AM NEVOIE DE AJUTOR - MOTOR TERMIC "FORCE"
#2
Postat 25 June 2009 - 06:05 PM
caraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci
Ai rezervor, toba, bujie?
E cu pull start?
Da mai multe detalii
Rustler VXL
HPI RS4
RK Buggy
#3
Postat 25 June 2009 - 07:46 PM
caraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci
#4
Postat 25 June 2009 - 07:51 PM
#5
Postat 25 June 2009 - 08:19 PM
caraman, la Jun 25 2009, 04:27 PM, a spus:
Am un motor termic, 2.5 cmc - cred
Scrie pe el Force, nu stiu ce model exact...mai tarziu o sa postez ceva poze cu el..as avea nevoie de ajutor pentru al porni...eventual indicatii mai exacte pentru reglaje ..
Merci
Din cate am aflat motoru' FORCE este englezesc , dar firma a fost axata pe motoare auto. Poate ne lamureste ERASER !
#6
Postat 25 June 2009 - 08:46 PM
ARU, la Jun 25 2009, 09:19 PM, a spus:
Adica "ERASER' e un membru?
Dupa cum se vede din poze... e cu elice... si l-am primit asa...am vazut pe google ca toate is pentru auto.... sa inteleg ca sansele sa il pun pe un aeromodel is mici?!
#7
Postat 25 June 2009 - 08:52 PM
Alte pareri mai pertinente ar fi utile :unsure:
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#9
Postat 25 June 2009 - 08:59 PM
Nu stiu de ce, dar si mie-mi pare ca e de auto.... sper sa ma insel.
Nu ma insel, motorul asta sigur este de auto. Volanta cel putin nu este cea a motorului.
Aceasta postare a fost editata de Porumbeu: 25 June 2009 - 09:01 PM
#10
Postat 25 June 2009 - 09:11 PM
Porumbeu, la Jun 25 2009, 09:59 PM, a spus:
Nu stiu de ce, dar si mie-mi pare ca e de auto.... sper sa ma insel.
Nu ma insel, motorul asta sigur este de auto. Volanta cel putin nu este cea a motorului.
asta nu o stiu ...vis a vis de volanta...
asa e si pus furtunul respectiv...la toba....gaura aia astupata din cate stiu e pentru al 2-lea furtun de aerisire...care nu e neaparat....
am scos volanta... e pusa pe un con , si el din dural....
#11
Postat 25 June 2009 - 09:57 PM
PS: Linia de la combustibil sa fie intr-un drept cu carburatorul la pornire.
Editare mai tarzie: Se pare ca a fost schimbata si chiuloasa, ca nu are nici macar o aripioara nimic. Ori a avut "gratar" inalt tip auto si a fost dat jos de pe ea (de pe chiuloasa), ori e schimbata complet.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 25 June 2009 - 10:02 PM
#12
Postat 25 June 2009 - 10:09 PM
protheus, la Jun 25 2009, 10:57 PM, a spus:
PS: Linia de la combustibil sa fie intr-un drept cu carburatorul la pornire.
Editare mai tarzie: Se pare ca a fost schimbata si chiuloasa, ca nu are nici macar o aripioara nimic. Ori a avut "gratar" inalt tip auto si a fost dat jos de pe ea (de pe chiuloasa), ori e schimbata complet.
Nu e cu butoias, e cu rotire, foarte posibil sa si fost modificat ...
Combustibil vine in carburator, de cateva ori l-am inecat.... adica se umplea cu combustibil incat picura pe la rulment.... o fi deja dus si rulmentii?? habar nu am
acum cateva zile a pornit pentru 2 secunde, dar a murit subit... de atunci niciun semn de viata, am mai umblat la reglaje..nimik, am incercat sa il invart usor cu bormasina, spre stanga, bineinteles, dar nimik
bateria pentru bujie e incarcata, bugia are filamentul rosu...mi se pare ca nu e suficient de incandescenta, dar dupa un minut tinuta conectata la baterie se cam incalzeste si chiulasa, da motorul nu porneste...
#13
Postat 25 June 2009 - 10:25 PM
#14
Postat 26 June 2009 - 11:17 AM
#15
Postat 26 June 2009 - 05:17 PM
#16
Postat 26 June 2009 - 07:12 PM
Porumbeu, la Jun 26 2009, 06:17 PM, a spus:
Merci, merg acum sa il si reglez asa...sper din suflet sa porneasca odata..
#20
Postat 26 June 2009 - 09:17 PM
Combustibilul e cum trebuie, deci cred ca nu e de la el, dar poti face niste probe si cu concentratie mai mare de nitro (daca ai de unde lua de la cineva pentru teste).
Cu compresia cum sta? Daca tii pala in compresie, cedeaza incet rezistenta sau daca dai drumul dupa un timp (de tinut), revine la pozitia ei?
Aceasta postare a fost editata de protheus: 26 June 2009 - 09:17 PM
#21
Postat 26 June 2009 - 09:35 PM
protheus, la Jun 26 2009, 10:17 PM, a spus:
Combustibilul e cum trebuie, deci cred ca nu e de la el, dar poti face niste probe si cu concentratie mai mare de nitro (daca ai de unde lua de la cineva pentru teste).
Cu compresia cum sta? Daca tii pala in compresie, cedeaza incet rezistenta sau daca dai drumul dupa un timp (de tinut), revine la pozitia ei?
Momentan nu am de la cine sa iau un pik de nitro, dar cred ca asta e destul de concentrat..poate p[este cateva saptamani o sa pot face rost de un pik combustibil pentru auto....e mai concentrat din cate stiu !! Compresia e foarte buna, nu cedeaza deloc, cand o invart incet, dupa ce trece de punctulin care ar trebui sa se aprinda combustibilul arunca pala destul de tare in acelas sens.... cand o iau cu bormasina...trebuie sa dau apas destul de tare ca sa infrunte rezistenta din cauza compresiei !!
o bugie calda, sau cea mai calda posibila ...care ar putea fi...alta oricum nu am..intradevar bujia nu e foarte incandescenta....
#23
Postat 27 June 2009 - 04:50 PM
2. Ai nevoie de combustibil bun.
#24
Postat 27 June 2009 - 07:00 PM
dan_mitea, la Jun 27 2009, 05:50 PM, a spus:
2. Ai nevoie de combustibil bun.
legatura intre bujie si bateri se face printrun cablu.... diametru total al sarmelor ingramadite e de aprozimativ 1mm, lung de 50cm
combustibilul e PROXIM POWER de 15/10 - cam maxim ce se poate la un aero...din cate stiu....
sugestii?!
#25
Postat 27 June 2009 - 07:09 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#26
Postat 27 June 2009 - 09:10 PM
casper20, la Jun 27 2009, 08:09 PM, a spus:
Am pus in paralel inca 2 acc AA DURACEL de 1400 mAh, am dat iara-si 1/4 de ora la pala..... rezultatul e acelasi
#27
Postat 27 June 2009 - 11:27 PM
#28
Postat 27 June 2009 - 11:34 PM
caraman, la Jun 27 2009, 09:10 PM, a spus:
Cum zice si Dan, masoara ce tensiune ai pe bujie, ai scurtat firele cum ti-am zis, daca ai cadere mare de tensiune schimba firele cu ceva mai groase si redu lungimea lor.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767