1nsan3, la Jul 9 2009, 08:09 PM, a spus:
1. Motoru are jigler pentru speed pe carburator ar trebui sa fie un mic jigler ????
2. poti sai scoti bujia,pune o carpa curata pe gaura si da la bormasina ,sa vezi cat combustibil ajunge in chiuloasa
Te intreb de jigleru de pe carburator ca la mine la un motor magnum 4 cc a venit dereglat de nou am fost cu el pe camp, au dat baieti la demarou la el o caruta de timp , de pornit a pornit dar nu tinea relantiu de loc numai in full mergea .la sfarsit am resetat jigleru de speed si lam deschis cum , spun fabricanti 3 ture ,dar la sfert acceleratie nu venea nimik in carburator abia dupa jumate se deschidea un pic jigleru ???? am deschis la 4 ture si tine perfect relantiu poate si la tine e la fel . fiind motoru de 2.5 cc ,am si unu de 2.5 jigleru e deschis din fabricatie 2 ture cu acest motor nu am avut probleme.
la mine..daca te uiti atent in poze ii un jiglor care e in interiorul carburatorului....cel ce regleaza amestecul de combustibil+ mai ii unu in spatele motorului...care regleaza debitul de combustibil catre carburator+ in carburator mai are un surub care regleaza deschiderea minima a acceleratiei (pentru relantiuri)
o sa incerc faza cu carpa pe gaura bujiei....dar nu stiu cum o sa-mi dau seama daca e suficient sau nu combustibil...
alte sugestii??