Rock Crawling si Trail Trucks
#572
Postat 27 April 2011 - 02:45 PM
#575
Postat 27 April 2011 - 11:16 PM
csabi, la 27 April 2011 - 02:45 PM, a spus:
In functie de duritatea insertului sunt anumite trucuri la care poti apela pentru o aderenta crescuta... inclusiv sa il scoti, dar mai degraba sa il decupezi...
#576
Postat 28 April 2011 - 11:36 PM
si as vrea si eu niste pareri in legatura cu crawlerul meu, pt va pricepeti mai bine decat mine:)
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285664.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285652.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285659.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285660.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285662.jpg
#577
Postat 30 April 2011 - 10:20 AM
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 30 April 2011 - 10:21 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#580
Postat 01 May 2011 - 05:30 PM
Am mai observat ca atunci cand vrei sa te cateri iti trebuie anvelope pe masura. Ale tale sunt numai bune de...inlocuit.
Bafta!
#581
Postat 02 May 2011 - 03:16 PM
#584
Postat 02 May 2011 - 03:32 PM
#588
Postat 02 May 2011 - 04:26 PM
csabi, la 28 April 2011 - 11:36 PM, a spus:
si as vrea si eu niste pareri in legatura cu crawlerul meu, pt va pricepeti mai bine decat mine:)
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285664.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285652.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285659.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285660.jpg
http://i937.photobucket.com/albums/ad219/csabiish/P4285662.jpg
Poti sa-mi spui si mie cum ai pus pozele
#589
Postat 02 May 2011 - 04:30 PM
florin m, la 02 May 2011 - 03:50 PM, a spus:
Da, se poate.
Fiecare motor de pe fiecare punte trebuie controlat de un ESC independent. In DX3C faci mixing pentru cele doua canale pe care conectezi ESC-urile. Trebuie sa schimbi mereu valorile mixingului pentru a obtine efectul dorit.
Problema este ca nu stiu cat de rapid poti accesa facilitatea de mixing pentru a comuta cat mai repede in conditii de concurs. Daca nu e graba si nu esti la concurs, o poti face pe indelete fara probleme :).
In felul asta, prin schimbarea permanenta a valorilor de mixing dintre cele doua punti, poti controla si efectul de "clod stall" (link: http://www.rccrawler...ead.php?t=48770) desi pentru crawlerele MOA cel mai simplu si rapid faci totul dintr-o radiocomanda cu stickuri, obisnuindu-te sa controlezi puntile independent fara mixaj.
#590
Postat 02 May 2011 - 04:42 PM
ovidiugm, la 02 May 2011 - 04:30 PM, a spus:
Fiecare motor de pe fiecare punte trebuie controlat de un ESC independent. In DX3C faci mixing pentru cele doua canale pe care conectezi ESC-urile. Trebuie sa schimbi mereu valorile mixingului pentru a obtine efectul dorit.
Problema este ca nu stiu cat de rapid poti accesa facilitatea de mixing pentru a comuta cat mai repede in conditii de concurs. Daca nu e graba si nu esti la concurs, o poti face pe indelete fara probleme :).
In felul asta, prin schimbarea permanenta a valorilor de mixing dintre cele doua punti, poti controla si efectul de "clod stall" (link: http://www.rccrawler...ead.php?t=48770) desi pentru crawlerele MOA cel mai simplu si rapid faci totul dintr-o radiocomanda cu stickuri, obisnuindu-te sa controlezi puntile independent fara mixaj.
Ms
#596
Postat 03 May 2011 - 11:31 PM
https://lh6.googleusercontent.com/_KHsUz479rII/TcBuBSKYDnI/AAAAAAAAHSc/XwvQpG91GAg/s1024/03.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/_KHsUz479rII/TcBuK2vLPiI/AAAAAAAAHSs/ZZ8MA1qylaE/s576/05.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/_KHsUz479rII/TcBuPAxe7lI/AAAAAAAAHS0/2FZG9pdiAjA/s800/06.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/_KHsUz479rII/TcBu9iXYWKI/AAAAAAAAHTE/kHuxcbsJLuQ/s1024/08.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/_KHsUz479rII/TcBuFeERFiI/AAAAAAAAHSk/hjTErLg0S2Q/s800/04.jpg
#599
Postat 05 May 2011 - 03:06 PM
florin m, la 05 May 2011 - 11:21 AM, a spus:
Planetarele "profi" se "lauda ca functioneaza" pana la max 40 de grade.
Atentie la planetare cand setati servo-ul de directie. Incercati automodelul suspendat si rotiti volanul maxim stanga si apoi maxim dreapta, accelerati usor si urmariti ca rotile sa se roteasca fara poticniri.