Asa cum a mentionat si Prisi sunt niste modele pe care le iei ca baza de proiect in functie de directia pe care o alegi. Nu va plangeti de un RTR ca nu se catara, ceea ce vedeti voi in clipurile de crawling chiar si in Romania, sunt modele in care s-au investit mii de lei, cel putin cele ale echipei din cluj si il rog pe kitti sa ma completeze sunt modele in care s-au investit in medie peste 1000 de euro in fiecare, pentru a fi atat de competitive si performante.
Orice model in varianta RTR si asta nu se intelege inca complet in Romania, nu vine cu SERVO-uri de calitatea pe care si-o doresc toti si de asemenea si cauciucurile sunt de o calitate inferioara. Sunt primele 2 lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare ca si investitii ulterioare in momentul in care achizitionati un model, mai ales din aceste categorii de masini, de aceea exista categoria de produse aftermarket.
Sunt atat de multe modificari care trebuie facute la un crawler fie el axial sau orice altceva (chiar si xr10 care e de competitii), incat lista e prea lunga sa o mentionez. Crawlerele din experienta (am avut 2 Axial) sunt masinile din clasa cea mai scumpa raportat la modificarile ulterioare pe care trebuie sa le faceti sa se ridice la un nivel de admirat.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 06 November 2013 - 02:23 AM