Modelism - RHC Forum: Rock Crawling si Trail Trucks - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »

Rock Crawling si Trail Trucks

#841 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 18 October 2011 - 11:14 PM

cam greu...sudura normala e sfanta..
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#842 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 18 October 2011 - 11:26 PM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 18 October 2011 - 11:14 PM, a spus:

cam greu...sudura normala e sfanta..

mda... oricum am (re)conceput sasiul in asa fel incat sa nu aiba nevoie de sudura. O sa pun si o poza cu desenul maine (adica azi)
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#843 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 20 October 2011 - 10:08 AM

Vezi postareadavidd, la 18 October 2011 - 11:26 PM, a spus:

mda... oricum am (re)conceput sasiul in asa fel incat sa nu aiba nevoie de sudura. O sa pun si o poza cu desenul maine (adica azi)


Se poate si fara sudura , prin cositorire (care de fapt e tot o sudura dar de alta natura) , ideea ar fi urmatoarea: construiesti sasiul din electrozi de sudura de pe care dai pasta jos si-i cureti foarte bine cu glas-papir pana la luciu metalic, la fiecare imbinare (acolo lustruirea trebuie sa fie aproape perfecta, sa nu ramana urme de pasta) care trebuie cositorita faci un matisaj din sarma de cupru( recuperata din cablurile UTP, alea prin care-ti vine netul...are sase fire pe care le dezizolezi si le folosesti pentru matisaj), apoi cositoresti tot matisajul impreuna cu imbinarea si cu electrodul folosind apa tare sau alt decapant care permite decaparea materialelor feroase in vederea cositoririi. Astfel devine o sudura pe o suprafata mai mare care-i sporeste implicit rezistenta la rupere.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 20 October 2011 - 10:11 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#844 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 21 October 2011 - 08:08 PM

Mersi de sfat, dar nu am atatia nervi, + ca fac sasiul, dar placutele cu gauri nu le voi putea suda in felul asta, si oricum am conceput un desgin, zic eu, destul de ok.
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#845 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 21 October 2011 - 09:57 PM

Vezi postareadavidd, la 21 October 2011 - 08:08 PM, a spus:

Mersi de sfat, dar nu am atatia nervi, + ca fac sasiul, dar placutele cu gauri nu le voi putea suda in felul asta, si oricum am conceput un desgin, zic eu, destul de ok.

Jpeguri ?
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#846 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 22 October 2011 - 12:47 AM

Imagine atasata: 2011-10-22 01.33.10-1.jpg

Am pornit de la un sasiu normal, din 2 placi, iar modificarea este ca se subtiaza spre capete, sectiunile respective se suprapun cam 1 cm si se distanteaza cu piulite. Trebe soar sa-mi fac timp sa-l construiesc, si bine mi-ar prinde si 2 punti (daca are cineva de vanzare :help:) ca nu prea ma trage inima sa imi construiesc eu din diferentialele taiate grosolan dintr-un Bonzer. Transmisia va ramane cea de la traxxas.
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#847 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 22 October 2011 - 07:14 AM

Vezi postareadavidd, la 21 October 2011 - 08:08 PM, a spus:

Mersi de sfat, dar nu am atatia nervi, + ca fac sasiul, dar placutele cu gauri nu le voi putea suda in felul asta, si oricum am conceput un desgin, zic eu, destul de ok.





Nervii sunt una iar rabdarea si indemanarea sunt altceva, de obicei ultimele doua apar odata cu inaintarea in varsta, la adolescenta te conduce rebelul din tine. E o manifestare fireasca a varstei.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#848 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 22 October 2011 - 08:57 AM

Vezi postareaOldMann, la 22 October 2011 - 07:14 AM, a spus:

Nervii sunt una iar rabdarea si indemanarea sunt altceva, de obicei ultimele doua apar odata cu inaintarea in varsta, la adolescenta te conduce rebelul din tine. E o manifestare fireasca a varstei.

Daca vreau pot, dar principalul motiv raman placutele, + ca deja facusem planul de sasiu
Acuma scuze de off-topic, da asa cum puteam sta un semestru intreg la o lucrare (is la lic. de arta), nu cred ca nu ma descurcam aici ;)

Aceasta postare a fost editata de davidd: 22 October 2011 - 09:00 AM

"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#849 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 October 2011 - 11:36 AM

catdecat am terminat masina
asa arata acuma http://img94.imageshack.us/img94/1873/1006322s.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/4079/1006321e.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/577/1006320mp.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/711/1006319.jpg
http://img233.imageshack.us/img233/9717/1006318e.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/7494/1006317yr.jpg
http://img685.imageshack.us/img685/2656/1006316d.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/6393/1006315.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/807/1006314q.jpg
WHEELY KING or what ?
0

#850 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 22 October 2011 - 11:49 AM

Arata foarte fain, felicitari, ai apucat sa te dai cu el?
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#851 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 22 October 2011 - 12:02 PM

felicitari ungure.arata bine,acuma trebuie vazut si in teren ce poate.totusi bateria cred ca va fi prinsa cu ceva,ca sta tare ciudat acolo

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#852 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 22 October 2011 - 02:05 PM

...din ceea ce se vede in foto...pentru a lucra corect transmisia cardanica trebuie ca planul in care se afla reductorul, mai exact axele care cupleaza cele doua cardane, sa fie in planuri paralele cu cele la care tansmiti miscarea. Mai exact la tine cardanul de pe fata va fi solicitat pe articulatia cardanica intrucat unghiul pe carel formeaza axul din reductor cu cel din diferential nu sunt congruente. La fel si la cel de pe spate...Probabil ca la o solicitare serioasa ceva se rupe...

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 22 October 2011 - 02:06 PM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#853 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 22 October 2011 - 02:10 PM

Vezi postareaOldMann, la 22 October 2011 - 02:05 PM, a spus:

...din ceea ce se vede in foto...pentru a lucra corect transmisia cardanica trebuie ca planul in care se afla reductorul, mai exact axele care cupleaza cele doua cardane, sa fie in planuri paralele cu cele la care tansmiti miscarea. Mai exact la tine cardanul de pe fata va fi solicitat pe articulatia cardanica intrucat unghiul pe carel formeaza axul din reductor cu cel din diferential nu sunt congruente. La fel si la cel de pe spate...Probabil ca la o solicitare serioasa ceva se rupe...



Scuza-ma, n-am inteles nimic.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#854 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 October 2011 - 02:57 PM

multumesc davidd , nu am reusit sa ma dau
kitty ti-am zis ca trebuie sa il prind , acuma era doar pus acolo



..din ceea ce se vede in foto...pentru a lucra corect transmisia cardanica trebuie ca planul in care se afla reductorul, mai exact axele care cupleaza cele doua cardane, sa fie in planuri paralele cu cele la care tansmiti miscarea. Mai exact la tine cardanul de pe fata va fi solicitat pe articulatia cardanica intrucat unghiul pe carel formeaza axul din reductor cu cel din diferential nu sunt congruente. La fel si la cel de pe spate...Probabil ca la o solicitare serioasa ceva se rupe..

din asta nu am inteles nimic


mai am de pus teava pe bara filetata la linkuri , sa vopsesc toate "coaja " ,sa ii pun panouri , sa schimb telescoapele , si e gata de drum :D
WHEELY KING or what ?
0

#855 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 22 October 2011 - 04:31 PM

da poate m-am exprimat alambicat...sa luam altfel, daca tai cu un plan format de axele X,Z, paralel cu solul, puntea fata, vei observa ca acest plan nu e parale cu cel pe care se gaseste reductorul (unde e pus motorul). La orice masina care foloseste transmisia cardanica, planul pe care se gasestete elementul conducatorul trebuie sa fie paralel cu planul unde se gaseste elementul condus. Daca tot nu s-a inteles se poate aplica teorema din geometrie...doua planuri paralele(sau drepte paralele) taiate de o secanta formeaza unghiuri congruente. Secanta e axul cardanic...
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#856 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 22 October 2011 - 05:20 PM

Vezi postareadavidd, la 22 October 2011 - 12:47 AM, a spus:

Am pornit de la un sasiu normal, din 2 placi, iar modificarea este ca se subtiaza spre capete, sectiunile respective se suprapun cam 1 cm si se distanteaza cu piulite. Trebe soar sa-mi fac timp sa-l construiesc, si bine mi-ar prinde si 2 punti (daca are cineva de vanzare :D) ca nu prea ma trage inima sa imi construiesc eu din diferentialele taiate grosolan dintr-un Bonzer. Transmisia va ramane cea de la traxxas.

Acuma gaurile nu le-am facut, da oricum vor fi multe si mai peste tot :D (in limita rezistentei plasticului)
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#857 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 22 October 2011 - 05:22 PM

Vezi postareadzsenci, la 22 October 2011 - 02:57 PM, a spus:

multumesc davidd , nu am reusit sa ma dau
kitty ti-am zis ca trebuie sa il prind , acuma era doar pus acolo
mai am de pus teava pe bara filetata la linkuri , sa vopsesc toate "coaja " ,sa ii pun panouri , sa schimb telescoapele , si e gata de drum :D

eventual niste LL indoite nu crezi ca te-ar ajuta?
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#858 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 22 October 2011 - 10:01 PM

Ungure :rolleyes: Te salut si te felicit pentru lucrare


Observatii:
a) mult prea mare garda la sol...parerea mea
:angel: ce voia sa spuna colegul de mai sus vis-a-vis de cardane...cand o sa-i dai in goarna, cardanele vor ceda....ambele. Vezi cateva post-uri mai sus i-am zis lui @davidd
c) iti recomand stocuri de planetare....:angel: prietenii stiu de ce...
d) renutna la reductor...ai cuplu mai mai mult decat ai nevoie...
e) daca vrei sa participi cu ea la concurs (daca s-o face...cand s-o face)....side panels...eu am facut la crawlerele mele...
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#859 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 23 October 2011 - 11:27 AM

Vezi postareaOldMann, la 22 October 2011 - 04:31 PM, a spus:

... La orice masina care foloseste transmisia cardanica, planul pe care se gasestete elementul conducatorul trebuie sa fie paralel cu planul unde se gaseste elementul condus...



Total eronat.
N-o sa intru in polemica dar sunt automodele (chiar RTR) care nu respecta aceasta "teorie".
Nu planurile sunt importante ci unghiurile maxime pe care le face cardanul fata de axa elementului conectat.
Cardanul se foloseste tocamai in situatia cand acest unghi nu este unul fix si mai mult, sunt sanse sa varieze si planul in care se afla acestea. Planetara face cam tot aia dar de asta in plan comun.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#860 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 23 October 2011 - 06:25 PM

Nu e eronat, eu m-am referit la masinile reale, alea care respecta legile mecanicii, nu la automodele. Probabil ca in modelism e mai putin importanta partea financiara si fiabilitatea, daca nu vi de pe camp si nu repari la masinuta doua zile nu esti modelist.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 23 October 2011 - 06:25 PM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#861 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 23 October 2011 - 07:08 PM

[quote name='OldMann' timestamp='1319387113' post='520120']
Nu e eronat, eu m-am referit la masinile reale, alea care respecta legile mecanicii, nu la automodele. Probabil ca in modelism e mai putin importanta partea financiara si fiabilitatea, daca nu vi de pe camp si nu repari la masinuta doua zile nu esti modelist.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2011-06-10200833.jpg

Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#862 Useril este offline   MarinMircea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 20-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Automodelism
    Ciclism (in portii moderate)

Postat 23 October 2011 - 07:27 PM

ohoo , la cat am reparat la ale mele fara sa ma joc macar cu ele , inseamna ca sunt pro :good:)
Firestorm 10t - la vanzare
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
0

#863 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 23 October 2011 - 07:48 PM

Vezi postareaMarinMircea, la 23 October 2011 - 07:27 PM, a spus:

ohoo , la cat am reparat la ale mele fara sa ma joc macar cu ele , inseamna ca sunt pro :good:)

Eu nu mai vb ca am terminat Venom Creeperu fara sa vada macar o piatra :D Totul in casa....in teste :))
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#864 Useril este offline   dzsenci 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 581
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 23 October 2011 - 07:58 PM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 22 October 2011 - 10:01 PM, a spus:

Ungure :good: Te salut si te felicit pentru lucrare


Observatii:
a) mult prea mare garda la sol...parerea mea
:) ce voia sa spuna colegul de mai sus vis-a-vis de cardane...cand o sa-i dai in goarna, cardanele vor ceda....ambele. Vezi cateva post-uri mai sus i-am zis lui @davidd
c) iti recomand stocuri de planetare....:D prietenii stiu de ce...
d) renutna la reductor...ai cuplu mai mai mult decat ai nevoie...
e) daca vrei sa participi cu ea la concurs (daca s-o face...cand s-o face)....side panels...eu am facut la crawlerele mele...



ms cata
garda la sol va mai cobora cand voi schimba telescoapele
pai daca mi se rupe planetara de pe fata e bai , e planetara de savage
pana nu o sa imi pun un esc cu brake hill nu pot schimba ca nu o sa imi stea in panta
side panels cor fi montate oricum
WHEELY KING or what ?
0

#865 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 24 October 2011 - 10:41 AM

Vezi postareadavidd, la 23 October 2011 - 09:06 PM, a spus:

auch



Asta e tot ce poti sa spui?
Afla ca aici nu e chat si cu astfel de postari doar incarci topicul fara a spune nimic concret.
Ma repet si o spun cu tarie, importante sunt doar unghiurile. Bineinteles ca e de preferat ca axa cardanica sa fie centrala (ca in mai toate aplicatiile si revin la aceste aplicatii) pentru ca uzurile ce apar sunt uniforme si se creeaza posibilitatea ca atat spre stanga cat si spre dreapta flexarea sa fie identica fara limitarea acesteia (respectand bineinteles ca unghiul format sa fie maxim cel permis de articulatia cardanica).
Revenind la aplicatii, e o mare stupizenie sa spui ca reguli ce tin de geometrie sau mecanica nu se aplica la automodele ci doar la auto scara 1/1...mai mult nu comentez.
Acum pentru toti scepticii va rog sa faceti un experiment:
- se ia un crawler (automodel) cu axa centrala respectand si faptul ca in pozitie perfect plana axa mecanismului de antrenare este in acelasi plan cu axele diferentialelor de pe osii. Crawler-ul sa fie de tipul cu 4 link-uri (up-2 buc, down- 2 buc) pe fiecare parte
- se flexeaza o axa (la agegere) pana in pozitia maxima pe care o permite atelajul
- se observa cu MARE ATENTIE ca axele despre care tocmai facusem vorbire NU sunt in acelasi plan
Q.E.D.

PS: O sa ma retrag de pe acest topic pentru ca vad ca sunt altii mai priceputi ca mine si nu vreau sa incurc in vreun fel cu lipsa mea de cunostinte
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#866 Useril este offline   davidd 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 371
  • Inregistrat: 23-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Zalau;Cluj-Napoca
  • Interests:Everything

Postat 24 October 2011 - 03:14 PM

Vezi postareafasconal, la 24 October 2011 - 10:41 AM, a spus:

Asta e tot ce poti sa spui?

Preferai sa zic : asta da, cum s-o putut intampla, adica ma gandesc ca totusi ii o marca consacrata, si doar la teste in casa sa se intample asa...cum ai reusit?, sau: poate brushless-ul ala pus putin gresit a dus la dezastrul asta, sau: l-ai scapat de pe dulap de o patit ceva asa de grav?
Dar bineinteles ca si toate comentariile astea ti s-ar fi parut inutile, ca doar tu le sti pe toate.
Asa ca am preferat decat sa umplu randurile, probabil dupa judecata ta degeaba, sa imi exprim curiozitatea si mirarea printr-o simpla exclamatie, si eventual daca as fi avut vreo nelamurire chiar atat de mare, sa intreb pe PM, ceea ce nu a fost cazul.
P.S: scuzati-ma de offtopic

Vezi postareafasconal, la 24 October 2011 - 10:41 AM, a spus:

PS: O sa ma retrag de pe acest topic pentru ca vad ca sunt altii mai priceputi ca mine si nu vreau sa incurc in vreun fel cu lipsa mea de cunostinte

cata modestie :pardon:

Aceasta postare a fost editata de davidd: 24 October 2011 - 03:17 PM

"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
0

#867 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 November 2011 - 11:26 PM

Pacat ca moare o disciplina a modelismului.
Sa fie lipsa de spectaculozitate ?
Sa fie lipsa de promovare ?

Nu ma uit la vreun comerciant (mare sau marunt) de RC-uri sa promoveze....cat timp la o crasma se asculta haus si lumea consuma, nu vad de ce ar schimba haus-ul cu rock-ul....ma refer si la cei pasionati. Asta vara am incercat sa ne strangem undeva sa "ne simtem" bine sa facem schimb de opinii si mai ales.....sa rupem piatra. Dar nu a fost sa fie...Unii nu au venit din motive financiare....unii de lene....unii nu au venit pentru ca nu era un premiu....unii nu au venit ca nu au putut.....am inteles si respectat fiecare opinie....dar nu am inteles de ce nu s-a reincercat...

Voi urmari ca si pana acum acest forum, insa nu voi mai posta nimic. Este fara rost.

Multumesc celor care au m-au sustinut in ceea ce am facut, celor care m-au injurat si m-au trezit la realitate si celor care au citit impasibil ce am debitat pe aici !

Bafta maxima !
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#868 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 07:44 AM

Vezi postareaDaemonus Modelus, la 29 November 2011 - 11:26 PM, a spus:

Pacat ca moare o disciplina a modelismului.
Sa fie lipsa de spectaculozitate ?
Sa fie lipsa de promovare ?

Nu ma uit la vreun comerciant (mare sau marunt) de RC-uri sa promoveze....cat timp la o crasma se asculta haus si lumea consuma, nu vad de ce ar schimba haus-ul cu rock-ul....ma refer si la cei pasionati. Asta vara am incercat sa ne strangem undeva sa "ne simtem" bine sa facem schimb de opinii si mai ales.....sa rupem piatra. Dar nu a fost sa fie...Unii nu au venit din motive financiare....unii de lene....unii nu au venit pentru ca nu era un premiu....unii nu au venit ca nu au putut.....am inteles si respectat fiecare opinie....dar nu am inteles de ce nu s-a reincercat...

Voi urmari ca si pana acum acest forum, insa nu voi mai posta nimic. Este fara rost.

Multumesc celor care au m-au sustinut in ceea ce am facut, celor care m-au injurat si m-au trezit la realitate si celor care au citit impasibil ce am debitat pe aici !

Bafta maxima !


cred ca se ajunge in astfel de situatii si din cauza unor inerente carente in actul de moderare, nu e normal sa fie acceptate postari doar de dragul postarii onomatopeice (mai mult sau mai putin...).
cred ca opiniile care contin informatii si mai ales puncte de vedere cu consistenta si varietate tehnica, deasemenea cele cu anvergura si cuprinzatoare din punct de vedere rc sint si trebuie sa ramina prezente in formele de exprimare ce materializeaza forumul de fata...dar, asa cum am mai aratat la sugestiile referitoare la forum, cita vreme vor putea posta si unii care foarte probabil nu au fost excesiv de prieteni cu gramatica, fizica si geometria, nu avem prea multe optiuni(prietenul fasconal stie la ce ma refer)...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#869 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 18 January 2012 - 10:42 PM

Am intrat si la crawlere, o clasa pe care o admiram de mult.
Am luat de pe forum un venom creeper kit , am dat comanda de un DIG si doua kit-uri de blocari diferentiale.
Urmeaza o statie cu min 6 canale si o sa fie gata de catarat.
Astept concursuri sau intalniri si pentru aceasta clasa in Bucuresti sa-l vad ce poate.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#870 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 18 January 2012 - 11:05 PM

Vezi postareaDan71, la 18 January 2012 - 10:42 PM, a spus:

Am intrat si la crawlere, o clasa pe care o admiram de mult.
Am luat de pe forum un venom creeper kit , am dat comanda de un DIG si doua kit-uri de blocari diferentiale.
Urmeaza o statie cu min 6 canale si o sa fie gata de catarat.
Astept concursuri sau intalniri si pentru aceasta clasa in Bucuresti sa-l vad ce poate.


Poti intra la sectiunea concursuri pentru intalnire crawling :D
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


  • 55 Pagini +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro