Pulsejet-ul cel de toate zilele Cum se porneste?
#1
Postat 09 May 2004 - 09:39 PM
Nu am nici compresor...
Stau si ma uit la el cum straluceste!?
Cum e cu pornirea acestor motoare?
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
#2
Postat 09 May 2004 - 10:06 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#3
Postat 10 May 2004 - 07:50 AM
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 10 May 2004 - 08:10 AM
de fapt, un pulsejet ce ajunge pe model cu ce merge?
#6
Postat 10 May 2004 - 08:47 AM
Cu rabdare si ciocan.
#7
Postat 10 May 2004 - 01:37 PM
Dupa parerea mea problema majora pentru noi sunt supapele. Repet Marinarul a venit cu o rezolvare foarte interesanta.
Iar la nr 22 este planul IDENTIC al pulsoreactorului pe care il am eu din revista Stiinta si Tehnica. Nu mi-a venit sa cred. Este absolut la fel.... :)
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 May 2004 - 02:35 PM
#8
Postat 10 May 2004 - 01:47 PM
Se poate si asa ?, la 10 May 2004, 14:37, a spus:
...nu stiu daca e interesanta sau nu, dar a functionat zeci de ore fara uzura!!!
Cu rabdare si ciocan.
#9
Postat 10 May 2004 - 09:48 PM
Am incercat cu pompa si nu vrea.
Am doar pulse-ul nu si avionul.
Daca vrea cineva sa se combine la un avion propulsat de asa ceva, astept propuneri...
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
#10
Postat 13 May 2004 - 04:10 PM
Marinaru, la 10 May 2004, 13:47, a spus:
Se poate si asa ?, la 10 May 2004, 14:37, a spus:
...nu stiu daca e interesanta sau nu, dar a functionat zeci de ore fara uzura!!!
Pai atunci e clar ca-i interesanta! Si care-i rezolvarea?
Cezar
#11
Postat 17 May 2004 - 07:09 AM
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 17 May 2004 - 10:50 AM
Uraaaaaaaa
hai ca ma combin eu cu tine... aaa... doar la aeromodelism :D
Am incercat mai demult sa fac un asemenea proiect.. dar nu am avut sprijinul necesar
asa ca acu.. vad ca mai sunt si altii..
Daca ma accepti in compania ta vin cu mare placere :D
#14
Postat 17 May 2004 - 09:12 PM
vreau sa fac unul,daca ajung la un strung....
ziceai productie proprie?ai tinut seama de toate coletele si unlele materiale pe acolo?de ex lamela?
conul?....
#15
Postat 19 May 2004 - 02:17 PM
Sistemul de aprindere mai trebuie lucru.
Daca are cineva schema electrica de la o bujie (ridicatorul de tensiune), sa-mi dea si mie.
@agarici: Daca vrei sa ne intalnim sa vorbim sau sa-ti arat ce am facut, cu mare placere :)
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
#16
Postat 19 May 2004 - 02:44 PM
droopy, la 19 May 2004, 15:17, a spus:
Cauta un magnetou de la camioanele vechi de odinioara sau de la motociclete, drujbe...ii adaptezi o manivela si pedalezi pana porneste motorul...dupa aceea poti deconecta, nu iti mai trebuie scanteie!
Cu rabdare si ciocan.
#17
Postat 20 May 2004 - 07:35 AM
#18
Postat 20 May 2004 - 10:07 AM
Eu zic sa-mi dai un MI ca sa nu aglomeram forumul...
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
#19
Postat 23 May 2004 - 05:59 PM
mai am facut si eu cu cineva un pulsoreactor odata in scoala militara de aviatie si am incercat sa-l pornim cu o pompa si sa-i dam aprindere pe la partea posterioara ajutaj cu un somaiog aprins da nu am reusit decat sa-l facem sa bubuie de cateva ori
lamelele de la supape le-am facut din tabla refractara recuperata de la un motor de avion iar corpul din tabla ordinara de 2mm parca sudata
daca reuseste cineva sa gaseasca un mod sigur de poarnire la asa ceva sa mi-l zica si mie
#20
Postat 03 September 2007 - 09:02 AM
Probabil depinde de tipul combustibilului folosit si de asemenea de marimea motorului... m-ar interesa niste date aproximative pentru motoare de marime medie (10-40 kgf).
MIG-29
#21
Postat 03 September 2007 - 07:36 PM
Pe vremuri la Cluj cu un prieten am construit un asemenea motor si l-am pornit pe bancul de proba.
Functional este extrem de simplu si porneste la fel de simplu desi citeodata te chinui destul de mult si fara noroc si nu am reusit sa dam de motivul esecului.
La urma am ajuns la concluzia ca membrana care inchide orificiile de admisie "oboseste"din cauza caldurii,probabil cal.materialului trebuia experimentat mai departe dar noi am abandonat.Cred ca si astazi exista pe undeva motorul.
Pornirea am facut cu o pompa de umflat roti de masina iar la "esapament"am tinut o sirma mai lunga invelita la capat cu o cirpa udata in motorina,si care ardea.Zgomotul scos este un "miriit"caracteristic.
Mare dezavantaj este ca dupa pornirea motorului -caruia trebuie asigurat o racire perfecta-trebuie lansat modelul imediat astfel se incalzeste in asa masura ca se incinge in "rosu"esapamentul, putind exloda.
Combustibilul este benzina simpla.
Dupa pornire nu se poate regla turatia,sau opri motorul,care functioneaza pina la terminarea benzinei.
Cam asta este in mare cea ce stiu despre aceste motoare.A inca ceva :viteza -recordul detinut-de un asemenea aeromodel este in jur de 300 km/h.
#22
Postat 03 September 2007 - 08:12 PM
Bafta!
Telefon: 0721 385365
#23
Postat 09 September 2007 - 01:45 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#24
Postat 09 September 2007 - 06:14 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#25
Postat 11 September 2007 - 11:02 PM
exemplu simplu de pulsjet fara supape:
http://www.youtube.c...h?v=BeX3dXfEkd4
exemplu mai complex:,
http://www.pulse-jet...opic.php?t=1767
0721.798.720
#26
Postat 11 September 2007 - 11:17 PM
http://images.google.de/imgres?imgurl=http...l%3Dde%26sa%3DN
0721.798.720
#27
Postat 12 September 2007 - 01:16 AM
Skyspy, la 9 Sep 2007, 18:14, a spus:
sky, vezi ca se supara cerberii de pe forum cand recomanzi ceva de pe google :) cica au shi ei :(
ideea e că atunci când te frământă ceva tehnic, trebuie să cauți în singurul loc de pe planeta asta unde găsești totul, cu cote, descriere, etc
adică pe saitul de patente si mărci ale statelor unite.
ai aici linkul către logul de căutare: http://patft.uspto.g.../search-adv.htm
la query faci interogarea după titlu sau autor sau țară, firmă sau ce vrei...
pt cazul de față formula banală este ttl/pulse and ttl/jet and ttl/engine
adică: http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?...ne%0D%0A&d=PALL
pt a vedea schitele tehnice trebuie sa dai jos un plugin daca n-ai calculator capabil sa citeasca tiff. e simplu.
ai mai jos o captură ecran cu o schemă luată la nimereală.
dacă la fiecare patent intri în claimuri sau alegi o interogare mai hoață, îți garantez că vei găsi jdemii de scheme complete de motoare.
și nu numai.
Fisiere atasate
-
sor.jpg (99.8K)
Number of downloads: 155
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#28
Postat 29 September 2007 - 11:09 AM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#29
Postat 29 September 2007 - 11:43 AM
aici e un caz in care nu se foloseste fluxul de aer:
http://www.youtube.com/watch?v=teQXaqeEnl8...related&search=
Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 29 September 2007 - 11:46 AM
0721.798.720
#30
Postat 30 September 2007 - 10:17 AM
Miezu_eu, la 29 Sep 2007, 11:43, a spus:
aici e un caz in care nu se foloseste fluxul de aer:
http://www.youtube.com/watch?v=teQXaqeEnl8...related&search=
aeru sa da odata cu combustibilu? si cu scinteia ?
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.