat 09 April 2003 - 06:50 AM
De fapt vreau sa zic ca nici io nu sunt habotnic sau extrem radical, in sensul ca imi plac si mie motoarele cu alcool, imi plac si motoarele fara alcool, imi place si alcoolul fara motoare si imi place zborul sub toate formele lui. Insa daca am de ales parca as alege planoarele, chiar daca acum cioplesc acasa un Fokker E III cu motor de 2,5 ccm!
Si tot asa si iar asa!
Big
#133
Postat 09 April 2003 - 07:45 AM
El de fapt a gasit in timpului respectif o portita de lege sa faca aferceri fara sa plateasca TVA prea mult si pentru asta avea in Austria si Germania un "gust" special, din punctul de vedere de alte dealeri, care faceau import in regula si plateau impozite
si TVA. Clienti lui (si eu am cumparat candva la el, ca si mare majoritate de piloti) erau fericit, bineinteles, ca scapeau si ei de TVA. era negatif numai la concurentii.
Portita sa inchis bineinteles in cursul si a rams cu numai o paret din afacere. Stiu ca el
ca pilot e mare profesionist. Numai ca sa nu credeti ca eram rau intentionat. Dar mis- apare ca prin forum es te mai usor sa fie inteles gresit de cat positif.
Aceasta postare a fost editata de wabo: 09 April 2003 - 07:47 AM
Walter Born
#134
Postat 09 April 2003 - 09:02 AM
Stiam de Pepi ca a facut niste acrobatii cu contabilitatea pe vremuri, chiar el mi-a spus, si ca si tine, sau Florinsi eu il cunosc de baiat bun si pilot de calitate. De fapt cred ca doar astea conteaza pana la urma!
BigBigBig
#136
Postat 09 April 2003 - 02:11 PM
Big, la 8 Apr 2003, 11:30, a spus:
Big Amper
... atunci e pentru pensionari, fara adrenalina...nu merge mai bine cu ceaiuri, frectii sau supozitoare?!!!...ca asta e oricum boala grea!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 09 April 2003 - 02:48 PM
Cu rabdare si ciocan.
#137
Postat 09 April 2003 - 08:31 PM
Stai linistit ca nu iti reprosez nimic! Atata tot ca in contextul actual, cuvantul smecher a capatat conotatii nu tocmai roze!
Desi, daca zici ca smechereala lui Pepi a constat in a gasi niste portite legale ca sa nu plateasca TVA, atunci cu atat mai mult a crescut in ochii mei si il declar "role model"!
In conditiile in care, in statul asta, chiar statul e cel mai mare hot si cel mai prost gestionar al buzunarului propriu (cei care aveti o afacere proprie, simtiti asta!), sa poti sa te descurci (fara a trece de granita legalitatii), este ceva de admirat!
Hai ca iar divagam...
Florin
#138
Postat 09 April 2003 - 08:37 PM
Big, la 9 Apr 2003, 06:50, a spus:
...Draga BIG,
Dupa fo juma' de ora de citit, analizat, presupus, intrebat prietenii (ca nu am DEX-ul la birou), nu prea stiu ce sa-ti raspund, ca inca mai analizez!
...Da' orisicatusi, sper ca ai zis ceva de bine, nu??
F.
#139
Postat 09 April 2003 - 08:40 PM
Cu termicele, cat de repede, taica! Cat de repede! Da' parca asi mai astepta, sa te vad zburand cu Bombonel ala al tau cu Raduga de 10!
Ca sa te oftici, prin dulapuri ma asteapta un MVVS 6,5 nou-nout, un MOKI 10 nou-nout, o pereche de aripi de acrobatie de polistiren cu abachi luate din Cehoslovacia in '90 (unamienouasutenouazeci) cand saracu' Impuscatu' nici nu se racise bine...
...Si cate si mai cate!
F.
Aceasta postare a fost editata de Walteras: 09 April 2003 - 08:57 PM
#146
Postat 10 April 2003 - 06:52 AM
In alta ordine de idei, inspirate de altfel, mai baga niste poze faine ca sa ii stea in gat lu Marinaru Pop Eye Carcotash cu motorash. ca daca ma apuc io, il pierdem!
Big Beeep
#147
Postat 10 April 2003 - 07:34 AM
Moki din alea am si eu, intradevar, mai putin de o jumatate de caldare. Cat despre aripi cu stiren si abachi...ai o potcoava...mai fa rost si de cal si vorbim pe urma...(da vezi sa-l procuri viu de data asta). B) (12 ani de stat in debara fara evolutie...cred ca dureaza cam 78 de ani pana apare si restul, in ritmul asta!!!)
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 10 April 2003 - 07:42 AM
Cu rabdare si ciocan.