Modelism - RHC Forum: MSH Protos - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

MSH Protos Un fel de build-log

#91 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 08:15 PM

Problema s-a rezolvat printr-un simplu fir care sa asigure conductivitate intre boom si frame. Au disparut complet miscarile ciudate ale swashului. Cheer to vstabi.info

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: staticMod.jpg

0

#92 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 08:29 PM

Am vazut filmul si m-am speriat cat de urat facea. Eu am crezut ca numai cei care au receptoare Spektrum sunt in pericol dar se pare ca si v-bar-ul e sensibil. Ma intreb daca are rost sa imi fac si eu griji in conditile in care am suport de boom conductiv.
0

#93 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 08:45 PM

Problema e vbarul, nu receptorul. Daca pui sateliti se lasa cu distractie, cu receptor full sunt aceleasi pb si ca pe futaba. Nu-ti face griji.
0

#94 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 November 2010 - 06:17 PM

Va prezint cel mai cool heli al meu. Protos FBL cu cap RJX si Align 3g.

Problema sunt bilele (ca de obicei) . Protos are bile mai mici decat Trex 500. Bratele antirotatie de la head-ul RJX sunt pentru Trex500 si jucau rau pe bilele Protos. Acum am rezolvat, am pus pe swash bile de la o clona. Nu mai are joc. Conversia originala Protos e mai eleganta dar head-ul RJX arata mai bine (e mai jos si nu are gauri ramase de la flybar)

Am dat un zbor pe vant si felul in care tine linia dreapta e ireal. Peste asta am mai facut un experiment. L-am alimentat cu o singura baterie 3s 2200 mah (+una pe post de balast). In aceaste conditii estimez head-speed-ul pe la 1300-1500.

A zburat impecabil, fara sa se balangane, fara nimic. Este atat de silentios incat, din nou, e ireal. E adevarat ca nu prea are vlaga la urcare dar e perfect zburabil. In 6 minute a consumat 1600 mah, asta inseamna un consum mediu de 16A, mai putin decat Trex450 PRO. Motorul, chiar si la 3s alimentat tot era fierbinte.

Unitatea 3g e versiunea 2.0. O sa-mi vina si interfata dar nu sunt convins ca o sa fac upgrade-ul inca. Daca merge bine de ce sa nu o las in pace.

Acum am pe drum inca o unitate 3g (cu tot cu interfata) si noul head FBL de la HK, cel de 10 USD.

Poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF7576.jpg
  • Imagine atasata: DSCF7578.jpg
  • Imagine atasata: DSCF7575.jpg
  • Imagine atasata: DSCF7573.jpg

0

#95 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 19 November 2010 - 08:29 AM

Vezi postareamorph, la Nov 16 2010, 08:15 PM, a spus:

Problema s-a rezolvat printr-un simplu fir care sa asigure conductivitate intre boom si frame. Au disparut complet miscarile ciudate ale swashului. Cheer to vstabi.info


Ionut, eu am facut strapul intre suportul motor si coada.Iar suportul de coada (tail boom case) l-am inlocuit cu up-greadul Conductive Tail Boom Case: http://www.readyheli.com/MSH51121-Conducti...os_p_35632.html

Mentionez ca sunt cu spectrum DX7 si receptor cu satelit(ar6200)- nu am avut nici o descarcare statica pana acum.
0

#96 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 November 2010 - 09:41 AM

Sunt multe solutii. Am ales-o pe cea mai simpla din cauza ca nu am tail case-ul conductiv (e pe drum). Multi zic ca nu e bine sa descarci in motor din cauza diferentei de potential. Nu prea ma preocupa subiectul, dar din pacate pozitia vbar-ului m-a facut sa intervin. Mentionez ca inainte nu am avut nici tail case-ul conductiv si nu am avut niciun fel de probleme.
0

#97 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 02:40 PM

Coada de Protos, poveste fara sfarsit.

M-am tot chinuit asta noapte sa reglez coada, sa mearga uns si fara jocuri. Am reusit. La sfarsit observ ca se balangene axul in tailcase. Adica are joc mare de tot.

Il desfac cu gandul ca s-au dus rulmentii si, surpriza, s-a dus axul. Se invarteau rulmentii pe ax, ca o bucsa si in final l-au rontait. Bafta mea ca aveam un ax de rezerva cumparat candva demult. Totul e schimbat, reglat, sper sa mearga bine, macar un timp.

