Rock Crawling si Trail Trucks
#1503
Postat 11 August 2016 - 01:27 PM
Eu l-am luat pe acesta http://www.hobbyking...Warehouse_.html si am avut un servo pe care nu il foloseam, i-am dat motorasul jos si am conectat winchul pt a-l controla din statie.
Serpent s400 brushless
HPI Blitz
IMax B6 Charger
#1504
Postat 12 August 2016 - 10:12 AM
The Game, la 11 August 2016 - 01:27 PM, a spus:
Eu l-am luat pe acesta http://www.hobbyking...Warehouse_.html si am avut un servo pe care nu il foloseam, i-am dat motorasul jos si am conectat winchul pt a-l controla din statie.
Salut,
Legat de utilizarea unui servo, ai folosit doar montajul electronic la care ai extins cablurile?
#1508
Postat 02 November 2016 - 11:15 PM
O sa incerc varianta cu electronica de la servo.
Aceasta postare a fost editata de Gyx: 02 November 2016 - 11:15 PM
#1510
Postat 02 November 2016 - 11:59 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1519
Postat 17 April 2017 - 07:37 PM
Kitty, la 14 April 2017 - 06:56 PM, a spus:
Merci :) Caroserie de Vaterra, barile si pragurile de Axial, sasiu aluminiu made in china iar restul este Venom. Poate pe viitor o sa ii schimb transmisia si axele. Momentan ramane asa.
#1521
Postat 23 April 2017 - 08:29 PM
#1522
Postat 24 April 2017 - 10:26 AM
Deasemenea un XR10 este cu punti MOA,deci veai avea nevoie de mai multa electronica,costuri mai mari.Depinde de ce buget dispui.Daca vrei un crawler pur cu punti MOA,recomand cu mare caldura asa ceva,insa pretul e destul de ridicat avand in vedere ca e doar roller
Trebuie sa iti stabilesti bugetul pt asa ceva si apoi poti discuta pe larg cam ce vrei de la crawler
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#1523
Postat 01 May 2017 - 04:27 PM
#1524
Postat 01 May 2017 - 04:29 PM
ivan alexandru, la 01 May 2017 - 04:27 PM, a spus:
#1526
Postat 02 May 2017 - 11:08 AM
In cele ce urmeaza o sa fac o scurta comparatie intre cele 2 modele.
Diferente majore:
AXELE:
Noile modele de axe, AR44 au angrenajele mai mici si sunt helicoidale.
Datorita angrenajelor mai mici si carcasa a fost micsorata, de aici rezultand o garda ceva mai mare, dar nu este o diferenta colosala.
Tot la nivelul carcasei mai sunt cateva modificari, este dintr-o singura bucata si are prinderea linkurilor superioara direct pe punte.
Fuzetele si portfuzetele au 8 grade, la fel ca cele pentru SCX10 de la Vanquish, si ajuta la marirea unghiului de virare.
Planetarele au crucea cardanica exact ca cele de la XR10 si par mai solide, desi nu am vazut sa cedeze cele stoc de la versiunea anterioara sau CVD-urile de la aceeasi versiune.
La nivelul puntilor mai sunt diferente la rulmenti si suruburi dar aste sunt nesemnificative.
Alt plus este blocatorul intern care este metalic si coroana de diferential se fixeaza direct pe blocator; la versiunea 1. coroana se prindea pe o carcasa de plastic in care venea blocatorul si mai aveai ceva jocuri de la acest sistem- se rezolva cu blocatoarele aftermarket care veneau dintr-o singura bucata.
Un mare minus din punctul meu de vedere este prinderea coroanei diferentialului de blocator care la versiunea anterioara era cu 4 suruburi iar la versiunea 2 este cu 3 suruburi M2, care mai cedeaza(asta am vazut pe forumurile de afara unde baietii se dau cu motoare brushless si 3s).
TRANSMISIA:
La versiunea 2 este o alta transmisie dar numai la varianta kit, la varianta RTR este aceeasi transmisie de la SCX10, care la randul ei a fost imprumutata de la AX10 scorpion si are in plus fata de AX10(unde era blocata) ambreiaj si carcasa peste spur si pinion.
Noua transmisie are cutie de transfer si toate rotile din interior metalice.
Plus este constructia rotilor interioare din metal(dar este sinterizat nu forjat).
Partea cu centrul de greutate e discutabila.
Se spune ca la versiunea 2 este mai jos.
Parerea mea este ca la versiunea 1 motorul este mai jos decat versiunea 2 si este mai spre mijlocul masinii fata de versiunea 2 unde este mai spre spate. Greutatea mai mare trebuie sa fie spre fata masinii pentru a creste aderenta; asa ca nu stiu cum e cu centrul asta de greutate, doar daca punem in balanta ca sunt rotile metalice si cantaresc mai greu si ca e muuuuult plastic. La versiunea 1 upgradai carcasa si rezolvai problema si daca era neaparat nevoie rotile interioare cu unele metalice(eu am avut doar plastic si carcasa upgradata cu ceva de aluminiu, care tinea totul mult mai bine si scadeau sansele ca rotile interne sa crape asa de repede prin simplul fapt ca isi pastrau aliniamentul mult mai bine fata de carcasa de plastic unde la efort mai putea flamba)
Ca diferente majore doar astea sunt, axele si transmisia (de la varianta kit).
Alte diferente(care se pot upgrada usor si la versiunea 1) dar cu impact nu foarte mare sunt urmatoarele:
- suportii amortizoarelor, tot din plastic, redesenati si cel din fata stanga care are ureche pentru panhard bar;
- panhard bar si servo montat pe sasiu;
- in spatele servoului pentru directie ai loc sa pui troliu din servo;
- linkurile de otel la versiunea RTR si aluminiu la versiunea kit cu capete de bara cu filet M4 (la versiunea 1 varianta RTR avea linkurile de plastic si la varianta kit de aluminiu cu capete de bara cu filet M3);
- sasiul are pe spate inca un set de gauri pentru montarea suportilor de amortizor spate si ajustarea lungimii masinii(la versiunea 1 are un singur set de gauri pe spate dar cu o bormasina, un spiral bun si 4 gauri se upgradeaza sasiul ca la versiunea 2) :)
- cardanele au alta constructie la partea de plastic si par mai rezistente (nici cele de la versiunea 1 nu sunt firave si rezista foarte bine)
- cutia pentru electronica si suportul bateriei sunt altfel dispuse
- caroseria este ceva mai mare, acopera mai bine masina, fabricata din lexan cu partea frontala(grila si faruri) din ABS cu detalii reusite, la fel detalii ar fi manerele usilor, oglinzile si partea de deasupra numarului(caroseria de la KIT fata de cea RTR are in plus portbagajul).
- bara fata si spate au lacasuri pentru led-uri si lentile transparente dar vin fara prinderea ledului(luati si voi de la proiectoarele mai vechi) si sunt din plastic, ce ma deranja pe mine era lungimea si profilul acestora(ieseau mult prea mult in fata si in spate si era nevoie de bare mai scurte, eu am facut unele de aluminiu).
Daca am uitat ceva revin.
versiunea 1 KIT vs RTR
- linkuri aluminiu fata de linkuri plastic;
- cauciucurile la kit nu vin lipite pe jante, la rtr vin direct lipite;
- caroseria nevopsita fata de cea de la RTR care vine vopsita;
- corpurile amortizoarelor din aluminiu fata de RTR la care sunt de plastic;
- lipsa electronica fata de RTR care vine cu esc, servo si statie(statie cu 2 canele).
versiunea 2 KIT vs RTR
- linkuri aluminiu fata de linkuri otel;
- cauciucurile la kit nu vin lipite pe jante, la rtr vin direct lipite;
- caroseria nevopsita fata de cea de la RTR care vine vopsita;
- portbagaj la kit fata de rtr la care nu este;
- corpurile amortizoarelor din aluminiu fata de RTR la care sunt de plastic;
- lipsa electronica fata de RTR care vine cu esc(are si ceva protectie la apa), servo(angrenaje metalice, in jur de 10kgf) si statie(statie cu 3 canale).
.
#1528
Postat 03 May 2017 - 05:33 PM
ToX, la 02 May 2017 - 11:08 AM, a spus:
In cele ce urmeaza o sa fac o scurta comparatie intre cele 2 modele.
Diferente majore:
AXELE:
Noile modele de axe, AR44 au angrenajele mai mici si sunt helicoidale.
Datorita angrenajelor mai mici si carcasa a fost micsorata, de aici rezultand o garda ceva mai mare, dar nu este o diferenta colosala.
Tot la nivelul carcasei mai sunt cateva modificari, este dintr-o singura bucata si are prinderea linkurilor superioara direct pe punte.
Fuzetele si portfuzetele au 8 grade, la fel ca cele pentru SCX10 de la Vanquish, si ajuta la marirea unghiului de virare.
Planetarele au crucea cardanica exact ca cele de la XR10 si par mai solide, desi nu am vazut sa cedeze cele stoc de la versiunea anterioara sau CVD-urile de la aceeasi versiune.
La nivelul puntilor mai sunt diferente la rulmenti si suruburi dar aste sunt nesemnificative.
Alt plus este blocatorul intern care este metalic si coroana de diferential se fixeaza direct pe blocator; la versiunea 1. coroana se prindea pe o carcasa de plastic in care venea blocatorul si mai aveai ceva jocuri de la acest sistem- se rezolva cu blocatoarele aftermarket care veneau dintr-o singura bucata.
Un mare minus din punctul meu de vedere este prinderea coroanei diferentialului de blocator care la versiunea anterioara era cu 4 suruburi iar la versiunea 2 este cu 3 suruburi M2, care mai cedeaza(asta am vazut pe forumurile de afara unde baietii se dau cu motoare brushless si 3s).
TRANSMISIA:
La versiunea 2 este o alta transmisie dar numai la varianta kit, la varianta RTR este aceeasi transmisie de la SCX10, care la randul ei a fost imprumutata de la AX10 scorpion si are in plus fata de AX10(unde era blocata) ambreiaj si carcasa peste spur si pinion.
Noua transmisie are cutie de transfer si toate rotile din interior metalice.
Plus este constructia rotilor interioare din metal(dar este sinterizat nu forjat).
Partea cu centrul de greutate e discutabila.
Se spune ca la versiunea 2 este mai jos.
Parerea mea este ca la versiunea 1 motorul este mai jos decat versiunea 2 si este mai spre mijlocul masinii fata de versiunea 2 unde este mai spre spate. Greutatea mai mare trebuie sa fie spre fata masinii pentru a creste aderenta; asa ca nu stiu cum e cu centrul asta de greutate, doar daca punem in balanta ca sunt rotile metalice si cantaresc mai greu si ca e muuuuult plastic. La versiunea 1 upgradai carcasa si rezolvai problema si daca era neaparat nevoie rotile interioare cu unele metalice(eu am avut doar plastic si carcasa upgradata cu ceva de aluminiu, care tinea totul mult mai bine si scadeau sansele ca rotile interne sa crape asa de repede prin simplul fapt ca isi pastrau aliniamentul mult mai bine fata de carcasa de plastic unde la efort mai putea flamba)
Ca diferente majore doar astea sunt, axele si transmisia (de la varianta kit).
Alte diferente(care se pot upgrada usor si la versiunea 1) dar cu impact nu foarte mare sunt urmatoarele:
- suportii amortizoarelor, tot din plastic, redesenati si cel din fata stanga care are ureche pentru panhard bar;
- panhard bar si servo montat pe sasiu;
- in spatele servoului pentru directie ai loc sa pui troliu din servo;
- linkurile de otel la versiunea RTR si aluminiu la versiunea kit cu capete de bara cu filet M4 (la versiunea 1 varianta RTR avea linkurile de plastic si la varianta kit de aluminiu cu capete de bara cu filet M3);
- sasiul are pe spate inca un set de gauri pentru montarea suportilor de amortizor spate si ajustarea lungimii masinii(la versiunea 1 are un singur set de gauri pe spate dar cu o bormasina, un spiral bun si 4 gauri se upgradeaza sasiul ca la versiunea 2) :)
- cardanele au alta constructie la partea de plastic si par mai rezistente (nici cele de la versiunea 1 nu sunt firave si rezista foarte bine)
- cutia pentru electronica si suportul bateriei sunt altfel dispuse
- caroseria este ceva mai mare, acopera mai bine masina, fabricata din lexan cu partea frontala(grila si faruri) din ABS cu detalii reusite, la fel detalii ar fi manerele usilor, oglinzile si partea de deasupra numarului(caroseria de la KIT fata de cea RTR are in plus portbagajul).
- bara fata si spate au lacasuri pentru led-uri si lentile transparente dar vin fara prinderea ledului(luati si voi de la proiectoarele mai vechi) si sunt din plastic, ce ma deranja pe mine era lungimea si profilul acestora(ieseau mult prea mult in fata si in spate si era nevoie de bare mai scurte, eu am facut unele de aluminiu).
Daca am uitat ceva revin.
versiunea 1 KIT vs RTR
- linkuri aluminiu fata de linkuri plastic;
- cauciucurile la kit nu vin lipite pe jante, la rtr vin direct lipite;
- caroseria nevopsita fata de cea de la RTR care vine vopsita;
- corpurile amortizoarelor din aluminiu fata de RTR la care sunt de plastic;
- lipsa electronica fata de RTR care vine cu esc, servo si statie(statie cu 2 canele).
versiunea 2 KIT vs RTR
- linkuri aluminiu fata de linkuri otel;
- cauciucurile la kit nu vin lipite pe jante, la rtr vin direct lipite;
- caroseria nevopsita fata de cea de la RTR care vine vopsita;
- portbagaj la kit fata de rtr la care nu este;
- corpurile amortizoarelor din aluminiu fata de RTR la care sunt de plastic;
- lipsa electronica fata de RTR care vine cu esc(are si ceva protectie la apa), servo(angrenaje metalice, in jur de 10kgf) si statie(statie cu 3 canale).
.
Salut Tox,
Sa inteleg ca tu ti-ai tras varianta KIT? :)