MSH Protos Un fel de build-log
#92
Postat 16 November 2010 - 08:29 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#94
Postat 18 November 2010 - 06:17 PM
Problema sunt bilele (ca de obicei) . Protos are bile mai mici decat Trex 500. Bratele antirotatie de la head-ul RJX sunt pentru Trex500 si jucau rau pe bilele Protos. Acum am rezolvat, am pus pe swash bile de la o clona. Nu mai are joc. Conversia originala Protos e mai eleganta dar head-ul RJX arata mai bine (e mai jos si nu are gauri ramase de la flybar)
Am dat un zbor pe vant si felul in care tine linia dreapta e ireal. Peste asta am mai facut un experiment. L-am alimentat cu o singura baterie 3s 2200 mah (+una pe post de balast). In aceaste conditii estimez head-speed-ul pe la 1300-1500.
A zburat impecabil, fara sa se balangane, fara nimic. Este atat de silentios incat, din nou, e ireal. E adevarat ca nu prea are vlaga la urcare dar e perfect zburabil. In 6 minute a consumat 1600 mah, asta inseamna un consum mediu de 16A, mai putin decat Trex450 PRO. Motorul, chiar si la 3s alimentat tot era fierbinte.
Unitatea 3g e versiunea 2.0. O sa-mi vina si interfata dar nu sunt convins ca o sa fac upgrade-ul inca. Daca merge bine de ce sa nu o las in pace.
Acum am pe drum inca o unitate 3g (cu tot cu interfata) si noul head FBL de la HK, cel de 10 USD.
Poze:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#95
Postat 19 November 2010 - 08:29 AM
morph, la Nov 16 2010, 08:15 PM, a spus:
Ionut, eu am facut strapul intre suportul motor si coada.Iar suportul de coada (tail boom case) l-am inlocuit cu up-greadul Conductive Tail Boom Case: http://www.readyheli.com/MSH51121-Conducti...os_p_35632.html
Mentionez ca sunt cu spectrum DX7 si receptor cu satelit(ar6200)- nu am avut nici o descarcare statica pana acum.
#96
Postat 19 November 2010 - 09:41 AM
#97
Postat 26 November 2010 - 02:40 PM
M-am tot chinuit asta noapte sa reglez coada, sa mearga uns si fara jocuri. Am reusit. La sfarsit observ ca se balangene axul in tailcase. Adica are joc mare de tot.
Il desfac cu gandul ca s-au dus rulmentii si, surpriza, s-a dus axul. Se invarteau rulmentii pe ax, ca o bucsa si in final l-au rontait. Bafta mea ca aveam un ax de rezerva cumparat candva demult. Totul e schimbat, reglat, sper sa mearga bine, macar un timp.
Merge atat de bine cu Align 3g incat:
- nu imi mai vine sa zbor alte heli;
- o sa ii cumpar conversia originala la FBL si capul RJX o sa il pun din nou pe HK500.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#99
Postat 26 November 2010 - 07:16 PM
morph, la Nov 26 2010, 04:42 PM, a spus:
Loctite nu are un produs special pt asigurarea rulmentilor. Acest tip de produs specializat il gasesti aici :
http://www.foerch.ro/product.aspx?p=0f3e3a...4c-e770b57c9d1e
Toate cele bune
Eugen
#101
Postat 26 November 2010 - 07:45 PM
morph, la Nov 26 2010, 07:36 PM, a spus:
In nici un caz "silicon de baie" - este un silicon pe baza de acetat care ataca, in timp, metalul. Cianacrilatul poate fi aplicat cu succes doar daca interstitiul este suficiet de mic astfel incat sa permita intarirea instanta.
Eugen
#102
Postat 26 November 2010 - 07:55 PM
Multa bafta.
#103
Postat 26 November 2010 - 08:26 PM
- aici nu trebuia pus nimic, nu trebuia sa se rontaie axul. Am loctite verde pentru rulmenti dar eu nu vreau sa ii prind prea bine caci vreau sa pot demonta usor coada. Daca pun ceva care prinde prea bine asa ramane. Trebuie doar sa ii intepeneasca putin, sper sa fie bine.
EugenS, la Nov 26 2010, 07:16 PM, a spus:
http://www.foerch.ro/product.aspx?p=0f3e3a...4c-e770b57c9d1e
Toate cele bune
Eugen
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#105
Postat 27 November 2010 - 10:18 AM
conversia originala e mai misto ca headul rjx cu mult , am si eu un rjx dar nu m-am obosit sa il pun.
evident ca mai apar probleme si uzuri dar rar al meu are peste 100 de zboruri la care am facut doar "verificari ochiometrice" daca e totutl oki.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#106
Postat 27 November 2010 - 02:54 PM
#107
Postat 27 November 2010 - 04:38 PM
#108
Postat 27 November 2010 - 10:25 PM
morph, la Nov 27 2010, 04:38 PM, a spus:
Parca mi-ai citit gandurile.Esti Medium?Exact asta doream sa aud(vad). Multumesc Ionut.
#109
Postat 29 November 2010 - 08:58 AM
http://www.fast-lad.co.uk/store/mik4069_ta...et)-p-5462.html
Ideea este de a folosi un hub putin mai lung in ideea de a putea pune thrust bearings la blade gripurile de pe coada. Se potriveste fara alte modificari spre deosebire de alte solutii de pe piata. Acest mod permite gainuri mai mari fara sa apara oscilatii pe coada.
#110
Postat 02 January 2011 - 12:07 AM
Primul zbor a fost pe 31.12.2010 cu pale china de 2 lei pe care cu greu le-am pus (au baza prea mare) si servo de coada Hyperion GMD 20 ca sa scap de step down converter.
A zburat bine dar coada a mers mizerabil - nu e bun GMD de coada.. Am luat de la Mircea imprumut pale spinblades FBL, un step down si l-am aranjat din nou cu Futaba 9254 pe coada si azi pe 1.01 l-am zburat. Zboara excelent.
Desii i-am schimbat toate axele preventiv are o vibratie destul de puternica si la decolare si la aterizare la turatii mici. Protos face din astea pentru ca are trenul foarte moale. O sa mai incerc si alte pale. SpinBlades sunt dedicate FBL, sunt late si grele. Am senzatia ca si consumul a crescut un pic.
Zbor 4.30 minute cu pak de 2200 6s nanotech 25-60C si pun inapoi 1500-1800 mah. Motorul este stoc, ESC Align 60A si il tin pe la 90%. La 100% e prea mult. Motorul se incalzeste chiar si cand sunt afara -10C, asta e boala lor, se pare insa ca sunt robuste. Acum in kit vine motor skorpion dar si ala se incinge si singurul motor alternativ este un MWS greu de procurat.
Ideal ar zbura cu pak-uri de 2650 dar si cu cele de 2200 e foarte bine. Eu le-am gasit la oferta, am 8 bucati si deja am facut cu unele peste 40 de zboruri fara sa simt nici o degradare, sunt foarte multumit de ele.
Ca si morph cred ca e heli-ul care castiga cel mai mult prin trecerea la FBL. O sa pun vreo 2 poze mai incolo.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#111
Postat 05 January 2011 - 06:35 PM
Daca raspunsul e da ati facut econmoie de 4 USD (si o luna de asteptare). Primul e axul de coada de Protos. Al doilea este axul principal de Trex450. Daca tai axul de Trex unde e mai subtire obtii un ax de coada de Protos.
Am luat si 2 rulmenti Xray de la autorc (nu au fost ieftini dar erau pe stoc si sper sa fie de calitate) si am refacut coada. Merge brici.
Am schimbat din nou palele principale cu niste pale TIG pe care uitasem ca le am. La decolare chicken dance de ziceai ca se rupe. Cu palele Spin Blades FBL de la Mircea juca moderat indiferent cum am pus palele semn ca ceva nu e in regula in head.
Am intors si palele TIG. Minume, heli nu mai danseaza aproape deloc. Aparent ce e stramb in head s-a compensat cu ce e dezechilibru in pale. Orice ar fi imi convine. Il las in pace. Si sunt incantat ca am o rezerva mare de axe de coada (prin imprumut de la Trex 450, cele de clona sunt cele mai bune ca au gaurica exact ca la Protos)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#112
Postat 05 January 2011 - 07:58 PM
stiganas, la Jan 5 2011, 06:35 PM, a spus:
Daca raspunsul e da ati facut econmoie de 4 USD (si o luna de asteptare). Primul e axul de coada de Protos. Al doilea este axul principal de Trex450. Daca tai axul de Trex unde e mai subtire obtii un ax de coada de Protos.
Am luat si 2 rulmenti Xray de la autorc (nu au fost ieftini dar erau pe stoc si sper sa fie de calitate) si am refacut coada. Merge brici.
Am schimbat din nou palele principale cu niste pale TIG pe care uitasem ca le am. La decolare chicken dance de ziceai ca se rupe. Cu palele Spin Blades FBL de la Mircea juca moderat indiferent cum am pus palele semn ca ceva nu e in regula in head.
Am intors si palele TIG. Minume, heli nu mai danseaza aproape deloc. Aparent ce e stramb in head s-a compensat cu ce e dezechilibru in pale. Orice ar fi imi convine. Il las in pace. Si sunt incantat ca am o rezerva mare de axe de coada (prin imprumut de la Trex 450, cele de clona sunt cele mai bune ca au gaurica exact ca la Protos)
m-ai spart cu faza la axele de coada.
pe deasupra mai poti sa le faci din hardned de 450 si pun pariu ca ies mai bune ca originalele.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#114
Postat 05 January 2011 - 11:45 PM
Primus, la Jan 5 2011, 08:59 PM, a spus:
Mi se pare ultra-tare,nu amuzant.Chiar o sa sacrific un ax intarit de 450 sa imi fac ax pt protos.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#115
Postat 06 January 2011 - 12:31 AM
M-am ofticat ca iar trebuia sa bag mana in buzunar si am facut putin research.
Se poate folosii si boom de 500 daca il tai. Cel de Protos e mai scurt.
nen77, la Jan 5 2011, 11:45 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#116
Postat 06 January 2011 - 11:18 AM
stiganas, la Jan 6 2011, 12:31 AM, a spus:
M-am ofticat ca iar trebuia sa bag mana in buzunar si am facut putin research.
Se poate folosii si boom de 500 daca il tai. Cel de Protos e mai scurt.
Da nu poti sa umpli gaura cu A+B sau Epoxy de metal si pana se intareste sa presezi cu un stift sau ceva la diametru ca sa ramana amprenta la o cota dorita sau eventual prelucrata cu un spiral la sfarsit cand sa uscat bine ?!
Nu de alta dar sa nu ramai fara sarma in zbor , sau nu conteaza !
#118
Postat 06 January 2011 - 01:50 PM
nu am chef sa fac comenzi mi se pare comod asa , e binevenita solutia.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#119
Postat 06 January 2011 - 03:29 PM