Merge atat de bine cu Align 3g incat:

- nu imi mai vine sa zbor alte heli;

- o sa ii cumpar conversia originala la FBL si capul RJX o sa il pun din nou pe HK500.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF7579.jpg
  • Imagine atasata: DSCF7580.jpg

0

#98 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 04:42 PM

Se stie de problema. Desfa coada iar si pune ceva loctite intre rulment si ax. O sa reapara daca nu faci asa. :unsure:

Aceasta postare a fost editata de morph: 26 November 2010 - 04:42 PM

0

#99 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 07:16 PM

Vezi postareamorph, la Nov 26 2010, 04:42 PM, a spus:

Se stie de problema. Desfa coada iar si pune ceva loctite intre rulment si ax. O sa reapara daca nu faci asa. :unsure:


Loctite nu are un produs special pt asigurarea rulmentilor. Acest tip de produs specializat il gasesti aici :
http://www.foerch.ro/product.aspx?p=0f3e3a...4c-e770b57c9d1e

Toate cele bune

Eugen
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#100 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 07:36 PM

Poate sa puna si silicon de baie si superglue. Ideea este ca axul sa nu se mai invarta liber in rulment. Am recomandat loctite243 de suruburi ca e cel mai la indemana pentru elicopteristi.
0

#101 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 07:45 PM

Vezi postareamorph, la Nov 26 2010, 07:36 PM, a spus:

Poate sa puna si silicon de baie si superglue. Ideea este ca axul sa nu se mai invarta liber in rulment. Am recomandat loctite243 de suruburi ca e cel mai la indemana pentru elicopteristi.

In nici un caz "silicon de baie" - este un silicon pe baza de acetat care ataca, in timp, metalul. Cianacrilatul poate fi aplicat cu succes doar daca interstitiul este suficiet de mic astfel incat sa permita intarirea instanta.

Eugen
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#102 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 November 2010 - 07:55 PM

Nu am elicopter, dar am intalnit, frecvent, situatia la axe pe care rulmentii nu sunt presati. Chiar daca rulmentii au posibilitatea de a se fixa cu surub, tot apare. Explicatia este ca rulmentul, avand joc pe ax, taseaza axul circular. Nu exista miscare relativa intre ax si interiorul rulmentului, ci, doar o apasare de jur, imprejur. Nu stiu daca am fost clar, dar, sper sa ma intelegeti. Solutia este de a presa rulmentul pe ax. Sau de a-l lipi. Doar ca, daca necesita lipire, inseamna ca are joc pe ax, deci il vei fixa intr-o pozitie descentrata.
Multa bafta.
0

#103 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 November 2010 - 08:26 PM

Am pus loctite albastru. Chestia este asa:

- aici nu trebuia pus nimic, nu trebuia sa se rontaie axul. Am loctite verde pentru rulmenti dar eu nu vreau sa ii prind prea bine caci vreau sa pot demonta usor coada. Daca pun ceva care prinde prea bine asa ramane. Trebuie doar sa ii intepeneasca putin, sper sa fie bine.


Vezi postareaEugenS, la Nov 26 2010, 07:16 PM, a spus:

Loctite nu are un produs special pt asigurarea rulmentilor. Acest tip de produs specializat il gasesti aici :
http://www.foerch.ro/product.aspx?p=0f3e3a...4c-e770b57c9d1e

Toate cele bune

Eugen

0

#104 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 26 November 2010 - 09:20 PM

Rulmentul respectiv ar fi trebuit curatat si uns. Dar altii stiu mai bine...
0

#105 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 27 November 2010 - 10:18 AM

stefane ma bucru ca iti place protosul , si la mine e printre cele preferate.

conversia originala e mai misto ca headul rjx cu mult , am si eu un rjx dar nu m-am obosit sa il pun.

evident ca mai apar probleme si uzuri dar rar al meu are peste 100 de zboruri la care am facut doar "verificari ochiometrice" daca e totutl oki.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#106 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 November 2010 - 02:54 PM

Ca tot suntem la subiectul Protos 500 ,va rog pe cei care-l aveti si a-ti facut conversia in FBL ,postati ajunsurile si neajunsurile in urma conversiei.Ce tip de head a-ti prefera, tip de unitate FBL si tipul de pale.Poate ma convertesc si "eu".Sau sa deschidem un alt topic cu Protos FBL ?
0

#107 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2010 - 04:38 PM

Conversia de la MSH e foarte buna si foarte accesibila ca bani. Zboara foarte bine cu align 3g si impecabil cu vbar. Palele mai grele sunt indicate pentru orice fbl, dar sab-urile cu care vine kitul sunt cel mai bun compromis. Nici usoare nici grele. Protosul este unul din heliuri care merita sa fie facute fbl din start.
0

#108 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 27 November 2010 - 10:25 PM

Vezi postareamorph, la Nov 27 2010, 04:38 PM, a spus:

Conversia de la MSH e foarte buna si foarte accesibila ca bani. Zboara foarte bine cu align 3g si impecabil cu vbar. Palele mai grele sunt indicate pentru orice fbl, dar sab-urile cu care vine kitul sunt cel mai bun compromis. Nici usoare nici grele. Protosul este unul din heliuri care merita sa fie facute fbl din start.


Parca mi-ai citit gandurile.Esti Medium?Exact asta doream sa aud(vad). Multumesc Ionut.
0

#109 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 November 2010 - 08:58 AM

Un upgrade foarte util pentru Protos:

http://www.fast-lad.co.uk/store/mik4069_ta...et)-p-5462.html

Ideea este de a folosi un hub putin mai lung in ideea de a putea pune thrust bearings la blade gripurile de pe coada. Se potriveste fara alte modificari spre deosebire de alte solutii de pe piata. Acest mod permite gainuri mai mari fara sa apara oscilatii pe coada.
0

#110 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 January 2011 - 12:07 AM

Cel mai cool heli pe care il am a renascut dupa crash. Canopia a suferit cel mai mult, acum arata ca Frankenstein lipita cu superglue. Daca tot am cumparat piese am luat si conversia FBL de la Protos. Este o opera de arta prin simplitate si eficienta. Are piese foarte putine, se instaleaza in 15 minute, arata bine.

Primul zbor a fost pe 31.12.2010 cu pale china de 2 lei pe care cu greu le-am pus (au baza prea mare) si servo de coada Hyperion GMD 20 ca sa scap de step down converter.

A zburat bine dar coada a mers mizerabil - nu e bun GMD de coada.. Am luat de la Mircea imprumut pale spinblades FBL, un step down si l-am aranjat din nou cu Futaba 9254 pe coada si azi pe 1.01 l-am zburat. Zboara excelent.

Desii i-am schimbat toate axele preventiv are o vibratie destul de puternica si la decolare si la aterizare la turatii mici. Protos face din astea pentru ca are trenul foarte moale. O sa mai incerc si alte pale. SpinBlades sunt dedicate FBL, sunt late si grele. Am senzatia ca si consumul a crescut un pic.

Zbor 4.30 minute cu pak de 2200 6s nanotech 25-60C si pun inapoi 1500-1800 mah. Motorul este stoc, ESC Align 60A si il tin pe la 90%. La 100% e prea mult. Motorul se incalzeste chiar si cand sunt afara -10C, asta e boala lor, se pare insa ca sunt robuste. Acum in kit vine motor skorpion dar si ala se incinge si singurul motor alternativ este un MWS greu de procurat.

Ideal ar zbura cu pak-uri de 2650 dar si cu cele de 2200 e foarte bine. Eu le-am gasit la oferta, am 8 bucati si deja am facut cu unele peste 40 de zboruri fara sa simt nici o degradare, sunt foarte multumit de ele.

Ca si morph cred ca e heli-ul care castiga cel mai mult prin trecerea la FBL. O sa pun vreo 2 poze mai incolo.
0

#111 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 January 2011 - 06:35 PM

Pare ca sunt ceva asemanari intre cele 2 axe din poza ?

Daca raspunsul e da ati facut econmoie de 4 USD (si o luna de asteptare). Primul e axul de coada de Protos. Al doilea este axul principal de Trex450. Daca tai axul de Trex unde e mai subtire obtii un ax de coada de Protos.

Am luat si 2 rulmenti Xray de la autorc (nu au fost ieftini dar erau pe stoc si sper sa fie de calitate) si am refacut coada. Merge brici.

Am schimbat din nou palele principale cu niste pale TIG pe care uitasem ca le am. La decolare chicken dance de ziceai ca se rupe. Cu palele Spin Blades FBL de la Mircea juca moderat indiferent cum am pus palele semn ca ceva nu e in regula in head.

Am intors si palele TIG. Minume, heli nu mai danseaza aproape deloc. Aparent ce e stramb in head s-a compensat cu ce e dezechilibru in pale. Orice ar fi imi convine. Il las in pace. Si sunt incantat ca am o rezerva mare de axe de coada (prin imprumut de la Trex 450, cele de clona sunt cele mai bune ca au gaurica exact ca la Protos)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1521.jpg

0

#112 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 05 January 2011 - 07:58 PM

Vezi postareastiganas, la Jan 5 2011, 06:35 PM, a spus:

Pare ca sunt ceva asemanari intre cele 2 axe din poza ?

Daca raspunsul e da ati facut econmoie de 4 USD (si o luna de asteptare). Primul e axul de coada de Protos. Al doilea este axul principal de Trex450. Daca tai axul de Trex unde e mai subtire obtii un ax de coada de Protos.

Am luat si 2 rulmenti Xray de la autorc (nu au fost ieftini dar erau pe stoc si sper sa fie de calitate) si am refacut coada. Merge brici.

Am schimbat din nou palele principale cu niste pale TIG pe care uitasem ca le am. La decolare chicken dance de ziceai ca se rupe. Cu palele Spin Blades FBL de la Mircea juca moderat indiferent cum am pus palele semn ca ceva nu e in regula in head.

Am intors si palele TIG. Minume, heli nu mai danseaza aproape deloc. Aparent ce e stramb in head s-a compensat cu ce e dezechilibru in pale. Orice ar fi imi convine. Il las in pace. Si sunt incantat ca am o rezerva mare de axe de coada (prin imprumut de la Trex 450, cele de clona sunt cele mai bune ca au gaurica exact ca la Protos)

m-ai spart cu faza la axele de coada.

pe deasupra mai poti sa le faci din hardned de 450 si pun pariu ca ies mai bune ca originalele.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#113 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 January 2011 - 07:59 PM

Parol ca merge perfect. Am vazut azi cu ochii mei. Si eu m-am amuzat cand mi-a zis Stefan. ;)
0

#114 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 05 January 2011 - 11:45 PM

Vezi postareaPrimus, la Jan 5 2011, 08:59 PM, a spus:

Parol ca merge perfect. Am vazut azi cu ochii mei. Si eu m-am amuzat cand mi-a zis Stefan. :)

Mi se pare ultra-tare,nu amuzant.Chiar o sa sacrific un ax intarit de 450 sa imi fac ax pt protos.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#115 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8313
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2011 - 12:31 AM

Atentie gaura de la axul original de trex 450 este o idee mai mare. Eu am bagat si o bucatica de sarma pe langa stift (de la un capsator mic). Daca nu faci nimic o sa joace axul inainte si inapoi putin.

M-am ofticat ca iar trebuia sa bag mana in buzunar si am facut putin research.

Se poate folosii si boom de 500 daca il tai. Cel de Protos e mai scurt.

Vezi postareanen77, la Jan 5 2011, 11:45 PM, a spus:

Mi se pare ultra-tare,nu amuzant.Chiar o sa sacrific un ax intarit de 450 sa imi fac ax pt protos.

0

#116 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 January 2011 - 11:18 AM

Vezi postareastiganas, la Jan 6 2011, 12:31 AM, a spus:

Atentie gaura de la axul original de trex 450 este o idee mai mare. Eu am bagat si o bucatica de sarma pe langa stift (de la un capsator mic). Daca nu faci nimic o sa joace axul inainte si inapoi putin.

M-am ofticat ca iar trebuia sa bag mana in buzunar si am facut putin research.

Se poate folosii si boom de 500 daca il tai. Cel de Protos e mai scurt.


Da nu poti sa umpli gaura cu A+B sau Epoxy de metal si pana se intareste sa presezi cu un stift sau ceva la diametru ca sa ramana amprenta la o cota dorita sau eventual prelucrata cu un spiral la sfarsit cand sa uscat bine ?!
Nu de alta dar sa nu ramai fara sarma in zbor , sau nu conteaza !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#117 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2011 - 11:39 AM

Daca o sa plesneasca tailcase-ul acela de plastic, o sa stiti de la ce :)
0

#118 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 January 2011 - 01:50 PM

materialul de la axele de 450 e bestial . il duc la strungar sa faca unuldin partea lunga.am un protos care a avut un mic incident .. si preventiv i-as schimba si axul de coada.


nu am chef sa fac comenzi mi se pare comod asa , e binevenita solutia.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#119 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 06 January 2011 - 03:29 PM

Atata timp cat se tine cont de cote, este ok.Chestia cu gaura ptr. stift ar fii de evitat a se monta in orificiu mai mare.Fara nici o prb. se pot gauri axele de otel cu burghie HSS-CO (cobalt).Asa ceva gasiti la marca Bosch (scule si accesorii bosch), eu folosesc asa ceva si sunt incantat de calitatea lor.Burghiile normale de metal(HSS) doar va zgaria materialul si se va deteriora burghiul.Poate deschidem un topic la vanzari- :"home made" :D
0

#120 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 January 2011 - 04:53 PM

in alta ordine de idei dintre atati posesori de protos are careva upgrdade-ul la slide-ul de coada ?(rotita )-am avut una undeva pe comadna dar am uitat sa o comand.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro