Alpha Trainer 40 Hangar9 RTF
#1
Postat 31 August 2009 - 11:48 PM
Specs
 Wingspan:63 in (1600 mm)
 Overall Length:52.5 in (1334 mm)
 Wing Area:710 sq in (45.8 dm²)
 Flying Weight:5.25 lbs (2.4 kg)
 Hardware Included:Evolution Trainer Power System (installed)
 Approx. Assembly Time:Less than 1 hour
Prima aparitie:
P1000410.JPG (212.2K)
Number of downloads: 795
P1000411.JPG (222.92K)
Number of downloads: 784
#2
Postat 31 August 2009 - 11:58 PM
P1000412.JPG (194.98K)
Number of downloads: 598
servo si acu
P1000414.JPG (192.7K)
Number of downloads: 539
#3
Postat 01 September 2009 - 12:04 AM
P1000416.JPG (204.71K)
Number of downloads: 582
Cu elicea stoc tripala
P1000417.JPG (206.38K)
Number of downloads: 204
#4
Postat 01 September 2009 - 12:46 AM
felicitari de achizitie! zbor placut!
#5
Postat 01 September 2009 - 09:51 AM
apropo de motor...eu am auzit tocmai pe dos de la cei care au mustang PTS de pe forumurile din afara....
cica dupa un anumit numar de ore de zbor(destul de putin) ii scade compresia si ajunge sa se opreasca din ralanti si chiar si in aer...am vazut discutie in care un tip care chiar si-a busit mustangul din cauza asta...
dar sa lasam auzitele si sa asteptam impresiile de zbor...
Multa bafta!
#6
Postat 01 September 2009 - 09:59 AM
P1000424.JPG (196.07K)
Number of downloads: 129
P1000425.JPG (175.73K)
Number of downloads: 136
#7
Postat 01 September 2009 - 10:05 AM
lefmir, la Sep 1 2009, 10:51 AM, a spus:
apropo de motor...eu am auzit tocmai pe dos de la cei care au mustang PTS de pe forumurile din afara....
cica dupa un anumit numar de ore de zbor(destul de putin) ii scade compresia si ajunge sa se opreasca din ralanti si chiar si in aer...am vazut discutie in care un tip care chiar si-a busit mustangul din cauza asta...
dar sa lasam auzitele si sa asteptam impresiile de zbor...
Multa bafta!
Avand in vedere ca este un model nou aparut pe piata e posibil sa existe probleme,sa speram ca au rezolvat o parte din ele macar.Avand in vedere experienta mea de zbor,nu cred ca se va uza inainte de al busi eu :rolleyes:
#8
Postat 01 September 2009 - 08:43 PM
#9
Postat 01 September 2009 - 08:58 PM
P1000418.JPG (136.6K)
Number of downloads: 125
cel vertical se prinde cu doua piulite fluture,de cel orizontal
P1000419.JPG (99.64K)
Number of downloads: 165
si ambele se prind pe fuselaj cu doua suruburi
P1000420.JPG (134.96K)
Number of downloads: 109
#11
Postat 01 September 2009 - 09:58 PM
http://www.youtube.c...h?v=fmXN5Lw3B-M
Daca vreti o sa pun poze si cu al meu saptamana viitoare, cand ma intorc acasa.
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 01 September 2009 - 10:01 PM
#12
Postat 02 September 2009 - 08:11 AM
takeoff, la Sep 1 2009, 01:04 AM, a spus:
P1000416.JPG
Cu elicea stoc tripala
P1000417.JPG
E pe bune faza cu rodatu... am avut eu de 10 cc (.61) ... i-am dat un rezervor de frica dar nu s-a schimbat nimic. A tras la fel de la primu rezervor.. a pornit la prima pala mereu.. si a mers impecabil.
Motorul e foarte bun doar ca trage mai putin ca OS -ul... si e mai greu (confirm 100% ce zice MihaiD) .
#13
Postat 02 September 2009 - 08:37 AM
Eu am Arrow-ul de la H9 si stiu cu ce se papa modelele surori ca l-am tot alergat si busit pe al meu
Aripa desi nu e lipita e data cu un scotch transparent de 30mm si sta ca in prima zi - cu ea demontabila nu as merge
Trenul de aterizare este ok pentru inceput - nu are rost sa ranforsezi zic eu - in viitor renunta la roata de bot pune o bechie cu roata in spate ( self-miscabila) si de abia atunci aduci trenul original de aterizare mai in fata cu ranforsarile de rigoare - Eu am folosit platband de fag 3mm/30mm de la Hornbach atat pe exterior cat si pe interior ( am refacut distributia fortelor pe peretii fuselajului asemnatoare cu cea original - dar mai in fata )
Daca ai posibilitatea - intre lateralul batiului motorului si peretele de placaj pune/lipeste un burete mai dens - o bucata 1x1cm si 5 lungime- iti va amortiza vibratia nebuna in care va intra la o oaresce turatie intreg botul - cand va ajunge la frecventa de rezonanta considerata de el necesara - poti sa nu ai ghinionul asta dar eu l-am adus o data la sol de urgenta ca din aer se auzea ca un gater.
Alt problem - la moa aripa avea tampita tendinta de a fugi in spate si de a lasa un mic gol de 3-5 mm in fata - loc prin care vdeai inauntrul fuselajului - unghiul de incidenta zic eu ca era afectat in acest fel drept care dintr-o bucata de canal de plastic am taiat un L de 20x20x60mm si am montat-o in spatele aripii prinsa pe peretele vertical al fuselajului - acum aripa nici de a naibii nu mai pleaca in sus sau in spate si mai mult sau mai putin fortele sunt trecute catre partea din fata a elasticului
O sa pun si poze daca doresti
Succes
#14
Postat 02 September 2009 - 09:51 AM
http://img231.imageshack.us/img231/2686/alphaj.jpg
#15
Postat 02 September 2009 - 10:14 AM
La mine zona aia este intarita cu niste semicercuri care se intind pe pereti si baza
Ranforsare scrie pe tine...
#16
Postat 02 September 2009 - 11:40 AM
#17
Postat 02 September 2009 - 11:45 AM
takeoff, la Sep 2 2009, 12:40 PM, a spus:
eu zic sa nu schimbi pozitia trenului...e cu un scop asa la trainere.
Ideea e ca nu lovesti motorul(eventual rupt elicea) si sa nu capoteze...
asta e parerea mea....
cat despre intarit locul de prindere al trenului, la fel, nu vad de ce s-o faci, asa am si eu la lucky star si am mai luat aterizari "topaite" si n-a avut nimic.
Daca aterizarea e asa aiurea incat sa se rupa acum, cu singuranta o sa se rupa si dupa ce o sa faci modificarea.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 02 September 2009 - 11:48 AM
#18
Postat 03 September 2009 - 12:28 PM
lefmir, la Sep 2 2009, 12:45 PM, a spus:
Ideea e ca nu lovesti motorul(eventual rupt elicea) si sa nu capoteze...
asta e parerea mea....
cat despre intarit locul de prindere al trenului, la fel, nu vad de ce s-o faci, asa am si eu la lucky star si am mai luat aterizari "topaite" si n-a avut nimic.
Daca aterizarea e asa aiurea incat sa se rupa acum, cu singuranta o sa se rupa si dupa ce o sa faci modificarea.
Bafta!
Cum zicea Lenin ! - Invatati, Invatati si iar Invatati !
Io zic cititi Atent , Atent si iar Atent desi nu ma compar cu Lenin ! ( nu am cioc )
Muta trenul mai in fata ca sa inlocuiasca Jamba de bot cu o Bechie orientabila pusa in spate.
Daca nu muta trenul cand scoate jamba cade direct in bot !
Cu jamba va capota mult mai greu , va decola mai usoe si va ateriza mai usor chiar daca terenul nu este foarte drept !.
Pozitia o determini mutant treptat trenul catre fata ( sau doar sprijinit pe ceva ) pana cand daca ridici de coada peste orizontala
modelul revine destul de rapid la loc si cade pe bechie si nu in bot !
P.S.
Eu am modificat ( de fapt AlexSky a facut-o ) un LuckyStar 40 si de atunci e super !
#19
Postat 03 September 2009 - 12:44 PM
REAL DESIGN, la Sep 3 2009, 01:28 PM, a spus:
Daca nu muta trenul cand scoate jamba cade direct in bot !
Cu jamba va capota mult mai greu , va decola mai usoe si va ateriza mai usor chiar daca terenul nu este foarte drept !.
eu zic sa citesti tu mai atent...eu m-am referit la TOT trenul de aterizare(nu poti numi o furca cu 2 roti tren). sa-l lase stock.
Modelul e scump, e de la o firma respectabila care stie foarte bine de ce l-a pus asa...eu cred ca nu are rost sa-l magareasca.
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 03 September 2009 - 12:48 PM
#20
Postat 03 September 2009 - 02:26 PM
lefmir, la Sep 3 2009, 01:44 PM, a spus:
Modelul e scump, e de la o firma respectabila care stie foarte bine de ce l-a pus asa...eu cred ca nu are rost sa-l magareasca.
Omul spune asa : " ......iau urmatoarele masuri : am sa lipesc ampenajele, trenul de aterizare il voi modifica acum,cu bechie ....."
Tu ai spus sa nu schimbe pozitia trenul, iar el spunea nu ca O SCHIMBA ci ca il MODIFICA si este cel mai bun lucru pe care il poate face - oricum nu putea sa il mute pastrand
in acelasi timp si jamba de bot , eventual sa le puna unul langa altul si sa stea ca barza intr-un picior !
Daca vroiai o exprimare corecta puteai sa spui : " parerea mea este sa nu faci MODIFICARI la tren pentru ca bla. bla. bla .......si sa il lasi asa cum este . "
asta apropo de citit atent si de exprimat " citibil "
P.S.
Adevarat ca Hangar 9 este o firma respectabila dar ei gandesc ca NOI zburam cu modelele LOR pe o pista/piste la fel de RESPECTABILE , ci nu prin bolovani si
denivelari.
Ai vazut filmuletele atasate de H9 la medelele lor ?! - numa piste asfaltate , betonate .... - ai asa ceva in zona ? !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 September 2009 - 02:31 PM
#21
Postat 03 September 2009 - 02:51 PM
Eu ziceam doar ca e o bataie de cap in plus cu modificarea,care pana la urma nu e asa folositoare. Sincer prima data m-am gandit si eu sa-l modific, dar dupa ce am vazut ca decoleaza si aterizeaza bine, am zis lasa-l asa.
Ce pista asfaltata? ca "pista"(pamant+iarba+mai nou ciulini) de la Paulesti e denivelata ca naiba si tot decoleaza(mai e si submotorizat)...
E normal ca in filmul de prezentare sa-l decoleze/aterizeze de pe/pe o pista asfaltata, nu numai pentru faptul ca da bine in cadru.
@takeoff: iti recomand prima data sa-l zbori 100% stoc si vezi ce mai imbunatatesti dupa DACA E CAZUL, daca nu, zboara-l asa cum e, bucura-te de el.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 03 September 2009 - 03:02 PM
#22
Postat 06 September 2009 - 10:02 PM
Sal zbori sanatos!!! :wub:
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric