Zona modele rapide si foarte rapide. Manuta si tupeu!
#61
Postat 23 November 2010 - 10:20 PM
#62
Postat 23 November 2010 - 10:34 PM
La mine varianta 4s e in asteptare; sa mute concurenta prima :lol: ;)
Sper sa nu vada Bicut ce am scris.
#63
Postat 23 November 2010 - 10:39 PM
Asteapta bateria ,posibil maiden in weekend ;)
Fisiere atasate
-
101_9490__Large_.JPG (66.18K)
Number of downloads: 47 -
101_9489__Large_.JPG (79.02K)
Number of downloads: 54 -
101_9491__Large_.JPG (72.02K)
Number of downloads: 54
Aceasta postare a fost editata de bicut: 23 November 2010 - 10:40 PM
#64
Postat 23 November 2010 - 11:12 PM
Bicut termina 2009 stapanu` vitezei. 2010 e ca si dus, e al meu! :rolleyes: 2011 e batalia dracu`! Bafta tuturor ```imbolnavitilor``!
#65
Postat 24 November 2010 - 03:49 PM
motoru e asta...nu stiu insa ce configuratie de elice a folosit tipu in film
http://www.youtube.com/watch?v=8-QT3zBV8-g...feature=channel
http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_vi...?idProduct=4284
#66
Postat 24 November 2010 - 06:33 PM
#67
Postat 24 November 2010 - 07:16 PM
#68
Postat 25 November 2010 - 01:08 AM
Sa zicem ca din 71000 rpm in gol ramai cu 60000 la elice, am fost varza la matematica dar mie imi rezulta la o elice cam speed 4.75 diametru 12cm incredibila viteza 1356 km/h in varf de pala ;) ce zici s-a inventat o elice care sa reziste la asemenea viteza, graupner zice din cate imi amintesc eu max 40000 rpm la aceasta turatie pitch speed-ul fiind de cam 360km/h.
Cu 3s si cam speed 4.75cu 4.75 zice unul la magic numbers ca suge 70 amperi cu 4s sunt sigur ca sare de 100,daca ai de gand sa pui hexu'de 80 se frige .
Tare sunt curios sa vad subiectul pe rc-groups caci daca este adevarat motorul asta e The holly graal.
Daca totusi ai dreptate da o tura cu el inainte de sfarsitul anului si da-l jos pe hess de unde s-a urcat ca nu ii mai ajunge nimeni la nas de la o vreme si promit ca te cinstesc daca nu asta e va trebui sa ma ocup personal de el :)
Bafta man!
PS vezi ca elici din alea avea si zozo.
Aceasta postare a fost editata de bicut: 25 November 2010 - 01:19 AM
#69
Postat 25 November 2010 - 07:09 PM
E bine ca e aerul rece; nu voi avea nevoie de stingatoare. :)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 25 November 2010 - 07:23 PM
#70
Postat 26 November 2010 - 02:22 PM
#71
Postat 26 November 2010 - 02:43 PM
AG-74-HESS, la Nov 13 2010, 12:55 AM, a spus:
Uite inca unii mai avansati decat mine care prefera acelasi gps recorder.
http://www.youtube.c...h?v=4d4gucoFbmM
Cand spui ca ``pt 285 / ora e nevoie de 6s 2200 (care nu tin cred 2 zboruri ) consumul fiind si de 2500 wati`` iti dau dreptate, dar asta ca sa zbori cu viteza aia. In realitate, in configuratia aia, poti atinge un varf de 400km/h daca ai putin sange rece.
Probabil daca as avea un pistol laser ti-as putea dovedi practic ca mai mult de 3...5m/h in plus (!) sau in minus nu ar fi intre ele la o deplasare a obiectului de test la peste 100km/h. Daca viteza ar fi de peste 200, acuratetea ar fi mai mare.
Vezi aici atent si te-ai prins cum e treaba.
http://www.youtube.c...h?v=U3SWaOm-JsE
Am het 2w20.
In curand, pe la noi isi va face aparitia o magaoaie superba si vitezomana, deci fi pe faza.
lui calin pe raven o scula cu gps ii arata 400 km/ora.. sa fie real? mie imi arata 245 gps-ul (eagle tree) si 192 tub-ul pitot.
ne putem contrazice pana de revelion in dume si explicatii doar practica poate dovedi .
Sigur de ne vedem anul ce vine la vreo intalnire modelistica si sunt radare tip pistol pe la noi -intre modelisti (si eu licitez la unul)-atunci vorbim la concret.
si pe het 2ws20 ce packuri folosesti?
nu de alta dar pe het cu 4s multi se lauda ca pot prinde APROAPE 240 km.
probabil le merge gps-ul rau
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#72
Postat 26 November 2010 - 03:06 PM
3300 4s 60c si dupa 15 zboruri e muci !
fuselajul e acoperit cu fibra de sticla si eleroanele ranforsate!
elice de carbon ca sa suporte forta de impingere...
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#73
Postat 26 November 2010 - 03:30 PM
cam asa se misca o zburatoare cu 335 km/h
hess-ule o poti compara cu ce ai tu. daca n-o vezi, macar dupa sound :unsure:
ps: vezi sa nu clipesti ;)
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 26 November 2010 - 03:31 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#74
Postat 26 November 2010 - 05:54 PM
#75
Postat 26 November 2010 - 07:29 PM
#76
Postat 26 November 2010 - 07:59 PM
dan_mitea, la Nov 26 2010, 07:29 PM, a spus:
Nu, Zen, acesta este aerodelism in stare pura. Nu rahatisuri cumparate de la chinezi.
Maaama ! Iar incepeti cu modelilsmul in stare pura ! Se vede cum isi face emotia trecutului efectul asupra tastaturii " aerodelism ?! "
Si mie mi se intampla chiar mai des !
Tot meritul, tot respectul , toata cinstea pentru ce au facut ..... dar suntem in aceeasi situatie cu sportivii zapezilor ( ca tot e Canada la mijloc ) ! Acum zeci de ani proba de slalom urias sau coborare sau ce doriti se facea cu schiuri de lemn, cu sina de tabla otelita si date cu ceara , bocanci si ce mai era ... acum .... composite, clapari anatomici , ochelari UAV , legaturi supersofisticate ... etc
Nici unul nu trebuie pus la cosul istoriei sportive ci pe pagina dedicata a istoriei !
Intrebare pentru cei care practica " aeromodelilsm viteza " - stiind ca modelele nu sunt foarte mari ca dimensiuni , dar viteza uriasa ,
ai timp sa reactionezi cand a ajuns la "capat de linie" si trebuie sa il intorci , sau risti sa il pierzi din raza vizuala ?
P.S.
In vremurile de care a amintit domnul DAN , acest sport avea si efecte asupra corpului sportivului caci se facea pe langa aeromodelism si SPORT curat - ia sa incerce cineva sa se roteasca in jurul acelui stalp de sprijin cu atata indemanare fara sa se impiedice in conditiile in care cablul ala de otel abia astepta sa faci o greseala si sa te gatuiasca putin.
Azi se piloteaza de pe scaunul de iesit la padure sau iarba verde !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 November 2010 - 08:02 PM
#77
Postat 26 November 2010 - 08:33 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 26 November 2010 - 08:34 PM
#78
Postat 26 November 2010 - 09:47 PM
dan_mitea, la Nov 26 2010, 07:29 PM, a spus:
Nu, Zen, acesta este aerodelism in stare pura. Nu rahatisuri cumparate de la chinezi.
Nu contest ca nu ar fi aeromodelism in stare pura si ca nu ar presupune provocari.
Numai ca pentru mine acela nu e zbor.Atat am spus, putea pune si un bolovan cu motor termic si tot prindea 200... :unsure:
Faptul ca centrifugheaza un model nu valideaza din punctul meu de vedere un record de viteza comparabil cu un zbor(normal).
REAL DESIGN, la Nov 26 2010, 07:59 PM, a spus:
Aruncatul cu privirea dupa avion cand abia se mai vede nu se considera sport? :D
P.S. Imi place reclama HobbyKing de pe videoclipul cu aeromodelism pur. Scuze Dane,nu m-am putut abtine...
Aceasta postare a fost editata de Zen: 26 November 2010 - 09:50 PM
#79
Postat 26 November 2010 - 10:16 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 26 November 2010 - 10:17 PM
#80
Postat 26 November 2010 - 10:57 PM
Stiam ca elicea cu o pala are eficienta maxima dar nu am crezut ca poate rezista la asemenea turatii iar
modelul este dus la extrem pentru rezistenta minima.
Deosebit. :rolleyes:
Multumiri pentru filmulet.
Numai bine
#81
Postat 26 November 2010 - 11:55 PM
Si in ziua de azi se lucreaza avioane de la zero din compozite si nu sunt cumparate de pe cine stie ce site...pana la urma fiecare face cum vrea ca sa ajunga sa "piloteze un aeromodel".....
@Hess: vezi ca in filmuletul ala e cam "de unde a plecat aeromodelismul" ca inainte nu existau radiocomenzi, sa trimiti avionul la 1km si sa te joci cu el sus de tooooot unde nu te ameninta pamantul la fiecare metru, atunci chiar trebuia sa depui un pic de efort sa construiesti si sa pilotezi asa ceva. Spre dezamagirea ta, nu este o sarma, sunt doua sarme ca deh....avionul ala nu merge in sus si in jos dupa cum bate vantu' :rolleyes: si sa stii ca e nevoie de ceva indemanare sa poti sa ti un captiv....am pilotat machete captiv cu motor de 8cc si sa vezi ce frumos e sa traga de tine un avion de 3kile cand prinde viteza....Ce vreau sa zic, e ca daca nu stii cu ce se mananca asa ceva, mai bine iti ti parerile pentru tine :D si multa bafta la dat jos aia 400km/h cu scartzu , si sper sa nu imi iei in nume de rau ce am zis mai sus...:D
Si da, exista proba de captiv-viteza cu pulsoreactor......
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#82
Postat 27 November 2010 - 12:10 AM
filmuletul ala cu avionul captiv era termen de comparatie pt 300+ .
despre indemanari si gusturi si calitati de pilot, aluzii nu isi au locul.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#83
Postat 27 November 2010 - 12:31 AM
Ceva constructiv nu este? ,o idee ca erea vorba de modele rapide offff!
#84
Postat 27 November 2010 - 03:15 AM
iaca de aici: brelocul ala gps este un "breloc", este o clasa de gps "low power/low accuracy". Este facut sa functioneze ca "workout tracking device". Cu alte cuvinte va inregistra viteze de la 1-2 km/h la 100km/h (cred) si va avea o acuratete buna in a da o viteza buna. Ce e peste 100km/h, Doamne ajuta... poate pana in 200 o sa arate ok....dar nu este o viteza estimata SIGUR si iata de ce:
- gps-ul ca sa dea o viteza face urmatorul lucru => la intervale egale de timp, ia doua coordonate in spatiu. Printr-un calcul foarte usor se scoate distanta, timpul se stie, rezulta viteza.
- singura problema e, ca GPS-ul ca sa furnizeze coordonatele unui punct, va face media mai multor puncte furnizate de un satelit, care in functie de cum primeste semnalu (bun rau), va avea o acuratete intre 5 si 100metri (sau chiar mai mare). Acum problema este urmatoarea: daca primeste un punct la naiba in praznic, si unu aproape va da o viteza IMENSA, desi avionul se misca incet.
- semnalul primit de GPS-ul in cauza (daca am inteles bine este vorba de un GPS logger QSTARZ) nu are o antena exterioara, deci semnalul primit o sa depinda de tot ce il inconjoara, iar pentru ca este "low power", la viteze mari poate sa furnizeze date eronate.
Acum ca sa rezum totul, un GPS logger asa micut care nu are nici macar o antena externa (pentru precizie mai buna) va furniza intotdeauna niste spike-uri de viteza. Daca vrei sa testezi acel logger si sa fi sigur ca va furniza o viteza corecta chiar si peste 200km/h, trebuie sa il testezi in condintii reale.....un veyron cred ca ajunge la 400km/h lejer.
Am vazut ca mai demult HESS a pus niste grafice cu datele furnizate de logger, iar acolo apare fix ce am zis mai sus "un spike de viteza". Asta nu este viteza reala, ci doar o eroare de calcul a gps-ulu. O indicatie corecta va arata o viteza constanta....nu doar o crestere pana in 355km/h iar apoi scaderea brusca a vitezei...
Cel mai bine, cautati un gps logger de clasa superioara, eventual ceva cu o antena exterioara care sa fie montata in exteriorul avionului pe cat posibil.....
Alta varianta ar fi sa se utilizeze acest GPS Quartz, dar sa se urmareasca o viteza constanta in grafic (cam cum este viteza in graficele urmatoare cand s-au obtinut 188km/h). Na ca am facut si o poza cam cum ar fi trebuit sa apara graficul cu 355km/h pentru o viteza reala (probabil am exagerat un pic, dar cam asa ceva ar trebui sa apara ca sa fie considerata o viteza reala)
Cu filmuletul lui Dan s-a incercat sa se constientizeze ce inseamna o viteza apropiata de 400km/h REALA ! Gps-ul va inregistra din cand in cand spike-uri de viteza !
Fisiere atasate
-
Untitled_1.png (104.54K)
Number of downloads: 33
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#85
Postat 27 November 2010 - 01:05 PM
Legat de ``sarma`` de la captive, am spus-o metaforic, deoarece am zburat in era comunista si captiv, si am tras si la sobolan. Referitor la pulsoreactor, am zis de el tot in cunostinta de cauza, doar ca al nostru facut sub indrumarea d-lui Slavila a functionat sub 1 minut. Deci Screamer, nici eu nu m-am nascut ieri, am prins si supranaru, su dulapu de la graupner, si diesele de 2,5 aduse odata cu inelele cu rubin de la vecinu ala mai mare, si ```fitele`` rusilor la Semanatoarea cand nu stiam ca poate exista 4x4 si nu ne lasau sa ne apropiem,si ne vindeau motoare rusesti cu 500 de lei.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 27 November 2010 - 01:19 PM
#86
Postat 27 November 2010 - 01:18 PM
#87
Postat 27 November 2010 - 07:48 PM
http://www.qstarz.co.../BT-Q1300-S.htm
Daca nu ma pot baza pe el voi cauta altceva.
#88
Postat 27 November 2010 - 09:00 PM
Sunt in posesia unui A10 cu motoare cu perii 370A, instalate in edf-euri, care nu cred ca-s instare sa scoata amandoua, mai mult de 200gf, iar "monstrul" cu un li-po 3s de 1800mAh, cantareste cca 780g. Amintestesc acest lucru, pentru ca ... greierasii aia de 370A, reusesc totusi sa tina in aer hardubaia, pret de ... 2-3 viraje la 90 de grade. Pe aceasta logica, ma gandesc eu ca cele 450-500g ale aeromodelului din link-ul pus anterior de minte, propulsate de cele 300gf (ipotetice) date de un brushless inrunner, se vor comporta mult mai bine, astfel incat imi vor permite mai multe de 2 viraje consecutive de 90 de grade ... fara ca apoi sa intre in stall si sa cada pe-o aripa ...
Ideea era ca l-am gasit la ... 60 de dolari, chiar si la 40 de dolari, pe site-uri in "lumea civilizata" dar pentru a-l aduce in romanelica, ajunge la peste 130 de euro. Iar, pana acum, pe nici un site romanesc nu l-am gasit la vanzare, la un pret, cat de cat rezonabil, sau macar apropiat cu cele de pe site-urile din lumea civilizata.
Sper sa nu se considere reclama, de nici o culoare, pentru ca nu este, dar aici http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...idProduct=12614, o asemenea "jucarie" este ... 65usd. Daca vreau sa-l comand de acolo, ajunge la cca 90-100 usd. Asta n-ar fi neaparat o gaura in stratul de ozon, dar ... incep "dar"-urile, cand va ajunge la mine ... in ce stare va fi?! Apoi cat de sigur pot fi ca si ajunge la mine?! Daca sunt probleme la vama?! Sincer sa fiu, sunt bugetar si ... chiar nu ma dau banii afara din casa, iar ca sa fac o asemenea "investitie" ... din punctul meu stric de vedere, inseamna sa nu platesc intretinerea vre-o 2-3 luni, astfel ca mi-ar fi mai usor daca l-as gasi prin romania, la un pret comparabil.
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#89
Postat 27 November 2010 - 09:08 PM
Aceasta postare a fost editata de nen77: 27 November 2010 - 09:13 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#90
Postat 27 November 2010 - 10:52 PM
AG-74-HESS, la Nov 27 2010, 07:48 PM, a spus:
PaunFD, la Nov 27 2010, 09:00 PM, a spus:
Eu zic ca ca are legatura :blink: Si ca egzista-o explicatie...