Modelism - RHC Forum: pareri? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

pareri? intrebare pt posesorii de benzinare

#1 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2010 - 10:07 PM

Nu stiu mai nimic despre benzinare.. dar am in plan (candva in viitor) sa ma dotez si cu asa ceva.
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine

In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..

Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#2 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 04 March 2010 - 10:52 PM

Vezi postareaMaverick, la Mar 4 2010, 10:07 PM, a spus:

Nu stiu mai nimic despre benzinare.. dar am in plan (candva in viitor) sa ma dotez si cu asa ceva.
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine

In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..

Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?

Ma batea si pe mine gandul acum o perioada sa`l iau insa nu`l aveau pe stoc atunci si mi`am comandat Tr-50HP`ul,tot de la TGY dar cu 60$ mai scump si nu regret nimic.Diferenta intre cele 2 este gradul de finisaj cred (al meu vine cu blocul motor semi-cromat),esapamentul si el mult mai frumos facut decat la 52,in pachet sunt incluse si stand-offuri,la 52 nu sunt si amplasarea carburatorului.Mai am si un 40cmc de la ccrpro si pot spune ca diferenta intre el si 50 este colosala.Senzorul de apridere este mult mai bine fixat pe 50 fata de cel de 40,porneste instant pana acum,a luat`o la pala cand l`am pornit prima data fata cel de 40 la care m`am chinuit o groaza cu bormasina (Costin stie) si nu mai zic de reprize,foarte sensibil pe throttle TGY`ul.
Per total,si 52`ul pare un motor bun.Daca porneste la fel de bine ca 50HP`ul atunci diferenta de pret este justificata doar in lipsa standoffurilor care mai sunt vreo 30$ si gradul de finisare asa cum am mai spus.

Ai aici un filmulet cu primul rezervor la al meu :
http://www.youtube.c...h?v=fGXkcMdVKyo
0

#3 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 11 March 2010 - 08:32 PM

Ce pareri exista despre acest motor?

http://www.aliexpress.com/product-gs/27829...holesalers.html
0

#4 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 March 2010 - 01:31 AM

Camil (Bigfoot) iti poate spune mai multe despre el,are unul.Vezi si in topicul lui allen de la extra,scrie si acolo despre el.
0

#5 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 March 2010 - 04:49 PM

asta e V2, allen nu are v2
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 March 2010 - 05:02 PM

Vezi postareaMaverick, la Mar 4 2010, 10:07 PM, a spus:

Nu stiu mai nimic despre benzinare.. dar am in plan (candva in viitor) sa ma dotez si cu asa ceva.
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine

In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..

Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?


Despre Chinezarii nu poti decat sa te rogi sa ai noroc ! Si daca ai noroc sa mearga bine din prima va trebui sa te rogi in continuare caci nu stii cat timp te va tine ! Si ca sa il iei numai pentru un sezon ( 4-5 luni ) nu cred ca se merita ! Daca iei si un avion super O.K. si motorul te lasa repede exista riscul daca treci
pe alt brand sa nu se potriveasca pe suporti si uite asa faci o gramada de gauri pe panoul de foc.

Daca ar fi sa iau un chinezesc singurul ar fi DL despre care se spun lucruri bune !

P.S.

Am citit undeva ca are chinezul un proverb : motor bun si ieftin nu gasesti iar motor ieftin si bun nici atat !

P.S. la P.S.

Al lui Allen a decedat in perioada de garantie si dupa foarte multe discutii i-a fost inlocuit ! ( mare lucru daca ala inlocuit al lui nu a fost reparat , spalat si revandut ca nou - deh d'aia miroase a benzina caci a fost pornit in fabrica !

