pareri? intrebare pt posesorii de benzinare
#1
Postat 04 March 2010 - 10:07 PM
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine
In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..
Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#2
Postat 04 March 2010 - 10:52 PM
Maverick, la Mar 4 2010, 10:07 PM, a spus:
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine
In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..
Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?
Ma batea si pe mine gandul acum o perioada sa`l iau insa nu`l aveau pe stoc atunci si mi`am comandat Tr-50HP`ul,tot de la TGY dar cu 60$ mai scump si nu regret nimic.Diferenta intre cele 2 este gradul de finisaj cred (al meu vine cu blocul motor semi-cromat),esapamentul si el mult mai frumos facut decat la 52,in pachet sunt incluse si stand-offuri,la 52 nu sunt si amplasarea carburatorului.Mai am si un 40cmc de la ccrpro si pot spune ca diferenta intre el si 50 este colosala.Senzorul de apridere este mult mai bine fixat pe 50 fata de cel de 40,porneste instant pana acum,a luat`o la pala cand l`am pornit prima data fata cel de 40 la care m`am chinuit o groaza cu bormasina (Costin stie) si nu mai zic de reprize,foarte sensibil pe throttle TGY`ul.
Per total,si 52`ul pare un motor bun.Daca porneste la fel de bine ca 50HP`ul atunci diferenta de pret este justificata doar in lipsa standoffurilor care mai sunt vreo 30$ si gradul de finisare asa cum am mai spus.
Ai aici un filmulet cu primul rezervor la al meu :
http://www.youtube.c...h?v=fGXkcMdVKyo
#4
Postat 12 March 2010 - 01:31 AM
#5
Postat 12 March 2010 - 04:49 PM
#6
Postat 12 March 2010 - 05:02 PM
Maverick, la Mar 4 2010, 10:07 PM, a spus:
Ma plimbam azi de bezmetic pe HK si am dat peste dumnealui: TGY52 Overbore Gas engine
In general review-urile sunt bune (avand in vedere ca e o chinezarie) si Youtube-ul il prezinta la fel.. ce ma sperie cel mai tare este pretul extraordinar de mic 170$..
Voi ce ziceti/stiti de el? Cum se prezinta?
Despre Chinezarii nu poti decat sa te rogi sa ai noroc ! Si daca ai noroc sa mearga bine din prima va trebui sa te rogi in continuare caci nu stii cat timp te va tine ! Si ca sa il iei numai pentru un sezon ( 4-5 luni ) nu cred ca se merita ! Daca iei si un avion super O.K. si motorul te lasa repede exista riscul daca treci
pe alt brand sa nu se potriveasca pe suporti si uite asa faci o gramada de gauri pe panoul de foc.
Daca ar fi sa iau un chinezesc singurul ar fi DL despre care se spun lucruri bune !
P.S.
Am citit undeva ca are chinezul un proverb : motor bun si ieftin nu gasesti iar motor ieftin si bun nici atat !
P.S. la P.S.
Al lui Allen a decedat in perioada de garantie si dupa foarte multe discutii i-a fost inlocuit ! ( mare lucru daca ala inlocuit al lui nu a fost reparat , spalat si revandut ca nou - deh d'aia miroase a benzina caci a fost pornit in fabrica !
In rest bafta caci sufletul spune una dar bugetul il contrazice ! Altfel 3W the best choise !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 March 2010 - 05:04 PM
#7
Postat 12 March 2010 - 11:22 PM
dar, daca vrei parere pertinenta despre TGY, cauta-l pe AlexSky, el are un TGY si iti poate spune mai multe.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#9
Postat 27 March 2010 - 05:52 PM
Ce pare aveti despre el? Pe hartie bare beton.
Sunt pregatit sufleteste sa am necazuri cu el. Sper, totusi, sa nu fie asa.
La prima impresie pare ingrijit lucrat. Prin fereastra de evacuare se vad clar urmele de la honuit. In schimb manualul este jalnic. Nu am gasit nimic despre rodaj, sau mi-au fugit ochii din cauza srierii in chineza.
Cate ceva despre el:
http://www.troybuilt...DL30ENGINE.html
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 March 2010 - 05:55 PM
#10
Postat 27 March 2010 - 09:02 PM
dan_mitea, la Mar 27 2010, 05:52 PM, a spus:
Ce pare aveti despre el? Pe hartie bare beton.
Sunt pregatit sufleteste sa am necazuri cu el. Sper, totusi, sa nu fie asa.
La prima impresie pare ingrijit lucrat. Prin fereastra de evacuare se vad clar urmele de la honuit. In schimb manualul este jalnic. Nu am gasit nimic despre rodaj, sau mi-au fugit ochii din cauza srierii in chineza.
Cate ceva despre el:
http://www.troybuilt...DL30ENGINE.html
felicitari pentru achizitie! :)
Sunt tare curios ce minunatie de avion o sa construiesti pentru el!
#11
Postat 27 March 2010 - 11:28 PM
lefmir, la Mar 27 2010, 09:02 PM, a spus:
Asta ma rodea si pe mine, fix de cand am vazut postul, dar n-ama avut curaj sa zic nimic. Oare ce norocos kit va cadea pe mana maestrului?
#12
Postat 28 March 2010 - 01:56 AM
protheus, la Mar 27 2010, 11:28 PM, a spus:
Suntem in cacat - inca unu' care pute a benzina - sa-l stapineasca sanatos !
Dan poa' sa se bage oricand la asta
yy1SIGRC47.jpg (22.13K)
Number of downloads: 578
La asta :
yy1SIGRC59.jpg (22.57K)
Number of downloads: 597
Sau si mai rau la asta :
yy1SIGRC65.jpg (20.69K)
Number of downloads: 584
E ? Ce votati ?
Succes
#13
Postat 28 March 2010 - 02:32 AM
De fapt modelul ar fi trebuit sa ajunga o data cu motorul. Dar, ori tanti a incurcat hartiile, ori nu au ales, inca, copacul, sosirea se amana.
Cert este ca Mutzu (mii de scuze pentru ca te-am botezat intr-un pos anterior...iti datorez un miel...) este foarte aproape.
A fost, de-a dreptul, dragoste la prima vedere. Neplanificat. Si, in plus, nici banii nu-mi prisoseau.
Acesta-i impricinatul:
http://www.dynaflite...s/gpma0510.html
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
PS. Totusi, motorul o fi bun de ceva?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 March 2010 - 02:33 AM
#14
Postat 28 March 2010 - 03:27 AM
Da-i bice Dane, se vor pupa de minune iar modelul te va incanta cu capabilitatile sale de zbor :( Nu uita de kit review! Voi sorbi fiecare poza!
Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 March 2010 - 03:27 AM
#15
Postat 28 March 2010 - 12:09 PM
Sa fie bine primit intre zburatoarele de pe pereti !
Uitasem ca esti si fan GP !
O sa fie o frumusete
Succes
:)
#16
Postat 28 March 2010 - 02:27 PM
#18
Postat 28 March 2010 - 09:10 PM
Dar, fiind de doua ori mai scump, sper, din toata inima, sa fie un pic mai bun.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 March 2010 - 09:10 PM
#19
Postat 06 April 2010 - 01:43 AM
"Thank you for your recent email.
For breaking in the DLE30
Fly 8 - 10 flights, running 100 - 300 rpm lower than the listed rpm maximum, avoiding full throttle and adjusting the needle as needed.
Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us at this email address. (Please be sure to copy all previous emails into any future questions.) You can also reach our product support technical team at 217-398-8970, or via fax at 217-398-7721. "
Atat si nimic mai mult. Nu stand, nu alta concentratie de ulei, nimic.
#20
Postat 06 April 2010 - 04:04 AM
In mod normal la benzinare e imperativa folosirea unei concentratii mai mari de ulei in benzina pana isi da drumul. Frecarile sunt mai mari la inceput si trebuie lubrifiat bine. De obicei eu rodez cu un raport de 30:1 ulei si dupa rodaj zbor cu 40:1. Si tot timpul primele rezervoare le dadeam la sol mult subturat si gras, cu sprituri pentru eliminarea spanului.
Ai sa vezi ca dupa cativa litri de benzina puterea ii va creste (cand isi va da drumul). Apoi poti trece la un combustibil cu mai putin ulei si puterea va creste si mai mult.
Numai bine,
Calin
#21
Postat 07 April 2010 - 11:19 PM
Chinezul face doar drujbe.Punct!Motorul...cum e norocul.
Ca sa fiu rau,ST 3000 modificat bate din toate punctele de vedere DLE 30 inafara de unul:12:1 ulei.
#22
Postat 08 April 2010 - 07:04 AM
#23
Postat 08 April 2010 - 08:21 AM
florin100%, la Apr 8 2010, 08:04 AM, a spus:
bagi mana in foc? :) Vezi a lui zodelu'... varza cu 3 v
#24
Postat 08 April 2010 - 09:21 AM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 08 April 2010 - 09:21 AM
#25
Postat 08 April 2010 - 10:07 AM
dan_mitea, la Apr 6 2010, 02:43 AM, a spus:
"Thank you for your recent email.
For breaking in the DLE30
Fly 8 - 10 flights, running 100 - 300 rpm lower than the listed rpm maximum, avoiding full throttle and adjusting the needle as needed.
Should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us at this email address. (Please be sure to copy all previous emails into any future questions.) You can also reach our product support technical team at 217-398-8970, or via fax at 217-398-7721. "
Atat si nimic mai mult. Nu stand, nu alta concentratie de ulei, nimic.
Tipic pentru un motor de 2 lei (vechi) si un producator de aceeasi suma...
florin100%, la Apr 8 2010, 08:04 AM, a spus:
Buey, DA RULZ!! asta e realitatea!
#26
Postat 08 April 2010 - 11:06 AM
Citeaza
Doar daca l-a facut sa mearga in ultimele zile :) Ultima data cand am vrobti cu el ii "binecuvanta" pe toti sfintii pe cei de la 3W :)
Red Sky, la Apr 8 2010, 11:07 AM, a spus:
DA, 3W RULZ
sau
DA RULZ (AKA DESERT AIRCRAFT?) B)
ASA ZICEAM SI IO!!!
:D
Oricum sa revenim. Nu stiu despre motoarele chinezesti care infesteaza piata dar tind sa cred ca majoritatea merg dupa acelasi principiu. Ulei mai mult in rodaj apoi mai putin in timpul vietii. E normal sa fie trimis in service ocazional sau daca te pricepi sa-l repari tu (adica schimbat membrane si filtre mai mult ca altceva nush ce-ai putea repara).
Aceasta postare a fost editata de Calin: 08 April 2010 - 11:06 AM
#27
Postat 08 April 2010 - 01:08 PM
Apropos de amaratul de motor in discutie, l-ar ajuta daca l-as pune pe avion cu bujia in sus?
#28
Postat 11 April 2010 - 07:59 AM
http://www.dlusa.net/Manual.html
Este complet. Instalare, rodaj, etc.
Pana la urma DL USA si DL Engines au aceeasi mama?
#29
Postat 19 April 2010 - 03:42 AM
Cam asa va arata (postul 2232):
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8885257/..._90/key_/tm.htm
Pretul va fi in jur de 30$. Se pare ca va rezolva problema turatiilor joase.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 April 2010 - 03:43 AM
#30
Postat 20 April 2010 - 03:32 PM
dan_mitea, la Apr 11 2010, 08:59 AM, a spus:
http://www.dlusa.net/Manual.html
Este complet. Instalare, rodaj, etc.
Pana la urma DL USA si DL Engines au aceeasi mama?
da, DL usa e subsidiary pt motive "strategice". Ca sa nu umfle pretul dealerii au deschis ei reprezentata directa in USA. Motoarele se fac in china.
dan_mitea, la Apr 19 2010, 04:42 AM, a spus:
Cam asa va arata (postul 2232):
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8885257/..._90/key_/tm.htm
Pretul va fi in jur de 30$. Se pare ca va rezolva problema turatiilor joase.
Daca presiunea e problema sunt solutii cu cositorirea unui tub pe air intake-ul carburatorului (daca e walbro) si scoaterea acelui tub afara din capota cat mai departe de elice pentru a asigura o presiune constanta a aerului.
Pentru carburatorul pe carter ai nevoie de o gaura mare in panoul de foc si deci ranforsare corespunzatoare