Modelism - RHC Forum: Rock Crawling si Trail Trucks - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »

Rock Crawling si Trail Trucks

#1141 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 06 November 2013 - 02:22 AM

Pentru crawling se aleg cu totul si cu totul alte masini. Modelele gen Wraith, Twin Hammers, sunt modele de Trail si realism la scara pentru distractie si offroad la viteze mai reduse, nu sunt pentru CRAWLING (CATARARI)
Asa cum a mentionat si Prisi sunt niste modele pe care le iei ca baza de proiect in functie de directia pe care o alegi. Nu va plangeti de un RTR ca nu se catara, ceea ce vedeti voi in clipurile de crawling chiar si in Romania, sunt modele in care s-au investit mii de lei, cel putin cele ale echipei din cluj si il rog pe kitti sa ma completeze sunt modele in care s-au investit in medie peste 1000 de euro in fiecare, pentru a fi atat de competitive si performante.

Orice model in varianta RTR si asta nu se intelege inca complet in Romania, nu vine cu SERVO-uri de calitatea pe care si-o doresc toti si de asemenea si cauciucurile sunt de o calitate inferioara. Sunt primele 2 lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare ca si investitii ulterioare in momentul in care achizitionati un model, mai ales din aceste categorii de masini, de aceea exista categoria de produse aftermarket.

Sunt atat de multe modificari care trebuie facute la un crawler fie el axial sau orice altceva (chiar si xr10 care e de competitii), incat lista e prea lunga sa o mentionez. Crawlerele din experienta (am avut 2 Axial) sunt masinile din clasa cea mai scumpa raportat la modificarile ulterioare pe care trebuie sa le faceti sa se ridice la un nivel de admirat.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 06 November 2013 - 02:23 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#1142 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2013 - 07:14 AM

Vezi postareasandrei, la 06 November 2013 - 02:14 AM, a spus:

Vezi mihai ca motorul de fapt e TEAM C, si il avem si noi in stoc :)


:blush: Andrei, ma refeream la ce am eu, cel cu eticheta AR 80T. Cind am cautat, am gasit tot ce am avut nevoie chiar daca am asteptat sa vina pe comanda. Traisca GOGU il intrebi si raspunde.
0

#1143 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 November 2013 - 08:06 AM

watti, amperi - nerelevant, e motor de crawler, merge cu orice esc cit de mic (in ideea ca prin motor de crawler intelegi 27t...80t, nu 20t sau alte nebunii), merge si cu nimh nu trebe lipo mai ales daca vrei scufundari, tu te misti ca melcu, nu ca racheta, si nu faci wheelie cu crawler-ul

dimensiuni - duh, daca cumperi motor seria 540 oare cit o fi de mare

rpm - unii dau, n-ar fi rau sa stii, oricum te scoti din gearing pe care il faci dupa pofte nu dupa calcule matematice (cel putin eu asa fac)

Aceasta postare a fost editata de DanB: 06 November 2013 - 08:07 AM

USER BANNED BY ADMIN
0

#1144 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 November 2013 - 10:14 AM

Daca ar fi sa ne luam dupa urmatorul video, intr-adevar wraith-ul nu numai ca arata bine, dar pare si campion


Legat de motoare, ar fi fost bine sa se stie specificatiile lor, la mine de exemplu, ma interesa un motor cu rpm cat mai mic, si putere mai marisoara, gasesti asa ceva la brushless, dar daca wraith-ul a venit brushed, esc-ul pare ok, cu toate ca e cam complicat de setat fara interfata pc, din ce vad pe net, am gasit brushed seria 600 cu 7600 rpm la 7,4v si consum de ~14A, stau si ma intreb daca este bun.
Wraith-ul cu 20T, dupa cum am spus, pare o gluma nici de catarat nu e bun, nici de race.
Dupa cum spunea prisi, el are 35T, e bun de catarat si e bun si sa faca o curatare la caucioace cand iese din namol.
Legat de servo, ce vine pe model AS-2, pare slab, vireaza repede si sacadat, galagios, pt moment primul upgrade la modelul meu este un servo Hiytec HS 615mg
http://www.servodata.../hitec/hs-615mg
si pot spune ca servo este ceva de vis acum, se misca foarte liniar, fin, raspunde perfect la comenzi, puternic, metalic,... alta treaba.
urmatorul upgrade va fi un motor, ceva de catarat si nu de race, apoi tre sa fac ceva la amortizoare ca si alea sunt bataie de joc. Intr-un final, cred ca este o mashina reusita, dar nu rtr, ai de documentat, probat, cheltuiala multa pana sa ajunga un model la care sa te poti bucura de el, dupa cum spunea si sandrei.
Rotile, si ele trebuiesc schimbate, nu inteleg o treaba, daca la crawlere, sa facut cunoscut obiceiul de beadlock, de ce pe acest model, au venit cauciucurile lipite pe jante? Proasta gluma.
Si cand spun ca modelul nu se muleaza, asta inseamna ca e tzeapan, arcurile sunt prea firave, am incercat sa reglez amortizoarele dar degeaba, daca le strang, tzopaie prea tare, daca le dau drumul sunt prea moi si arcurile par prea scurte, parca au pierdut din elasticitate si proprietati, ori schimbate, ori...
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1145 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 November 2013 - 11:05 AM

ae-2 nu are multe setari (tocmai l-am primit si l-am legat la pc) dar macar ca sa setezi drag brake potrivit pentru motorul si raportul de transmisie, ia-ti un castle link, e sub 100 de ron la s/h

Eu a trebuit sa-i setez si lipo cutoff manual ca am nimh 7-cell si el venind pe auto credea ca am 3s si taia imediat
USER BANNED BY ADMIN
0

#1146 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 November 2013 - 01:47 PM

Vezi postareaDanB, la 06 November 2013 - 11:05 AM, a spus:

ae-2 nu are multe setari (tocmai l-am primit si l-am legat la pc) dar macar ca sa setezi drag brake potrivit pentru motorul si raportul de transmisie, ia-ti un castle link, e sub 100 de ron la s/h

Eu a trebuit sa-i setez si lipo cutoff manual ca am nimh 7-cell si el venind pe auto credea ca am 3s si taia imediat

Merge si fara
http://www.axialraci...posts/787000000
Mai bine iau un motor de 100 ron, doar nu programezi zilnic esc-ul.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1147 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 06 November 2013 - 02:21 PM

Daca ai doar ae-2, da, de acord. Dar daca mai ai ceva de la castle, care nu se poate programa complet doar din telecomanda, sa vezi cum incepe sa merite. Eu de exemplu am avut nevoie de curbe de acceleratie si frina custom pe mamba max pro, plus update-uri de firmware.

Pe de alta parte dupa ce bagi 2000+ ron intr-un axial, inca 80-90 pentru castle link...
USER BANNED BY ADMIN
0

#1148 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 06 November 2013 - 04:05 PM

Vezi postareasandrei, la 06 November 2013 - 02:14 AM, a spus:

Vezi mihai ca motorul de fapt e TEAM C, si il avem si noi in stoc :)

Am cautat dar degeaba, e sub alta denumire?
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1149 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 07 November 2013 - 01:49 PM

Vezi postareasandrei, la 06 November 2013 - 02:22 AM, a spus:

Pentru crawling se aleg cu totul si cu totul alte masini. Modelele gen Wraith, Twin Hammers, sunt modele de Trail si realism la scara pentru distractie si offroad la viteze mai reduse, nu sunt pentru CRAWLING (CATARARI)
Asa cum a mentionat si Prisi sunt niste modele pe care le iei ca baza de proiect in functie de directia pe care o alegi. Nu va plangeti de un RTR ca nu se catara, ceea ce vedeti voi in clipurile de crawling chiar si in Romania, sunt modele in care s-au investit mii de lei, cel putin cele ale echipei din cluj si il rog pe kitti sa ma completeze sunt modele in care s-au investit in medie peste 1000 de euro in fiecare, pentru a fi atat de competitive si performante.

Orice model in varianta RTR si asta nu se intelege inca complet in Romania, nu vine cu SERVO-uri de calitatea pe care si-o doresc toti si de asemenea si cauciucurile sunt de o calitate inferioara. Sunt primele 2 lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare ca si investitii ulterioare in momentul in care achizitionati un model, mai ales din aceste categorii de masini, de aceea exista categoria de produse aftermarket.

Sunt atat de multe modificari care trebuie facute la un crawler fie el axial sau orice altceva (chiar si xr10 care e de competitii), incat lista e prea lunga sa o mentionez. Crawlerele din experienta (am avut 2 Axial) sunt masinile din clasa cea mai scumpa raportat la modificarile ulterioare pe care trebuie sa le faceti sa se ridice la un nivel de admirat.


nu vroiam sa postez aici,pt ca am vazut ca is destul de multi cunoscatori si nu vreau sa ma contrazic cu nimeni,dar la cererea lui andrei o fac.am un AX10 in care am bagat(nu are rost sa mentionez suma) si inca nu l-am adus in stadiul in care vroiam.practic ce a mai ramas din AX10 stoc sun carcasele de punti si rulmentii.restu am schimbat tot,asa ca la un model out of the box sa nu va asteptati la super performante,doar ca il scoateti din cutie si il folositi normal si nu intr-un mod extrem.daca se doreste trecerea la performante mai mari,ar fi multe de schimbat,insa in primul rand servo,daca nu ai directie esti mort,apoi lista poate continua:gume,transmisie,linkuri si electronica.Daca aveti nevoie de sfaturi,va pot ajuta,insa nu voi intra in discutii contradictorii.BAFTA

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 07 November 2013 - 01:51 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1150 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 November 2013 - 11:39 PM

Vezi postareaKitty, la 07 November 2013 - 01:49 PM, a spus:

...practic ce a mai ramas din AX10 stoc sun carcasele de punti si rulmentii.restu am schimbat tot,asa ca la un model out of the box sa nu va asteptati la super performante,doar ca il scoateti din cutie si il folositi normal si nu intr-un mod extrem.daca se doreste trecerea la performante mai mari,ar fi multe de schimbat,insa in primul rand servo,daca nu ai directie esti mort,apoi lista poate continua:gume,transmisie,linkuri si electronica.Daca aveti nevoie de sfaturi,va pot ajuta,insa nu voi intra in discutii contradictorii.BAFTA


Salut,
Sa inteleg ca mai bine il cumpar pe bucati exact ce imi trebuie, cam acolo ai ajuns Kitty, L-ai schimbat tot cu alte cuvinte.

Ptr Prisi,
linkurile le-ai facut din tub de aluminiu sau bara de aluminiu, cum ai putut sa indoi de nu se cunoaste deloc acel "home made"
Foarte fain ce ai facut la wraith, ai incercat sa modifici pinionul, sa pui unul mai mic, stii cumva care e minimum la pinion ce poate fi pus, eu momentan il am stoc, doar servo l-am schimbat, si statia, ca cea originala nu prea ai setari de expo, epa... eu folosesc un GT3C
La motor inca sunt nedumerit, chiar nu stiu ce sa aleg, 35t, 50t, 55t, 60t sau 70t, de 80tx2 nu se discuta ca nu am gasit. Si nu stiu ce motor sa iau, capsulat sau modificat, vreau ceva lent, dar cum spune si prisi, "sa poti da namolul jos de pe roti" sau sa te poata ajuta la un up a hill, si urasc cand producatorii nu spun nimic despre motor, de exemplu motoarele ETRONIX (si nu doar), spun ca sunt de crawler si atat, parca ar fi furate, dar sa spuna si ei un RPM, W, A, nimic frate, nimic. Si chiar m-as oftica sa iau un motor cu multi t si sa vad ca tot are cogning (sper ca am scris bine). Ma gandesc ca motoarele modificate sunt putin mai bune decat capsulatele, poate au o mica putere in plus.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1151 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 08 November 2013 - 09:08 AM

Eu folosesc motor de la HPI de 35t luat de la andrei.Ma inteleg fantastic cu el.Probabil un motor cu perii schimbabile si cu lagare rulmentate ar avea randament mai bun,dar si costa mai mult.Pentru mine deocamdata functioneaza ff bine asta capsulat de 35.

Am folosit pinion de 18 dinti pe spurul 48P de 80T cu care vine original.Sincer mi s-a parut ca se misca mai bine,ceva mai incet dar cu mult mai mult cuplu.Cand am trecut la spur pinion 32P am pastrat raportul original de 4:1,adica stoc.

Linkurile le-am indoit in menghina protejand bara cu carpe in bacuri.Pur si simplu cu o carpa groasa am infasurat bara si am prins-o in menghina dupa care cu o teava bagata tot peste carpa am indoit bara.

Am folosit bara si nu teava.Mai e metoda cu tija filetata pe interior si teava la exterior dar eu am preferat bara ca sa fie mai solida.In capul barei am dat gauri si le-am filetat cu tarod metric 3.Din tija filetata am taiat prezoane si am infiletat jumate in bara jumate in capetele linkurilor originale care le-am taiat.


If it is to be it is up to me
0

#1152 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 November 2013 - 10:19 AM

Vezi postareaprisi, la 08 November 2013 - 09:08 AM, a spus:

...
Am folosit pinion de 18 dinti pe spurul 48P de 80T cu care vine original.Sincer mi s-a parut ca se misca mai bine,ceva mai incet dar cu mult mai mult cuplu.Cand am trecut la spur pinion 32P am pastrat raportul original de 4:1,adica stoc...

...capetele linkurilor originale care le-am taiat.

Aseara am schimbat si eu pinionul si am constatat ca minimul este 18t la 48dp, am pus pinion de 18, am dat o proba in casa si chiar este o mica diferenta,
ramane acum sa comand un motor de 50t--60t modificat.
Eram curios daca ai schimbat capetele de bara sau le-ai folosit pe cele originale dupa ce le-ai taiat. Totusi in coletul de la axial iti vin doua capete de bara, am sa incerc pe alea sa le folosesc pastrand originalul intact. Bateria trebuie neaparat schimbata in fata, cu bateria pe spate se rastoarna repede.
Intr-adevar, wraith-ul este un model foarte versatil, si se poate modifica pt a fi si crawler si scale.
http://www.technical...rains-1571.html
Foarte fain video, doua wraith care se catara foarte bine,

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1153 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 November 2013 - 11:13 AM

imi cer scuze pt dublul post moca, din greseala, am sa anunt un moderator.

Q: De ce se vinde pinion de 14T cu 48DP daca minimul permis de motor si lagare este de 18T?
http://www.amainhobb...n-Gear-48DP-14T

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 08 November 2013 - 11:15 AM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1154 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 November 2013 - 11:36 AM

Pentru ca orice pinion se poate schimba in functie de SPUR-ul folosit ! Tot timpul combinatia o gandesti SPUR/PINION cand vrei sa faci un upgrade la masina
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#1155 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 08 November 2013 - 02:31 PM

Tu esti limitat de distanta minima si maxima dintre centrul spur-ului (care e punct fix fata de masina) si centrul pinionului (care se poate misca atit cit permite montura motorului)

Vrei pinion de 14, pui spur mai mare (nu stiu ce spur am pe scx10 dar merge cu 14t - sa vezi ce viteza de melc pe calmante ai in combinatie cu un motor 55t)

Unii producatori ca sa te scuteasca de dureri de cap sint ei asa baieti mai de comitet si iti fac un tabel de combinatii pinion:spur posibile. La axial nu stiu daca exista tabelul asta.

Aceasta postare a fost editata de DanB: 08 November 2013 - 02:33 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#1156 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 November 2013 - 03:34 PM

Vezi postareaDanB, la 08 November 2013 - 02:31 PM, a spus:

Tu esti limitat de distanta minima si maxima dintre centrul spur-ului (care e punct fix fata de masina) si centrul pinionului (care se poate misca atit cit permite montura motorului)

Vrei pinion de 14, pui spur mai mare (nu stiu ce spur am pe scx10 dar merge cu 14t - sa vezi ce viteza de melc pe calmante ai in combinatie cu un motor 55t)

Unii producatori ca sa te scuteasca de dureri de cap sint ei asa baieti mai de comitet si iti fac un tabel de combinatii pinion:spur posibile. La axial nu stiu daca exista tabelul asta.



De la gogu citire un soft simplu de calcul a rapoartelor si a multor altor chestii.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Exemplu.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mischu LTB: 08 November 2013 - 03:36 PM

0

#1157 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 November 2013 - 04:57 PM

Zeus tu ce vrei defapt de la accea masina de vrei motor cu multe T ???
WHEELY KING or what ?
0

#1158 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 08 November 2013 - 05:20 PM

Sa se miste incet, sa se catare lent, sa nu aibe cog, cred ca vreau cam multe, in ultimul video postat, cele doua mashini se misca foarte bine, nu prea pare sa fie dat pe slow video, cine stie. Vreau sa o modific in crawler, sau sa fie ceva cat mai asemanator.
Cer prea mult?
Stiu cum sta treaba intre spur si pinion, dar si la wraith nu merge un spur prea mare, un maxim de 86-88th, doar daca ii dai jos protectia merge ceva mai mare.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1159 Useril este offline   ol1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 25-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:Turbo Stuff

Postat 08 November 2013 - 06:23 PM

salutare lume , in sfarsit am ajuns si eu pe aici ... dar cu cateva intrebari , tocmai am achizitionat un Hpi CrawlerKing , iar marea intrebare este sasiul ,fuzetele suporta cauciucuri de summit? , momentan are o prelungire de ampetament dar cu hex de 12 , eu as vrea sa pun rotile de summit pe el( in cazul in care rezista sasiul) dar avand hex de 17 ... nu gasesc pe net prelungitor cu trecere de la hex de 12 la 17? ca sa nu mai fie nevoie de improvizatie
---===|Traxxas Revo 3.3 1:8 |===---
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
0

#1160 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 08 November 2013 - 08:47 PM

Vezi postareaZeus, la 07 November 2013 - 11:39 PM, a spus:

Salut,
Sa inteleg ca mai bine il cumpar pe bucati exact ce imi trebuie, cam acolo ai ajuns Kitty, L-ai schimbat tot cu alte cuvinte.

Ptr Prisi,
linkurile le-ai facut din tub de aluminiu sau bara de aluminiu, cum ai putut sa indoi de nu se cunoaste deloc acel "home made"
Foarte fain ce ai facut la wraith, ai incercat sa modifici pinionul, sa pui unul mai mic, stii cumva care e minimum la pinion ce poate fi pus, eu momentan il am stoc, doar servo l-am schimbat, si statia, ca cea originala nu prea ai setari de expo, epa... eu folosesc un GT3C
La motor inca sunt nedumerit, chiar nu stiu ce sa aleg, 35t, 50t, 55t, 60t sau 70t, de 80tx2 nu se discuta ca nu am gasit. Si nu stiu ce motor sa iau, capsulat sau modificat, vreau ceva lent, dar cum spune si prisi, "sa poti da namolul jos de pe roti" sau sa te poata ajuta la un up a hill, si urasc cand producatorii nu spun nimic despre motor, de exemplu motoarele ETRONIX (si nu doar), spun ca sunt de crawler si atat, parca ar fi furate, dar sa spuna si ei un RPM, W, A, nimic frate, nimic. Si chiar m-as oftica sa iau un motor cu multi t si sa vad ca tot are cogning (sper ca am scris bine). Ma gandesc ca motoarele modificate sunt putin mai bune decat capsulatele, poate au o mica putere in plus.



dupa AX10,cele doua SCX10 si Wraith le-am luat pe bucati si am luat direct piesele upgradate,pt mine e mai convenabil,decat sa iau stock sa dau banii si apoi sa ma chinui sa le vand.Pt motoare recomand Tekin sau Holmes Hobbies(cei din urma sunt mai scumpi).Pt linkuri,recomand capetele de la traxxas,cod 1942.Servo Savox sau HiTec

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1161 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 09 November 2013 - 09:05 AM

Vezi postareaol1, la 08 November 2013 - 06:23 PM, a spus:

salutare lume , in sfarsit am ajuns si eu pe aici ... dar cu cateva intrebari , tocmai am achizitionat un Hpi CrawlerKing , iar marea intrebare este sasiul ,fuzetele suporta cauciucuri de summit? , momentan are o prelungire de ampetament dar cu hex de 12 , eu as vrea sa pun rotile de summit pe el( in cazul in care rezista sasiul) dar avand hex de 17 ... nu gasesc pe net prelungitor cu trecere de la hex de 12 la 17? ca sa nu mai fie nevoie de improvizatie

Bravo, felicitari, totusi de ce vrei sa schimbi rotile, il vrei de bash sau de catarare?
Acum suntem 2 cu crawlere in iasi, poate facem un traseu sa vedem daca e de noi.

Cand eram in cautare de crawlere, am primit cateva oferte, mai exact 5 la nr, 3 erau pe brushed si 2 erau pe brushless outruner. Sunt bune outruner-ele pt catarari sau sunt puse in lipsa de altceva? Momentan nu detin un combo brushless pe senzori, doar unul sensorless cu drag brake, si voiam sa stiu daca ar merge un outruner. Outrunerele sunt mai mici, usoare, si putere de 200w - 300w, fata de brushed capsulate care au pana in 100w si brushed modificate pana in 200w.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 09 November 2013 - 09:08 AM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1162 Useril este offline   ol1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 25-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:Turbo Stuff

Postat 09 November 2013 - 12:09 PM

pai avand ampetamentul marit cu rotile actuale de 2,2 nu arata prea frumos , iar carcasa de wrangler nu-mi place deloc ,asa ca am pus coaja de pe un tmaxx si daca tot am rotile de summit ... dc sa nu incerc sa le pun , ma gandesc ca la aderenta sunt mult mai bune, iar la traseu ar fi frumos sa mergem pe pasajul de la nicolina si asa lucreaza dorel "non-stop" ... e aproape de noi si e si luminat :))))))
---===|Traxxas Revo 3.3 1:8 |===---
---===|Carisma f14 1:18 |===---
---===|Robitronic Smasher 1:10 |===---
0

#1163 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 09 November 2013 - 02:43 PM

Vezi postareaZeus, la 08 November 2013 - 05:20 PM, a spus:

Sa se miste incet, sa se catare lent, sa nu aibe cog, cred ca vreau cam multe, in ultimul video postat, cele doua mashini se misca foarte bine, nu prea pare sa fie dat pe slow video, cine stie. Vreau sa o modific in crawler, sau sa fie ceva cat mai asemanator.
Cer prea mult?
Stiu cum sta treaba intre spur si pinion, dar si la wraith nu merge un spur prea mare, un maxim de 86-88th, doar daca ii dai jos protectia merge ceva mai mare.



zeus incearca sa intelegi crawler nu inseamna viteza mica . cu un motor 35T rezolvi si sa ai viteza mica si "span" de care ai nevoie . crede-ma ca la un crawler ai nevoie de span , pt ca sunt situatii , chiar foarte mult in care cu viteza mica nu rezolvi nimic .
au cind mi-am luat wk am avut un motor 27t pe el care nu era bun de nimic . am pus pe el gear box , am rezolvat problema hill brakeului dar aveam viteza mica . am vazut vazut wk axial cu motor de 55t si nu erau buni .ceea mai buna optiune e motoru cu 35t :D
WHEELY KING or what ?
0

#1164 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 10 November 2013 - 12:06 AM

Votat, raman la 35t momentan.
Niste roti complete beadlock mai ieftinele unde gasesc si eu? Ca la wraith vin lipite rotile, si parca as baga ceva greutate in ele.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1165 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 10 November 2013 - 08:50 PM

pai spune bugetu si iti dau variante.vrei de plastic sau de alu?

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#1166 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 10 November 2013 - 09:03 PM

http://www.hobbyking...eels_2pcs_.html
mai fac o baie!
0

#1167 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 10 November 2013 - 11:05 PM

Vezi postareaKitty, la 10 November 2013 - 08:50 PM, a spus:

pai spune bugetu si iti dau variante.vrei de plastic sau de alu?


Ma intereseaza ceva cat mai ieftin, nu vreau performanta, wraith-ul il am ptr casa si padure, concurs nu am unde.

Vezi postareae.cata, la 10 November 2013 - 09:03 PM, a spus:


Foarte fain gandit, arata si binisor, sunt de metal, doar ca eu nu ma impac cu comenzi de prin afara.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#1168 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 11 November 2013 - 11:01 AM

Vezi postareaZeus, la 10 November 2013 - 11:05 PM, a spus:

Ma intereseaza ceva cat mai ieftin, nu vreau performanta, wraith-ul il am ptr casa si padure, concurs nu am unde.

Foarte fain gandit, arata si binisor, sunt de metal, doar ca eu nu ma impac cu comenzi de prin afara.


Daca vrei ieftin de ce nu iei jante normale 2.2" de stadium truck/truggy 1/10 si le lipesti pe cauciucurile dorite? Jantele cu beadlock indiferent de model cu siguranta vor sari de 100lei/set/2buc
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#1169 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 11 November 2013 - 11:20 AM

Vezi postareaZeus, la 10 November 2013 - 11:05 PM, a spus:

Ma intereseaza ceva cat mai ieftin, nu vreau performanta, wraith-ul il am ptr casa si padure, concurs nu am unde.

Foarte fain gandit, arata si binisor, sunt de metal, doar ca eu nu ma impac cu comenzi de prin afara.

Dar nici pretul nu cred ca te lasa linistit, la 82 de dolari 4 bucati, fara insertii, fara cauciucuri si fara transport, sunt o adevarata afacere! Nu cred ca ai nevoie de asa ceva, cumpara 4 jante de 2,2 cum a zis si Andrei, iei 4 cauciucuri cu insertii normale, tai in stea insertiile pentru un plus de grip si realism, pui greutati de 5 grame pe janta in interior ca un colier si apoi lipesti cauciucurile pe jante! Cred ca se vor comporta net superior cauciucurilor tale de acum!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#1170 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 11 November 2013 - 11:28 AM

Jante ieftine, crawler bedlock style, si cu 6mm latire a wheelbase, sufficient cat sa nu se mai rastoarne atat de repede! http://www.rcplanet...._p/rpm82232.htm si cu aceste cauciucuri superbe ar arata beton si ar fi si net superior in comportament http://www.rcplanet....p/pro114914.htm

Aceasta postare a fost editata de hassel: 11 November 2013 - 11:31 AM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro