Am uitat de greutate: 770 grame fara plinul facut.
sukhoi -31 & OS La de 0.15 constructie clasica + toba home made
#32
Postat 01 July 2009 - 04:19 PM
azi am facut rodajul + un prim zbor la 3 drumuri
Caracteristici pozitive
- modelul este supra unitar cu motorul LA de 0.15
- raspuns prompt pe comenzi
- distanta mica de rulare la decolare (iarba era foarte mare la-m decolat in forta)
-motorul s-a comportant ffff bine.
- evacuarea tobei nu mi-a murdarit aeromodelul
- sunetul modelului cu toba a la ''GOGU'' este demential.
Caracrteristici negative
- viteza mare de zbor
-instabil (pica tot timpul pe una dintre aripi)
- reactioneaza violent la profundor
La ultima trecere peste pista mi s-a terminat gazul , prin urmare l-am aterizat fara motor dar a venit foarte cuminte si tinand cont ca pista de la ''3 drumur''i avea iarba mare nu am reusit sa ruleze si mi s-au smuls suruburile de plastic cu care era prins trenul.
Nota generala a avionului : 7.50.
Maine ma duc sa-i dau un zbor si la chitila pe pista de pamant, sper sa se comporte mai bine la aterizare. :)
Si ceva poze dupa primul zbor.
Caracteristici pozitive
- modelul este supra unitar cu motorul LA de 0.15
- raspuns prompt pe comenzi
- distanta mica de rulare la decolare (iarba era foarte mare la-m decolat in forta)
-motorul s-a comportant ffff bine.
- evacuarea tobei nu mi-a murdarit aeromodelul
- sunetul modelului cu toba a la ''GOGU'' este demential.
Caracrteristici negative
- viteza mare de zbor
-instabil (pica tot timpul pe una dintre aripi)
- reactioneaza violent la profundor
La ultima trecere peste pista mi s-a terminat gazul , prin urmare l-am aterizat fara motor dar a venit foarte cuminte si tinand cont ca pista de la ''3 drumur''i avea iarba mare nu am reusit sa ruleze si mi s-au smuls suruburile de plastic cu care era prins trenul.
Nota generala a avionului : 7.50.
Maine ma duc sa-i dau un zbor si la chitila pe pista de pamant, sper sa se comporte mai bine la aterizare. :)
Si ceva poze dupa primul zbor.
Fisiere atasate
-
01072009_001_.jpg (119.37K)
Number of downloads: 157 -
01072009_002_.jpg (110.16K)
Number of downloads: 167 -
01072009_003_.jpg (95.84K)
Number of downloads: 160 -
01072009.jpg (167.22K)
Number of downloads: 149
#33
Postat 01 July 2009 - 09:20 PM
Felicitari pentru reusita. Modelul este foarte frumos si ma bucur pentru zborul reusit.
Motorul mi-a dat si mie satisfactii depline. Nu am nimic sa-i reprosez.
Te rog frumos, poti sa-mi dai si mie link-ul de unde te-ai inspirat pentru toba? Ai suficienta presiune in rezervor?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa si numai zboruri reusite, zburatorule.
Motorul mi-a dat si mie satisfactii depline. Nu am nimic sa-i reprosez.
Te rog frumos, poti sa-mi dai si mie link-ul de unde te-ai inspirat pentru toba? Ai suficienta presiune in rezervor?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa si numai zboruri reusite, zburatorule.
#34
Postat 01 July 2009 - 09:57 PM
Felicitari si din partea mea pt mica bijuterie.
Referitor la raspunsul "prompt" al comenzilor, poate nu ar fi o idee rea sa micsorezi mecanic cursele, eventual sa maresti si expo. Am vaga senzatie ca aceast comportament este datorat vitezei mari.
Referitor la raspunsul "prompt" al comenzilor, poate nu ar fi o idee rea sa micsorezi mecanic cursele, eventual sa maresti si expo. Am vaga senzatie ca aceast comportament este datorat vitezei mari.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#35
Postat 02 July 2009 - 10:01 AM
dan_mitea, la Jul 1 2009, 10:20 PM, a spus:
Felicitari pentru reusita. Modelul este foarte frumos si ma bucur pentru zborul reusit.
Motorul mi-a dat si mie satisfactii depline. Nu am nimic sa-i reprosez.
Te rog frumos, poti sa-mi dai si mie link-ul de unde te-ai inspirat pentru toba? Ai suficienta presiune in rezervor?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa si numai zboruri reusite, zburatorule.
Motorul mi-a dat si mie satisfactii depline. Nu am nimic sa-i reprosez.
Te rog frumos, poti sa-mi dai si mie link-ul de unde te-ai inspirat pentru toba? Ai suficienta presiune in rezervor?
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa si numai zboruri reusite, zburatorule.
Toba a fost creatia prietenului meu zis si Gogu toate motoarele lui au tobe modificate. despre presiune tin sa-ti spun ca motorul s-a comportat bine el s-a oprit din cauza ca terminase gazul :lol:.
Aceasta postare a fost editata de dece: 02 July 2009 - 10:05 AM
#36
Postat 02 July 2009 - 10:03 AM
Abburo, la Jul 1 2009, 10:57 PM, a spus:
Felicitari si din partea mea pt mica bijuterie.
Referitor la raspunsul "prompt" al comenzilor, poate nu ar fi o idee rea sa micsorezi mecanic cursele, eventual sa maresti si expo. Am vaga senzatie ca aceast comportament este datorat vitezei mari.
Referitor la raspunsul "prompt" al comenzilor, poate nu ar fi o idee rea sa micsorezi mecanic cursele, eventual sa maresti si expo. Am vaga senzatie ca aceast comportament este datorat vitezei mari.
ai dreptate cu comenzile si la urmatorul zbor o sa-i pun expo imens pe profundor, nu vreau sa-i micsorez cursa deoarece voi avea nevoie de cursa mare pe profundor ca sa nu capoteze la aterizare.