Modelism - RHC Forum: AM NEVOIE DE AJUTOR - MOTOR TERMIC "FORCE" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

AM NEVOIE DE AJUTOR - MOTOR TERMIC "FORCE"

#1 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 03:27 PM

Salutare tuturor !!
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci
0

#2 Useril este offline   Bogdan G. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 22-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cam tot ce are motor :)

Postat 25 June 2009 - 06:05 PM

Vezi postareacaraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:

Salutare tuturor !!
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci


Ai rezervor, toba, bujie?
E cu pull start?

Da mai multe detalii
Carson Vulcano
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
0

#3 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 07:46 PM

Vezi postareacaraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:

Salutare tuturor !!
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci
ATASEZ SI POZA PROMISA
Imagine atasata: 25062009.jpg
0

#4 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 07:51 PM

Vezi postareaBogdan G., la Jun 25 2009, 07:05 PM, a spus:

Ai rezervor, toba, bujie?
E cu pull start?

Da mai multe detalii

Cum se vede si din poza, sper...'calitate telefon' ...are si toba; si bugie; am si o baterie NiCd 2400 mAh de la SANYO
pull start nu are..atata timp cat e pentru aero
0

#5 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 25 June 2009 - 08:19 PM

Vezi postareacaraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:

Salutare tuturor !!
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci

Din cate am aflat motoru' FORCE este englezesc , dar firma a fost axata pe motoare auto. Poate ne lamureste ERASER !
0

#6 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 08:46 PM

Vezi postareaARU, la Jun 25 2009, 09:19 PM, a spus:

Din cate am aflat motoru' FORCE este englezesc , dar firma a fost axata pe motoare auto. Poate ne lamureste ERASER !


Adica "ERASER' e un membru?
Dupa cum se vede din poze... e cu elice... si l-am primit asa...am vazut pe google ca toate is pentru auto.... sa inteleg ca sansele sa il pun pe un aeromodel is mici?!
0

#7 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 25 June 2009 - 08:52 PM

Stai linistit... Dupa cum arata platoul de fixare a elicii mie m-i se pare de aero.
Alte pareri mai pertinente ar fi utile :unsure:
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#8 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 08:58 PM

Vezi postareadocmarius, la Jun 25 2009, 09:52 PM, a spus:

Dupa cum arata platoul de fixare a elicii mie m-i se pare de aero.
Alte pareri mai pertinente ar fi utile :unsure:
o poza din unghi mai bun :lol:
Imagine atasata: 25062009_002_.jpg
0

#9 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 25 June 2009 - 08:59 PM

Vezi ca in rezervor unde e gaura aia astupata trebuie sa ai un furtun care se leaga la toba!
Nu stiu de ce, dar si mie-mi pare ca e de auto.... sper sa ma insel.

Nu ma insel, motorul asta sigur este de auto. Volanta cel putin nu este cea a motorului.

Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 25 June 2009 - 09:01 PM

0

#10 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 09:11 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Jun 25 2009, 09:59 PM, a spus:

Vezi ca in rezervor unde e gaura aia astupata trebuie sa ai un furtun care se leaga la toba!
Nu stiu de ce, dar si mie-mi pare ca e de auto.... sper sa ma insel.

Nu ma insel, motorul asta sigur este de auto. Volanta cel putin nu este cea a motorului.

Imagine atasata: 25062009_003_.jpg

asta nu o stiu ...vis a vis de volanta...
asa e si pus furtunul respectiv...la toba....gaura aia astupata din cate stiu e pentru al 2-lea furtun de aerisire...care nu e neaparat....
am scos volanta... e pusa pe un con , si el din dural....
0

#11 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 25 June 2009 - 09:57 PM

Daca e cu tragere a butoiasului la carburator, e sigur auto, daca e cu clapeta (adica rotire), s-ar putea sa mearga si la aero, dar tot auto mi se pare.



PS: Linia de la combustibil sa fie intr-un drept cu carburatorul la pornire.

Editare mai tarzie: Se pare ca a fost schimbata si chiuloasa, ca nu are nici macar o aripioara nimic. Ori a avut "gratar" inalt tip auto si a fost dat jos de pe ea (de pe chiuloasa), ori e schimbata complet.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 25 June 2009 - 10:02 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#12 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 10:09 PM

Vezi postareaprotheus, la Jun 25 2009, 10:57 PM, a spus:

Daca e cu tragere a butoiasului la carburator, e sigur auto, daca e cu clapeta (adica rotire), s-ar putea sa mearga si la aero, dar tot auto mi se pare.



PS: Linia de la combustibil sa fie intr-un drept cu carburatorul la pornire.

Editare mai tarzie: Se pare ca a fost schimbata si chiuloasa, ca nu are nici macar o aripioara nimic. Ori a avut "gratar" inalt tip auto si a fost dat jos de pe ea (de pe chiuloasa), ori e schimbata complet.

Nu e cu butoias, e cu rotire, foarte posibil sa si fost modificat ...
Combustibil vine in carburator, de cateva ori l-am inecat.... adica se umplea cu combustibil incat picura pe la rulment.... o fi deja dus si rulmentii?? habar nu am
acum cateva zile a pornit pentru 2 secunde, dar a murit subit... de atunci niciun semn de viata, am mai umblat la reglaje..nimik, am incercat sa il invart usor cu bormasina, spre stanga, bineinteles, dar nimik
bateria pentru bujie e incarcata, bugia are filamentul rosu...mi se pare ca nu e suficient de incandescenta, dar dupa un minut tinuta conectata la baterie se cam incalzeste si chiulasa, da motorul nu porneste...
0

#13 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 25 June 2009 - 10:25 PM

Vezi postareacaraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:

Salutare tuturor !!
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci

POZA DIN REVISTA DE MODELISM
Imagine atasata: 25062009_005_.jpg
0

#14 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 26 June 2009 - 11:17 AM

Diseara o sa incerc sa ii mai fac reglajele odata...2,5 ture deschidere alimentare combustibil + o a ii pun cu seringa un pic direct pe piston....problema e in felul urmator....daca i-mi poate spune cineva, jiglorul inchis la maxim e cu carburatorul inchis sau deschis la maxim?!
0

#15 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 26 June 2009 - 05:17 PM

Cu carburatorul inchis este cel pentru amestec aer/combustibil iar cel unde intra combustibil este pentru a regla debitul la maxim de carburator deschis ( dar asta se face in functionare ).
0

#16 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 26 June 2009 - 07:12 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Jun 26 2009, 06:17 PM, a spus:

Cu carburatorul inchis este cel pentru amestec aer/combustibil iar cel unde intra combustibil este pentru a regla debitul la maxim de carburator deschis ( dar asta se face in functionare ).

Merci, merg acum sa il si reglez asa...sper din suflet sa porneasca odata..
0

#17 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 26 June 2009 - 07:32 PM

Am incercat si asa, se incalzeste chiulasa si cam restul motorului...cred ca e un pic de ardere acolo, dar nu soficienta..
am incercat sa mai adaug combustibil, dar fara nici un rezultat
0

#18 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 26 June 2009 - 08:20 PM

Cu ce combustibil incerci?
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#19 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 26 June 2009 - 08:22 PM

Vezi postareaprotheus, la Jun 26 2009, 09:20 PM, a spus:

Cu ce combustibil incerci?

POWER amestec in raport de 10 - nitro/15-ulei de racin
0

#20 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 26 June 2009 - 09:17 PM

S-ar putea sa fie prea rece bujia. Eu un motor mic de tot nu l-am putut porni pana nu i-am pus cea mai calda bujie din arsenalul meu (si pana nu i-am marit concentratia de nitro).

Combustibilul e cum trebuie, deci cred ca nu e de la el, dar poti face niste probe si cu concentratie mai mare de nitro (daca ai de unde lua de la cineva pentru teste).

Cu compresia cum sta? Daca tii pala in compresie, cedeaza incet rezistenta sau daca dai drumul dupa un timp (de tinut), revine la pozitia ei?

Aceasta postare a fost editata de protheus: 26 June 2009 - 09:17 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#21 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 26 June 2009 - 09:35 PM

Vezi postareaprotheus, la Jun 26 2009, 10:17 PM, a spus:

S-ar putea sa fie prea rece bujia. Eu un motor mic de tot nu l-am putut porni pana nu i-am pus cea mai calda bujie din arsenalul meu (si pana nu i-am marit concentratia de nitro).

Combustibilul e cum trebuie, deci cred ca nu e de la el, dar poti face niste probe si cu concentratie mai mare de nitro (daca ai de unde lua de la cineva pentru teste).

Cu compresia cum sta? Daca tii pala in compresie, cedeaza incet rezistenta sau daca dai drumul dupa un timp (de tinut), revine la pozitia ei?

Momentan nu am de la cine sa iau un pik de nitro, dar cred ca asta e destul de concentrat..poate p[este cateva saptamani o sa pot face rost de un pik combustibil pentru auto....e mai concentrat din cate stiu !! Compresia e foarte buna, nu cedeaza deloc, cand o invart incet, dupa ce trece de punctulin care ar trebui sa se aprinda combustibilul arunca pala destul de tare in acelas sens.... cand o iau cu bormasina...trebuie sa dau apas destul de tare ca sa infrunte rezistenta din cauza compresiei !!
o bugie calda, sau cea mai calda posibila ...care ar putea fi...alta oricum nu am..intradevar bujia nu e foarte incandescenta....
0

#22 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 27 June 2009 - 03:38 PM

MOmentan nu merge sub nici o forma... probabil trebuie sa caut o alta bujie....una mai calda...o sa i-mi ia o vreme
Apropo, toate bujiile au aceeasi dimensiune ....ma refer la filet?!
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 June 2009 - 04:50 PM

1. Cum faci legatura intre bujie si baterie?
2. Ai nevoie de combustibil bun.
0

#24 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 27 June 2009 - 07:00 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 27 2009, 05:50 PM, a spus:

1. Cum faci legatura intre bujie si baterie?
2. Ai nevoie de combustibil bun.

legatura intre bujie si bateri se face printrun cablu.... diametru total al sarmelor ingramadite e de aprozimativ 1mm, lung de 50cm
combustibilul e PROXIM POWER de 15/10 - cam maxim ce se poate la un aero...din cate stiu....
sugestii?!
0

#25 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 June 2009 - 07:09 PM

Incearca sa folosesti cabluri cat mai scurte la bujie sa nu ai pierderi mari de curent, eventual pune 2 acc. in PARALEL sa ai o putere mai mare.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#26 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 27 June 2009 - 09:10 PM

Vezi postareacasper20, la Jun 27 2009, 08:09 PM, a spus:

Incearca sa folosesti cabluri cat mai scurte la bujie sa nu ai pierderi mari de curent, eventual pune 2 acc. in PARALEL sa ai o putere mai mare.

Am pus in paralel inca 2 acc AA DURACEL de 1400 mAh, am dat iara-si 1/4 de ora la pala..... rezultatul e acelasi
0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 June 2009 - 11:27 PM

Te rog sa masori ce tensiune ai pe bujie. Poti pune n acumulatori in paralel. Daca ai cadere de tensiune pe fire este degeaba.
0

#28 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3622
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 June 2009 - 11:34 PM

Vezi postareacaraman, la Jun 27 2009, 09:10 PM, a spus:

Am pus in paralel inca 2 acc AA DURACEL de 1400 mAh, am dat iara-si 1/4 de ora la pala..... rezultatul e acelasi

Cum zice si Dan, masoara ce tensiune ai pe bujie, ai scurtat firele cum ti-am zis, daca ai cadere mare de tensiune schimba firele cu ceva mai groase si redu lungimea lor.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#29 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 29 June 2009 - 11:33 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 28 2009, 12:27 AM, a spus:

Te rog sa masori ce tensiune ai pe bujie. Poti pune n acumulatori in paralel. Daca ai cadere de tensiune pe fire este degeaba.

o sa incerc sa fac rost de un tensiometru..apoi v-a tin la curent ....
0

#30 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 09 July 2009 - 05:08 PM

Motorul porneste pentru 30 de secunde si nici sub o forma nu ia avant....poate fi cumva insuficienta de tensiune de la baterie? scoapte cam 1500 din ea nu mai mult !!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro