Rock Crawling si Trail Trucks
#631
Postat 30 May 2011 - 12:07 PM
M-am gandit la 2 variante:
Axial ax10 2.4 ghz, si Maverick scout...
Va rog sa veniti si voi cu alte sugestii in caz ca aveti :drinks:
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#633
Postat 30 May 2011 - 01:23 PM
Daca e cineva interesat de un firestorm 10t sa se uite la vanzari si precizec a nu este asa de murdar cum pare in poze... e de la blitz treaba aia in afara de niste praf arata bine (aparatu e de vina) :))
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#635
Postat 30 May 2011 - 09:48 PM
davidd, la 30 May 2011 - 05:59 PM, a spus:
a) Dpvd al muzicii....ascult orice. Fara manele, totusi. ;) So, let there be rock.
B) Ca ramura din (auto)modelism - imi place crawlingul si trailul....So, let there be rock.
Avand in vedere a) si B) - LET THERE BE ROCK !
Fondul muzical substituie un fundal anost, unde m-as auzi eu injurand si vorbind fara rost :) Prefer sa fie o muzica...cum trance nu se potriveste, pop asijderea, nu mai amintim de rap sau hip-hop....ramane rockul cu ramurile sale :)
Broscuta s-a comportat admirabil, in ciuda faptului ca nu este ajutat de un servo pe masura (si de un pilot asemenea). Este rezultatul a mai bine 2 luni de munca, teste si muuuuulti bani cheltuiti - valoreaza cel putin cat XR10 cu care m-am prezentat la Bucuresti. Imi place conceptul clasic de crawler si nu o sa renunt la el deloc. Are un farmec aparte - drept pentru care Scrappy Frog este al doilea crawler clasic (mai este Scorpia care a participat la Cluj, o alta "bestie" unica in stilul sau cu personalitate aparte).
#636
Postat 30 May 2011 - 10:39 PM
Daemonus Modelus, la 30 May 2011 - 09:48 PM, a spus:
B) Ca ramura din (auto)modelism - imi place crawlingul si trailul....So, let there be rock.
Avand in vedere a) si B) - LET THERE BE ROCK !
Fondul muzical substituie un fundal anost, unde m-as auzi eu injurand si vorbind fara rost :wacko: Prefer sa fie o muzica...cum trance nu se potriveste, pop asijderea, nu mai amintim de rap sau hip-hop....ramane rockul cu ramurile sale :)
Broscuta s-a comportat admirabil, in ciuda faptului ca nu este ajutat de un servo pe masura (si de un pilot asemenea). Este rezultatul a mai bine 2 luni de munca, teste si muuuuulti bani cheltuiti - valoreaza cel putin cat XR10 cu care m-am prezentat la Bucuresti. Imi place conceptul clasic de crawler si nu o sa renunt la el deloc. Are un farmec aparte - drept pentru care Scrappy Frog este al doilea crawler clasic (mai este Scorpia care a participat la Cluj, o alta "bestie" unica in stilul sau cu personalitate aparte).
Dpdvd al muzicii sunt perfect de acord si cu manele si cu fundalul. Felicitari si pentru filmulet/cadre/montaj etc.
Eu am ales sa-l il construiesc eu tocmai din lipsa fondurilor si fiindca de muuuult imi doresc si eu un crawler + ca esti mult mai bucuros si entuziasmat cand vezi ca se misca ceva iesit din mana ta decat ceva luat de pe raft; aici tin sa te felicit pentru proiect si munca/pasiunea depusa. Acuma imi este si foarta greu sa inaintez cu proiectul, fiindca sunt la sfarsit de a VIII-a si ma cert aproape zilnic cu mama ca ea zice ca nu invat nimic si ma ocup numai de "prostii" si nu mai continui spre off-topic.
Voi pune si poze cand se va materialoza ceva mai concret, sper cat de curand.
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#637
Postat 30 May 2011 - 10:57 PM
Daca as avea scule, loc si talent sa-mi fac propriile mele piese ar fi ceva nemaipomenit. Oricum, piesele sunt comparate, insa o gramada de ajustari si "bibileala" tot mie imi apartine. Ca o mica istorie...am cumparat axele, cutia de transfer, le-am montat, dupa care au urmat teste cu un sasiu mai deosebit un piculet, teste care au esuat. Dupa care a aparut ceea ce se vede. Cardane rupte in teste, plantetare distruse in teste...practic, filmuletul este rezultatul a 2 luni de munca. Munca in care am cautat setup-ul potrivit, am masurat, am taiat, am reluat operatiile, am prajit motoare, ESC-uri....e greu fara scule, sa faci totul cu o freza de mana (un Dremel), pila....Nu ascund si faptul ca m-a tinut portofelul si ca proiectul a sarit cu muuuult fata de bugetul aprobat initial. Insa nu am vrut sa am un crawler obisnuit, stock ci am vrut ceva deosebit, desi de multe ori ma gandesc daca nu cumva exagerez - nivelul competitional din RO, ca sanu mai pomenesc de interesul manifestat pentru aceasta disciplina nu impun (inca) o asemenea abordare. La ora actuala, cu Scrappy as avea curaj sa ma prezint la orice concurs de crawling, chiar daca nu as ocupa vreun loc fruntas, insa numai faptul ca este echipat si configurat pentru o competitie de anvergura ma fac sa ma simt bine si sa continui ceea ce fac. Sincer, imi face placere ca exista copii (sper sa nu te superi pe mine) care indragesc aceasta "specializare" a automodelismului - si sper sa fie cat mai multi. Este o preocupare deosebita, care ascute mintea - in ziua de azi, e un lucru mare.
#638
Postat 30 May 2011 - 11:23 PM
Am sesizat inca din poze dupa cum ziceam si in postarea anterioara munca depusa la Scrappy Frog, si ma bucur ca ti-a iesot. La sasiul celalalt cred ca te refereai la cel din pozele intunecate?! In leg cu sculele, ce n-as da eu pentru o freza, heheee. Eu am facut tot sasiul cu masina de gaurit si pila... deci, da: muuuulte gauri! La partea mecanica nu am decat sa sper ca nu se strica nimic, caci chiar nu am piese de rezerva.... Acuma 2 esc-uri mai am si eu... Baterie iara vreau 2 lipo 3 s de 1600 mah legate in paralel, dar trebe sa astept/sper sa vand ceva. Oricum nu am nici o asteptare profesionala de la acest proiect fiind novice in crawling, si cu siguranta voi invata multe pe parcurs din greseli, esecuri... Intradevar, crawlingul este o disciplina care iti ascute mintea, te invata sa ai rabdare si sa planifici fiecare amanunt s.a.m.d
L/E : imi cer scuze de eventualele greseli de ortografie, etc. Dar scriu de pe telefon si cu 5 tantari pe-un deget :good:
Aceasta postare a fost editata de davidd: 30 May 2011 - 11:24 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#639
Postat 31 May 2011 - 08:49 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#640
Postat 31 May 2011 - 09:18 PM
a) o singura gaura este suficienta
8) trebuie sa schimbi anvelopele si jentile - este "must"...
c) de regula se ruleaza cu aceleasi inserturi pe toate 4 rotile, eu prefer sa fie rotile din fata mai moi...nu cred sa existe o regula pe partea asta
#645
Postat 31 May 2011 - 10:20 PM
Este posibil deci?
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#646
#647
Postat 01 June 2011 - 07:01 AM
davidd, la 31 May 2011 - 10:20 PM, a spus:
Este posibil deci?
Nu vreau sa spun: IMPOSIBIL, sa nu zici ca-s negativist.
Gandeste-te insa la asta:
- la o janta "gata facuta" anvelopa se aseaza intr-un canal pe (fiecare parte) pe janta ca sa zic asa.
- la o janta cu beadlock anvelopa se fixeaza pe laterala jantei.
Bafta!
#650
Postat 01 June 2011 - 08:30 PM
Am fost 3 oameni la inceput si in final am fost 4!
Hiluxul lui Miez- e un scale senzational!Nu-mi venea sa cred cate poate sa aiba pe ea aceea masina!Sunet diesel....lumini...si de avarie..suspensii pe foi etc.!:D Oricum la cum se citea placerea de a te catara pe acolo e clar ca in curand iti vei lua si un rock crawler!
Traseul e foarte frumos si data viitoare vom incerca sa-l definim!Multe chestii am invatat astazi de la Mizzone si sper pe viitor sa fim mai multi!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#652
Postat 01 June 2011 - 09:29 PM
despre crawlere, Vlad cred ca a avut mai degraba confirmari a ceea ce-i poate masina, deasemenea si Horia cred ca a simtit acelasi lucru, atunci cind au realizat treceri oarecum neasteptate peste unele obstacole...
ramin cu siguranta multe aspecte pe care le vom descoperi si dezvolta impreuna, miercurea viitoare chiar facem si un concurs, avem si porti, si cronometru, speram insa sa fim mai multi, deoarece stiu sigur ca sint mai multe crawlere in bucuresti.
pentru prima iesire crawleriana eu cred ca a fost suficient. ne vedem miercurea viitoare, de la 5-6 seara...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#653
Postat 01 June 2011 - 10:05 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#655
Postat 01 June 2011 - 10:23 PM
Acum :
- "burta" nu o lasa asa
a) pentru ca ai un pinion "dezbracat" si in timp cauzeaza
:( pentru ca vei "agata" in multe locuri
- nu ai nevoie de 2 LL (Lower Links) Vezi cum pozitionezi UL (upper links)
- atentie la suspensie. Arcurile nu trebuie prea tari, pentru ca puntile nu vor mai flexa si chiar si cele mai simple obstacole se vor transforma intr-un cosmar. Nici foarte moi nu e bine, pentru ca TT (Torque Twist) il vei resimti din plin si te vei transforma fara voia ta in ....HPI Crawler King. Acest TT il vei resimti cel mai mult cand vei vrea sa urci un plan inclinat...cati TT iti va fi dusman maxim. Tot la suspensie, vezi ca telescoapele sa aiba un pic de libertate in partea de sus unde se prind de sasiu.
Sper sa nu ma injuri :D
#656
Postat 01 June 2011 - 10:31 PM
Arcurile alea sunt intradevar cam tari dupa parerea mea, iar altele nu am :(
Am auzit de links-uri, dar nu stiam ca sunt si joase si mai sus, unde ar trebui puse upper-linksurile???? Eventual daca ye rog incdrcuieste cu rosu pe o poza.
Mersi inca odata si multumes alfa pentru intelegerea cu cauciucurile!
L/E: unde vezi pinion dezbracat, ca, cutia de transfer are capacul pus....???
L/E2: prin "un pic" de joc la telescoape cat te referi? Ca eu am lasat spatiu acolo 2 mm, deci un pic se misca....
Aceasta postare a fost editata de davidd: 01 June 2011 - 10:35 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#657
Postat 01 June 2011 - 10:37 PM
Scoti alea de pe exterior si le muti....UL sunt de regula mai scurte decat LL. Lungimea lor si pozitia precisa nu o poti stabili decat dupa ce montezi crawleru cu totu....
Citeaza
L/E2: prin "un pic" de joc la telescoape cat te referi? Ca eu am lasat spatiu acolo 2 mm, deci un pic se misca....
a) roata dintata...pinion...cum vrei sa-i spui tu...se vede in foto de mai sus
:( mi se par un pic "batzoase"...sa zic asa...poate e doar din foto.
Aceasta postare a fost editata de Daemonus Modelus: 01 June 2011 - 10:40 PM
#658
Postat 01 June 2011 - 10:40 PM
Aceasta postare a fost editata de davidd: 01 June 2011 - 10:42 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#659
Postat 01 June 2011 - 10:46 PM
Aceasta postare a fost editata de davidd: 01 June 2011 - 10:48 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#660
Postat 01 June 2011 - 10:56 PM
davidd, la 01 June 2011 - 10:46 PM, a spus:
Nu scurtezi acu
monteaza puntile...telescoapele pe punti...LL pe punti
dupa aia vezi ce faci cu UL-urile