In rest bafta caci sufletul spune una dar bugetul il contrazice ! Altfel 3W the best choise !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 March 2010 - 05:04 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 March 2010 - 11:22 PM

corect, Bigfoot are V2. eu am V1. care a cedat cica din cauza ca as fi mers cu alta combinatie de ulei-benzina decat zice chinezul (asta a fost ultima explicatie, desi nu vor sa inteleaga ca, pt a scoate ceva ieftin pe piata, chinezul foloseste materiale de calitate inferioara, care te poate lasa cand nu te astepti). al doilea motor in schimb, a pornit din prima, fara mari probleme, reglajele super. asa cum zice si RD, ori ai noroc, ori nu. depinde si ce buget vrei sa aloci pt motor.

dar, daca vrei parere pertinenta despre TGY, cauta-l pe AlexSky, el are un TGY si iti poate spune mai multe.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#8 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 March 2010 - 12:10 AM

Vezi postareaflorin100%, la Mar 12 2010, 04:49 PM, a spus:

asta e V2, allen nu are v2

N`am zis ca allen are v2,Camil are(Bigfoot).
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 March 2010 - 05:52 PM

De astazi sunt si eu in club. Am cumparat un DLE30.
Ce pare aveti despre el? Pe hartie bare beton.
Sunt pregatit sufleteste sa am necazuri cu el. Sper, totusi, sa nu fie asa.
La prima impresie pare ingrijit lucrat. Prin fereastra de evacuare se vad clar urmele de la honuit. In schimb manualul este jalnic. Nu am gasit nimic despre rodaj, sau mi-au fugit ochii din cauza srierii in chineza.
Cate ceva despre el:
http://www.troybuilt...DL30ENGINE.html

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 March 2010 - 05:55 PM

0

#10 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 March 2010 - 09:02 PM

Vezi postareadan_mitea, la Mar 27 2010, 05:52 PM, a spus:

De astazi sunt si eu in club. Am cumparat un DLE30.
Ce pare aveti despre el? Pe hartie bare beton.
Sunt pregatit sufleteste sa am necazuri cu el. Sper, totusi, sa nu fie asa.
La prima impresie pare ingrijit lucrat. Prin fereastra de evacuare se vad clar urmele de la honuit. In schimb manualul este jalnic. Nu am gasit nimic despre rodaj, sau mi-au fugit ochii din cauza srierii in chineza.
Cate ceva despre el:
http://www.troybuilt...DL30ENGINE.html

felicitari pentru achizitie! :)
Sunt tare curios ce minunatie de avion o sa construiesti pentru el!
0

#11 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 27 March 2010 - 11:28 PM

Vezi postarealefmir, la Mar 27 2010, 09:02 PM, a spus:

Sunt tare curios ce minunatie de avion o sa construiesti pentru el!

Asta ma rodea si pe mine, fix de cand am vazut postul, dar n-ama avut curaj sa zic nimic. Oare ce norocos kit va cadea pe mana maestrului?
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#12 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 01:56 AM

Vezi postareaprotheus, la Mar 27 2010, 11:28 PM, a spus:

Asta ma rodea si pe mine, fix de cand am vazut postul, dar n-ama avut curaj sa zic nimic. Oare ce norocos kit va cadea pe mana maestrului?

Suntem in cacat - inca unu' care pute a benzina - sa-l stapineasca sanatos !

Dan poa' sa se bage oricand la asta
Fisier atasat  yy1SIGRC47.jpg (22.13K)
Number of downloads: 578

La asta :

Fisier atasat  yy1SIGRC59.jpg (22.57K)
Number of downloads: 597

Sau si mai rau la asta :

Fisier atasat  yy1SIGRC65.jpg (20.69K)
Number of downloads: 584

E ? Ce votati ?

Succes
0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 March 2010 - 02:32 AM

Dragii mei. Va multumesc mult pentru interes.
De fapt modelul ar fi trebuit sa ajunga o data cu motorul. Dar, ori tanti a incurcat hartiile, ori nu au ales, inca, copacul, sosirea se amana.
Cert este ca Mutzu (mii de scuze pentru ca te-am botezat intr-un pos anterior...iti datorez un miel...) este foarte aproape.
A fost, de-a dreptul, dragoste la prima vedere. Neplanificat. Si, in plus, nici banii nu-mi prisoseau.
Acesta-i impricinatul:
http://www.dynaflite...s/gpma0510.html
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Totusi, motorul o fi bun de ceva?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 March 2010 - 02:33 AM

0

#14 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 March 2010 - 03:27 AM

hehehe mi-a pleznit ficatul de bucurie cand l-am vazut - si sa va fac in ciuda - io stiam dinaintea voastra de decatlonul in chinurile facerii cu motor benzinar http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif sic sic

Da-i bice Dane, se vor pupa de minune iar modelul te va incanta cu capabilitatile sale de zbor :( Nu uita de kit review! Voi sorbi fiecare poza!

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 March 2010 - 03:27 AM



0

#15 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 12:09 PM

Damn !

Sa fie bine primit intre zburatoarele de pe pereti !

Uitasem ca esti si fan GP !

O sa fie o frumusete

Succes

:)
0

#16 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 28 March 2010 - 02:27 PM

Nici ca se putea alegere mai buna (opinie personala -fan Decathlon), felicitari si sa il vedem in cat mai multe fotografii si nuduri si tot ce se poate :) .
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#17 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 28 March 2010 - 08:20 PM

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...22&hl=gf26i
loterie curata cu china!
0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 March 2010 - 09:10 PM

Iti dai seama ca am citit de zece.
Dar, fiind de doua ori mai scump, sper, din toata inima, sa fie un pic mai bun.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 March 2010 - 09:10 PM

0

#19 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 April 2010 - 01:43 AM

Le-am trimis un mail celor de la Hobbico, distribuitorul din state, si i-am intrebat despre rodaj. Aveti mai jos raspunsul lor:
"Thank you for your recent email.
For breaking in the DLE30
Fly 8 - 10 flights, running 100 - 300 rpm lower than the listed rpm maximum, avoiding full throttle and adjusting the needle as needed.
Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us at this email address. (Please be sure to copy all previous emails into any future questions.) You can also reach our product support technical team at 217-398-8970, or via fax at 217-398-7721. "
Atat si nimic mai mult. Nu stand, nu alta concentratie de ulei, nimic.
0

#20 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 06 April 2010 - 04:04 AM

raspunsul e prea sumar.

In mod normal la benzinare e imperativa folosirea unei concentratii mai mari de ulei in benzina pana isi da drumul. Frecarile sunt mai mari la inceput si trebuie lubrifiat bine. De obicei eu rodez cu un raport de 30:1 ulei si dupa rodaj zbor cu 40:1. Si tot timpul primele rezervoare le dadeam la sol mult subturat si gras, cu sprituri pentru eliminarea spanului.
Ai sa vezi ca dupa cativa litri de benzina puterea ii va creste (cand isi va da drumul). Apoi poti trece la un combustibil cu mai putin ulei si puterea va creste si mai mult.

Numai bine,
Calin


0

#21 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 07 April 2010 - 11:19 PM

Duminica ne-am intilnit la zbor pe cimp.Un bunicut de vreo 60 de ani zbura un CAP 232 de 2m si 7 kg greutate.(Piloteaza mai bine ca mine desi are ochelari cam grosi :) ).Avea pe avion un 3W28 model vechi cu elice de 20x8.Vertical unlimited.Are motorul de 12 ani.NICIODATA nu l-a alimentat cu amestec mai mic de 30:1,a schimbat doar o data la 3 ani membranele din carburator.Ceilalti membri ai clubului zic ca mosul are motorul de o viata.NICIODATA nu a schimbat nimic la el.Cilindrul are camasuta din fonta si segmenti cromati.Pun pariu ca mai zboara 12 ani....(NU SUNT FAN 3W SI NU LE FAC RECLAMA,DOAR UN EXEMPLU DE CALITATE DE EXECUTIE!!!)
Chinezul face doar drujbe.Punct!Motorul...cum e norocul.
Ca sa fiu rau,ST 3000 modificat bate din toate punctele de vedere DLE 30 inafara de unul:12:1 ulei.
0

#22 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 08 April 2010 - 07:04 AM

3W rulez!!! asta e regula !
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#23 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 April 2010 - 08:21 AM

Vezi postareaflorin100%, la Apr 8 2010, 08:04 AM, a spus:

3W rulez!!! asta e regula !


bagi mana in foc? :) Vezi a lui zodelu'... varza cu 3 v


0

#24 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 08 April 2010 - 09:21 AM

ia mai vorbeste cu el odata :) ...ca parca zicea ca ii merge bine acum

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 08 April 2010 - 09:21 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#25 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 08 April 2010 - 10:07 AM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 6 2010, 02:43 AM, a spus:

Le-am trimis un mail celor de la Hobbico, distribuitorul din state, si i-am intrebat despre rodaj. Aveti mai jos raspunsul lor:
"Thank you for your recent email.
For breaking in the DLE30
Fly 8 - 10 flights, running 100 - 300 rpm lower than the listed rpm maximum, avoiding full throttle and adjusting the needle as needed.
Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us at this email address. (Please be sure to copy all previous emails into any future questions.) You can also reach our product support technical team at 217-398-8970, or via fax at 217-398-7721. "
Atat si nimic mai mult. Nu stand, nu alta concentratie de ulei, nimic.


Tipic pentru un motor de 2 lei (vechi) si un producator de aceeasi suma...


Vezi postareaflorin100%, la Apr 8 2010, 08:04 AM, a spus:

3W rulez!!! asta e regula !


Buey, DA RULZ!! asta e realitatea!
www.redsky.ro
0

#26 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 April 2010 - 11:06 AM

Citeaza

ia mai vorbeste cu el odata :D ...ca parca zicea ca ii merge bine acum

Doar daca l-a facut sa mearga in ultimele zile :) Ultima data cand am vrobti cu el ii "binecuvanta" pe toti sfintii pe cei de la 3W :)

Vezi postareaRed Sky, la Apr 8 2010, 11:07 AM, a spus:

Buey, DA RULZ!! asta e realitatea!

DA, 3W RULZ
sau
DA RULZ (AKA DESERT AIRCRAFT?) B)

ASA ZICEAM SI IO!!!
:D

Oricum sa revenim. Nu stiu despre motoarele chinezesti care infesteaza piata dar tind sa cred ca majoritatea merg dupa acelasi principiu. Ulei mai mult in rodaj apoi mai putin in timpul vietii. E normal sa fie trimis in service ocazional sau daca te pricepi sa-l repari tu (adica schimbat membrane si filtre mai mult ca altceva nush ce-ai putea repara).

Aceasta postare a fost editata de Calin: 08 April 2010 - 11:06 AM



0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 April 2010 - 01:08 PM

Sunt convins ca 3W este excelent. Din pacate este dublu ca pret....
Apropos de amaratul de motor in discutie, l-ar ajuta daca l-as pune pe avion cu bujia in sus?
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 April 2010 - 07:59 AM

Manualul motorului DL 50:
http://www.dlusa.net/Manual.html
Este complet. Instalare, rodaj, etc.
Pana la urma DL USA si DL Engines au aceeasi mama?
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 April 2010 - 03:42 AM

Am auzit ca DL Engines va scoate un kit pentru a modifica motorul DLE30. Si anume sa aibe carburatorul in spate.
Cam asa va arata (postul 2232):
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8885257/..._90/key_/tm.htm
Pretul va fi in jur de 30$. Se pare ca va rezolva problema turatiilor joase.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 April 2010 - 03:43 AM

0

#30 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 April 2010 - 03:32 PM

Vezi postareadan_mitea, la Apr 11 2010, 08:59 AM, a spus:

Manualul motorului DL 50:
http://www.dlusa.net/Manual.html
Este complet. Instalare, rodaj, etc.
Pana la urma DL USA si DL Engines au aceeasi mama?

da, DL usa e subsidiary pt motive "strategice". Ca sa nu umfle pretul dealerii au deschis ei reprezentata directa in USA. Motoarele se fac in china.

Vezi postareadan_mitea, la Apr 19 2010, 04:42 AM, a spus:

Am auzit ca DL Engines va scoate un kit pentru a modifica motorul DLE30. Si anume sa aibe carburatorul in spate.
Cam asa va arata (postul 2232):
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8885257/..._90/key_/tm.htm
Pretul va fi in jur de 30$. Se pare ca va rezolva problema turatiilor joase.


Daca presiunea e problema sunt solutii cu cositorirea unui tub pe air intake-ul carburatorului (daca e walbro) si scoaterea acelui tub afara din capota cat mai departe de elice pentru a asigura o presiune constanta a aerului.

Pentru carburatorul pe carter ai nevoie de o gaura mare in panoul de foc si deci ranforsare corespunzatoare


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro