Align vs Mikado Logo e mai ieftin
#1
Postat 29 December 2012 - 12:32 AM
Imbunatarile erau treptate si piesele noi compatibile cu cele vechi (un slider mai bun, un ax cu guler, etc).
Fast forward sfarsit de 2012.
Avem o ciorba de modele cu tot felul de variante si upgradeuri. Cauti un ax de 600 si gasesti patru marimi, headuri nu stiu cate variante, motoare si pinioane la fel. Pana apuci sa montezi si reglezi modelul deja nu se mai fabrica. Exact ca Walkera.
Sa trecem la Mikado Logo - 500/600 heliurile lor de baza. Sunt facute de ani buni si intre timp nu au schimbat mai nimic. Nici macar nu sunt doua heliuri cu adevarat. Este acelasi heli cu acelasi frame si mici variatii la coada si head.
Nu este doar carbon si CNC. Este plastic si CNC. Arata poate mai bine CNC-ul dar plasticul e mult mai bun la anumite componente. Stiu asta de la Protos. In gripuri de plastic palele intra usor, poti sa scoti rulmentii fara arzator, la crash se rupe plasticul de 5 USD si raman intregi piesele CNC scumpe.
Asa ajungem si la piesele de schimb. Align vinde pungulite cu seturi de piese. Toate bune si frumoase dar de multe ori ai nevoie doar de o piese din punga. Nu poti sa o cumperi separat. La Mikado cumperi ce piesa vrei tu.
Si acum partea cea mai interesanta:
Align e ieftin si Logo e scump. FALS
Logo e scump daca pui chestii scumpe pe el. Align e ieftin ca vine cu de toate vrei nu vrei. In realitate:
Logo e mai ieftin de Trex.
Exemplu:
KX021008A Align T-Rex 550 3GX Electric Flybarless Kit Combo - 1020 USD
http://readyheli.com...bo_p_36929.html
MIK2257 Logo 500 Super Combo - 880 USD
http://readyheli.com...o-_p_40720.html
Ce contin kiturile
_________________Align__________Logo
Unitate FBL______3GX____________VBAR
Servo___________Align___________Savox
Motor___________Align__________Scorpion
ESC_____________Align___________Hacker
Pale carbon_____Align___________Edge
Adica kitul de Logo are Vbar pe langa pocnitoarea 3GX, motor Scorpion, pale Edge, servo Savox (ca Align) si ESC Hacker, toate componentele (mult) mai bune sau la fel si este cu 140 USD mai ieftin.
Lasand la o parte cum zboara imi pare clar ca Logo se merita mult mai tare ca Trex.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 29 December 2012 - 11:10 AM
- ca design Logo e mai reusit decat Align dar de unde il cumparam?
Prefer ca piesele sa le cumpar din tara... :clapping:
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#3
Postat 29 December 2012 - 11:21 AM
De KDS Innova 550 ce parere aveti? :ph34r: http://www.ready2fly...550-Innova.html
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 29 December 2012 - 11:25 AM
#4
Postat 29 December 2012 - 12:00 PM
Anul asta intentionez sa achizitionez un clasa 700, care sa si devina calul de povara al flotei. Dupa indelungi dezbateri, am ajuns la concluzia ca "nitro" ar fi cel mai potrivit (poate pentru ca nu-mi place sa stau sa incarc caramizi intregi de acumulatori, poate pentru ca-mi place mai mult feeling-ul unui termic, poate pentru ca-mi place sa zbor mai mult timp sau poate pentru simplul faptul ca ma atrage foarte mult ultimul motor de la OS, nu conteaza, ideea este ca pur si simplu il consider mai potrivit). Si atunci ce fac? Oferta este mai saraca, iar pe langa marcile exotice (care nu pot sa nu recunosc, ca ma atrag, dar sunt constient ca nu sunt deloc practice), cum ar fi MA, JR, Curtis Yungblood sau TSA raman in calcul doua - Align si Thunder Tiger.
Eu as merge pe Align, intrucat, cu toate ca-mi ofera "pocnitoarea" de 3GX, vine la pachet cu un set decent de servo-uri si controller-ul 2 in 1 plus un set de pale, la un pret foarte bun. Plus faptul ca Raptor-ul nu m-a convins.
La urma urmei, asta este si frumos in lumea asta. Diversitatea extraordinara de modele, fiecare cu bubele si calitatile lor. Imi place foarte mult Mikado, iar V-Bar-ul ramane in continuare cel mai bun controller FBL (prefer BeastX-ul intrucat se apropie foarte mult de Mikado, insa pretul nici nu se compara), si trebuie sa recunosc ca-mi curg balele dupa un Logo 700, dar vai ce pret. Plus faptul ca-i electric.
Deci ca sa concluzionez, revin la ideea de baza. Sa nu generalizam. La urma urmei, toti suntem subiectivi.:)
#5
Postat 29 December 2012 - 12:04 PM
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#6
Postat 29 December 2012 - 12:05 PM
KDS a devenit foarte popular in China dar kitul nu e ieftin si nu stiu daca peste cativa ani mai gasesc piese. De fapt nici astazi nu stiu de unde cumpar toate piesele.
Exemplul meu este extrem, cel mai ieftin kit de Logo vs pretul de lista Align dar totusi comparatia ramane in picioare.
Daca cumparam Logo in Decembrie aveam discount de 10% - adica cu tot cu transport era sub 800 USD. Si cum Logo nu ma grabesc sa cumpar pot sa astept linistit urmatoarea oferta cu discount.
ReadyHeli pun si o valoare prietenoasa pentru vama pe colet.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 29 December 2012 - 12:10 PM
De pilda HK600 dupa doi ani inca nu zboara cum trebuie, urmeaza sa mai schimb niste piese. Nu vand modelele sa-mi cumpar altele in fiecare an. Pentru mine stabilitatea modelului si piesele de schimb sunt foarte importante. Vreau sa gasesc bratul ala mic din plastic si peste 10 ani.
Atentie nici nu am pus problema sa le compar la calitate sau cum zboara.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 29 December 2012 - 12:17 PM
Titlul extrem (in stilul meu) subliniaza ca lucrurile nu mai stau chiar cum stiam din totdeauna. Preturile s-au nivelat foarte tare. Brandurile ieftine s-au scumpit si cele scumpe s-au ieftinit.
Si de la un punct incolo politica Align, leader de piata, incepe sa ma calce pe coada. Prea multe variante de kit, prea putina flexibilitate la achizitie (nu poti cumpara un kit naked de la Align)
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 29 December 2012 - 12:18 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 29 December 2012 - 10:41 PM
stiganas, la 29 December 2012 - 12:05 PM, a spus:
imi place chestia cu painea... dar eu piesele micute prefer sa le cumpar odata cu painea adica de aici...
Eu m-am oprit la 600E prima varianta din considerentele pomenite de tine - sunt piese peste tot fata de ESP sau PRO...
Si eu prefer sa am modele la care sa mai gasesc piese si peste cativa ani - chiar daca am cateva modele de la Robbe care nu se mai fabrica dar la care exista piese din belsug, pe stoc si cu 40% reducere la multi furnizori (tocmai ptr ca nu se mai fabrica)
Cand esti mare, asa cum este Align acum, crezi ca poti sa te porti obraznic cu cei care iti folosesc produsele si sa pui tu conditiile - dar lumea nu prea iubeste monopolul cuiva chiar daca este vorba doar de un hobby - uneori te simti luat la misto si obligat sa inghiti tot ce ti se ofera - eu prefer sa fiu liber si sa aleg ce-mi place si ce nu... :yahoo:
Si eu am cautat un kit de 600E doar mecanica... dar nu se mai gaseste (initial au avut asa ceva) - ptr ca este mai ieftin sa iei un kit chel ptr piese daecat sa le cumperi separat...
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#10
Postat 29 December 2012 - 11:23 PM
stiganas, la 29 December 2012 - 12:17 PM, a spus:
Align este poate rigid, dar unii dealeri nu. M-am inteles cu un retailer din UK sa-mi trimita un kit de 250 DFC, fara 3GX (pe care nu-l iubesc) si fara un servo de coada (pe care-l aveam), la un pret chiar bun pentru Europa. Sunt convins ca nu raman cu ele pe stoc.
Toata lumea uraste mnopolul, dar si foarte multe lume il prefera. Insa nu prea sunt convins ca vorbim de un monopol, in cazul Align.
Oricum, suntem liberi sa alegem ce dorim noi. Bani sa existe. Si timp de zbor...:)
#11
Postat 29 December 2012 - 11:57 PM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 30 December 2012 - 12:00 AM
#12
Postat 30 December 2012 - 01:31 AM
In mod concret au turatie uriasa in head. Turatie uriasa = consum mare
Eu zbor modest si nu am nevoie de astfel de turatie. Este foarte dificil sa detunezi un Trex. Logo a ramas mai batranesc, poti si cu headsped ca pe vremuri.
KDS Innova se pare ca sunt un fel de clone de Logo. Dar nu sunt clone 1:1; unele parti sunt la fel, altele nu.
Ramane faptul ca azi pot cumpara un Logo 500 cu componente AAA mai ieftin (sau la fel) decat Trex 550 cu componente AAA. Logo 500 este fix aceeasi marime ca Trex 550 numai ca in comboul Logo primesti un mini Vbar si un comboul Trex un 3GX.
Asa ceva era de necrezut in urma cu ceva timp.
E drept piesele de schimb sunt mai scumpe la Logo dar iarasi o comparatie e greu de facut, multe parti la Logo sunt din plastic mai ieftine si cele din metal, mai scumpe, se duc foarte rar.
La un crash te usuca la buzunar canopia si palele si, bafta noastra, sunt la HobbyKing si pentru Trex si pentru Logo.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 01 January 2013 - 11:21 PM
Si Mikado Germania vinde supercombo pe care il vinde readyheli, asadar nu este inventia americanilor.
Acum vine partea ciudata:
Logo 500 supercombo: 839 EUR
http://shop.mikado-h...7&c=4665&p=4665
Logo 400 supercombo: 869 EUR
http://shop.mikado-h...5&c=4663&p=4663
Preturile sunt cu TVA inclus asa ca sunt asemantoare cu cele din USA.
Asadar 500 supercombo care e mai scump la fiecare componenta luata in parte separat e mai ieftin ca supercombo decat Logo 400.
Sa mai spuna careva ca HobbyKing are preturi absurde.
Ma tenteaza din ce in ce mai tare un Logo 500. Baterii am garla, marimea este minunata, pretul (pentru un heli de clasa asta) e foarte bun.
Logo 600 iese din calcul pentru ca este gandit pentru 10s, nimeni in heli nu mai foloseste 10s, Mikado a ramas intepenit in trecut aici.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#15
Postat 02 January 2013 - 03:19 PM
http://shop.mikado-h...5&c=3885&p=3885
Am descoperit ca si pe helifreak acest supercombo este discutat. Ei sunt nemultumiti ca este prea moale. ESC doar 70A, doar pinion de 12, pale doar de 520, etc, etc. Blanzii posesori de Logo nu se simt bine decat cu turatie de 2200-2300 si ESC Kontronik de 100+A.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#17
Postat 30 January 2013 - 08:15 AM
logo 500 supercombo iese la 821 USD cu tot cu transport, adica vreo 2700 RON la cursul bun de azi.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#19
Postat 18 February 2013 - 03:04 PM
Nu numai ca a disparut comboul ieftin. Au scos total si Logo600 3d kit care avea pret bun la readyheli. Acum 600 simplu e doar in diverse combouri. Daca vrei kit gol doar 600SE sau 600SX care sunt scumpe.
Asadar inapoi la Align.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#20
Postat 15 May 2013 - 09:49 PM
Peste toata chestia asta am inceput sa urasc fibra de carbon aruncata cu nemiluita acolo unde e sau nu nevoie. Respect faptul ca Mikado nu s-a apucat ca restul fraierilor sa faca sasiul din fibra de carbon si ca profilul celor doua jumatati ale sasiului este 3d si nu doar doua panouri plate unite intre ele destul de rudimentar. Un sasiu corect facut din fibra de carbon ar trebui sa aibe carbonul turnat in mulaje speciale care sa fie gandite pentru rigiditate si rezistenta. Ei iau placa de carbon de la producator si o taie pe CNC ca sa spuna dupa aia in reclama ca folosesc super materiale.
Ultimele modele de la Align au si un design destul de nereusit dar asta e o chestie personala, subiectiva, de gust - totusi parca incearca sa puna pe canopyurile alea toate culorile curcubeului fara prea mult discernamant.
Din punctul meu de vedere urmatorul heli va fi sigur un Mikado din clasa 600. Trebuie insa sa fac un exercitiu de umulinta si sa recunosc ca inca nu merit ca pilot un 600. Mi-e greu sa ma abtin pentru ca fondurile am reusit sa le strang si umilinta nu prea ma caracterizeaza!
P.S. Nici eu nu cred ca toti avem nevoie de 3d extrem, nici eu nu zbor "hard smack" si nici nu apreciez acest stil, cu scuzele de rigoare pentru cei care practica manevra mie mi se pare ca "tick - tock" este cea mai prosteasca si lipsita de sens manevra posibila. As aprecia mult mai mult un heli cu turatie mai mica pe rotor si timpi de zbor mai buni.
#21
Postat 15 May 2013 - 10:14 PM
Pentru 12s trebuie sa cumperi motoare cu kv foarte mic, sunt putine si foarte scumpe si oricum ai un singur pinion la dispozitie, cel mai mic care nu e optim.
Toata lumea merge acum pe 12s din multe motive, doar Mikado a ramas intepenit in trecut.
Asta e motivul pentru care ma gandeam la un Logo 500 - e facut sa mearga pe 6s (poti sa folosesti si doua pakuri mai mici in paralel). Acum ca am un Trex 550 pot spune ca modelul sandwitch de la Align e o porcarie. E ca piftia si la cel mai mic crash se face pilaf (l-am luat cu frameul praf de la doua crashuri minore). Se pare ca secretul la sandwitch e sa ai fetele foarte aproape (si servo pe exterior) precum e la Gaui.
Eu mi-am potolit pofta de Logo caci am pus mana pe un 400 complet echipat.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 15 May 2013 - 10:41 PM
stiganas, la 15 May 2013 - 10:14 PM, a spus:
Pentru 12s trebuie sa cumperi motoare cu kv foarte mic, sunt putine si foarte scumpe si oricum ai un singur pinion la dispozitie, cel mai mic care nu e optim.
Toata lumea merge acum pe 12s din multe motive, doar Mikado a ramas intepenit in trecut.
Asta e motivul pentru care ma gandeam la un Logo 500 - e facut sa mearga pe 6s (poti sa folosesti si doua pakuri mai mici in paralel). Acum ca am un Trex 550 pot spune ca modelul sandwitch de la Align e o porcarie. E ca piftia si la cel mai mic crash se face pilaf (l-am luat cu frameul praf de la doua crashuri minore). Se pare ca secretul la sandwitch e sa ai fetele foarte aproape (si servo pe exterior) precum e la Gaui.
Eu mi-am potolit pofta de Logo caci am pus mana pe un 400 complet echipat.
Stau calm deocamdata. Pe la anul pe vremea asta 12s si Mikado poate vor fi mai prietenosi unul cu altul si eu un pilot mai bun. Dusul rece vine usor cand vezi cat costa bateriile (minim 2 / ideal 4, 300-600 euroi!!!!!!!). Heli scump sau nu e acceptabil dar pretul bateriilor e o pastila greu de inghitit. Intre timp mai e si Gaui si Compass pe piata si cred ca merita o privire mai serioasa. Nu stiu de ce dar Goblinul nu ma atrage.
#24
Postat 16 May 2013 - 02:13 PM
Motors Pyro 700-45
Motor pinion 11 teeth
Pentru Logo 600 au pinioane de la 10 la 18 dinti dar nu poti sa folosesti decat pe cel de 11 si un motor cu KV de 450 caci altfel e prea mare turatia - adica zero flexibilitate.
Gasesti numai motoare Kontronik si Scorpion la superpreturi.
Mikado s-a blocat in maingear MOD 1 cu numai 106 dinti. In felul asta au raport de transmisie foarte mic si pe cale de consecinta ori mergi pe 10s ori pe motor cu Kv foarte mic si 12s: Main gear ratio 7,1 - 10,6 (valabil doar pt. Logo 600 caci la 600SX e numai pinion de 11 si 12)
Logo 550SX merge in schimb cu un motor de app. 1100Kv (6s) - din care gasesti cu nemiluita si poti jongla cu diverse pinioane.
Raport de transmisie: Main gear ratio 9,56 - 12,75
qntt, la 16 May 2013 - 10:44 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#25
Postat 16 May 2013 - 04:52 PM
stiganas, la 16 May 2013 - 02:13 PM, a spus:
Motors Pyro 700-45
Motor pinion 11 teeth
Pentru Logo 600 au pinioane de la 10 la 18 dinti dar nu poti sa folosesti decat pe cel de 11 si un motor cu KV de 450 caci altfel e prea mare turatia - adica zero flexibilitate.
Gasesti numai motoare Kontronik si Scorpion la superpreturi.
Mikado s-a blocat in maingear MOD 1 cu numai 106 dinti. In felul asta au raport de transmisie foarte mic si pe cale de consecinta ori mergi pe 10s ori pe motor cu Kv foarte mic si 12s: Main gear ratio 7,1 - 10,6 (valabil doar pt. Logo 600 caci la 600SX e numai pinion de 11 si 12)
Logo 550SX merge in schimb cu un motor de app. 1100Kv (6s) - din care gasesti cu nemiluita si poti jongla cu diverse pinioane.
Raport de transmisie: Main gear ratio 9,56 - 12,75
Acu' am priceput... E bizar ca s-au blocat la cei 106 dinti si nu mai au si alte variante. E pacat pentru ca sasiul mi se pare cel mai reusit de pe piata. De fapt imi place cam totul pe 600sx in afara de problema mai sus mentionata. Si mai e bizar ca nimeni nu s-a gandit sa faca un main gear pentru Logo cu alt raport. Gasesti toate prostiile posibile after market dar asta nu!
Merci pentru "iluminare"!
#26
Postat 16 May 2013 - 05:07 PM
De aceea Logo 600 pe 12s o sa fie intotdeauna un compromis (asta daca nu incepe sa ploua cu motoare cu Kv de 350-450)
Ca sa puna mai multi dinti trebuie cu totul alt frame.
Asa au patit si Align - au trecut de la 170 dinti la 112 dinti elicoidali MOD1. La ei s-a estompat miscarea pentru ca au pompat si turatia in head si au scapat cu pinioane cu 11-13 dinti.
qntt, la 16 May 2013 - 04:52 PM, a spus:
Merci pentru "iluminare"!
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#27
Postat 02 January 2014 - 05:04 PM
"For immediate release
Regarding: Sale of Mikado Model Helicopters products in the USA
Effective December 31st 2013, Mikado Model Helicopters GmbH officially ends North American partnership with ReadyHeli.com. Due to unfortunate events, partnership with ReadyHeli.com was no longer parallel with the business directions of both parties. We would like to thank ReadyHeli.com for their continued support over the years.
To ensure continued stock of inventory offerings, competitive pricing, and unparalleled after-sales support, Mikado Model Helicopters have decided to work in close relation with a North American vendor, who focuses, with factory-backed support, on the Mikado Helicopter brand. The entire line of Mikado's product & support will become available in the North American market from the new vendor in January 2014, with qualified logistics already in place.
Earlier this year, Mikado Model Helicopters headquarters in Germany, in order to streamline production & order processing, debuted their own freestanding warehouse facility in Potsdam Germany, thereby implementing larger production & storage facilities. We are very excited about all of these developments. In our daily work we focus on making innovative helicopter products, and we can already promise new and very exciting Mikado products coming to the market for the 2014 season.
Thank you for your patience and support during this transition period.
Sincerely,
Mikado Model Helicopters"
Sunt curios cine din State va prelua brandul.
#28
Postat 02 January 2014 - 06:32 PM
- Mikado se poarta naspa cu distribuitorii lor
- Ready Hely e un business de 20+ milioane USD pe an. Nu e chiar mic businesul de heli in US.
Indiferent cine va lua brandul cred ca or sa fie mai scumpe in state decat au fost pana acum (prin readyheli).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#30
Postat 02 January 2014 - 07:43 PM